>
One Life Our world

ASK.FM de 2 lei.

10:49 Raisa
    Scuzați-mi lipsa.Am avut foarte multe de făcut în ultima perioada și se pare că norocul îmi surâde și mie măcar odată în viață.Și cum acest blog este defapt despre mine,și rareori despre societate,îmi permit să fabulez aicișa o grămadă de bambus împletit.Tocmai am ascultat T.N.T și mi-a venit un chef nebun de postat,așa dintr-o dată.Zbrrrrr și No' haaai!
 
Săptămâna aceasta a fost critică.Călătorii,Zdapy și bunăciuni.
Bitch please,nu e ca și când Zdapy ar fi cel mai bunuț de pe planetă.Și serios,nu putem găsi nicăieri pletoși bunuți? :(
Se pare că  Apusenii au trebuit să facă față săptămâna aceasta unui panda plictisit în căutare de bunuți pletoși.Și din păcate,Remețul nu găzduiește așa ceva.Am fost cu prietenele mele la o penisiune de-acolo și desigur că ne-am făcut de cap.Poate prea mult.Oricum,domnul de la recepție ,care avea un fiu chelner absolut superb, ne-a făcut zilele alea trei amare.Dacă vă întrebați cine e Zdapy:el este skeletonul meu super sexy și fosforescent pe care l-am luat de la o tarabă și care vine cu mine peste tot,chiar și la masă.Este sinucigaș.L-am prins cu un cuțit plin de zacuscă în gură.Damn logic.
 Stilul care atrage toate privirile.
Voi ăștia care vă dați mari șmecheri-nu aveți nici un folos pe lumea asta.
Obsesia mea față de rock parcă nu se mai liniștește,și pe mulți chiar îi deranjează asta.Vidrele alea mici deja încep să mă dispere.Cum să fii așa incult încât să bagi tot rock-ul într-o oală și să îi cataloghezi pe cei care ascultă drept ,,sataniști"?Ca de obicei toată lumea se holbează la mine precum se uită boul la o poartă nouă,și plus de asta  îmi mai lasă și întrebări pe ask.fm,pe lângă certurile nenumărate pe care le am cu ai mei despre acest stil pe care l-am adoptat.Bitch please,fac asta din clasa a 5-a și tu numai acum observi?  
Anyway,tot tărăboiul ăsta care se face în jurul meu nu mă prea interesează.Ba chiar îmi place!Ador să văd cum niște persoane care scutură numai din fund și merg pe stradă cu sutienele la vedere se strofoacă să îmi fac mie zilele grele.E așa bine când asculți The Unforgiven încât uiți de toată zăpăceala și balamucul ce te înconjoară. 
Porcăria asta de ask.fm a ajuns în perioada de tranziție.
(plus că e încă un lăcaș pentru peodifili și cerșetori)
Cred că toți aveți sau măcar ați auzit de ask.fm-ul ăsta.Da,era o chestie faină la început.Dar cum l-au descoperit cerșetorii au trecut și ei la fapte (în toate modurile în care o pot face).Acum nimeni nu mai cerșește like-uri pe facebook,ci o fac pe ask.Primesc numai întrebări de genul: ,,Dai like și o întrebare primilor 5 care dau like la întrebarea asta?” .Și desigur că primul lucru pe care îl fac este să șterg întrebarea.Plus de asta,tot mai mulți peodifili cu acte în regulă se adună aici,punând întrebări strict persoanale.Și eu care credeam că pe Omegle sunt cei mai mulți...
Acum mă pun și eu pe cerșit.Ia vedeți aci povestea mea de pe wattpad. 
Și pentru că ask.fm este o porcărie așa mare,aștept întrebările voastre.Să vedeeemm.Aveți link-ul în bara de navigare :3.
*n-o să mă apuc să plâng după vacanță,pentru că sincer nu-mi pare rău că se termină.*
Vreau provocăăăăăăărriii!!!

You Might Also Like

31 Curioşi

  1. Nici mie nu îmi va fi dor de vacanță și n-am să plâng după ea. Pur și simplu nu am de ce. Nu s-a întâmplat cine știe ce. Poate că undeva în groapa fără fund din sufletul meu îmi doresc să înceapă școala.
    Pe mine, oamenii încă nu m-au făcut satanistă. M-au făcut numai sadică. Sincer nu-mi prea dau seama de ce...poate sunt introvertită, dar nu am ce face...eu m-am obișnuit așa....

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am avut ask.fm dar nu mai intu pe el e o pierdere de timp :) .Și în legătură cu muzică nu știu de ce te cadaloghează lumea satanistă,pe mine mă fac nebună ( asc. paraziții),dar nu știu de ce îi interesează stilul nostru ......................

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu prea am mai practicat sportul extrem numit ask.fm. La inceput imi placea pentru ca..ei,bine era dragut sa raspunzi la intrebari. Plus ca-mi exersam capacitatea de-a le da peste nas prostilor. :)) Dar a devenit prea poluat, ca sa zic asa.
    O sa trec la tine pe wattpad. Probabil diseara. :-? Eu sunt xLostInTheSky, apropo. *Nume ales prost*
    Te-am pupat si am plecat dupa borcanul cu Nutella.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe ask... toată lumea-i tare cu anonimatu'.
    Eu ce tot spun de pletoşi, pe blogul meu? Suntem strategic plasate în... Nicăieri. :))
    Îţi dau follow pe wattpad, te urmăresc şi acolo. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. E doar o perioadă de tranziție. Lucrurile o să se așeze, dar cum ar fi dacă nimeni nu s-ar lua de noi pentru ceea ce suntem?
    Nu te lăsa biruită de rău, ci biruiește răul prin bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mi-am făcut cont pe ask pentru că ştiam că aşa se va întâmpla :). Aşa s-a întâmplat şi cu facebook-ul, aşa s-a întâmplat şi se va întâmpla mereu cu toate... Totul e bine până suntem invadaţi de şobolani.
    Ce super că ţi-ai făcut cont pe watt :D. Imediat dau follow şi mă apuc de citit ^^. Spor la scris! \^o^/

    RăspundețiȘtergere
  7. I feel you, bro.
    ăăăăă eu nu-mi fac ask pentru că e ca facebookul pentru mine: ceva la modă și inutil la la la.
    o să-ți citesc povestea care sigur e genială.
    ȘI OMG așa sunt și eu. Când mă vede lumea că dau din cap sau port doar tricouri rock mai că-și fac cruce.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iaaai. Raisa e pliiin de prosti. Ask-ul a devenit, intr-adevar, un rahat. Apropo, ti-am pus o intrebare, sper s-o vezi..:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh, that`s something. Doar azi am primit vreo 4 intrebari de genul. Rahat, chiar ca-s multi cersetori.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu n-am cont pe ask :))). Nu-i ceva rău, nu ? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. ask.fm-site stupid..eu cred ca daca ai ceva de intrebat poti scri si in privat la persoana data pe facebook!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt de aceeasi parere cu ask.fm, o tampenie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Bine ar fi în lumea asta dacă nu ar exista pedofili și obsedați de like-uri..

      Ștergere
  13. Sunt deacord cu ce ai spus despre ask.fm si eu am cont . Multi anonimi vor like-uri nu stiu pe unde :\

    RăspundețiȘtergere
  14. ASK.FM a fost intotdeauna o mare porcarie. Am un cont pe ASK.FM facut la "vrajeala"cum se spune, dar nu-l folosesc deloc. Indiferent de intrebarea primita, eu intotdeauna le-am sters.

    Iar cersetorii sunt peste tot...

    RăspundețiȘtergere
  15. Întotdeauna lucrurile noi sunt faine când le descoperi primul. După ce marea majoritate află de ele, își pierd farmecul. Eu încă nu am cont pe ask.fm, acum ceva timp mă tenta să-mi fac, dar parcă mi-a pierit cheful. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, am uitat să spun ce era mai important. E normal ca oamenii să respingă ceea ce nu cunosc. Mai ales părinții tăi. În orașul meu, cel puțin, au fost câteva cazuri de nebuni care efectuau ritualuri sadice pretinzând că sunt sataniști, și încă mai există zvonuri despre o astfel de grupare. E normal ca oamenii religioși să fie super freaked-out când aud astfel de lucruri. Odată, după ce un nene dubios a trecut pe la noi, mama mi-a interzis să mai deschid ușa persoanelor pe care nu le cunosc. Aveam 18 ani!! =)) Mda, părinții întotdeauna întrec măsura când vor să fie protectori. Sfatul meu e să nu exagerezi prea tare atunci când ești cu ei. Adică să eviți să porți ținte sau tricouri cu schelete în fața lor, să nu asculți muzica la maxim etc, etc. Treptat se vor acomoda și ei cu acest stil al tău, dacă le arăți că nu au de ce să se teamă. Te pup. :*

      Ștergere
    2. Greu e cu muzica asta și cu acceptarea stilurilor.

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact