>

Image and video hosting by TinyPicÎnvăț să fiu responsabilăImage and video hosting by TinyPic

11:32 Raisa
  Poate că absența mea se va motiva datorită faptului că ultima lună de școală a fost catastrofală.Pe lângă teze,profesorii ne-au dat mai multe teste în ultimele săptămâni,pentru a umple rubrica de note,sau în anumite cazuri,pentru mărirea de medii la care tânjim cu toții.
   Dar totuși,s-a terminat,sau după vorba englezului: ,,it's over now...".Și încă nu îmi vine să cred.Stau în fața acestui ecran și mă gândesc cum să-mi adun gândurile,ce să zic în privința acestui lucru,dar,ca de obicei,nu știu.Anul acesta a  trecut ca o ploaie de vară:repede și abundent.Într-un timp atât de scurt s-au întâmplat multe lucruri care mi-au dovedit că nu mai pot fi copila de altă dată,copila a cărei viață se rezuma doar la citit și la scrisul romanelor pe wattpad.Va trebui să mă gândesc din ce în ce mai serios la viitorul meu și la cariera pe care va trebui să o urmez,pentru că se apropie,cu pași mai repezi decât am crezut vreodată.Dar nu vreau să pierd liceul.Îl voi încuia undeva în mintea mea și în inima mea,și chiar dacă într-o zi va trebui să-l las în spate,o părticică din el voi lua cu mine,oriunde m-aș duce.
    Planuri de vacanță am destule.Poate prea multe..și presimt că iar voi lăsa jumătate neterminate.De multe ori mi se întâmplă,deși nu am ce face în legătură cu asta.Poate doar să îmi schimb ritmul de a lucra,dar asta nu are o garanție prea mare când vine vorba de mine.
Vreau să citesc măcar o carte pe săptămână,indiferent cât e de plictisitoare.Face parte din autoinstruirea mea.Dacă tot învăț să fiu responsabilă,trebuie să învăț ,în primul rând,să mă țin de lucrurile pe care mi le propun.Cititul e plăcut și oferă numai avantaje,iar vacanța e lungă și uneori plictisitoare,cu foarte multă lipsă de ocupație(în cazul meu),așa că voi lua orice carte îmi va pica în mână,indiferent de conținut.

  Nu ar strica un corp tonfiat și câteva kilograme în minus.Nu vreau ca vara aceasta să îmi fie rușine să intru într-o piscină datorită corpului meu,care, mai nou, a început să ia proporții.Deși am auzit multe fete plângându-se de asta,eu totuși am să încerc să fac mai mult sport vara aceasta,și să încerc,pe cât posibil,să mănânc mai sănătos,fără grăsimi sau prea mult zahăr.Poate că ar fi vremea să încetez să mă mai gândesc la metabolismul meu ca la un aliat,având în vedere experiențele neplăcute cu greutatea aflată cu mult sub nivelul normalului din trecut.Tot ce am încercat să fac cu corpul meu în vremea pubertății,s-a întors împotriva mea acum.De aceea,trebuie să fiu de 2 ori mai atentă la tot ce mănânc,cum o fac și la ce oră.
  
   Mai mult blogging,mai mult wattpad,mai multe petreceri.E mai mult decât obligatoriu ca vara aceasta să nu îmi petrec majoritatea timpului în casă,stând degeaba,ca în timpul anului școlar.Îmi voi petrece majoritatea timpului făcând activități care mă ajută să eliberez stresul acumulat în timpul școlii,iar asta include bloggingul,scrisul romanelor pe wattpad,postările de pe tumblr,ieșirile cu prietenii și petrecerile.M-am gândit de asemenea,împreună cu prietenele mele cele mai bune,că o tabără de vară nu ne-ar strica niciuneia dintre noi,așa că,cel mai probabil,îmi voi petrece lunile iulie și august departe de casă,cunoscând oameni noi și făcând o grămadă de activități educative.
   Am ales această vară deoarece, după ce se va termina și ea, voi începe să fiu responsabilă în adevăratul sens al cuvântului.Voi începe să învăț serios pentru facultate,pentru că medicina nu e chiar cea mai prietenoasă facultate din punct de vedere al examenului de admitere.Pe lângă asta,cum ziceam și în introducerea acestui articol,nu mai sunt un copil.Poate că vara îmi va permite să mă instruiesc așa cum trebuie,pentru a culege,în timpul anului școlar viitor,roadele.

You Might Also Like

16 Curioşi

  1. Frumoasă postare! Se vede că ai trecut de primul an de liceu. Aceeaşi atitudine am luat-o şi eu anul trecut, pe timpul ăsta.
    E bine (excelent chiar) că te gândeşti deja la facultate, mai ales că vrei să dai la Medicină. Majoritatea face greşeala de a lăsa toate grijile legate de admitere pentru clasa a 12-a. E o decizie negândită, cred eu. Mai bine să munceşti câte puţin din timp, ca să nu te aglomerezi în ultimul an, decât să laşi totul pe atunci, când stresul va fi de zece ori mai mare.
    Vacanţă plăcută, Raisa, şi sper să-ţi îndeplineşti planurile! :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de planuri, ce de planuri... Vară frumoasă, Raisa!
    Să ai spor în ceea ce ţi-ai propus pentru vacanţă!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bianca Ioana: Da,exact la asta mă gândeam și eu.Plus că materia trebuie pregătită ca la carte(la propiu),pentru a putea intra la acea facultate.
    @Prințesa în bocanci: Mulțumesc! Spor și ție! (în caz că ți-ai propus ceva) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai dat curaj Raisa ! Imi amintesc ca m-am gandit inainte ca voi scrie si eu ceva despre sfarsitul acestui an de liceu dar ca am lasat-o balta din motive pe care nici eu insasi nu le mai cunosc . Aceasta postare m-a facut sa realizez ca si eu am neglizat mult prea multe lucruri , in special blog-ul meu si chiar si pe voi... prietenii mei online.
    Chestia cu cititul unei carti pe saptamana este din nou o alta activitate pe care si eu mi-am propus-o dar se pare ca uitasem . De asemenea , sa incep sa fiu responsabila vreau sa devina si prioritatea mea la anul care vine pentru ca incep sa-mi dau seama ca este important sa stii anumite lucruri de la scoala , nu doar sa tocesti . Iti multumesc pentru ca mereu imi dai curaj si imi arati ca se poate , sper ca vara asta sa fie o realizare pentru amandoua .

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, Raisa, ți-ai maturizat scrisul atât de mult încât nici nu aș zice că ești tu. Nu e prima postare pe care o văd despre planuri de învățat pentru facultate și deja mă sperii. Vreau să spun, eu sunt aici fără să am vreun habar despre ce am să fac când termin iar în jurul meu toată lumea are planuri. Ideea e că la medicină nu vreau, pentru că eu nu pot învăța atât de multă biologie, iar altceva nu știu ce mi-ar plăcea.
    Mă bucur că tu ești atât de sigură și spor la orice îți propui! :) Ești o fată deșteaptă și sunt sigură că-ți va reuși tot.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alecsandra Alle:Nu ai de ce să îmi mulțumești! Nu cred că am făcut mare lucru,doar să îmi expun gândurile.Într-un fel,ceea ce fac e pentru voi,așa că mă bucur că ți-am dat o notă de curaj și poate,va fi un început bun.Pentru amândouă,cum ziceai și tu! :* Multă baftă.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Duhbe: Wow.nu mă așteptam să îmi spună cineva că mi-am maturizat scrisul.Dar da,de la o vreme parcă știu să îmi așez mai bine cuvintele pe hârtie,să formez mai multe expresii care mai demult nu îmi veneau în minte(eventual,doar dacă le citeam).

    Medicina e o facultate extrem de grea,de aceea trebuie să mă pun serios pe treabă.Nimic în viață nu e ușor,dar,de asemenea, nimic nu e imposibil.Mulțumesc mult de încurajare,mi-a prins foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai sper sa reusesti sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus, spor in toate si succes! <3 te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Te invidiez un pic... in sensul bun, desigur (da, exista, sa nu zici nu!). Bun, iti spun si de ce. Citind aceasta postare, mi-am amintit cum eram eu la varsta ta. Visam mult, nu stiam deloc ce inseamna sa fii realist. Habar nu aveam ce facultate vreau si de ce. Tin minte ca imi placea la nebunie de A.Esca si de A.Marin. Evident, ma gandeam ca am sa prezint stiri ori emisiuni. Mdea... Iar de citit, ei bine, eram la curent cu toate romanele Sandrei Brown. Tarziu am inceput sa cumpar si eu cartile lui Coelho sau ale lui Marquez.

    Scuza-ma, am vb cam mult despre mine :))). Cred ca daca vei gandi la fel in continuare, vei ajunge bine. Te felicit pt modul tau da e trai si de a planifica lucruri. Insa iti recomand sa te mai lasi si la voia intamplarii, nu doar programat ;). O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha,mă bucur că ai vorbit și despre tine,măcar așa pot face și eu niște comparații! :* Mulțumesc și de sfaturi!Te mai aștept pe aici!

      Ștergere
  10. Am și eu la planuri pentru vara asta,exagerat de multe,și tare mi-e frică că nu o să fac nici jumate din ce îmi propun... Cât despre facultate pe care vrei s-o faci,chiar te sfătuiesc să te pui cu burta pe carte dacă vrei să ajungi acolo,am și eu o rudă la medicină și vreau să zic că e exagerat de greu,dar merită :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii mult pentru sfatul tău în legătură cu facultatea pe care vreau să o urmez!!Succes și ție în toate! :*

      Ștergere
  11. hei :) în primul rând ,vreau să îţi spun că îmi place foarte mult blogul tău şi te admir pentru faptul că reuşeşti să scrii constant pe el ..Din ce am înţeles ,ai terminat abia primul an de liceu .Vreau să-ţi dau o sugestie în legătură cu "învăţatul" pentru admiterea la medicină .Mi se pare mult prea devreme pentru a începe să înveţi de pe acum ,crede-mă ..Ar trebui să te bucuri cât poţi de mult de perioada asta ,nu sa te gândeşti la multitudinea de informaţii pe care le ai de memorat.Eu sunt în clasa a 12-a acum,cu acelaşi scop ,acela de a intra la medicină,dar m-am apucat abia în vara asta de învăţat .Este foarte mult într-adevăr şi trebuie să ai extrem de multă ambiţie şi putere de muncă pentru a continua .Dar ar fi o greşeală să te apuci aşa devreme ..e ca şi cum fiind în anul 2,să zicem ,te-ai apuca să înveţi cursurile de prin anul 4 .Trebuie să te gândeşti şi la faptul că în sesiune nu vei avea 3 ani la dispozitie pentru a te putea pregăti ,ci câteva zile ..şi va fi mult mai multă materie decât cea pentru admitere ..
    În fine ,nu au fost sfaturi ,ci doar nişte sugestii ,tu vei face aşa cum doreşti ,aşa cum crezi de cuviinţă .Mult mult succes în continuare şi o adolescenţă frumoasă !:) Te îmbrăţişez >:D<

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact