>
Welcome back

Please,bring me a Christmas miracle.

09:09 Raisa

 Lumea nouă.Uneori ne schimbă.În bine,sau în rău,o face.Nu o să îmi cer scuze.Nu mai sunt ceea ce am fost.Acest blog,odată cu timpul,s-a evaporat.Nu în inima mea,ci în timpul meu.Dis-de-dimineață m-am trezit cu imaginea a ceea ce am fost odată.Acea fetiță mereu încântată de ceea ce a scris aici,acea ființă care făcea orice ca să mențină ritmul,cea care,în loc să își noteze lecțiile pentru școală,visa la temele pe care le va introduce aici.
   De ce m-am întors?Nu știu.Oricum,îmi cunosc situația.Dar,mereu,ceva mă  face să mă întorc.Timpul nu mi-a mai permis nimic.Abea dacă puteam să mai vizualizez ceea ce scriau alții,pe blogurile lor frumoase.Aici totul e prăfuit.Ca și mine.S-au întâmplat atâtea cu sufletul și cu viața mea,încât nu mă voi putea abține să nu vi le povestesc.Deocamdată..sper la un miracol de Crăciun.Sper să mă țină aici.

  Lumea nouă.Ceva mă face să îmi placă în ea.M-a schimbat atât de mult,încât vechile amintirile cu mine,parcă nu mai sunt ale mele.E ca și cum m-aș uita la altcineva în minte și în memorii.Acum am două fețe.Nu mă voi schimba pentru nimeni și nimic.Mă simt împlinită în lumea perfectă a nedreptății.Mi-e frică de bunătate.Rock-ul mi-a cuprins până la ultima picătură de sânge,a luat-o,și a transformat-o.Metamorfoza mea nu s-a încheiat aici.Mai am multe de învățat.Dar m-am întors.


You Might Also Like

33 Curioşi

  1. Dumnezeule Raisaaa!!! Esti in viata! Nici nu mai vreau sa stiu ce ai patit! Doar ma bucur ca te-ai intors. Mi-a fost dor de tine! >:D< Stii, daca sufli de doua-trei ori cu putere, praful se ridica :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. De data asta chiar m-am speriat , credeam ca n-o sa mai vad niciodata o postare pe acest blog , dar speram ca in vacanta vei reveni . Inteleg oarecum ce simti , si eu am momente cand vreau sa renunt , nu mai scriu cu dragoste asa cum faceam candva , cred ca toti ne schimbam .
    Sper intr-adevar ca (,) Craciunul sa ne aduca tuturor miracole , sper sa fi bine , pentru ca din ceea ce ai scris nu-mi pari bine , si sper sa nu mai pleci .
    Asa cum imi place mie sa zic , iarna magica !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de susținere.Bine,nu cred că o să mai fiu.M-am schimbat,mult.Acum...tot ce pot spera e că nu o să mă afund și mai mult în întuneric.

      Pace.

      Ștergere
  3. Oh, Doamne! Bună, suflet! :) Mi-era atâât de dor de tine! Și eu sunt la fel. M-am întors pe blog, deși nu mai sunt delooc la fel. parcă mi-ar lipsi cumva spiritul ăla de familiaritate.
    Ah, mă regăsesc atât de bine în ce zici. Și eu am început cu rockul, și eu am început liceul și asta înseamnă lume nouă care mă influențează...
    Sărbători fericite, Panda! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a fost dor de tine :* .Erai și ești una dintre puținele persoane care m-au înțeles cu adevărat.Mă bucur că nu ai uitat de mine!

      Să ai sărbători fericite! :)

      Ștergere
  4. Mereu vei gasi aici un loc pentru tine! :)
    Si eu ma bucur mult ca ai revenit.Nici eu numai scriu atat de des pe blog ca inainte poate timpul ,poate problemele personale ... fiecare stie ce este in sufletul sau.Dar mereu va fi o parte din mine si la tine cred ca este la fel. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit! Gurile rele spun ca am revenit si eu, dar nu stiu cat o sa ma tina. Acim ma scuzi, mai stau putin de vorba cu un fost coleg de scoala. Il conduc la aeroport. Pleaca in Laponia. Pana la anul. SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Sarbatori fericite de asemenea!Aveti grija de prietenul dumneavoastra,nu care cumva sa-si uite vechea sacosa in aeroport.

      Ștergere
  6. Bun venit inapoi, darling.
    Mi-a fost dor te tine. Sper ca esti bine si sanatoasa.
    Ai grija de tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. În sfârșit te-ai întors, mi-a fost dor! Welcome back!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne bucurăm că te-ai întors. ^^
    În legătură cu schimbările pe care le-ai făcut, atâta timp cât crezi că te reprezintă şi că este ceea ce vrei cu adevărat, atunci noi toţi suntem foarte bucuroşi pentru tine :-D.

    RăspundețiȘtergere
  9. Crăciun fericit! (ador banner-ul blogului :3)

    RăspundețiȘtergere
  10. Craciun fericit! Si eu m-am schimbat. Inainte vedeam blogul ca pe o obligatie, o rutina.. Acum pur si simplu cred ca e un lucru de distractie; un loc unde scriu cand nu am cui sa ii povestesc prin ce trec; un loc unde pot sa ma exprim liber. Cand imi iesise complet din cap cum arata o postare nescrisa mecanic am luat o pauza lunga de la blogging. Acum, in decembrie, m-am intors cu chiu cu vai la blogul meu prafuit si cu cateva postari am suflat praful de pe el si acum e toatal diferit de ceea ce a fost candva. E mai bun.
    Love you, Raisa. ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei,nu credeam că o să m-ai postezi ceva pe blogul ăsta,credeam că ai renuțat.Dar oricum bine ai revenit :) și sărbători fericite să ai..

    RăspundețiȘtergere
  12. Welcome back sweetheart! >:D< Mă bucur să văd că ai revenit! :D
    Mi-a fost dor de tine :* (Cred că tuturor ne-a fost dor)
    Îți doresc sărbători fericite și să ne auzim și în anul care vine >:D< ♥

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru urare, cu intarziere iti spun si eu Sarbatori fericite si un An nou fericit! >:D<
    E bine ca te-ai intors, nu renunta , si daca nu ai timp acum, poate iti vei face mai tarziu.
    Lumea noua te schimba, timpul te schimba, dar undeva in suflet ramai aceiasi tu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu pot decat sa ma bucur ca ai revenit si sa iti urez un an nou plin de bucurie! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Te asteptam de ceva vreme, draguto! Ai facut bine ca te-ai intors...sper sa-ti vina mintea la creieras si sa nu ne mai parasesti perioade asa lungi de vreme! :)) Si nu-ti face griji, schimbarile sunt bune, in general! Sper sa ai un an exact cum iti doresti! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact