>
Recomandare Welcome back

I'm back to life + Recomandare

18:37 Raisa
     Niciodată acest blog nu va mai fi privat.Am scris-o!!
   Cât timp voi fi eu un panda,Cutiuța cu surprize nu va mai fi un blog privat.NICIODATĂ.Chiar dacă am închis blogul din anumite probleme personale,nu voi mai renunța așa ca o lașă la toți anii aceștia în care într-adevăr pot să zic că am muncit aici.Am râs cu voi,am fost tristă..și voi m-ați ascultat.Nu voi da cu piciorul așa la toate amintirile acestea împreună cu voi toți, curioșii mei.No more privacy in here!Așa că,revin în forță.Chiar dacă școala nu îmi lasă așa mult timp la dispoziție ca și vacanța,eu nu voi mai pleca de aici.Am făcut anumite greșeli,nicio problemă!Mi le asum.Am scris cu mâna mea tot ce e aici,îmi pare rău pentru anumite lucruri dar asta nu înseamnă că trebuie să fug ca o lașă.De ce?Oricum voi ați fost mereu aici pentru mine,acum e rândul meu să fiu pentru voi.Îmi pare rău că de ziua mea nu am fost aici.Dar,2013 mi-a oferit cea mai oribilă zi de naștere,pe care nu am s-o uit niciodată.Nu vreau să vă uit nici pe voi.Merg până la capătul Pământului împreună cu voi.Și chiar dacă mă aflu într-o beznă foarte densă,mă încumet să spun că voi încerca să găsesc ,,luminița” de la capăt cu voi.Iertați-mă,iubiți cititori.
  Nu îmi voi mai părăsi niciodată blogul.E viața mea.Pot trăi fără viața mea?Nu.Era o vorbă foarte frumoasă care spunea:,,Nu contează câți ani ai în viața ta,ci câtă viață ai în anii tăi!”.Eu aș vrea să trăiesc după aceast minunat motto și să îmi spun mie că nu există un sfârșit pentru Cutiuța cu Surprize.Aici e toată munca mea,de 2 ani de zile.Zeci de zile petrecute în fața calculatorului,umblând printre coduri și tastând gânduri.Milioane de idei așternute prin documente,lacrimi pentru anumite nereușite dar și bucurie la vederea statisticilor.Nu aș vrea să vă pierd acum.Nu voi schimba nimic.Am zis tot ce am avut în gând.Nu voi mai fugi..gata.Aici sunt eu.De ce să-mi schimb adresa URL?Cine vrea să mă caute,aici mă va găsi.Cine vrea să mă demaște,aici îmi va putea tăia firele măștii.De ce?PENTRU CĂ CUTIUȚA CU SURPRIZE ESTE UN BLOG CU URME DE PANDA.
         Cutiuța cu surprize susține și  recomandă revista Orizonturi Literare.
   Revista Orizonturi Literare este o ,,chestiune” specială.Ea găzduiește și promovează tinerele talente/talentele nedescoperite  din România.Aici puteți găsi picturi minunate,opere literare și o mulțime de oameni care vor să fie remarcați de către voi.Pentru a accesa revista dați un click AICI sau accesați blogul lui Viorel,cu un simplu click AICI.
                Îmi pare rău că am închis blogul.Panda trăiește încă.Trăiește cu voi.

You Might Also Like

35 Curioşi

  1. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    RAISA

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE ZOMBIS, EXCALIBUR, DJANGO, MASTER AND COMMANDER, LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC…

    José
    Ramón...


    RăspundețiȘtergere
  2. oh, ce comm dubios mai sus O.o Apai Raisa frumoasa, sa nu mai faci asa :-w Cand te apuca privarea/stergerea blogului, scrie aici 2 randuri, ca sa te putem convinge sa nu o faci. Pentru ca putem face asta <3 Nu te cunosc de 2 ani, dar imi esti extrem de draga, si poate ca nu suntem atat de apropiate de varsta, dar simt ca blogosfera si subiectele pe care le tratezi, ne leaga intr-un fel. Mi-ar parea extrem de rau daca acest blog n-ar mai exista. Stii, daca ai nevoie de orice, ma poti gasi si pe facebook, si imi poti lasa un mesaj. Sunt in stare sa iti donez si o carte daca asta te-ar motiva sa nu iti stergi blogul si te-ar face fericita ^_^ Pupi Raii :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact...Înainte să faci ceva în legătură cu blogul, aruncă, mai întâi, niște cuvinte pe aici...și apoi ai să uiți de ceea ce voiai să faci...

      Ștergere
    2. @Furelise:Iti multumesc! Sa stii ca blogul nu l-am inchis ca n-aveam ce face.Am avut probleme personale foarte grave.Nu a fost o joaca.

      Ștergere
    3. @Crina:Dupa cum spuneam si in raspunsul adresat lui Furelise:STERGEREA BLOGULUI /INCHIDEREA LUI au fost cauzate din probleme personale foarte foarte grave.

      Ștergere
  3. No, ioi, Pănducă! Suntem aici de fiecare dată când ai nevoie! Te citim cu drag şi suntem gata de fiecare dată să te convingem că ştergerea blogului e o prostioară. Aşa că... Promite Panda drăguţ că nu se mai gândeşte să şteargă minunăţenia asta de blog?
    Hai, spor cu şcoala!
    Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Să nu mai închizi blogul ! NICIODATĂ . Chiar dacă e școală O POSTARE SÂMBĂTĂ SAU DUMINICĂ este okei :* :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pfiu! Credeam că s-a stricat ceva pe-aici de nu puteam să-ţi accesez blogul :).
    Ne bucurăm să mai auzim de la tine >:D<.
    Hm, am să arunc şi eu o privire la revistă :-?.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Raisaa !! Sa nu faci greseala sa stergi blogul :-w .Dupa cum vezi multe persoane sunt alaturi de tine aici :o3
    Si daca tu nu o sa mai ai blogul mie cine o sa imi viziteze blogul asa cum o faci tu ? ..nimeni nu o va mai face :o3 .Pupiiiiiii :***

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc ca m-ai umplut de bine si de data asta .
    Nu e vorba ca tu ai nevoie de Cutiuta cu surprize , e vorba ca si noi avem , nu ma intereseaza cine si ce are cu tine , dar blog-ul asta esti tu si noi te iubim pentru ceea ce esti .
    Dar nu-mi fac griji , ca o fata isteata ce esti ai luat decizia corecta .
    Iti doresc numai bine si la multi ani ! Imi pare rau ca e cu intarziere :3.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai revenit ^_^ Ce ma bucur sa citesc aceste randuri :3 Si rog acest panda frumos sa nu mai inchida blogul...NICIODATA! Sau altfel nu mai vede suc de bambus...NICIODATA ^_^

    Multumesc mult pentru cuvintele dedicate revistei ^_^

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaiii, mi-a fost dor să-ți citesc blogușorul, scumpă Raisa:* Mi-au lipsit postările tale, cuvintele care de fiecare dată îmi aduc un zâmbet pe buze. Bine ai revenit^_^>:D< (p.s. La mulți ani pentru săptămâna trecută!:*)
    Mult succes în continuare cu blogul, și mult spor la școală!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Mă bucur că te-ai întors în forţă. Mă bucur că nu ai închis blogul. Îmi era foarte dor de postările simpatice care de multe ori mă făceau să îmi schimb părerea despre anumite lucruri. Şi mai ales îmi place faptul că gândeşti ca mine. Nu ne părăsi. Blogosfera are nevoie de tine!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Blogul tau e parte din tine. Nicodata nu o sa poti "scapa" de o parte din tine, oricat de mult ai incerca. Ma bucur ca esti din nou aici. Imi inveselesti ziua atunci cand te citesc!
    Pupici pentru un panda delicios! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Adorabilicioasa mea. Ce mă bucur că te-ai întors :*. No, să sții că mi-a fost dor de tine ..

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine ai revenit! Poate tu nu-ți dai seama, dar blogul tău e unul special pentru cititori. E un blog în care ei se regăsesc și care le aduce zâmbetul pe buze. Postările tale mă fac întotdeauna să mă simt fericită! Să nu-ți mai treacă prin minte să îl închizi!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce m-as fi facut eu fara tine daca inchideai blogul definitiv ?:-w

    RăspundețiȘtergere
  15. Asa sa faci ,pana la urma nu conteaza nimic atat timp cat tu decizi ce vrei,iar blogul asta clar e o parte din tine. :3 la fel cum al nostru e o parte din noi.Si eu ma gandeam sa-mi schimb adresa dar apoi m-am gandit ca cine vrea sa ma citeasca o stie pe cea de acum si am lasat-o tot pe asta. :) Sa numai faci niciodata asa ceva Raii ,pentru ca ai sa ne lipsesti sa stiii:3 :* iar noi nu ne putem lipsi de tine. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai revenit!
      si eu l-am cam lasat balta pe al meu, defapt, l-am lasat balta de tot.l-am inchis si mi-am facut altul.
      dar m-am decis!ma intorc pentru ca i-am simtit lipsa.chiar face parte din mine!cu riscul ca o sa postez mai rar, dar nu ma mai las de el.
      te astept la mine pe blog.
      Welcome back!

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact