>
Blogosferă Mine

Image and video hosting by TinyPicCe înseamnă schimbarea.Image and video hosting by TinyPic

16:22 Raisa
   Nu am nevoie de minciuni ca să scriu acest post.Tot ce redactez aici sunt gândurile care îmi trec prin cap în acest moment,nimic planificat,nimic făcut cu o anume intiuiție.Am absentat din blogosferă pentru că așa am vrut.Aveam nevoie de un proces de educare,de la A-Z.Recunosc că m-am schimbat mult,chiar în totalitate aș putea spune.Cauzele au fost și vor rămâne aceleași: lipsa de originalitate a societății și efectul ei de turmă.
   Schimbarea mea a fost fizică,psihologică și socială.Multe circumstanțe m-au împiedicat să scriu pe blog.Poate a fost și lipsa de inspirație,poate și lipsa de concentrare,care s-a redus drastic din luna februarie.De ce să mai judec acum?De ce să mai povestesc acum ce mi s-a întâmplat?Ar mai avea oare rost?Bineînțeles că nu.Dar știu sigur că ceea ce eu am suferit în decursul acestor luni se numește pe scurt maturizare.
   Aș vrea ca uneori să mă mai intereseze de lume.Aș vrea să mai pun suflet.Dar se pare că orice aș face,voi rămâne de acum încolo o ,,bucată de gheață rece”.Dar,nu e timpul să vorbesc aici și acum despre mine.Cu acest blog am alte planuri.
    Ce voi face de acum: Îmi doresc extrem de mult să îmi fac cititorii să gândească,să înțeleagă lumea mea,să pășească în ea.Tot ce voi face aici va fi spontan și sper să îmi găsesc ușor temele despre care voi scrie articole.
   So yea,I'm kinda' back.Sper să mă suportați și de acum încolo.De data asta voi fi și mai nesuferită.Și nu știu dacă mai sunt un Panda.Probabil a dispărut.El e copilul din mine.
                                                                   
 
    

You Might Also Like

14 Curioşi

  1. Raisa, mă bucur că te întorci chiar dacă o faci sub o altă formă. Am impresia că va fi o formă mai frumoasă! :)
    Succes cu tot ce faci și cu maturizarea! ;) E treabă grea cu ea, e clar...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Duhbe: Mulțumesc.Da,încă mai am de lucrat la asta.Sper să fie ok.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai revenit in blogosfera. E un proces frumos maturizarea , dar vei ramane mereu cu aceasi urma de copilarie inauntrul tau. Raisa sper ca ai avut parte de sarbatori fericite si si ....doar bine ai revenit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit dragă Raisa! Mi-a fost dor de tine și mă bucur tare mult că ești din nou pe aici ;;) Succes în continuare și sper să ne citim cât mai curând! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Girl & brainy. Ok, deci Cutiuța cu surprize nu mai e. Mă simt un pic melancolică :)) Dar schimbarea era inevitabilă :D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Wuuuuiiiiiii! Frumoasă fată, te salut!
    Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  7. @krisszu95shinnygirl : Mercii mult! Sper că ai avut și tu sărbători fericite!
    @furelise: :* Da,așa este,schimbare inevitabilă.Poate voi avea ocazia să-ți povestesc mai multe.
    @Prinţesa în bocanci : Pupici,prințesucă nonconformistă! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai revenit în blogosferă, Raisa! Și umm, îmi place mult noul design.

    RăspundețiȘtergere
  9. Toata lumea se schimba si asta e bine. Bine ai revenit! Dragut template.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Loreen G: Mulțumesc mult! :*
    @Pufuleț: :* Mercii!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu pot sa spun ca ma bucur pentru tine , maturizarea mi se pare o etapa trista in viata unui om .. Fa-ti timp si pentru copilul din tine !
    Ma bucur mult ca ai revenit si ca ai trecut pe la mine sa ma vezi ! Sper ca de data asta vei ramane !

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alecsandra Alle: Este trist,dar și adevărat.Sper și eu să rămân aici,îmi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cateodata simti nevoia sa iei o pauza si doar sa respiri pentru mult timp si eu am trecut prin asta (desi nu la fel ca si tine) dar mereu cand ne intoarcem blogul ne va intampina de fiecare data cu bratele deschise. >:D< Si eu fac acelasi lucru pentru tine ! Fi fericita. :*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact