>
Mass-media STOP

Image and video hosting by TinyPic Fenomenul " Dear fat people "

11:32 Raisa
 Mai nou sunt o mare consumatoare de youtube. Fac asta deoarece îmi plac ideile anumitor vloggeri, îmi place să le urmaresc activitatea şi aşa mai departe. Navigând printre videoclipuri, acum, în timpul meu liber (da,sunt în sfârşit în vacanţă şi am timp mult mai mult decât aveam până acum), am dat de o vloggeriţă, Nicole Arbour,care ,din ce am văzut,este foarte dispreţuită de comunitatea YouTube.
  Nu am stat să analizez viaţa privată a individei, dar, în schimb, am stat să îi urmăresc ideile manifestate pe tot canalul ei. Practic, ea a devenit celebră în anii 2015-2016. Ce i-a adus faima? Acest video:
Prima mea reacţie după ce am urmărit tot videoclipul a fost să îi dau dreptate.Pentru că oamenii graşi îşi pun în pericol sănătatea. Dar am urmărit videoclipul şi a doua oară, mult mai atentă fiind, şi am înţeles de ce toată lumea o urăşte pe Nicole.
DACĂ VREI SĂ SCOŢI ÎN EVIDENŢĂ FAPTUL CĂ TE DERANJEAZĂ OAMENII GRAŞI SAU CĂ TE DERANJEAZĂ CĂ ÎŞI PUN ÎN PERICOL SĂNĂTATEA NU O FACE ÎNTR-O MANIERĂ ATÂT DE URÂTĂ!

Fiecare avem dreptul la o părere, este şi normal să nu fim toţi croiţi după acelaşi tipar. Dar problema intervine când persoane ca Nicole fac alte persoane să nu se mai simtă comfortabil în pielea lor şi să intre în depresie. Răspunsul meu la videoclipul ei este în totalitate NU. Nu este bună maniera în care a prezentat totul,pentru că acţionează ca un bully şi dă dovadă de un egoism imens, deoarece ea nu este în măsură să dea sfaturi oamenilor graşi doar pentru că este "fit". Ea nu stă să gândească de 3 ori ceea ce spune, pentru că nu o interesează dacă jigneşte pe cineva, iar asta i-a adus mii de hateri.
Îmi permit să comentez despre acest video deoarece şi eu am trecut odată prin lupta cu kilogramele.Înainte de toate, suntem oameni, iar kilogramele în plus au cauze multiple cum ar fi:
-boli mintale (eating disorders)
-probleme ale glandelor
-stresul acumulat care te împiedică să mănânci raţional
Într-adevăr,sunt oameni cărora le place să mănânce şi care sunt pur şi simplu leneşi, din acest fapt rezultând kilogramele lor în plus, dar , din orice cauză ar exista această problemă, să fii supraponderal nu este un lucru uşor. Nu este uşor pentru că există oameni care ajung să dispreţuiască supraponderalii din cauza unor kilograme, practic, din cauza unui număr pe care mulţi nu îl pot controla.
Am spus întotdeauna că internetul este un lucru bun, care ne uşurează viaţa, însă când aici apar oameni precum Nicole, lucrurile devin foarte grave. Devin greu de ţinut în frâu, în sensul că se dezvoltă o masă incontrolabilă de trolleri şi bullies din cauza cărora ajung să moară adolescenţi sensibili şi afectaţi. Nu o să fiu de-acord niciodată cu un asemenea tratament aplicat unor oameni care poate încearcă să schimbe ceva la ei, dar nu le este atât de uşor.

  Nicole spune la un moment dat, în videoclipul ei , că " fat shaming nu e mare lucru, oamenii graşi doar exagerează cu asta." Ei bine, asta gândesc si sutele de mii de oameni care practică fat shaming în toată lumea şi din cauza cărora ajung să se sinucidă atâţia tineri. Nu, fat shaming-ul este o problemă reală şi nimeni nu vrea să amplifice o problemă dacă nu ar fi cazul.

 În altă ordine de idei, îmi pare bine că mi-am făcut curajul să scriu aici despre asta. Simţeam că trebuie să spun despre acest videoclip. Aştept părerile voastre. Credeţi că videoclipul lui Nicole este educaţional, sau sunteţi de-acord cu mine?

P.S: A trecut mult timp de când nu am mai scris, aproximativ un an . Mi-a fost dor de voi!

You Might Also Like

10 Curioşi

  1. Buna, Raisa! Ma bucur sa te "revad". :)

    Am urmarit clipul numai pentru ca ai scris despre fata care prezinta... Altfel, ignor astfel de clipuri. Ea isi imagineaza ca le face bine oamenilor grasi aruncandu-le in faţă parerea ei... Ar trebui ignorata. Din punctul meu de vedere, oamenii grasi stiu ca sunt grasi, stiu care le este problema si vor lua masuri daca simt nevoia sa o faca - nu trebuie sa vina cineva si sa le spuna verde-n faţă ca-s grasi, mai ales ca nu intotdeauna este o chestiune ce poate fi rezolvata in doi timpi.
    Eu observ ca un om e gras atunci cand poarta haine stramte si arata caraghios... dar e treaba lor, doar ca nu prea pot sa nu ma mir, sa nu zambesc, insa nu comentez si nu ma holbez. In fond, fiecare face ce vrea cu viata lui, cu trupul lui si cat timp nu ii afecteaza pe ceilalti au dreptul sa faca ce vor.
    Clipul nu e educational, e doar metoda fetei de a deveni vizibila, de a se face cunoscuta. Ar trebui ignorata, nu luata in seama.
    Oamenii ar trebui sa invete sa-si respecte semenii si sa nu mai faca mişto de cei care sunt grasi, slabi, urati etc....
    Iti doresc sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt total de-acord cu ce ai zis.
      Ea a încercat să caute atenţie cu acest videoclip. Însă este cea mai proastă metodă posibilă. De acea sunt mii de bloggeri si vloggeri care i-au denigrat videoclipul.O zi frumoasă şi ţie,îţi doresc!

      Ștergere
  2. probabil ca asta a vrut, sa atraga atentia!

    RăspundețiȘtergere
  3. asupra ei, am uitat sa zic...si haterii aia sunt tot persoane carora le-a atras atentia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E absolut oribil să atragi atenţia într-o astfel de formă! Sunt atâtea lucruri bune pe care le poţi face, şi totuşi, ea preferă să atragă atenţia jignind oameni!

      Ștergere
  4. În niciun caz videoclipul nu e educaţional...departe de acest lucru. Sincer, eu chiar nu pot să înţeleg soiul de oameni care efectiv critică pe cei graşi...în cazul în care cei supraponderali nu au nimic de împărţit cu tine şi apoi tu vii şi te iei de aspectul lor doar ca să te aflii în treabă mi se pare o dovadă de prostie pură. Dezgustător!
    Eu cred că ar trebui să fie mult mai răspândită noţiunea de "self love", indiferent de corpul pe care îi ai. În acest fel s-ar reduce situaţiile de depresie sau chiar sinucideri, cum ai zis mai sus...
    PS. Bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos spus ! :) Self love= self care!
      Mulţumesc mult!

      Ștergere
  5. Asta a urmarit sa atraga atentia si sa-si arate tzatzele lol, din pacate nu a reusit decat sa isi arate ignoranta si uratenia.
    Intamplarea face ca sunt ff documentata pe subiectul asta si stiu in mod cert cu date stiintifice ce inseamna greutatea in plus si ca mereu este legata de un dezechilibru hormonal (in special al leptinei) si ce aberatii scoate ea pe gura nu e valabil, dietele sunt recunoscute stiintific ca nu functioneaza pe termen lung.
    De ex cu dieta hipocalorica doar 4% isi mentin rezultatele dupa 2 ani de la inceperea dietei, deci rata succesului este minuscula, 96% din cei care tin hipocalorica se vor reingrasa in termen de 2 ani!!!
    In primul rand trebuie adresate problemele endocrine pentru a putea slabi.
    Astazi vedem cresterea asta rampanta a greutatii nu pentru ca oamenii mananca mai mult ci oamenii mananca mai mult pentru ca mancarea noastra este plina de otravuri care ne deregleaza.
    Supraponderalitatea si eating disorders se regasesc doar in societatile capitaliste.
    Pe vremuri nu erau atatea persoane grase.
    Sigur ca sunt si gurmanzi care se ingrasa pentru ca mananca mai mult dar de obicei nu ajung la obezitate morbida si procentul este mic, de obicei oamenii incep sa bea sucuri, sa guste chipsuri, sa manance sosuri gata preparate, procesate, etc si astea sunt numai chimciale care deregleaza bioritmul pentru ca ne afecteaza hormonii.


    Culmea e ca tipa se crede fatala, vai.
    Prostul pana nu este fudul parca nu e prost destul i se potriveste manusa lol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahaha :))
      Foarte bine spus! Ai un big thumb up de la mine!

      Ștergere
  6. Nicole Arbour, tipa care și-a bătut prietenul Mattew Santoro, apoi a spus că se sinucide dacă o părăsește ca apoi să zică că nu e adevărat. De ce ar crede cineva ce are ea de spus, sincer, când se contrazice în ale sale postări. A văzut că nu a primit atenția cu încercările sale, de a fi o persoană prietenoasă (de fațadă se pare), așa că a făcut ce poate face orice om care vrea atenție, a spus mizerii ca să atragă oamenii prin comportamentul său stupid.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact