>
Mirrors Our world

Frumusețe.

10:07 Raisa
  Ca să vedeți ce a devenit lumea.S-a ajuns să ne măsurăm în frumusețe,să ne excludem și să vorbim între noi după criterii de frumusețe.Oare nu e prea mult?Aud mereu în jurul meu despre o persoană care e frumoasă (sau extraordinar de frumoasă),mereu mi se spune cât de frumoși sunt ceilalți.Dragi extratereștrii idioți care măsurați frumusețea în like-uri și laude:TOȚI DE PE TERRA SUNTEM FRUMOȘI!
   Consider că nu sunt singura care a observat că mult extratereștrii aterizați aici pe Pământ măsoară frumusețea unui om în like-urile acelea nenorocite de pe feisbuc.Defapt,ce e feisbuc?O mare reciprocitate de like-uri.Dacă ai sute de like-uri nu înseamnă că ești mai special decât un om care are zeci.Dacă obții doar laude,nu înseamnă că toate sunt adevărate.Hai să fim serioși,ar avea cineva curajul să spună în fața unei persoane adevărata sa opinie?Desigur că nu,pentru că societatea ne obligă să ne mințim frumos între noi ,ca să putem menține pacea și liniștea mondială.Doar pentru că pe mulți îi supără adevărul și nu fac nimic ca să-l îndrepte,ci se răzbună pe cel care a fost simțit și și-a spus doar părerea.Suntem o fabrică de păreri false.
Suntem frumoși pentru ceea ce suntem.Nu like-urile ne fac frumoși,nici părerile altora..ci pur și simplu faptul că suntem noi.Suntem coroana creației lui Dumnezeu,cel mai special lucru din câte a creat El.Am fost încununați cu flori,am primit cel mai important loc în Eden,loc pe care l-am pierdut singuri.Frumusețea vine din interior și se reflectă pe chip.Deoarece toți avem conștiință și suflete,toți suntem frumoși.Extratereștrii,cei care judecă,nu au știut niciodată ce înseamnă adevărata valoare a unui om.
 Să nu disprețuiți niciodată ceea ce vedeți în oglindă.Sunteți frumoși,pentru că sunteți oameni.La noi,termenul de ,,urât” nu există.Cei care judecă după acest motiv un om,sunt cei mai săraci dintre noi.
Rewiew:Raii are wattpad!! Click aici!!

You Might Also Like

36 Curioşi

  1. Bine Raisa, n-am să-ți mai dau like-uri, dar tot cred că ești foarte frumoasă :)) Hmm.. nu știu, n-am tânjit niciodată după like-uri -în afară de concursul ăla Epica, dar acolo era vorba de câștigat cărți, așa că excludem :D- Mi se pare stupid să te consideri speșăl doar pentru că ai enșpe mii de like-uri, like-uri pe care le-ai primit după ce ai fost la cerșit, că unii/unele așa fac. Sunt de acord că oamenii sunt frumoși, fiecare în felul lui, dar societatea ne-a învățat altfel, și e mai greu să îi faci pe ceilalți să înțeleagă chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ^^ Mulțumesc,și tu ești foarte frumoasă.:* Sunt de-acord cu tine.

      Ștergere
  2. Tu, Raisa, ești frumoasă! Foarte.
    Eu una mi-am propus să deschid facebookul doar atunci când trebuie să vorbesc cu cineva. Facebookul distruge vieți. Cel puțin pe mine m-a schimbat și urăsc asta! Nici nu vreau să mai aud.
    Cât despre faza cu frumusețea și oglinda, nu știu dacă știi, dar defapt noi nu ne vedem niciodată așa cum suntem defapt. Asta explică de ce te uiți într-o oglindă și arăți într-un fel, și te uiți în alta arăți altfel. Nu mai zic despre mine că sunt urâtă, dar nici că sunt frumoasă.
    Dar mi-a plăcut postarea! Mult. Și îmi place și panda-ul craniu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut postarea.Sincer,dependența mea de feisbuc a cam scăzut.:D

      Ștergere
  3. Buna/Salut , numele meu este Alexandru , un mic blogger si observ ca ai un blog superb .
    As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannere cu blogul tau , imi place .
    Adresa blogului meu : www.descopera-travel.blogspot.ro ( page rank 3). Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com
    As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/descoperatravel .
    Like te rog la pagina .
    Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine ai spus ^_^ Felicitari :* M-am bucurat enorm sa citesc aceste randuri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cata dreptate ai cu like-urile de pe fb. Adevarul e ca, mai multa ipocrizie ca acolo nu gasesti nicaieri...

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci, nu mai am cuvite. Cât de frumos poţi exprima un lucru aşa urât care se întâmplă în lume... Nici nu ştiu ce să scriu aici. Adică, ai vorbit mai matur ca o persoană de 20 de ani. Vai. Nu. Pot. Să. Cred. Mă rog, exact asta gândesc şi eu. Fuga după like-uri şi comentarii pe facebook nu aduce NIMIC bun. Eu, una nu dau like la poze care nu-mi plac. Mi se pare o nedreptate față de cel căruia îi dau să creadă ceva ce eu, una nu cred.
    Asta și mai e și problema aceea cu comentariile adică, ce gândește o fată de fapt și ce scrie ea. Tipa gândește: „I-a uite și la asta.. Și-a pus iar o poză cu moaca ei pe facebook. E așa oribilă! ” dar îi scrie celeilalte: „Iii. Scmp@. Che mijto iti st@ in pozik @st@. Ejti aja scumpii. *o mie de inimioare și pupici* ” Adică, what the fuck!
    Dacă nu spui ce gândești..ești într-o problemă mare.
    PS: Ce dooooooor mi-era de-o postare de-asta a la Raisa. ♥ Le iubesc, pur și simplu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claree!Așa mă bucur că mi-ai înțeles mesajul!Exact asta vroiam să zic!Și mulțumeeesc!. ♥

      Ștergere
  7. Am observat si eu asta cu likeurile.Mi se face greata cand vad persoane care spun ,,Hai sa iesim cu X ca are nu stiu cate likeuri pe fb"..Pana sa aud chestia asta nici eu nu credeam ca e posibil sa iti doresti sa fi prieten cu cineva numai dupa nr de likeuri.Si mai sunt si acele persoane care pe fb spun ,,Esti o draguutaaa" iar in viata reala toata ziua se injura pe la spate..

    RăspundețiȘtergere
  8. *obţii

    Îmi era dor de o postare optimistă a la Raisa :). Ai spus multe lucruri adevărate, cât şi lucruri frumoase, încurajatoare >:D<.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,mersi.^^ Orice om mai uită câte o literă,nu?

      Ștergere
  9. Incepi sa-ti revi dupa ceva timp, deci? Foarte bine. Toti avem pase proaste. Uite, pe blogul meu e plin de pase proaste!:))
    Chestia cu like-urile o vedem, traim, simtim toti. Oricat de mult am zice NU, noi chiar suntem generatia facebook.
    Asta e. Oftam si mergem mai departe.
    Capul sus Raisa!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Uiiiii:x a fost cea mai frumosa chestie citita pe ziua de astazi. Mi-ai inseninat ziua. Chiar suntem frumosi. Tot timpul. Mi-as dori ca toata lumea sa gandeasca ca tine si s. Nu mai judece atat dupa aparente..sau doar prntru ca are sute si mii de like-uri pe facebook..degeaba esti frumos la exterior daca interiorul este putrezit si vai de capul lui...0
    Pupiiii.



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut.Mă bucur că am reușit ce mi-am propus!

      Ștergere
  11. Așa e. Fiecare este frumos pentru că așa a vrut Creatorul să fim!
    O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Aiii. Ce frumos iti exprimi gandurile , Ador postarea asta ! :***

    RăspundețiȘtergere
  13. Ascundem multa frumusete in noi, numai ca nu prea o aratam...

    RăspundețiȘtergere
  14. Exista o vorba englezeasca ce se potriveste de minune cu randurile tale "Being popular on Facebook is like sitting at the cool table in the cafeteria at a mental hospital.", deci sa fim frumos peste tot, nu doar pe facebook si prin like-uri :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt total de acord cu ceea ce spui! Din păcate însă, Facebook-ul e doar un mic copil. Întreaga mass-medie, de fapt, ce naiba zic, întreaga societate încurajează acest cult al frumuseții. Am crescut cu mintea îndesată de prejudecăți. Mă simt prost în legătură cu aspectul meu fizic dar, când îi văd pe alții, nu mă pot abține nici eu din a judeca. Foarte bine zis, "suntem o fabrică de păreri false".

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine punctat ,sunt de aceeasi parere cu tine,insa din pacate unele persoane au uitat sa mai aprecieze si frumusetea interioara (care este defapt cea mai importanta) ,punand mai mult accent pe cea exterioara ,trist!

    RăspundețiȘtergere
  17. Și eu sunt de aceiași părere cu tine..Adică cu ce te ajută like-urile ?
    Până la urmă toți suntem frumoși în felul nostru,toți avem ceva special :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoasă postarea, mi-a ajuns drept la inimă. O, da în societatea în care trăim doar ambalajul şi aparenţele contează şi like-urile de pe facebook.
    De când nu am mai fost pe aici, ursuleţii tăi panda sunt cam furioşi.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact