>
Hope Pray

Image and video hosting by TinyPic Pray for Turkey! ☽+

11:37 Raisa
                                                                      Sunt atât de tristă, dezamăgită, furioasă...

Astăzi doream să scriu despre altceva, însă am aflat ieri de această tragedie.Nu am cuvinte. Nu îmi vine să cred că în secolul 21 încă se mai face vărsare de sânge. Nu au fost de-ajuns Paris şi Bruxelles? De ce trebuie să moară oameni nevinovaţi?
Abia ieri am aflat de tragedie,deoarece nu mă prea uit la TV, şi nici nu citesc ştiri pe internet.Mi-a spus o prietenă.Credeam că s-a terminat totul, că totuşi s-a făcut ceva în privinţa acestor atacuri. Dar,din păcate, încep să realizez că nu eşti în siguranţă oriunde te-ai afla. Un aeroport ar trebui să fie o locaţie extrem sigură. Şi totuşi, sunt 42 de morţi şi peste 200 de răniţi. Este atât de dureros să descoperi că trăieşti într-o lume în care pacea se promovează doar artificial şi la suprafaţă, iar realitatea este cu totul alta. 
 Nimeni nu merită să fie ucis, indiferent de religie, sex, naţionalitate, orientare sexuală ş.a.m.d. Nu este admisibil să omori o persoană doar pentru că tu vrei " să schimbi lumea " şi să aduci oamenii pe "calea cea dreaptă". Să schimbi lumea masacrând sute de oameni? De ce ai face asta? Ce religie doreşte masacrarea populaţiei? Religia promovează pacea şi bunăstarea între oameni, în niciun caz uciderea lor! Îmi pare atât de rău pentru familiile victimelor ,îmi pare rău de durerea cauzată acestora.Viaţa a 42 de oameni, cel mai preţios dar primit de aceştia , le-a fost luată într-o secundă. Sunt convinsă că o cale dreaptă nu implică ucidere şi rănire în masă a sute de persoane nevinovate.
  Îmi e frică şi pentru viaţa mea, sau pentru viaţa rudelor mele din străinătate! Cine mă poate asigura că nu mi se va întâmpla la fel, într-o excursie sau chiar la mine în ţară? Oriunde se află o populaţie numeroasă este deja un risc. În anul 2016! 
  Suntem oameni, fiinţe raţionale, cu un suflet cald, sau am ajuns să trăim într-o mini-junglă în care există un mare pericol de a fi devorat de către un prădător? 
  Toate gândurile mele merg astăzi spre victimile atacului din Turcia. Pray for Turkey!
  
UPDATE, ora 14:14: Un nou atac terorist cu cel puţin 27 de morţi şi 40 de răniţi , în apropiere de capitala Afganistanului. Atacul s-a desfăşurat asupra unui convoi al poliţiei, format din cinci autocare, potrivit Mediafax.
sursa foto: www.google.ro

You Might Also Like

9 Curioşi

  1. Sunt la fel de trista ca si tine si-mi plange sufletul pentru cei care i-au iubit pe cei morti, si pentru cei care au murit... :(
    Sunt revoltata, si revolta aproape ca se transforma in furie cand vad cum se iau fel si fel de masuri de securitate (care limiteaza multe drepturi si libertati fundamentale) in zadar. Nu exista siguranta, daca unii isi pun in minte sa ucida la nimereala. Cred ca nu mai e vorba despre religie... Interesele urmarite de acesti ucigasi nu au legatura cu vreo ideologie... Cei care ucid in numele unei ideologii nu isi ascund identitatea, in primul rand, ci vor sa fie cunoscuti, pentru ca e o mandrie sa stie lumea cine e "martirul". In lume sunt multi nebuni - la propriu sau la figurat - si urmaresc fel si fel de interese - si pentru interesele meschine ale unor grupuri mor zeci de oameni care nu vor decat sa-si vada de viata. E trist, foarte trist... Astfel de atentate sunt cel mai bun bau-bau pentru a supune prin frica, pentru a distruge economii etc. :(

    Iti doresc, cu drag, sa ai o zi cat mai buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Cât de tristă este lumea în zilele noastre!

      O zi frumoasă îţi doresc şi ţie!

      Ștergere
  2. Nu suntem in siguranta oriunde am merge! De ce autoritatile nu fac nimic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil că încearcă, dar sunt nişte mişcări care nu se pot controla :(

      Ștergere
  3. Nici mie nu imi vine sa cred ca astfel de lucruri se mai fac intr-un secol in care credeai ca suntem atat de avansati incat razboiul il puteai considera primitiv. Nici eu nu ma uit la stiri, dar aud, iar in momentele astea imi doresc sa nici nu aud de toate vietile care se sfarsesc nu doar in atacuri teroriste, in general.
    Din pacate celor care pot face ceva le pasa prea putin, probabil gandind ca oricum suntem prea multi pe Pamant. Sunt foarte multe interese pe care noi nici nu le banuim.
    Din pacate asta este lumea in care traim si ar trebui sa ne acomodam nu cu ideea de razboi, ci cu cea de supravietuire in orice circumstante, supravietuire fizica si psihica.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate ! Insa mi-as dori sa putem face ceva ! Altfel o sa fim macelariti pana si noi!

      Ștergere
  4. Bună Raisa!
    Sunt de acord cu tine,și din păcate la ei se întâmplă cam des!
    Mulțumesc de vizită și te mai aștept!!
    Îți doresc un weekend plin de bucurii!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare plăcere ! Mulţumesc şi eu de vizită!

      Ștergere
  5. Bună Raisa!
    Sunt de acord cu tine,și din păcate la ei se întâmplă cam des!
    Mulțumesc de vizită și te mai aștept!!
    Îți doresc un weekend plin de bucurii!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact