>
Heart Love

Image and video hosting by TinyPic Pe cine ar trebui să iubim ?

21:36 Raisa
Postarea mea va începe cu un citat care îmi va influenţa toate cuvintele şi va fi o postare motivaţională. În traducere (pentru cei ce nu cunosc limba engleză atât de bine) , ceea ce scrie în poză este : " Încetează să te mai compari cu alţii. Poţi să fii cel mai frumos trandafir dintr-o grădină şi un nesimţit tot va spune că el preferă margaretele."  . Mie, personal, aceste rânduri mi se par foarte profunde. De ce? Pentru că există o adevărată problemă cu acceptarea şi iubirea de sine.
           Şi totuşi, pe cine ar trebui să iubim?
 Până anul acesta am avut o mare problemă cu acceptarea de sine, în primul rând. Doream să mulţumesc pe toată lumea, doream să fiu iubită pentru că eu nu puteam să fac asta. Simţeam că dacă o persoană îmi dezaprobă acţiunile nu mai sunt fericită. Până când, am întrebat o prietenă ce părere are despre ce cred ceilalţi despre ea. Ea a răspuns simplu : "Nu mă interesează. Ce, îmi dau ei de mâncare?" . Un răspuns atât de simplu mi-a izbit toate concepţiile de până atunci. Oricum, încercam să ating imposibilul deoarece orice aş fi făcut tot ar fi existat un nemulţumit în scenă. Răspunsul la întrebarea de mai sus ar fi: trebuie să ne iubim pe noi. Ca să putem străluci în interior.
   Dacă nu mă iubesc eu , şi nu mă accept eu , în primul rând, atunci cine să o facă? Ideea de bază este că multiple fiinţe sunt pasagere în viaţa noastră, iar dacă noi ne duşmănim cu noi înşine practic nu avem nimic. Nu ne poate tolera un străin dacă nu o face cea mai apropiată fiinţă a noastră-adică noi.
   Am văzut zeci de persoane extrem, extrem de frumoase şi inteligente care totuşi sunt nesigure de capacităţile lor. Şi odată ce te îndoieşti de acestea, nu le mai poţi dezvolta şi bucura de ele la maxim. Fiecare dintre noi avem ceva ce ne diferenţiază de restul şi ne face unici, iar iubirea de sine ar ajuta şi mai mult în tot procesul acesta de identificare.
  Ceea ce vreau să spun este că nu există un om mai urât sau mai frumos, nu există oameni mai speciali decât ceilalţi. Toţi suntem frumoşi, toţi suntem fiinţe extraordinare capabile de multe lucruri, dar problema nu este la noi, ci în ochii privitorilor noştri.

       
                                                    Experienţa personală
 Când am încetat să îmi pese de părerea celorlaţi, am făcut public în oraşul în care stau că acest blog îmi aparţine mie. Până atunci căutam să îi fac promovare doar în alte localităţi. De frica celorlalţi, de frica faptului că tot ce scriu aici s-ar putea întoarce într-o zi împotriva mea. Când am efectuat prima campanie de promovare pe facebook a blogului, am stat cu mouse-ul vreo 15 minute înainte să apăs pe butonul "Promovează". Toate astea pentru că îmi era frică de nişte persoane care ar putea să comenteze asupra muncii mele de 5 ani de zile? Get real,men.
  Şi am decis să nu mă mai afecteze. De ce? Pentru că dacă ar fi scris cât am scris eu nu ar fi avut nimic de zis. Pentru că dacă ar şti ce se ascunde în spatele unui blog nu ar avea nimic de zis. Pentru că e greu. Am făcut un pas spre acceptarea de sine , atunci, ori niciodată. Să mă ascund în spatele unui monitor pentru că nişte oameni nu mă înţeleg? Nici poveste. Este opinia lor, eu o respect, însă am şi eu dreptul să nu îmi pese .
 Şi nu a fost doar cu blogul. A fost cu tot ceea ce însemna "EU". Nu am mai încercat să mulţumesc oameni şi am fost cât se poate de fericită. Am încercat să mă iubesc pe mine şi astfel să fac şi alte persoane să mă iubească. Am fost şi sunt fericită.
  Eu iubesc oamenii. Şi mă doare când văd adevărate valori închizându-se într-o carapace a fricii pentru ca nişte "jerks" nu le văd strălucirea!
   
Când vine vorba de orice aţi face, de orice aţi fi , iubiţi persoana voastră şi nu alta.Pentru că există o complexitate în acest univers care ne leagă pe toţi. Pentru că nu trebuie să mulţumiţi pe nimeni înafară de voi. Pentru că oricum nu putem avea încredere în nimeni, atunci de ce am pierde ultimul nostru aliat?

Am făcut această postare pentru toţi oamenii care mai au probleme cu self-confidence-ul. Inclusiv pentru mine. Mă antrenez în asta şi simt că e din ce în ce mai bine!

"You can be the most beautiful rose in a garden and some jerk will still say they prefer daisies."
sursa foto: www.google.ro

You Might Also Like

12 Curioşi

  1. ai dreptate. Nu trebuie sa ne afecteze parerea celorlalti. Trebuie sa indraznim sa fim noi insine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi când reuşim este cel mai frumos sentiment.

      Ștergere
  2. Eu cred că trebuie mai întâi să-ți accepți defectele pe care nu le poți schimba ca să te iubești pe tine însuți. Și e foarte greu, dar în final e cea mai mare realizare pe care o poți avea. Parcă te simți liber, e minunată senzația când faci pace cu tine și părerea negativă a celor din jur nu te mai afectează...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal că nu e uşor. Dar dacă te mai afectează şi părerea celorlaţi e imposibil :))
      You are a wonderful person and no one can change that!

      Ștergere
  3. Cu blogul am facut la fel, sa stii...L-am tinut "secret" de prieteni, cunoscuti sau colegii de serviciu vreme de doi ani. Greu m-am hotarat sa divulg lucrurile. Acum, vorba ta, am obosit si nu mai imi pasa. Apoi, odata cu varsta, am descoperit lucrurile despre care vorbesti in articol, adica sa fiu eu insami, dar tare mi-as fi dorit sa o fac mai din timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că cineva a trebuit să mai treacă prin asta. Adică nu e corect că noi muncim şi scriem tot aici şi să ascundem asta. E frustrant. De aceea am decis să fac public totul.

      Ștergere
  4. Cred ca unii oameni se iubesc un pic prea mult pe ei si pe cei din jur cam spre deloc si de aici sunt acei "jerks". Trebuie sa avem grija si cu dragostea asta de sine :) Dar, in orice caz, sunt de acord cu tine: sa avem curaj sa fim noi însine si sa nu punem atat de mult pret pe parerea celorlalti (care de multe ori e doar o voce negativă din capul nostru).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate. Dar postarea mea nu a fost pentru jerks, ci pentru oamenii cu probleme în această artă. Degeaba, trebuie să ne conştientizăm fiecare valoarea :)
      Kisses!

      Ștergere
  5. Adevar curat in randurile tale. :) Nu e sanatos sa ne comparam cu ceilalti si nici sa incercam sa multumim pe toata lumea, dar nici sa fim “o carte deschisa” pentru oricine.
    Cred ca tu esti intre acei oameni care reusesc sa vada stralucirea (ascunsa a) altora fara a o invidia, ba chiar dorindu-ti sa o aduci “la vedere” in cazul celor care nu sunt constienti de propria valoare; nu toti sunt la fel: unii nu vad stralucirea, altii o vad si o ignora deoarece se simt, cumva, inferiori si profita de “slabiciunea” celuilalt, subminandu-l (descurajandu-l) incercand sa-l aduca la (sub)nivelul său.
    **
    :) “Poti sa fii cel mai frumos trandafir dintr-o gradina si un nesimtit tot va spune ca el prefera margaretele” are o doza de narcisism, pentru ca exista oameni carora chiar le plac margaretele mai mult decat le plac trandafirii si asta nu-i face nesimtiti; asa cum sunt oameni care prefera grasii sau prefera slabii, asa cum unii pot iubi un om care altuia i se pare ingrozitor de urat etc. “Frumusetea sta in ochii privitorului”. :)

    Iti doresc sa ai o saptamana minunata!
    Succese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult pentru rândurile scrise! Ai dreptate, eu nu sunt o persoană invidioasă, exact pentru ce am scris mai sus.

      Şi eu m-am gândit că totuşi ar putea fi un citat egoist, însă îi dau dreptate în proporţie de 90%.

      Să ai o săptămână minunată, Diana!

      Ștergere
  6. Ma regasesc in ce ai scris.In partea cu frica, nu am depasit nici acum teama asta.Sunt 2-3 cunoscuti carora le-am aratat blogul si le-a placut.Totusi, cand vine vorba sa fac "reclama" imi e prea teama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a durat cam 5 ani să fac o reclamă serioasă blogului ăsta, aşa că nu te îngrijora, dacă trăieşti într-o comunitate mică este ceva normal.

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact