>
Confesiuni Hope

Image and video hosting by TinyPicExperimentul ,,Henna"

11:17 Raisa
   Am avut de muncit serios în ultima săptămână la acest blog.Am schimbat template-ul,ceea ce a însemnat o muncă titanică de 5 ore(poate și mai mult),a trebuit să adaug câteva componente care lipseau din acest blog(ca de exemplu butonul de ,,răspundeți” alocat comentariilor) și mai mult decât atât,toată săptămâna aceasta m-am gândit cum ar fi cel mai bine să-mi povestesc neplăcuta mea experiență cu ,,vopseaua minune”-Henna.
   Încă odată,mi s-a demonstrat că, poate, sunt mult prea tânără pentru anumite lucruri,cum ar fi schimbarea culorii părului.Când îmi aduc aminte de lucrurile pe care le spuneam când aveam aproximativ 6 ani : ,,..nu o să mă vopsesc/nu o să mă machiez niciodată!” realizez că totuși,puteam să păstrez acea minte inofensivă de copil.Cu siguranță nu trebuia să-mi deschid ochii către noua modă,dar iată-mă aici,încercând să scap de toate aceste greșeli.Și dacă tot veni vorba,totul a început de la un capriciu copilăresc.Poate că ar fi mai bine să las lucrurile acestea mai la urmă și să nu mă arunc cu ,,capul înainte fără să cuget de 2 ori cel puțin ideea”.
      De când eram mică am avut o deosebită admirație pentru blonde.Toate prințesele erau blonde,toate eroinile mele preferate erau blonde și pe măsură ce creșteam,realizam că,de asemenea,singurele care supraviețuiau în filmele horror(în majoritatea cazurilor),erau blonde.Nu credeam în bancurile acelea cu blonde,ziceam că ,,vopseaua oricum nu poate afecta ceea ce e în creierul nostru”(bineînțeles,așa era).Așa că,de anul trecut mă tot bătea ideea și gândul să mă vopsesc blondă și exact asta am și făcut.În drum spre coafor îmi ziceam : ,,Ah,dar oricum îmi va sta bine.Am ten nordic,ochi deschiși la culoare și dinții albi,nu văd ce nu s-ar potrivi..”.Rezultatul a fost catastrofal.Când am ajuns acasă și m-am uitat mai bine în oglindă,mi-am dat seama că am făcut cea mai mare tâmpenie din viața mea,că nu trebuia nici pe departe să folosesc o vopsea cu oxidant atât de mare(12) și că trebuia să îmi ascult mama,care mi-a zis de prea multe ori că vopsitul părului îmi va fura orice urmă din inocența care mă caracteriza înainte.
     Desigur,am vrut să mă întorc la culoarea mea naturală,așa că m-am dus înapoi la salon.Mi s-a spus că nu se mai poate face nimic(oricum,știam asta) și că cel mai bine e să încercăm o culoare care s-ar putea apropia de cea naturală.A folosit o vopsea de la Wella,care,nu a durat mai mult de 1 lună jumătate,și blondul a revenit pe părul meu.Vroiam aceeași culoare,dar permanentă.Auzisem de henna,că e permanentă și că nu mai iese din păr(foarte greu,doar pe bază blondă cu oxidant foartte mare),așa că am decis să o folosesc.,,Oricum,nimic nu poate fi mai rău decât blond”,mi-am zis.

     Dar a ieșit ceva și mai groaznic.După vopsirea cu henna cafeniu,am ieșit de-a dreptul brunetă.Era prea mult ca să pot suporta.Am început să plâng în hohote(și mi-am jurat că nu o să mă mai vopsesc vreodată).Știam că henna nu mai iese din păr și că,probabil,voi rămâne brunetă pe vecie.Culoarea nu mă prindea deloc,eram disperată să o scot,dar,am avut un deosebit noroc datorită
bazei blonde.În timp,culoarea s-a deschis și a devenit cea pe care am obținut-o prima dată (șaten închis cu reflexii roșcate).Deși rezultatul a fost și de data aceasta dramatic,în timp și-a diminuat gravitatea,ajungând la o culoare foarte plăcută,la care nu aș renunța nici pentru cea naturală.Cu toate că henna e permanentă,are un efect pozitiv asupra părului:nu îl strică din punct de vedere al structurii,întărește fiecare fir de păr,sporește creșterea în lungime și îi oferă o strălucire deosebită.
    În schimb,singura parte bună din toată debandada asta e că m-am învățat minte.Niciodată nu voi mai folosi henna,deoarece iese o cu totul altă culoare decât ce îți spune coafeza sau ce arată pe cutie.Nuanțele cele mai frumoase de henna se obțin pe părul natural (din care e imposibil să o mai scoți).De acum,am jurat să nu mai folosesc henna,mai ales că părul meu va trebui vopsit la rădăcină,adică pe natural,deci,îmi va fi imposibil să mai scot culoarea.Sfat prietenesc: nu folosiți niciodată henna dacă doriți în timp să vă schimbați culoarea părului,sau dacă nu aveți precizie în legătură cu nuanța care va ieși după vopsire.
  

You Might Also Like

21 Curioşi

  1. E bine de stiut. Multumim pentru informatii! :)...Imi pare rau ca ai avut asa experiente neplacute cu vopselele astea...dar pana la urma tot raul spre bine nu?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut! Și..încă o lecție de viață adăugată în cutiuță,din păcate.

      Ștergere
  2. Si eu am folosit henna,dar roscat.Sa stii ca mie chiar mi-a placut rezultatul,insa eu m-am vopsit pe parul natural si asa sunt de 4 ani de zile,nu cred ca o sa mai pot scoate culoarea.Singura culoare naturala de henna e roscat,in rest toate cred ca au cate ceva elemene chimice in plus...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am multe cunoștințe care folosesc henna și sunt foarte mulțumite de rezultat.Poate pentru că oferă strălucire și culoarea pare foarte naturală...

      Ștergere
  3. Nu pot sa-mi închipui cum arati tu blonda :)) .E bine de stiu ce s-a intamplat,si pe mine ma batea gandul de la o vreme sa ma fac roscata,dar dupa am renuntat la idee si am decis ca asa o sa-mi stric parul si oricum nu ar fi dat bine pe tenul meu..Cat despre henna e prima data cand au de vopseaua asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oa,oribil.Pentru că am ten foarte alb și părul îmi era mai galben decât tenul,și a ieșit o mare harababură în capul meu.Henna e bună,atâta timp cât vrei o culoare permanentă care să nu fie obținută prin vopsele cu multe chimicale.

      Ștergere
  4. Imi place noul design!>3
    Sfaturile sunt intr-adevar folositoare. Eu vreau sa ma fac blonda, iar asta, precum a fost la tine, nu e doar o dorinta trecatoare, mereu am vrut sa fiu asa. Eu sper sa iasa bine, pentru ca sincer, mi-e cam teama de rezultat. Totusi sunt increzatoare, intrucat am tenul deschis, iar culoarea mea naturala e saten deschis cu suvite blonde.:)
    Ma bucur de faptul ca pana la urma ti-a iesit super culoarea parului! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu îmi dorisem de când eram mică,dar deja în ultimul an a devenit un capriciu.Oh Doamne,mă bucur foarte mult că am scăpat.Să ai și tu grijă cu blondul,și să nu îți decolorezi părul,poate,dacă nu îți va plăcea,vei ajungea iar la nuanța naturrală.Și eu am ten deschis și ochi deschiși,dar nu mi-a folosit la nimic,din păcate :( .

      Ștergere
  5. Ştiu cum e să stai ore întregi încercând să o scoţi la capăt cu aspectul blogului :)). Dar, să ştii, rezultatul e unul grozav.
    Hm, mă gândeam uneori cum ar fi să mă vopsesc, dar mi-am zis că, în momentul de faţă, nu am de ce să fac asta. Pe la 20 şi ceva de ani cred că am să o fac şi pe-asta, dar până atunci prefer să rămân la culoarea naturală, căci e una okay. Mă rog, sper să nu mă trăznească deodată o dorinţă arzătoare şi să se aleagă praf de ideea că mă voi vopsi abia pe la 20 şi ceva. În orice caz, când o voi face, voi fi foarte atentă în ceea ce priveşte culoarea, vopseaua şi tot ce mai ţine de vopsit :-).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult ! :*
      Cât despre vopsit,hmm,îți zic din proprie experiență: nu te grăbi :)) .Poate e mai bine să lași pe mai târziu,decât să începi cu o decizie greșită și să plătești bani grei ca să îți recapeți look-ul dorit.E mai bine așa,cu nuanța naturală.

      Ștergere
  6. Am auzit si eu de Henna.Mama mea se face cu henna,dar am vazut ca e foarte greu de intrebuintat.Nice post! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Și totuși, aș fi vrut o poză cu tine blondă :)).
    P.S.: Blogul arată suberb :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMG HOW ABOUT NO,am șters toate pozele cu mine blondă! :))

      Mulțumesc frumos :* !

      Ștergere
    2. Hai măăăăăăi, de ce le-ai șters? :))
      Ar fi fost o amintire „frumoasă” peste câțiva ani.

      Ștergere
    3. :)) Alea sunt cele mai oribile poze pe care le-am avut vreodată.Și eu stau cam prost oricum la capitolul amintiri ,,frumoase”,am cam prea multe :)) .Oricum,cu siguranță nu voi uita cum arătam,ziua aia în care m-am privit blondă în oglindă a fost cea mai oribilă din viața mea.

      Ștergere
  8. Felicitări pentru designul blogului, a meritat! :)

    Eu nici nu mă gândesc să mă vopsesc, nu e o necesitate și momentan aș vrea să găsesc o mască de revitalizare ... Trebuie să-mi tund vârfurile despicate, dar sunt sigură că o să apară din nou și din nou și din nou ... trebuie să încetinesc cumva firele despicate, vreau un păr lung și frumos și moale. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult!:*

      Și eu am avut problema cu firele despicate înainte să folosesc henna,dar am urmat o grămadă de tratamente și acum părul mi-e moaleee și lung,cred că de la henna se trage.Dar nu merită să riști culoarea naturală pentru beneficiile hennei,categoric nu.

      Ștergere
  9. Eu vreau să îmi fac șuvițe. Mie poate mi-ar sta, când eram mică eram foaarte blondă, când mă uit la poze nici nu pot crede cât mi s-a închis la culoare părul. Experiențe neplăcute am avut și eu. Acum un an mi-am făcut breton și părul meu se ondulează și arătam ca o oaie zăpăcită. Însă, timpul le rezolvă pe toate, chiar și tunsorile nereușite ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Șuvițele sunt o idee grozavă! Și eu am avut mai demult! Șuvițe + ombre.

      Ștergere
  10. Dragut noul design, Mama foloseste Henna(roscat) si mi-am facut intr-o vacanta de vara 2 3 suvite insa in timp s-au deschis la culoare iar acum nici nu se mai vad.. Imi pare foarte rau ca a trebuit sa treci prin aceasta inamplare nefericita.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact