>
Awake Blogosferă

Image and video hosting by TinyPic Timp de nimic

10:48 Raisa
    Nu am pășit demult pe aici.Mai demult era pentru că nu aveam inspirație.După a fost rușinea de a mă mai întoarce.După a fost timpul care mă presa într-una.Și așa a și rămas.După cum ziceam acum mult timp,un blog implică nu doar o responsabilitate,ci implică conștiința a sute de perechi de ochi care citesc și trăiesc ceea ce redactezi tu aici.
   Pot să zic că m-am schimbat.Am învățat să mă accept,să nu trăiesc doar din amintiri și să las trecutul de-o parte.Știu că e mai bine așa.Dar indiferent de vârstă,visurile mi-au rămas aceleași.
   Mi-aș fi dorit să fiu mai apropiată de lumea virtuală decât am fost în ultima perioadă.Dar pur și simplu simt că nu mă mai integrez,nu numai aici,ci nicăieri.Acum am doar cărțile și visul de a fi medic(care nu îmi dă pace nici o secundă).De multe ori m-am gândit să îmi fac un blog cu recenzii,dar am renunțat la acest gând la fel de repede precum a și venit.Nu de alta,dar blogul de care vreau să mă ocup pentru tot restul vieții mele este acesta(chiar dacă apar întreruperi prelungite din cauza lipsei de timp și inspirație).Simt un gol de fiecare dată când mă gândesc la blogosferă,la html,la cititori,la vizualizări și la ceea ce însemna viața mea până în 2014.Oare de ce s-a produs această ruptură?De foarte multe ori mi-am pus această întrebare,fără să pot da un răspuns.
   Dacă vă întrebați ce mai fac,ei bine,sunt la fel de rockeriță ca și în trecut,la fel de obsedată de cărți(poate...poate aici mai putem adăuga câteva punctulețe) ,la fel de veselă( și aici se adaugă punctulețe).Panda nu mai sunt-așa eram la 13 ani.Am rămas roșcată și pusă pe medicină,am rămas cu aceiași prieteni(de unde denotă că sunt adevărați și știu să mi-i aleg) , și poate , ce s-a schimbat la mine e doar vocabularul și mentalitatea privită dinafară.Și tot nu aș schimba nimic.
   Probabil am să mai revin cu o postare săptămâna viitoare.Vroiam să vă anunț doar că sunt bine,Cred că deja v-ați obișnuit cu absențele mele neanunțate.Kisses!

You Might Also Like

26 Curioşi

  1. Hei, Raisa! :)
    Și eu sunt într-o stare cumva asemănătoare: mă tot îndepărtez de blogsferă și apoi mă întorc și continui de unde am rămas.
    Eu sper să îți găsești cumva timp de toate astea. Mie îmi pare extrem de rău că am lăsat să treacă pe lângă mine toate postările pe care voiam să le scriu și blogurile pe care voiam să le citesc. Încerc, ușor-ușor, să mă întorc aici.
    Succes cu visul cu medicina și toate celelalte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că ești în ,,aceeași oală” cu mine.În orice caz,încerc să revin cu mai multe postări!
      Mulțumesc! Succes mult și ție !

      Ștergere
  2. Salutare, draga mea.E bine ca ai un vis, lupta pt el, caci e un vis nobil, frumos.Chiar ma gandeam ce mai faci. O sa iti gasesti locul, poate nu aici pe blogg, poate in viata reala ca medic de succes. Eu ma simt tare bine pe blogg, a devenit un spatiu in care ma simt ca acasa.Pupici si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că faci asta,Ella! La bună vedere :) !

      Ștergere
  3. yayy, welcome back!!

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu sunt tot in aceaiasi oala, nu mai pot posta foarte des din lipsa de timp si parca acum cand nu am timp imi vin idei bune pe care le las undeva intr-un colt de minte si nu sunt publicate. mult succes cu medicina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca fiecare blogger a trecut macar odata in viata prin asa ceva,pana la urma face parte din activitatea nostra! ❤

      Ștergere
  5. Ai un blog superb , ma bucur mult ca ai revenit .Uite inca o postare de calitate like usuall...Keep it going , you're the best !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. cu destul de mult efort, reusim sa tinem si blogul...timpul este taaareee scump! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei Raisa, îmi pare bine că ai dat un semn de viață prin blogosferă! :) Indiferent că vei fi mai puțin activă decât înainte, să știi că mereu o să existe cititori care o să-ți aprecieze postările, întrucât te pricepi să ,,întreți" un blog. :>3 ...sending virtual hug...

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!
    Ma bucur sa aflu ca esti bine! Succes in tot ceea ce iti propui. "Blogaritul" e un joc (pentru cei mai multi) - un joc care ne place, dar ceea ce avem de facut in afara blogului este, cel mai adesea, mult mai important.
    Sanatate iti doresc si puterea de a-ti transpune dorintele in realitate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Welcome back, Raisa! Ma bucur sa aflu ca esti bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Trebuie sa faci doar asa cum simti tu :) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, Raii! Panda mic ^_^ Mă bucur tare mult că ești bine, îmi era dor de tine! Știu cum e cu lipsa de timp, așa că te înțeleg. Visurile cer sacrificii, dar sunt sacrificii pe care merită să le faci! Mă bucur că ești la fel de rockeriță (în curând o să ne vedem la concerte, eu voi ajuta la organizarea a câtorva), la fel de pasionată de medicină și de simpatică! Legat de veselă cu puncte puncte, e ok să fii bosumflată din când în când, nimeni nu îți poate pretinde să fii o rază de soare când afară plouă :) Succes, Raisa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Concerte roooock??? Vreau,vreau,haha! Cat despre punctuletele alea,nu reprezentau punctele de suspensie ci puncte bonus,un plus mare de tot! Ma bucur sa te stiu aici draga Meduza Furelise ! ❤❤

      Ștergere
  12. Progresul vine in timp si necesita rabdare! Good luck in everythin` u wanna do!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Total de acord! Multumesc mult!La fel iti doresc!

      Ștergere
  13. Continuă să îți urmezi visul zi de zi. Niciodată să nu renunți la el, ăsta a fost detaliul care mi-a atras mie atenția din această postare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Raisa, tare bine-mi pare să te revăd prin blogosferă!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact