>
Ask FM Complicated

Who's the freaky tonight?

09:28 Raisa

 Salutare,mici chestiuţe care mişunaţi pe acest bloguleţ prăfuit.Ca să răspund la întrebarea din titlu,pentru că sunt sigură că sunteţi curioşi cine e ciudatul..ei bine..sunt eu.De când am ,,părăsit" acest blog s-au schimbat multe în viaţa mea,multe pe care nu am avut timp să le împărtăşesc nici cu voi,dar nici măcar cu mine.Să facem un fel de revision a tot ceea ce a fost viaţa mea după ce am plecat de-aici.
  •       Am devenit addicted to facebook.Ştiu,sunt de criticat.Şi ştiu,ştiu cât am urât eu persoanele alea care erau dependente,ştiu cât tam-tam am făcut vara trecută aici pe blog cu chestia asta.Dar fraţilor,s-a întors roata.Nu ştiu ce s-a întâmplat.Adevărul este,şi am spus-o de multe ori,că societatea ajunge să ne distrugă.Da.Aşa e.Uite că nu pot să stau o zi fără să îmi verific notificările pe facebook.Acum puteţi să mă faceţi bucăţele. 
  • Graduation,oh,graduation.Am absolvit clasa a VIII-a.Da,a fost minunat.Şi da,am făcut poze.Am fost şefă de promoţie [nu te puteai abţine,aşa-i?].Examenul a fost OK.Nici prea-prea,nici foarte-foarte.Sincer,am gânduri mari pentru liceu,deşi cred că toate se vor spulbera odată ce voi păşi în acea instituţie.Voi fi boboc,aşa că toţi mă vor privi cu un aer de superioritate precum :,,Hey tu.Da,tu.Ai uitat să-ţi legi şireturile",deşi pantofii mei nu au şireturi.Şi,ce e mai rău este că voi fi singura din clasă care merge la chimie-biologie,deci voi fi forever alone,pentru că toţi colegii mei se îndreaptă spre altceva.O poză de la absolvire:

  • 24 mai.Această zi cred că îmi va marca toţi anii adolescenţei mele,deoarece..mi-am scos aparatul dentar.Timp de 3 ani de zile eu am purtat un aparat dentar pe care l-am considerat o oroare.Nici nu vă pot spune câte nopţi şi zile am plâns pentru că mă consideram urâtă din cauza lui.Nu puteam zâmbi în poze,deşi îmi doream enorm de mult,îmi auzeam numai jigniri şi toată lumea se îngrozea când deschideam gura.Eh,se pare că am scăpat cu bine,şi în sfârşit pot spune că sunt drăguţă.

Ca şi fapt divers,am observat că toată lumea îşi face ASK FM,aşa că am spus ,,de ce nu?!".Acesta este link-ul: http://ask.fm/RaisaMary  .Aştept întrebăări :3

    Uhh,sunt în pană de idei în ultima vreme.Presimt că vacanţa aceasta va fi mult mai scurtă decât mă aşteptam.Nu voi posta des,însă voi fi activă pe blogurile voastre.Have fun,this summer!
Unde vă petreceţi această minunată-magnifică-superbă vacanţă?


You Might Also Like

27 Curioşi

  1. Ti-am dat follow pe ask.fm :)))

    Vacanta ? Hmmmm, se petrece acasa, cu gasca :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh,mor :)))
    Și care ziceam că știu și eu o persoană care nu este opsedată de facebook... : |
    Ehh :-j cu faza cu aparatul dentar ,nu ar fi trebuie să-ți fie rușine fiindcă nu ai fost singurra care a avut (eu n-am avut,dar nici nu vreau) :d..Cât despre liceu,nu-ți face griji că o să te împrietenești și cu alte persoane...

    Hihihi , și eu am ask.fm ,fii pregătită să te înnebunesc cu întrebări tâmpite :))) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haahahaha :)) Facebook makes me diee.


      :> ASK.FM.

      Ștergere
  3. Ieiiii, şi-a făcut Raisa ask.fm -acum merg să te bombardez cu întrebări >:)-
    Tu mergi la liceu la tine-n oraş, aşa-i? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,Raisa şi-a făcut ask.fm :>

      Da,desigur.La CNSB.Cred că ai auzit de el :P

      Ștergere
  4. Felicitări!! Și eu am fost șefă de promoție în gimnaziu. :3
    Cred că o să-ți treacă repede dependența de Facebook. Iar cu liceul nu-ți face griji. Uneori e mai bine să o iei de la 0.
    Vacanță plăcută în continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Unde? În pat sau pe canapea, cu tableta:))
    Șefă de promoție. Hop. Ce creatură genială avem aici?!:)) Mă speriați voi cu mediile voastre de 10. Eu am avut-o mai mică decât anul trecut, anul ăsta a fost 9. 73, fiindcă ne-a schimbat proful de istorie și dacă îți dă nouă, ești cel mai tare din parcare -.- :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wooo! Istoria şi pe noi ne-a omorît în primii 2 ani de gimnaziu :))

      Ștergere
  6. Felicitari pentru faptul ca esti sefa de promotie la generala , e un lucru mare . Pai vacanta asta ? E acasa , e plictiseala, monotonie , lene , somn si a...probabil ca totul se schimba inainte sa inceapa scoala si da va fi superb dar va dura putin ....

    RăspundețiȘtergere
  7. Urăsc ask-ul sincer. =))
    Și eu îmi vizitez facebookul în fiecare zi, și mi se pare ciudat... trebuie să renunț cumva.
    Eu anul ăsta abia mi-am pus aparatul...dar nu văd de ce ai fost așa de complexată de el.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo ,bravo pentru toate realizarile tale ...tine-o tot asa! >:D< p.s ( si eu am avut ask acum mult timp in urma cand nu era asa cunoscut ,de parca au trecut 5 ani si ma simt baba :)) bine nici 5 dar vreo 3 probabil ca au trecut :D )

    RăspundețiȘtergere
  9. Aoleu ce frumoasă ești ursuleț! :* Să știi că ai dreptate în legătură cu liceul. Da, mai marii se vor uita cu superioritate la tine, dar nu e mare chestie, pe bune. Doar ignoră-i :)) Minunata mea vaanță a început cu o vizită la țară. No me gusta, dar au zis ai mei că în august mergem în Deltă, și de abia aștept :D Mi se pare un loc superb ;;) Îmbrățișaaare!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow,wow,wow!Bravo!Ai muncit mult si se vede!
    Treaba cu liceul nu e mare lucru dar sunt niste ani foarte frumosi care merita traiti din plin!Vacanta frumoase,Panduca!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mă, o să-ţi placă la liceu. Crede-mă! :*
    Şi referitor la facebook... trece. La început e greu, dar după uiţi total de el.
    Şi la faza cu aparatul dentar... mă, bucură-te că tu ai scăpat şi poţi zâmbi în poze! Eu am nişte gropiţe monstruoase şi nu pot să zâmbesc fără să par că faţa mea e... mă rog, a fost umflată cu pompa. No bun, să ai o vacanţă plăcută! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee,na!Gropiţele în obraji sunt cele mai drăguţeeeeee! Eu am sub ochi :)). Asta e ciudat.Bucură-te de ele,crede-mă..sunt irezistibile O.O :>

      Ștergere
  12. Eu anul asta am terminat liceul tot ca sefa de promotie,a fost weird si amazing pentru mine,fluturi in stomac etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liceeul? Wooo,you're a genius,categoric O.O

      Ștergere
  13. Felicitari ^_^ Ma bucur sa citesc toate aceste cuvinte. Esti un adevarat model pentru tinerii din ziua de astazi :)

    Ai si cont personal de facebook sau doar pagina blogului?

    RăspundețiȘtergere
  14. serios?! nu te-a considerat nimeni niciodata urata... dimpotriva!! de-ai stii tu cate lume intoarce capetele dupa tine pe strada... :) iar aparatul dentar nu e ev ce iese atat de mult in evidenta, nu e ceva care sa te schimbe cu adevarat fiindca ai fost tu intotdeauna!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact