>
Friends Girls

Image and video hosting by TinyPicAdolescentă într-o societate deformată

14:23 Raisa
  M-am gândit să creez acest post ca rezultat al vieții mele de liceu și în societate.Am observat că întâmpin multe  probleme ce au fost și vor fi în continuare dezbătute.Nu m-am gândit să fac acest lucru până nu am auzit un dialog plin de reproșuri la adresa adolescenților din zilele noastre.Lucuri mărunte le scapă printre degete celor care se ocupă de educația noastră ,încontinuu cel mai
probabil,de aici rezultă mormanul de ,,mizerie”ce s-a adunat în spatele măștii acestei lumi românești de la 1990 încoace.
   Odată cu schimbarea gândirii națiunii autohtone au apărut și problemele,care desigur că încep să se manifeste din ce în ce mai des în rândul tinerilor.De ce îi spun societate deformată?Cum altcumva ai putea să numești o societate în care păcatul a devenit virtute,iar virtutea a devenit păcat?De ce în școli se fac atâtea reclame inutile pentru lucruri care distrug ființa umană?De ce din ce în ce mai mulți adolescenți devin manipulați și ajung sclavi ai drogurilor și ai obsesiei pentru sexualitate?

*
În urmă cu câteva zile,eu și prietenii mei am decis să purtăm câteva conversații despre tot ceea ce ne înconjoară.Nu mică mi-a fost mirarea când amicii mei au declarat că ei consideră că fetele care nu mai sunt virgine până la 17 ani sunt niște paria ale societății,că cei care nu au fumat măcar odată în viață ,,nu merită să trăiască în Europa” și mai mult de atât,băieții au declarat că pentru ei aspectul contează în proporție de 80% într-o relație.Da,sunt lucruri de neînchipuit,dar cât se poate de adevărate(și triste).De unde această gândire?E simplu: mass-media și educația în școli au cea mai mare influență asupra acestor principii.
    Mass-media:promovează frumusețea,perfecțiunea trupească(care defapt nu există),sexualitatea și gesturile obscene.Adolescenții sunt precum un burete:absorb totul și devin ceea ce văd.Dacă nu ești cum spun ei,ești bun de un mare nimic.Ești situat la periferia societății,judecat și condamnat la o viață de coșmar.Internetul are prioritate,pozele cu actrițe în photoshop au și ele un ,,cuvânt de spus” în formarea noii societăți,care suntem noi.Relațiile virtuale,filmele deocheate,alcoolul și drogurile încep să domine din ce în ce mai mult în idealul adolescentului.Fetele de 15,16 ani umblă cu băieți care le-ar putea fi lejer părinți,iar băieții își pierd virginitatea la vârste extrem de fragede. Toate astea pentru ce?Pentru a satisface pretențiile ,,sofisticate” ale societății,desigur.
    Și totuși,încă mai este speranță.Ar mai trebui să crească cu cel puțin 8 procente numărul celor suferinzi de ADHD,care este cunoscut în România de doar câțiva ani,în timp ce în occident,la peste 10% din adolescenți li se prescriu medicamente pentru această boală.Încă mai este scăpare.Adolescenți ca mine,sau ca tine,tu,cel ce citești acest aritcol,mai vor să schimbe ceva.Încă nu e prea târziu. 
                      Societatea suntem noi și trebuie să știm cum să controlăm asta!

You Might Also Like

20 Curioşi

  1. Ai dreptate! Din (foarte mare) păcate cei deformați și cei care îndoaie această societate sunt majoritari fiindcă pot influența foarte ușor unele persoane. P.S: e foarte drăguț aspectul blogului, mă bucur că ai început să postezi din nou! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că adolescenţilor le lipseşte mult comunicarea cu persoanele care teoretic ar trebui să-i îndrume şi să le dea sfaturi utile. Dar cum adulţii sunt şi ei influenţaţi de mass media şi mulţi dintre ei sunt presaţi de timp, tinerii ajung aşa cum ai descris mai sus.Şi în opinia mea, ar trebui să se promoveze faptul că modul de viaţă al unor adolescenţi e periculos şi ar trebui luate măsuri pentru a informa câţi mai mulţi oameni despre această problemă. În aşa fel, eu cred că societatea ar deveni mai puţin deformată.

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte trist si adevarat ceea ce spui. Desi mai sunt si adolescenti care se gandesc la acele lucruri inainte sa actioneze , marea majoritate se distrug practic din cauza acestei societati mai ales ca vor sa iasa in evidenta cu orice pret.Daca colegul meu fumeaza eu de ce sa nu o fac ? si multe alte exemple negative, de care sunt atrasi.Eu chiar vreau o schimbare dar cand vezi ca ei nu vor asta si isi fac rau cu mana lor ce se mai poate face ? Iar daca incerci sa le zici ceva iti rad in fata.Prietenii tai traiesc cu principiul ca tot ce fac sau zic este pentru 'distractie' dar nu se gandesc ca aceasta distractie nu poate dura toata viata sau cel putin nu intr-un mod atat de nesanatos.Sa fi noi ceilalti 'paria' si nebuni dar linistiti si sanatosi :) (atat cat putem cel putin) De mass-media nici nu vreau sa aud din cauza asta numai urmaresc nici macar la televizor.Sper sa se faca ceva ,sa se lase sa fie ajutati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos articol, Raisa! Respect e puţin spus în ceea ce priveşte sentimentele mele faţă de postarea asta. Subscriu tot, tot. Trebuie să reunosc, din fericire, prietenii mei mai apropiaţi nu gândesc chiar în felul în care o fac ai tăi, însă prietenii mei mai puţin apropiaţi sunt pe undeva pe-acolo. E chiar foarte, foarte trist. Şi nu e un fenomen ce se întâmplă numai la noi. E pretutindeni. Desigur, cu unele diferenţe. Mass-media, aşa-zisa educaţie primită... de oriunde, inclusiv acasă, chiar şi unele cărţi încurajează tot ce-i mai rău pe lumea asta. E teribil de trist şi îngrijorător. Doamne, mă bucur că mai suntem câţiva cu capul pe umeri. Dar, of, cu o floare nu se face primăvară. Trebuie să "corupem" cât mai multe persoane de partea noastră. Singuri nu vom rezista în jungla asta. Da, junglă descrie cel mai bine societatea din zilele noastre. Oamenii sunt din ce în ce mai inculţi, primitivi, sălbatici...
    P.S. : Îmi plac foarte mult schimbările făcute pe-aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Oana: Mulțumesc mult! Și așa e :* !

    @Loreen G: Perfect de-acord cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Roxy: Pff,câte dreptate ai!

    @Bianca Ioana: Respect!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place noul aspect al blogului. Ai mare dreptate cu aceasta postare. De multe ori si eu cand merge pe strada vad cum multe adolescente si adolescenti sunt copia fidela mai mult sau mai putin reusita a unor stereotipuri din mass-media. Cei diferiti sunt marginalizati, ridiculizati. Ce nu inteleg multi adolescenti este ca trebuie sa fii diferit, sa indraznesti sa gandesti diferit si sa nu fi o copie xerox si sa nu te lasi influentat de toate nimicurile pe care le vezi pe net sau TV.

    RăspundețiȘtergere
  8. @rosia_lady: Multumesc! Si da,exact asta e ceea ce vroiam sa transmit!Sa fii o copie nu e cool.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt perfect de acord cu tine. Nu-mi place ce este, ce a devenit și ce va deveni societatea în care trăim, dar sinceră să fiu, nu știu cum să schimb asta. Suntem doar niște fraieri manipulați de cei de sus care vor turme de pe urma cărora să scoată cât mai mulți bani. Când o să realizeze că nu pot să mânănânce și să respire bani, probabil va fi prea târziu. Sunt conștientă că e o luptă grea, cea pe care o ducem noi acum, o luptă în care nu suntem ghidați, suntem înghiontiți și disprețuiți pentru că ne ridicăm un pic deasupra. Mă gândeam la toți tinerii care ar dori să aibă curajul să fie așa cum sunt ei de fapt, dar se tem de respingere, de singurătate, de.. nu știu. Aș vrea ca acei adolescenți să își adune curajul și să facă un pas în față. Nu au nimic de pierdut. Și cred, mai mult de jumătate din ratații pe care îi vedem/auzim zilnic, sunt de fapt copii de treabă, doar că au jucat atât de mult rolul ăsta, s-au mințit atât de mult, încât au ajuns să se creadă pe ei înșiși. Sunt conștientă că societatea suntem noi, dar nu știu cum să controlez chestia asta care se întâmplă la momentul actual. Suntem prea mărunți, prea mici în fața Marilor. Și presupun că asta face diferența :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @furelise: Oare noi ăștia care suntem încă cu mintea la cap vom fi influențați la rândul nostru?Sau vom aștepta aici ca cei din jur să se distrugă în jurul nostru?Până la urmă da,nu avem ce face.Cred că singura cale de a schimba toate acestea e să privim cum se îndreaptă singuri lovindu-se de grinda de sus.

    RăspundețiȘtergere
  11. CE NASPA STIU CA VOI FI INJURAT DA E NASPAAAA BINE CA ESTI TU SI IL FACI MAI BUN CU FATA TA IN REST NASPA DISLIKE NU DAU 2 BANI PE EL

    RăspundețiȘtergere
  12. @Sex si alcool: Locul tău este departe de acest blog,așa că te invit să ieși afară dând click pe ,,x”-ul din chenarul roșu din colțul dreapta sus.Pupicei,Raul :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine ai revenit,Raisa! Foarte bun articolul acesta.Adevarul e ca pentru a face aceste lucruri cunoscute trebuie sa lasam ,,populatia cea desteapta” sa incerce ,,lucrurile bune” pe propia piele.Imi place felul in care pui in valoare toate calitatile pe care UNII dintre noi INCA le mai avem.Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  14. E foarte frumos ce ai scris si mai frumos ar fi daca ar gandi mai multi adolescenti ca si tine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Iti spun sincer ca is uimita sa vad cata importanta li se acorda unor prosti doar pentru simplu fapt ca au bani... Deci banii reprezinta oarecum valoarea societii, nu conteaza cine esti, conteaza doar daca ai bani... :-j

    RăspundețiȘtergere
  16. cat despre adolescenti, damn, cat ma bucur ca am depasit perioada asta! pupicei

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut!
    Pt. ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te invit pe http://primacarteblogdinromania.blogspot.se/ poate ai placarea sa o urmaresti si citesti...
    O viata frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. @C.L.M: Cam așa ceva.Și eu m-aș bucura în locul tău,adică..abea aștept să scap de perioada asta.
    @Bella Trix:Mulțumesc! :* Și blogul tău e foarte frumos,multă baftă în continuare!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact