>
Frenemies Friends

,,Hai să ti pup,prietene!”

17:16 Raisa

     Știți cum e acea senzație când vedeți tot felul de oameni care formează niște prietenii pe bază de interese sau când lângă voi stau oameni care vor să iasă neapărat în evidență?Mă simt ca într-o junglă.Nu e vorba de maniere aici,ci de rezultatele dezastruoase pe care le aduc cei din ,,baza societății.”De ce oamenii din ,,Noua Eră” trăiesc doar la suprafața acestui criteriu?Și în primul rând,cum se face că o parte pică drept victimă și cealaltă parte iese mereu în câștig?!
     ,,Draga mea prietenă...”: În ultima vreme,în jurul meu se formează o grămadă de prietenii pe bază de interese,și eu nu pot să reproduc asemenea scenarii în căpățâna asta mică a mea.Nu știu cum pot acești oameni să stea lângă aceste ,,baze ale societății” dacă nu au sentimente față de ei.Multe persoane m-au dezamăgit și ,,m-au uitat” pentru că au venit altele cu mai multă influență în școală sau în oraș care,din păcate,în concepția lor,mă pot înlocui.Nu știu după ce se ghidează adolescenții din zilele noastre și nici nu mi se pare necesar să te cunoască toată lumea.De ce să ai mulți ,,prieteni” lângă tine,dacă aceștia la greu te uită și se prefac că nu te-au cunoscut vreodată?
   E cumplit să te simți dat la o parte în asemenea hal...și mai ales să stai să te uiți că ești în plus unde cândva erai totul.Bine ar fi să rămână doar cu atât.Și,plus de asta,e și mai frustrant când te gândești cât ai ajutat acea persoană,câte nopți nu ai dormit ca să o sfătuiești pe ea,cât timp ai umblat după fundul necazurile ei...și tot ceea ce face e să îți dea un scurt ,,vorbim altă dată” și să plece de mânuță cu alții.
    Some kind of wingman: De când eram mică m-am înțeles mereu mai bine cu băieții decât cu fetele.În viziunea mea,fetele nu sunt decât o adunătură de invidie și ,,râcoșenie” și nu fac altceva decât să se bârfească unele pe altele și să ,,muște” din ,,carnea cea nouă” de câte ori au ocazia.Dar,în săptămânile acestea mi s-a dovedit că nici băieții nu  stau mai bine la capitolul fidelitate și bun simț.Pentru că eu sunt mai sufletistă de felul meu,ajut mereu,pe oricine,oricând.Un prieten de-al meu a venit într-o zi să-mi ceară câteva detalii despre o prietenă de-a mea de care îi plăcea și pe care vroia să o scoată în oraș.
   Zis și făcut.Mai mult decât atât,l-am ajutat să pregătească localul,să se îmbrace și l-am sfătuit cum i-ar plăcea ei să i se adreseze un băiat.După ce a avut loc întâlnirea,el fiind drăguț a cucerit-o pe loc și astfel au format un nou cuplu ,,incendiar”.Dar,bineînțeles,după ce s-a întâmplat fericitul eveniment, ,,prietenul” meu pe care îl cunoșteam de când eram la grădiniță a și uitat de existența mea,fiind prea ocupat cu noua lui iubită.Am ajuns să nici nu mai mergem împreună la școală,din cauză că el ..m-a folosit pe post de wingman.
    You look like..hmm: De ce sunt singura care credeam că aspectul fizic nu contează într-o prietenie?Parcă el te-ar face mai loial sau mai sincer.În preajma mea sunt numai persoane care își clasează și aleg prietenii în funcție de aceste detalii.Uneori îmi vine să strig în gura mare cât de oarbe pot fi acele ființe care cred că frumusețea și inteligența stau numai în aspectul fizic.De cele mai multe ori,oamenii care aproape ating perfecțiunea,au un interior dezgustător.Chiar nu pot să îmi explic de ce toți oamenii ,,se bat” ca să aibă ca prieteni niște mini top modele și îi exclud pe cei care au anumite probleme fizice.E absolut incredibil și de neconceput unde vom ajunge în câțiva ani dacă vom continua același drum.Probabil că în școli vor fi introduși profesori speciali pentru persoanele frumoase,iar ceilalți vor urma doar opt clase și un liceu tehnic.
       Acest articol nu a fost făcut pentru a atrage atenția.Este despre ce se întâmplă în viața mea.Nu am vrut niciodată să atenționez pe cineva pe care nici măcar nu cunosc.Mi se pare doar incorect cum devine situația în jurul meu.Observ multe,pentru că sunt liceeană.Simt multe,pentru că sunt adolescente.Gândesc și mai multe,pentru că sunt într-o perioadă cumplită în care sentimentele și corpul intră într-o metamorfoză completă și devin ceea ce nu mi-am închipuit că voi atinge niciodată.
         Îmi pare rău că nu am mai scris în ultimele săptămâni.Pur și simplu nu am timp.Chiar aș  vrea să îmi petrec toate orele din zi și din noapte aici,lângă voi,dar carierea mea în medicină nu mai poate să aștepte.Anyway,în sufletul meu voi sunteți totul.Blogul este totul.


You Might Also Like

32 Curioşi

  1. Mda.., cunosc asemenea persoane. Şi cred că sunt peste tot în jurul nostru. Mie chiar nu îmi place să profit de alţi. Banii lui sunt banii lui, mâncarea lui e mâncarea lui... nu zic că nu e frumos de multe ori să ceri şi tu ceva, dar într-o anumită măsură. Să zicem împrumuţi 5 lei, dar nu îi ceri doar pentru că ştii că are bani. Nu e frumos, dar ce să faci.. în ziua de azi nu mai există bun simţ.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi hi, îmi aduci aminte de sora mea :D. Şi ea e exact la fel - şi ea se înţelege mult mai bine cu băieţii decât cu fetele :).
    "oamenii care aproape ating perfecțiunea,au un interior dezgustător.", am un soi de citat, o întrebare mai bine zis, care să susţină ceea ce ai spus: "Why do pretty girls do ugly things?".

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci Rai,chiar azi văruiam să fac un post despre asta :)) ..Și o să-l fac pentru că și mie mi s-a întâmplat chestia asa cu fosta mea ce mai bună prietenă și încă o cunoștință ,o să vezi despre ce e vorba în post ..
    Oricum Cât despre postul tău ,mi se pare foarte urât să profiți de oameni ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dua.Numai problema e că mulți au uitat de bunul simț.

      Ștergere
  4. Mi-a placut faza cu cariera in medicina.
    Ai dreptate , daca nu arati bine nu esti bun de nimic , e conceptia multora .

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate, dar câteodată și eu mai fac greșeala asta...Sau..Nu neapărat greșeală. Dar dacă nu arăți decent, curat și dacă nu ai nici măcar un pic de creier și bun-simț, ești exclus automat de pe lista mea de „prieteni”. La mine e prieten decât persoana cu care mă cunosc de-o viață...da..aia e...

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm e o problemă delicată asta. Trăim în postmodernism unde totul e relativ, din păcate. Contează ce e omul în interior. Prietenia nu e ceva ușor. E nevoie să investim în ea. Uneori nu totul merge strună, dar pentru asta există iertarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi eu am prieteni care s-au schimbat pentru că au cunoscut altele sau care se consideră 'prea populare' ca să mai stea cu cineva... Eu una nu-i bag în seamă. Ştiu că nu o să pot avea un prieten care să nu mă facă să sufăr sau care la un moment dat nu va pleca, dar mă mulţumesc cu ce am în prezent. De aceea eu mă limitez să le spun 'prieten/ă' doar câtorva persoane.

    RăspundețiȘtergere
  8. Și eu am pățit același lucru când am început liceul. Prietena mea cea mai bună a început să se comporte urât cu mine pentru că voia să fie într-o gașcă mai cool. Același lucru li s-a întâmplat mai multor fete pe care le știam prietene foarte bune în gimnaziu și treptat s-au îndepărtat una de alta. E o chestie enervantă, dar oamenii se schimbă și caută mereu noutatea. Mulți se lipsesc de tine doar din interes și apoi uită tot ce îți datorează. Însă tu trebuie să ai încredere că vei cunoaște pe parcurs persoane cu care te potrivești și care vor dori să te aibă în preajmă. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu-mi găsesc acum cuvintele dar ai mare dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Exista tot felul de persoane in societatea, dar nu suntem obligati sa tinem langa noi persoane pe care nu le agream.Le putem la fel de bine ignora.
    Mult succes in cariera ta! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Știi, majoritatea persoanelor care vor să arate exemplar la exterior ascund ceva meschin în interior. Vezi tu, e ceva de genul : ” Bine, uită-te la mine, că eu sunt selectă și corectă. Nu te uita ce-i în trecutul meu și nici ce-i în interiorul meu, te uiți doar la exterior că eu sunt perfectă, da ? ” . Iar persoanele care te lasă la greu, ce să spun. Este o fată de clasa a 7-ea la noi în liceu. Tipa arată ok, ( de fapt nu, nu arată! ) și are haine de firmă ( H&M, Zara ... etc .) , iPhone 4S ( bineînțeles) și e ceva de genul : ” auzi, dacă nu ai iPhone sau haine de firmă și scumpe, tu nu ești prietenă cu mine, clar !?:) ” , și majoritatea pipițelor din clasa ei îs cățelușii ei, asta numește ea ” inițiere ” . Hai frate, poți fi mai dezgustător d-atât ? . Sau prietenii profitori. Vecina mea a rămas mască când a văzut ce i-a facut așa zisa ei amică. Era totul bine și frumos anul trecut, se înțelegeau perfect, vecina mea mereu o asculta pe aia când avea probleme, a primit-o-n casa ei, a ajutat-o cu bani, iar după ce aia și-a găsit pi**e cu bani mai mulți ca vecina mea, care fumează, care se dorgheaza și tot tacâmul, ce crezi? a plecat și a uitat de tot ce a fost prietenie între ea și vecina mea. Așa nu se face... Dă-o-n mă-sa că doar nu suntem făcuți din aur, să ne întrecem care pe care servește.
    Oricum, succesc în cariera ta, și mergi tot înainte. Dacă ăla te-a lăsat, nu îți este prieten adevărat!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Off ce urat! :/ asemenea persoane numai merita ajutate niciodata.Cred ca in fiecare liceu este la fel ,inteligenta sau cum esti tu in interior nu conteaza daca esti miss si fara creier(nu suport asemenea persoane ) de aceea in liceu am avut decat o singura prietena buna. :))A si mai e si partea :"gura mare" cum ii spun eu daca iti vezi de treaba ta si nu esti mai tupeist sa zicem ,nu te ridici la standardele lor.Dar eu am zis mereu ca cine se aseamana se aduna si de aceea nici nu prea mi-am facut griji din cauza lor,nu aveam nevoie de asemenea persoane in jurul meu. :) am destule care chiar merita si cred ca si tu la fel .:) (chiar daca pe unele nu le sti face to face ). Sunt sigura ca mai tarziu iti va trece ce simti acum sunt momente si momente (crize adolescentine ;)) ) dar o sa treaca si astea ,desi acum e destul de dureros.Iti doresc tot binele si multa ,multa bafta la scoala sa ai! :*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Hello! I just would like to give a huge thumbs up for the great info you have here on this post. I will be coming back to your blog for more soon. Cell Phone Tracker

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca unii dintre noi acorda prea usor titulatura de ,,prieteni".

    RăspundețiȘtergere
  16. Am dat peste o grămadă de astfel de persoane, și încă voi mai da. Am avut și eu experiențe de genu'... De atunci m-am învățat minte, și pot spune că nu mai sunt atât de naivă...

    RăspundețiȘtergere
  17. Tare frumos mai este blogul asta,imi place enorm.
    Mie acuma mi-se pare ciudat ca in generala nu prea ne intelegeam bine nu ne salutam,nu ne vorbeam eu eram ciudata clasei intr-un una dintre ciudati,adica noi intre colegii,eram ca niste straini iar dupa ce am terminat generala si liceul toata lumea este asa de draguta.Falsii prieteni,etc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Unii au mulți prieteni fiindcă vor atenție. Dar nu-i ajută cu nimic, fiindcă toți sunt niște prieteni falși.
    Alții au mulți prieteni ca să profite de ei. Îi voi pierde, rând pe rând..

    RăspundețiȘtergere
  19. Raisaaaaaaa! Unde esti? Mai traiesti? Au disparut culturile de bambus? :o3 ReVino printre noi!

    RăspundețiȘtergere
  20. Off.. prieteniile astea sunt atat de complicate.. In ziua de astazi gasesti tot mai multi prieteni cu interese si prea rar prieteni adevarati. Ignora-i pe cei materialisti, nu merita.

    P.S.: Mi-am schimbat adresa blogului --> http://journal-of-soul.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumos blog. Daca iti place si arta contemporana - in special pictura - te invit sa vizitezi un blog deosebit, pe care il gasesti la aceasta adresa.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ai primit ceva de la mine aici --> http://journal-of-soul.blogspot.ro/2013/12/leapsa-craciunului.html

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact