>
Not now.. OMG

Ce găzduiește internetul.

15:03 Raisa
 Stăteam ieri la masă,mâncând pufuleți ca un panda pofticios ce sunt,când dintr-o dată mama mă strigă să merg repede până la ea.Zis și făcut,no comment.Mi-a arătat televizorul,unde,pe canalul BBC scria un titlu mare de știre: ,,Sinucideri în masă în rândul adolescenților”.Am ascultat și eu știrea,de curioasă ce-am fost,și nu mică mi-a fost mirarea când au prezentat nu știu câte cazuri de adolescenți care s-au sinucis din cauza unor trolleri și a anonimilor de pe internet.
    Recent,în întreaga lume s-au înregistrat nenumărate cazuri de sinucideri în rândul adolescenților care au fost șantajați,umiliți sau abuzați pe internet.În acest post vă voi prezenta părerea mea despre tot ce se petrece cu acești tineri și ființele fără suflet care provoacă toate aceste necazuri.
*troller=persoană care șantajează  anumiți oameni cu informații personale preluate din documente intime sau din calculatoare,cu scopul de amuzament propriu,cauzând astfel indignare și frică pe internet sau pe forumuri. 
Abuzurile și umilințele de pe ask.fm
Întrebările cu anonim:Ni s-a dovedit încă odată cât de gravă este situația cu acest site de întrebări.În Marea Britanie,3 adolescenți s-au sinucis din cauza întrebărilor jignitoare și umilitoare adresate cu anonim.După părerea mea,nu ar fi trebuit să se ajungă chiar până aici.Adică,dacă un anonim care se găsește mai ,cu moț” începe să te insulte,tu trebuie să pui neapărat suflet în tot ceea ce zice un om care în față nu ar avea curaj să-și  afișeze această opinie?Asta este lipsit de sens.Dar când acel anonim exagerează,și adolescentul cu pricina a suferit o traumă/este mai sensibil emoțional,lucrurile se schimbă și se ajunge chiar și la fapte de necrezut.
Folosirea datelor personale de pe ask.fm=Mulți trolleri,care mai nou s-au dat pe ask.fm,preiau informațiile și le folosesc în scopuri abuzive și umilitoare,pentru a defăima persoana în cauză.Practic,tu îți oferi gratis toate informațiile intime unor oameni care nu au de lucru altceva decât să îți facă ție rău.De aceea,pe ask.fm trebuie să avem grijă ce și câte informații oferim.
Pericol: 7/10
Facebook-ul și adolescentele
Pe acest blog cuvântul ,,facebook” este unul dintre cele mai des întâlnite.Facebook-ul a fost dintotdeauna o mare porcărie și o reciprocitate de like-uri.Cum este plin de adolescente ,,focoase”,trollerii își fac și ei simțită prezența.
Pozele în ipostaze intime/neadecvate=Multe adolescente nu realizează în ce se bagă când își postează pe ,,feisbuc” poze în costume de baie/lenjerie intimă/fuste de-asupra feselor.Cu un simplu click,trollerii pot descărca acele fotografii și pot compromite tot viitorul acelor fete,postând doar imaginile pe site-uri neadecvate.De asemenea,conversațiile de pe facebook sunt înregistrate,și nu ar fi mare brânză pentru un om care stă toată ziua pe calculator,să le spargă și să șantajeze după aceea până își duce victima la disperare.
Pericol:9/10
 Omegle
Site-ul în care colcăie pedofilii cu acte în regulă
 Acest site mi se pare cea mai mare prostie pe care a văzut-o internetul vreodată.Un site în care toți pedofilii se adună pentru a-și înregistra victimele,un site unde se produc cele mai multe abuzuri vizuale de pe întregul internet.De ce ai sta pe un asemenea site?Ca să te vadă un străin,frate?Un străin?De când erai mic,regula numărul 1 a fost:,,să nu vorbești  cu străinii”.Da,pe acest site adolescenții au cele mai mari șanse de a fi văzuți de niște oameni nu prea întregi la minte,stând de bună voie și nesiliți de nimeni în bârlogul unor obsedați și ciudați ai internetului.
Pericol:10/10
 Internetul este ca o mare cu corăbii pline cu pirați.Când te aștepți mai puțin,ei te atacă.De ce?Doar ca să se bucure de eșecul tău.De aceea,atenția la fotografiile și informațiile distribuite pe internet trebuie să fie foarte mare.Sinuciderile în masă nu își au rostul,deși cred că ar trebui să existe o poliție a internetului care să rezolve tot ce se întâmplă aici.Îmi pare rău de cei care suferă din această cauză,și sper ca într-o zi să se îndrepte tot.
Aștept provocările voastre în continuare în secțiunea specială pentru provocări din bara de navigare! :D
(să nu fie numai video-uri,să fie decente)

You Might Also Like

47 Curioşi

  1. Chiar nu înţeleg de ce să te sinucizi din cauza unor jigniri pe internet cu ANONIM. Adică.., în primul rând nu şti cine e persoana şi în al doilea rând nu trebuie să iei în seamă toate prostiile scrise de ANONIMI pe site-uri de socializare. Dacă chiar nu îţi convin toate aceste lucruri nu trebuie să apelezi la sinucidere, există un număr mult mai simplu şi acela fiind 112...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că fiecare are dreptul să își trăiască viața cum vrea, dar trebuie să fie conștient că viața nu se încheie la mormînt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este atat de trist ca trebuit sa se ajunga tocmai aici. :| Dar sa fim serios cum ai spus si tu de ce sa pui atata suflet din cauza unor anonimi ? Mie una nici daca mi-ar spune in fata nu mi-ar pasa :)) but anyway.In asemenea situati trebuie sa sti sa treci peste ,daca iti zice unu/una ca esti "prost" nu inseamna ca si esti.Aici mai intervine si increderea in tine si cat de bine te cunosti ,sa nu iei in seama toate "gogosile" spuse de ANONIMI sau chiar si de cei pe care ii cunosti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Beware,. out there can be monsters. Da, internetul asta este ca lumea asta, o jungla. Trist, foarte trist.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se pare o prostie, unii primesc insult și de la cei care „îi sunt prieteni”, dar de ANONIMI,chiar, anonimi? Sunt jignită câteodată și de colegi? M-am obișnuit cu fițele lor. Și nu-mi pasă, dar de anonimi... Cât de...slabi de înger!

    RăspundețiȘtergere
  6. *Asta imi aminteste de filmul Cyberbully. Ar trebui sa-l vezi, daca nu ai facut-o deja*

    De cand eram mica, parintii imi ziceau sa am grija cu facebook-ul si cu internetul in general. Pe atunci credeam ca exagereaza, dar se pare ca aveau dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok, m-a cam speriat putin postul tau. Realizez ca ai dreptate. Si totusi, nu ti se pare ciudat ca noi cu totii gandim "de ce mi s-ar intampla mie una ca asta?". Cred ca se poate intampla. Chiar si ieri l-am auzit pe tata zicand sa nu mai pun poze (nu indecente) atata pe facebook, iar cum eu aproape radeam de el cu "nu-i nimic ciudat in asta". Nu mi-am facut ask.fm pentru ca mi s-a parut de la inceput o chestie idioata, insa, cu rusine spun ca am aproape mereu facebook-ul deschis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,și eu am destule poze pe facebook.Dar,dacă sunt decente nu au cu ce să ne șantajeze.Spre deosebire de altele noi facem diferența între feminin și vulgar.

      Ștergere
  8. Ai dreptate întru totul. Faza cu întrebările de la anonimi, uau! Cred că adolescenţii care s-au sinucis chiar au fost afectaţi. Ăsta e adevărul, ce să mai... Dar cred că toate astea pot fi evitate. Dar, hei, mai bine să ne postăm fundurile sexoase şi să riscăm să devenim ţinta vreunui troller ciudat, decât să ne vedem în linişte de viaţa noastră...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi se pare exagerata reactia lor. Adica e normal sa te rusinezi si sa te simti aiurea, dar nu sa te sinucizi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau puteau pur și simplu să nu răspundă la acele întrebări?

      Ștergere
  10. Raisa, ai atins o coardă sensibilă cu această postare. Mulţi ar trebui să fie foarte atenţi cum mânuiesc informaţiile personale. Nici nu ştii când i se scoală unuia să te şantajeze. Totuşi, degeaba le spui...
    Ţine de educaţie. Dacă părinţii nu sunt în stare să-i protejeze, să le explice de ce nu e bine să se dezbrace pentru puţină atenţie, atunci cine să o facă? Un simplu click şi deja eşti pe teren minat. Dacă i-ar învăţa de mici şi cât de cât diferenţa dintre bine şi rău, totul ar fi mai uşor de explicat acum, la vârsta adolescenţei. Mie, cel puţin, mi-ar fi ruşine să mă pozez puţin mai despuiată. Ţine şi de obraz, mentalitate...
    Postarea asta îmi aduce aminte de cât de pierduţi sunt unii. Ioi. Irecuperabili.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam toate dintre acestea au un singur lucru un comun adica toti si toate de acici meitionate vor popularitate si faima si intr-un fel sau altul ajung acolo dar cum ? facand-use de ras din cauza unor prostii puierile fara rost , ce rost are sa ai kile de like-uri care nu te pot ajuta la nimic decat sa pari o disperata dupa like-uri.
    Foarte adevarat si trista postarea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Indeed this is a touchy subject... Dar adevărul este această problemă trebuie discutată, pentru că deja chestia asta scapă de sub control. Este trist să auzi mereu despre un adolescent care a recurs la sinucidere. La 15 sau nu știu câți ani să mori? Asta nu e vârstă de murit. În niciun caz!
    La sfârșitul anului școlar 2012-2013 (mai exact în ultimele 3 săptămâni), la mine la liceu, prin intermediul unei organizații, au venit 2 canadieni cu care am avut diverse ore în care discutam despre diverse chestii. Un subiect la care am stat ceva timp a fost Amanda Todd. Poate îi știți povestea, poate nu (o găsiți pe google), dar pe scurt a fost și ea o victimă a hărțuirii pe internet.
    Și discutând despre acest subiect mi-am pus întrebarea asta: „Cine a fost vinovatul acestei tragedii?” Eu spun ca a fost vina celor care au hărțuit-o, dar și a ei. Dintr-o prostie, dar acea prostie a costat-o viața.

    Cum spuneai și tu în postare, să avem grijă la ce postăm pe internet, pentru că nu se știe peste ce psihopați dăm. Că internetul e plin de ei.

    De aceea mă rog ca totul să se îndrepte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-acord cu tine.Am auzit și eu numele de Amanda Todd,voi căuta mai multe informații.Sunt chiar curioasă.

      Ștergere
  13. În mod normal insultele unui necunoscut nu ar trebui să ne afecteze prea tare, dar dacă se întâmplă ca adolescentul să se confrunte simultan și cu alte probleme din viața reală, atunci devine vulnerabil și ia totul mult prea în serios. De multe ori căutăm pe internet înțelegere și evadare din problemele cotidiene și e trist că uneori se întâmplă tocmai pe dos.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai foarte multa dreptate ! Eu am renuntat la facebook, primele 4 zile a fost cam naspa pentru ca eram obisnunita cu fb. iar dupa mi-a trecut. Iar cat despre ask.fm trebuie sa recunosc ca si eu am dar ma amuz cand de jalnici pot fi uni :))) dar cuvinte urate am primit si eu dar nu ii bag in seama.

    RăspundețiȘtergere
  15. Anul trecut am auzit si eu de un caz la noi In Moldova unde o adolescenta si-a pus capat zilelor din cauza unui anonim ce o santaza.Oribil(((((((((

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-ai auzit şi părerea înainte dar ţi-o spun şi aici. Să nu mă înţelegeţi greşit, n-am nimic cu persoanele care au cont pe acele site-uri -pentru că şi eu am, înafară de omegle-, dar nimeni nu-i obligă să folosească acele site-uri sau să răspundă la toate întrebările. E trist ce s-a întâmplat cu fata aceea... dar eu una răspund doar la ce vreau.
    P.S: Când postezi provocările mele? >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-acord.Dar nici ce fac ei nu e în toate mințile.

      Provocările..hmm..nu știu.Trebuie să mai filmez.

      Ștergere
  17. Mie mi se pare de-a dreptul aiurea sa te sinucizi pentru ca pui la suflet tot ce spun niste terminati pupincuristi..Zic eu ca fiecare problema are o solutie..
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cont pe ommegle n-am, ask.fm nu folosesc iar pe contul de facebook n-am decat vreo 5 poze, puse la plictiseala :D Folosesc contul mai mult pentru promovarea revistei si a blogului personal, atat :D Nu adeptul acestor retele de socializare :)

    Sa ai un weekend minunat :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Oh, Doamne. Habar n-aveam că se întâmplă asemenea lucruri. Adică, cu siguranță, internetul și calculatoarele au ajuns la o asemenea preformanță încât să ia poze cu fete ok și să le facă să pară niște curve, după care să le șantajeze cu asta, dar nu-mi imaginam să fi așa slab încât să te sinucizi. Eu n-aș face-o ci aș da în judecată persoana respectivă. Chiar dacă e anonimă, poliția are căile ei de a detecta chiar și haterii anonimi.
    Mă rog. Omegle chiar e o prostie maaare de tot. Din păcate devine din ce în ce mai populară la noi în țară. -.-
    Ask.fm e altă prostie. Dar, dacă vrei poți să nu răspunzi la întrebările care te deranjează sau ți se pare prea personale. :) Așa și în viața reală poți fi insultat și să alegi să te sinucizi din cauza asta. :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spunea o prietena: "Nu degeaba ti se zice Clara...Totul la tine e...clar" :))

      Ștergere
    2. Cum spunea o prietena: "Nu degeaba ti se zice Clara...Totul la tine e...clar" :))

      Ștergere
  20. E o pierdere de timp ,cu toate site-urile de socializare :)
    Adică eu una nu am cont pe Omegle chiar habar n-am cei ăla :)) ,pe ask.fm ,am cont dar nu intru pe el iar pe facebook intru zilnic dar nu am întââlnit cine știe ce specimene :)


    P.S : DRĂGUȚ BLOGUL TĂU :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Lume noua. -si aici vorbesc de noul fundal- :)))
    Panda noi...
    Lucruri noi....
    Sunt de acord cu tot ce-ai zis tu dar pruncii care se sinucid din cauza a ce spune lumea, nu vreau sa fiu nesimtita, dar sunt niste prosti, care nu gandesc limpede.
    Eu daca as fi amenintata as da fuga direct la politie. Nu conteaza ca-mi zice sa nu merg ca nu-stiu-ce. Pentru ca oricum ar fi prins omul respectiv.
    Deci, da, trebuie sa te duca un pic mintea...
    Nu stiu ce sa zic, cu Omegle nici eu nu-s de acord... Si da, ask a devenit o mare prostie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ya ya.

      Da,sunt de-acord cu tine.E cam aiurea :-?

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact