>
Awake Lost

Nu.

07:56 Raisa
   Nu mă mai cunosc.De ce am absentat atât nici eu nu știu.M-am schimbat..mult.Gândurile mele sunt năucite.Unghiile mele sunt negre.Viața mea se dezbină.Sunt împărțită în jumătăți,jumătăți și frânturi de momente.Durerea mea s-a scufundat.Nu îmi mai pasă.Vreau să ies din mizeria ce am fost odată,vreau să uit de tot ce s-a întâmplat,vreau să mă asfixiez cu pastile de viitor,vreau să le înghit pe toate,bune și rele.
           Cui îi pasă?Bineînțeles că nimănui.La fel și mie,nu îmi pasă de nimeni,de nimic.Breaking Benjamin-dimineața.Nirvana-la amiază.Metallica-seara.Vreau să mă plâng.Îmi place rock-ul.Întotdeauna mi-a plăcut,dar acum parcă sunt lipită de el.Atât.
                                                 

You Might Also Like

31 Curioşi

  1. Raisa, cei mai mulți dintre noi trec prin perioade de genul. Eu plâng de două săptămâni fără un motiv. Îți dai seama cum e să vină cineva la tine și să întrebe: „Dar de ce plângi?” și tu să-i spui „Nu știu.” și să începi să plângi mai tare? E groaznic dar nu mă pot opri. E de parcă ceva lipsește din mine..
    Dar probabil c-o să-mi treacă...Sper. Și ție la fel. Dar, să nu crezi că dacă nu-ți pasă e un lucru rău. Nu e. E chiar de bine, pentru că așa nu te mai afectează anumite lucruri. Deci, nu te îngrijora. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Niciodată nu m-am îngrijorat din privința asta vreodată.Cred că m-am descoperit pe mine.Și eu am pățit ca și tine,acum vreo câțiva ani.Așa sunt adolescenții.

      Ștergere
  2. azi am gasit un panda trist, toti avem nevoie de o pauza, de schimbare, iar tu nu faci exceptie, cresti, te maturizezi si nu o poti face arzand anumite etape . Dar e ok , iti vei revenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tristă? Nu.Nu am de ce.Mai degrabă indiferentă ^^.

      Ștergere
  3. Toate la timpul lor. Nu va fi mereu asa. In curand o sa fie mai bine :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam aşa am fost şi eu în perioada de dinainte de clasa a noua. Dar hei, sunt sigură că va trece. E bine că asculţi muzică (e grozav că asculţi rock), dar nu te limita doar la ea. Sunt atâtea alte lucruri minunate pe care le poţi face.
    Trebuie doar să-ţi impui că viitorul e cel ce contează, pentru că, într-adevăr, el contează. Şi trecutul are meritele lui, dar nu la fel de multe ca viitorul :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Se intampla adesea sa ajungem intr-un moment al vietii in care sa nu stim ce vrem, ce simtim...e bine ca in acel moment sa tragi aer in piept si sa lasi vantul sa-ti lumineze deciziile...

    RăspundețiȘtergere
  6. Muzicăăă. Meriţi un premiu pentru ''Breaking Benjamin-dimineața.Nirvana-la amiază.Metallica-seara'' :))!
    Hai, nu mai fi aşa supărată, şi eu m-am schimbat şi singura ''persoană'' care mi-a fost aproape a fost muzica...
    Ştii, dacă vrei să vorbim, I'm here for u -adică pe facebook, că acolo avem chat separat :))- ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohh,Skilly.Ce mă bucur că mă înțelegi!Șteeu,Breaking Benjamin,Nirvana,Metallica sunt iubiricile vieții mele.Toți ne schimbăm.Numai că mulți nu înțeleg asta.

      Ștergere
  7. Da. Te-am gasit pe facebook. >:) Esti asa o frumoasa ursulet <3 Mi-e drag rau de tine :o3 Cat despre ce ai scris mai sus, one thing: life. There :) put the blame on life. :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Da,multi ne schimbam!Doar ca unii nu isi dau seama nici de propria schimbare.Viata ne schimba,incepem sa ne dam seama ca lumea nu e asa roz cum o credeam cand eram mici.

    Fiecare persoana are momente din astea.La mine,de obicei,singurul ajutor e muzica(ea e acolo tot timpul cand am nevoie)!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dacă ne schimbăm facem asta pentru noi. Înseamna că noi considerăm că e nevoie, dacă altora nu le pasă asta e, trebuie să ne simţim bine aşa cum suntem:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga mea,este doar o pasa proasta..Daca vrei sa plangi,plangi .Uneori plansul chiar da niste rezultate uimitoare. Noi iti suntem alaturi .Uneori schimbarile sunt bune :***.

    RăspundețiȘtergere
  11. E normal să ai momente de teamă și îndoială, mai ales la vârsta ta, dar o să vezi că vor trece destul de repede. Foarte important acum e să conștientizezi că ești o luptătoare și o persoană deosebită. Rock-ul e foarte bun atunci când dorești să scapi de tristețe, dar te rog să nu aluneci până la extrem. Mie îmi place panda vesel și optimist. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Ralu,să știi că deja mă aflu la extremă.Am fost sensibilă și am fost rănită.Acum sunt doar o cocoloașă de dispreț și ironie.Acel panda nu mai există.Panda acesta de acum are un pistol și o chitară.Oare ce se va întâmpla? Desigur,așteptăm minuni.

      Ștergere
  12. Este o perioada de tranzitie :) Toti trecem prin asta :) Iti doresc sa treci cat mai repede peste aceste momente iar universul acestui panda foarte dragalas si scump sa fie din nou roz ^_^

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Da.Deși nu am mai făcut-o decând cu Fang...

      Ștergere
  14. welcome to the club! și eu am început să mă fac neagră pe la ochi, pe unghii, HAINE. mă simt mult mai bine așa. mă reprezintă. Nu mai port nimic foarte colorat, și deși nu mai sunt depresivă și să plâng cum am fost tot anul, cred că sunt nebună.
    Defapt, nu cred; SUNT.
    Tu treci prin ce am trecut și eu. Exact aceeași fază. Cred că-mi va plăcea mai mult de Raisa asta.
    anca is here 4u.

    RăspundețiȘtergere
  15. Of, of off..:o3Panda micut si suparat.Meriti muuulte imbartisari.Cred ca cu totii trecem prin stari din astea uneori, iar unele dureaza chiar foarte mult.Tot ce ai nevoie e un prieten.Sa stii ca noi suntem aici..

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred că aste se întâmplă oricărei persoane care nu e ca ei. Acei ei care ne îndepărtează de noi. Acei ei care nu sau decât pe facebook de când s-a inventat el. Sau...nu...Oricum unii - cel puțin despre mine știu sigur - trăiesc într-o lume în care nu tot ce se ascultă la radio zu îi alină.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact