>

Image and video hosting by TinyPicRefugiați pe tumblrImage and video hosting by TinyPic

17:56 Raisa
   Internetul nu conține numai lucruri rele și am realizat asta odată ce am descoperit comunitatea tumblr.Tumblr este o platformă de blogging care oferă posibilitatea de a crea ,,bloguri” personale într-un mod foarte ușor,care conțin defapt o părticică din sufletul celor care le dețin.Aici pot fi postate fotografii din călătorii,fotografii personale,citate,muzică și gif-uri.Consider că partea cea mai benefică a acestui site este faptul că mulți dintre adolescenții din zilele noastre se ,,descarcă” aici și formează prietenii cu oameni care sunt ca ei,că reușesc să cunoască lumea și să înțeleagă bucuria dar și conflictul interior al celorlalți.
   Experiența mea pe tumblr: Am descoperit asta pur și simplu din întâmplare,pentru că niște prietene foarte bune aveau fiecare câte un tumblr și desigur,vroiam și eu...ca să nu fiu în urmă,sau poate din dorința de a experimenta ceva nou.La început,când nu știam cum se folosește(sau pentru ce),mi s-a părut un site plictisitor,dar odată cu trecerea timpului am realizat ce înseamnă defapt a avea un tumblr.

  Răsfoind pagini și bloguri T,am descoperit anumite imagini care mă reprezentau și pe care le puteam pune și eu la rândul meu pe tumblr.Această operațiune m-a ajutat mai mult decât au făcut-o multe persoane pe parcursul ultimelor 5 luni din viața mea.Am început să postez zilnic și mi-am dat seama că mă calmează de multe ori în situații dificile.Faptul că acele imagini și citate există,faptul că mai sunt și alte persoane ca mine,care simt nevoia să spună cuiva ce au pe suflet iar niște fotografii pot exprima cu adevărat ce simt ele..este exact tipul de toleranță și înțelegere de care avem fiecare nevoie.
  Mi-am putut crea propiul univers.Și așa au făcut mii de adolescenți care dețin un tumblr.Fie ei rockeri,iubitori de animale sau de modă,s-au regăsit fiecare în imagini și citate,au devenit atașați de asta.S-a format o comunitate frumoasă care oferă (chiar și virtual) sprijin celor care suferă sau care râd,care oferă posibilitatea de a răspândi lucruri frumoase sau vorbe încurajatoare într-o manieră la îndemâna oricui.Am decis să postez despre asta deoarece ocupă o mare parte din viața mea și sunt foarte mulțumită de această platformă de blogging.O recomand oricui,indiferent de vârstă,naționalitate sau sex. :)

You Might Also Like

10 Curioşi

  1. TUMBLR-ul e capabil într-adevăr să ofere o imensă bucurie utilizatorilor, inclusiv mie. Uneori, când îmi place o imagine, mă holbez câteva minute la ea înainte de a trece mai departe cu mause-ul. Sau mai e momentul acela când răsfoieşti întreaga pagină de tumblr creată de tine şi ai o satisfacţie şi mândrie la gândul că tu însuţi ai muncit pentru acea pagină de web. :>3
    Totuşi, mi se pare că e mai frumos pe We Heart It! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. @Loreen G: Chiar așa e :* Pe We Heart It nu am încercat încă,dar parcă mă tentează :3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Drăguţă postarea! :D Mai am puţin şi cedez, şi-mi fac şi eu cont.
    Am câteva colege care au tumblr, însă niciuna din ele nu a prezentat motivul pentru care au contul la fel de frumos ca tine. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Si, nu ne dai si noua tumblr-ul tau?
    App imi place mult postarea, si eu am un tumblr, dar nu postez tot timpul totusi ma ajuta sa ma descarc...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bianca Ioana: Chiar merită să-ți faci un cont pe tumblr,e excelent!
    @Pufuleț: Tumblr-ul meu e cam personal,dar cine caută găsește.

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze, eu n-am habar ce e asta, mi-a fost destul de greut sa ma descurc sa fac un blog (ce sa fac, sunt cam afona la partea asta de tehnologie si n-am nici timp sa mai invat la varsta mea :D). Care e ideea? Ce postezi acolo nu poti posta si aici? Adica fotografii, texte, citate sau ce mai vrei?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am cunosc pe cineva pe tumblr, persoană care acum mi-e cel mai bun prieten. Serios. Vorbim prin mesaje zilnic și la telefon și, deși nu ne-am văzut niciodată, el e genul de persoană care îmi cunoaște sufletul, nu fizicul.
    Tumblr-ul e ceva. E ceva ce m-a schimbat, în bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Roxana B:Tumblr e tot o platformă de blogging,doar că acolo,majoritatea adolescenților,preferă să-și arate latura mai sensibilă,să posteze anumite fotografii/texte care le arată starea interioară.E un blog mai simplu,accesibil pentru oricine,care te ajută să te descarci,într-un fel.

    RăspundețiȘtergere
  9. @AndreeaLH:Wow,întotdeauna mi-am dorit să cunosc o asemenea persoană.Poate ar fi mai bine ca întâi,persoanele să îți cunoască sufletul și nu fizicul,iar mai apoi să te judece după fizic.

    RăspundețiȘtergere
  10. Prima dată m-a captivat poza aia cu Arctic Monkeys ,și apoi am citit restul ,deși și eu am tumblr. nu prea zic ca il folosesc ,dar e bun ca pot sa fac rost de poza bune și gif-uri .
    Ori il iubesti ori il uraști cu ,tumblr-ul nu ai decat două optiuni cu el ,și mie imi place să fiu sincer ,e ceva diferit și poate să te definească .

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact