>
Food Mine

Image and video hosting by TinyPicFără tocuri,fără dieteImage and video hosting by TinyPic

19:33 Raisa
   Am început să prefer stilul de viață simplu.Și oricum,odată cu începerea liceului nu am mai avut timp să mă gândesc la altceva înafară de școală,dar parcă totuși nu pot lăsa nici oglinda din mână.Dar am decis să renunț la două aspecte foarte importante (și dăunătoare) care îmi ,,furau” din timpul prețios:tocurile și dietele.
M-am plictisit să îmi găsesc în tocuri ,,cel mai bun prieten”,pentru că sunt convinsă că nu e nici pe departe așa.Sunt enervante.Am decis să le port încă din gimnaziu,deoarece eram ,,mică” de înălțime.Dar când stau să analizez lucrurile mai bine,nu e chiar atât de scundă statura mea.Plus de asta,să porți tocuri în fiecare zi e un coșmar.Pe lângă că trebuie să fiu mereu atentă pe unde calc și cum merg,coloana mi se strică.E frustrant mai ales când ies cu prietenii și eu sunt singura care poartă tocuri,deși nu am neapărată nevoie.
  La liceu era un dublu coșmar deoarece trebuie să ne deplasăm destul de mult în timpul pauzei pentru a ajunge de la clădirea cu sălile de clasă la cea cu laboratoare și mersul pe tocuri nu e cel mai plăcut sentiment când toată atenția colegilor se îndreaptă către picioarele tale ,,împopoțonate”.Și da,nimic nu e mai penibil decât să te împiedici sau să îți luxezi glezna în fața unei mulțimi.Nu știu cât mă va ține această decizie,dar deocamdată am spus ,,bun venit” tenișilor și încălțămintei cu talpă joasă.

     Cât despre diete,oh,cel mai groaznic lucru de pe Pământul ăsta e a ține o dietă. Începe frumos,dă rezultate și se termină urât.Eu sunt o mâncăcioasă și o pofticioasă.,dar dorința de a fi slabă mi-a înfruntat caracterul.Rezultatele au venit și ele odată cu aceste capricii,însă m-am săturat să merg în super-marketuri ,să mă holbez la rafturile cu jeleuri și să îmi aduc aminte când am mâncat ultima dată ceva apetisant și dulce. Nu de alta,dar sunt în creștere și dacă nu mănânc acum toate bunătățile,nu o s-o mai pot face nicodată.Când ții o dietă începi să dai dintr-o restricție în alta,până ajungi să trăiești cu uscături și verdețuri.Și în plus,după ce o termini,toate kilogramele pe care le-ai dat jos se dublează și ajung direct pe șoldurile tale.
   M-am săturat să îmi număr zilnic caloriile și să îmi fac propiile interdicții alimentare.Multe se apucă de dietă zicând ,,Vai,o să fac pe toată lumea geloasă cu câte kilograme am dat jos” și ajung să fie internate prin spitale,nemâncate și de râsul curcilor pentru că au leșinat în autobuz,la școală sau în stația de metrou.Asta e viață?Oricum,sunt convinsă că la diete voi renunța definitiv.Creează dependență.Orișicât,cel mai plăcut sentiment din lume este acela când stai savurând o ciocolată delicioasă cu cremă uitându-te la serialul preferat.Îmi place să retrăiesc la infinit asta.

You Might Also Like

14 Curioşi

  1. Dietele sunt penibile. De ce nu incerci sa faci un pic de sport? Da rezultate sigure si e si sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am ținut niciodată dietă și nu-mi propun să o fac. Mai sunt câteodată la detoxifiere, dar asta doar pentru că am diferite probleme și sunt nevoită.
    Prefer sportul! Deși durează mai mult, e mult mai plăcut.
    Cât despre tocuri, mi se par frumoase dar nu mă văd încălțată cu așa ceva. Mă bucur că te-ai întors, Raisa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Moni Melissa: Făceam sport și când țineam dietă.Acum am eliminat dieta,am rămas doar cu sportul.

    @Dubhe: Așa da!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate, Raisa. Dietele merg o perioada, daca ai vointa, dupa care nu te mai poti abtine si incepi sa mananci din nou cum o faceai inainte. Si in ritmul asta te faci mai gras decat erai initial. Cred ca cel mai bine e sa faci miscare, atat cat iti permite timpul si sa mananci cu masura.
    Iar tocurile...mi se par adorabile.:>3 Insa mi nu imi place sa le port in fiecare zi, ci din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Loreen G: Așa e.Cât despre tocuri,eu am decis să le port doar la evenimente importante sau la biserică.În fiecare zi nu are rost.

    RăspundețiȘtergere
  6. mm..stiu cum e si eu am incercat o dieta si am ajuns mai grasa ca inainte :))
    am zis ca ma apuc de sport si tot am sa incerc sa mananc echilibrat nu dieta doar mai putin cola si prostii care nici nu ajuta la sanatate
    iar in privinta tocurilor stiu cum e...eu am un 1.64 sunt cam mica dar nu suport tocurile adica sunt dragute ele dar nu sunt pt mine si sunt complet inebunita dupa vansi

    RăspundețiȘtergere
  7. @Eny eNy: Cam atât am și eu în înălțime.Și să știi că dietele sunt o prostie...foarte mare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitaaari pentru deciziile cat se poate de intelepte >:D< Si eu sunt micuta, dar n-as renunta la confortul tenisilor pentru nimic in lume :)) In definitiv, atata timp cat noi ne simtim bine, micile imperfectiuni fizice nu-s deloc grave.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu te vad foarte frumoasa asa cum esti tu .

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alecsandra Alle: Mulțumesc mult,și tu ești o frumoasă :* !

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna!! E prima data cand ajung aici si ma incanta blogul tau, imi plac subiectele alese... parca ma mai inspira si pe mine caci pana acum am ramas tare in urma cu postarile. Dietele, doamne am disperat dupa disociata cand am pus la loc tot ce am mancat, acum tin cont de calorii, fac cateva exercitii si mananc ce vreau la orele la care trebuie, pana la urma asa e bine. In aceeasi situatie sunt si eu cu inaltimea dar n-am renuntat la tocuri niciodata, imi dau o anumita "prestanta" pentru ca sunt tipa cu tocurile in liceu si toata lumea stie, ideea e ca facand dans si obisnuindu-ma pe ele a devenit incomod sa merg fara ele, iar spatele e mai sanatos decat al multora care n-au purtat niciodata tocuri :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Am tinut si eu niste diete prin liceu... pardon, am incercat sa tin pt ca n-am dus niciuna pana la final. Incepusem sa am probleme cu stomacul, astfel ca am renuntat. Fa sport! Ajuta enorm! Plus ca iti intareste tot corpul. Una e sa pui mana pe o un fund tare (de ex :D), si alta pe unul moale :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu port tocuri doar la anumite ocazii, sau in anumite zile in care am chef, dar tot papucii lejeri sunt mai faini :D

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact