>
Holiday Our world

Image and video hosting by TinyPic ,,Blogoconcediu” ajuns la final

13:09 Raisa
Într-adevăr,mi-am permis să îmi iau un ,,blogoconcediu”,care astăzi s-a încheiat.Poate pentru a-mi strânge idei,poate pentru a mă gândi la ce urmează să fac,poate pentru a profita de luna lui cuptor ( care mai mult s-a dovedit a fi luna lui ,,ploior” anul acesta).Vara e pe terminate și simt că dacă nu voi reveni acum,voi fi dispărută pentru totdeauna.Dacă tot am lipsit atât de mult,m-am gândit că ar fi bine să povestesc aici ce am făcut în toată această perioadă în care nu a-ți mai auzit nimic de mine.

 A doua zi după publicarea ultimei postări,am plecat la Hajduszoboszlo în Ungaria.Inițial,mă gândeam că după ce voi veni de acolo și voi fi suficient de odihnită voi scrie un articol pentru blog.Dar,se pare că nu am fost suficient de odihnită până acum.În Ungaria este altă ,,mâncare de pește”.Da,dragii mei cititori,o țară cu mult mai mică decât România noastră,o țară care ne este vecină ,este de o mie de ori mai civilizată,ascunde oameni cu mult mai prietenoși și străzi cu mult mai curate.Consider că,acolo,populația pur și simplu știe că nu e bine să arunci deșeuri pe jos, iar statul nu este nevoit să-i amenințe cu amenzi usturătoare.
Coșurile de gunoi se găsesc pretutindeni,chiar și în stațiuni.Iarba și pădurile sunt curate,apa din bazine este dezinfectată,condițiile sunt mai mult decât prielnice.Îmi pare rău că,în țara noastră,până să se descopere bunul simț al poluării va mai dura cel puțin 10 ani.La final,am ajuns acasă cu o părere mai mult decât bună despre Ungaria.Chiar dacă nu am știut să comunic în limba lor,ei totuși au fost drăguți cu mine,și cred că acest fapt este cel care te face cu adevărat să rămâi undeva.Când am revenit în țară s-a organizat din nou un festival de muzică în orașul nostru,la care nu am participat cu prea multă bucurie.Festivalurile din România nu sunt ok.A durat 3 zile,după care am revenit la viața mea obișnuită:cărți,ieșiri cu prietenii,cărți,cărți,seriale și iar cărți.

    Pentru că sunt foarte curioasă din fire,și pentru că folosesc în exces tumblr-ul,mi-am comandat în acest timp cartea ,,Sub aceeași stea” (cu titlul original ,,The fault in our stars”) de John Green.Sincer,am decis să o iau mai mult pentru popularitatea sa,deoarece toată lumea vorbește despre ea,tumblr-ul e plin de citate spuse ori de Augustus Waters(personajul masculin principal) ori de Hazel Grace(personajul feminin principal și totodată naratoarea romanului).La început mi s-a părut o carte ca toate celelalte cărți young fiction,destinată pentru a stârni controverse și lacrimi.Dar,parcurgând povestea lui Hazel și a lui Augustus,am ajuns la concluzia că,defapt,nu pot rămâne la părerea mea de la început..În viața mea,ea s-a făcut remarcată prin faptul că e prima carte la care eu am plâns vreodată,în ciuda faptului că,de când mă știu,am citit peste 200 de cărți.Nu știu ce s-a întâmplat,dar pur și simplu am răbufnit.Tot ce s-a povestit în acea carte m-a marcat și,în jurnalul meu de lectură,este prima pe care am notat-o cu nota 10+.O recomand din suflet tuturor,însă,trebuie să vă spun și că mai mult din 90% din cititorii acestei cărți pe care i-am cunoscut au ajuns să plângă la final.Această carte m-a fascinat,m-a blocat într-un univers și pentru puțin timp,m-a făcut să trăiesc cu Hazel și Augustus.
  •   În concluzia acestei postări voi anunța revenirea mea definitivă în blogging.Probabil nu îmi voi mai lua ,,blogconcediu” până în vacanța de iarnă,însă faptul că mi-au lipsit ideile a fost un efect secundar al acestei dispariții.Și totuși,un bun blogger are nevoie de două lucruri:resurse și idei.În primul rând idei.Fără idei nu poți să faci blogging.Defapt,fără idei nu poți să faci nimic.Sper să nu mai rămân în ,,pană” și data viitoare.

You Might Also Like

17 Curioşi

  1. Bun venit înapoi, Raisa! :) Mi-a fost sincer dor de tine.
    Mă bucur că ți-a plăcut Ungaria. Și eu am fost în diferite țări și am observat diferențele. Trebuie să ne schimbăm noi și prietenii noștri și tot așa, toți cei care ne înconjoară vor urma.
    Mă bucur că ți-a plăcut TFIOS; eu nu am plâns, nu am putut să plâng.
    Aștept să văd ce mai postezi! :) O lună august faină.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! :) Mă mir că nu ai plâns la TFIOS pentru că eu cel puțin am avut o criză de sensibilitate și am plâns și în ziua în care am terminat-o,dar și în ziua următoare.Te pup!

      Ștergere
  2. Ma bucur ca ai revenit! Mi-a fost tare dor de tine! *hugs tight*
    Nu am fost in Ungaria, dar descrierea ta ma face sa vreau sa merg acolo :)). Am citit si eu TFIOR din cauza agitatiei pe care a starnit-o, dar nu am plans, iar Cautand-o pe Alaska mi-a placut putin mai mult...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți recomand Ungaria,este o țară superbă.Am auzit și eu de ,,Căutând-o pe Alaska”,dar sincer,până acum TFIOS rămâne cartea mea preferată.Nu credeam niciodată că o să mă sensibilizeze o carte de romance young fiction.

      Ștergere
    2. Am un tag, te rog sa-l iei si tu! http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/08/tag-behind-blog.html
      Te tuc!

      Ștergere
    3. Mulțumesc,Pufuleț! O să-l fac la vremea potrivită! :* Te pup!

      Ștergere
  3. Welcome back :D
    Sincer, cred ca aproape toate tarile din UE sunt mai civilizate si mai curate decat a noastra, cu toate ca si in Romania sunt diferente mari intre orase, depinde unde nimeresti. Dupa parerea mea, Clujul/Sibiul nu se compara cu Bucurestiul la capitolul poluare, pana si oamenii difera prin mentalitate si automat prin comportament...pff, ce fac niste influente germane :3
    Anyway, cum ai spus si tu, 'The fault in our stars' e mediatizata rau si sper sa apuc sa mi-o comand zilele astea pentru ca toata forfota din jurul cartii m-a facut curioasa si m-am ferit de spoilere ca de alte chestii :))
    Bafta la inspiratie ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai categorică dreptate!Când termini TFIOS să îmi spui și mie :)) .Sunt foarte curioasă de cum ,,te-a marcat” finalul.

      Ștergere
  4. Din păcate, aşa e, România e pe ducă în ceea ce priveşte... multe lucruri! Dar e îndeajuns să ne raportăm la gradul de civilizaţie al populaţiei şi deja ne dăm seama că stăm foarte rău. Cred că tatăl meu mi-a zis vorba "Frumoasă tare, România asta! Păcat că e locuită." sau ceva similar. În orice caz, mi s-a părut foartă grăitoare...
    Cred că am să citesc şi eu până la urmă "Sub aceeaşi stea", dar după ce îşi mai pierde din popularitate :-).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Susțin tot ce ai zis.Îmi pare rău că nu există niște oameni de valoare care să conducă țara asta. :(

      Ștergere
  5. Bine ai revenit, Raisa! Ma bucur sincer ca ai inceput din nou sa postezi. >3 Chiar imi face placere sa-ti citesc blogul.
    Wow, nu ma asteptam ca in Ungaria sa fie asa de civilizat. Aveam impresia ca e la fel ca in RO. Ce surpriza...Si acum parca vreau si mai mult sa citesc TFIOS. Abia astept sa ma apuc de cartea asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă bucur că ai revenit Raisa și de asemenea mă bucur că te-ai distrat!
    Sunt foarte mari diferențe față de România și alte țări și probabil ăsta e și principalul motiv pentru care toți pleacă. Mi-aș dori ca lucrurile să stea altfel, însă trăim într-un secol al indiferenței și poți să mori pe stradă că nu se uită nimeni la tine, să te asculte că vrei să schimbi țara, nu mai spun...
    Nu știu cât de ok sunt festivalurile în România, nu am fost. Se organizează un festival rock care nu e foarte departe de mine și eu nu am cu cine să merg. O să meargă trupe destul de interesante deci poate nu toate festivalurile din România sunt nașpa.
    Am citit Sub aceeași stea și a fost o carte frumoasă. Mi-a plăcut și mie mult. Nu am plâns decât atunci când Augustus a murit pentru că era personajul meu preferat; avea o gândire mișto și m-am simtit ca și cum a murit o persoană pe care o cunosc cu adevărat.
    Îți urez în continuare vacanță plăcută, chiar dacă nu a mai rămas prea mult. (Spre deosebire de alți ani, nu mai număr săptămânile până când începe școala și asta e mai bine pentru că nu sunt la fel de stresată).
    Îți doresc o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Așa e,ai mare drepate cu cele legate de țara noastră!

      Cât despre TFIOS..e o carte superbă!Vacanță plăcută în continuare,să te bucuri de ea!

      Ștergere
  7. Raisa, ai un tag de la mine: http://readingmysticbooks-dap.blogspot.ro/2014/08/behind-blog.html :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ai savurat acest "blogconcediu" trebuie luat cate unul din cand in cand,dar e bine de stiut ca mereu cand ne vom intoarce el ne va astepta "cu bratele deschise" >:D<.Te cred, ca in Ungaria este mult mai curat ,din pacate la noi nesimtirea este la ordinea zilei si inca e in crestere .Am citit si eu "Sub aceeasi stea" si intr-adevar am plans la sfarsit ,dar parca mai mult am plans la film ,actorul care l-a interpretat pe Augustus e de vina:)) ,trebuie sa-l vezi daca nu l-ai vazut inca.Iti recomand sa citesti "Hotul de carti" de Markus Zusak, "Printre tonuri cenusii" de Ruta Sepetys si "Mesaj de departe" de Nicholas Sparks daca nu le-ai citit .Pe mine aceste trei carti m-au facut foarte mult sa plang ,sunt sfasietoare mai ales primele doua ,sunt si preferatele mele dar si ultima.A si fa-ti cont pe goodreads daca nu ai ,cred ca iti va placea.Take care! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii mult de recomandări,dragă Roxy! O să le citesc după ce termin ,,Enigma Otiliei” de G.Călinescu.E o carte grozavă!

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact