>
Anunturi

Schimbare de planuri.

13:55 Raisa
     M-am săturat să mă leg de această societate,pentru că,atunci când un panda se găseşte interesant să vomite curcubee prin jur,este stropit cu noroi.Şi să ştiţi,Raisa este un panda foarte curat.Aşa că,acest blog va fi mai mult despre ceea ce simt eu, fără să mă mai leg de societate mereu.
    M-am săturat să dau lecţii de viaţă.Ştiţi,am observat că trăim într-o lume în care se plăteşte tot ceea ce îţi trece prin cap,chiar dacă tu nu eşti vinovat de anumite lucruri.Am zis punct.Eu nu sunt menită să critic.Nu.nu mai pot să critic.Roata mea s-a întors la 180 de grade.I'm forever alone şi nu numai atât.Se întâmplă multe,şi vreau să le mărturisesc pe toate.Vreau să mă confesez,deoarece nimeni nu înţelege metaforele pe care eu le gândesc şi le concep în propriul meu stil.După cum ziceam în multe dintre postările anterioare: ,,Society kills us".Eu fac parte  din societate.Aşa că nu mă voi ucide pe mine.
    M-am săturat să ţin în mine tot ce am de spus.Sunt ca o bombă cu ceas,şi nu vreau să rănesc pe toată lumea pentru capriciile mele.

Cine nu mă place,să nu mă citească.Nu vă ţin aici cu forţa.Vreau doar puţină linişte.Vreau să mă eliberez de toată această mizerie.Aşa că,fie că acceptaţi,fie că nu,aceasta voi fi eu.


You Might Also Like

18 Curioşi

  1. That`s my girl ! Nu lua in seama porcariile care se spun despre tine, fa ceea ce iti place fara sa dai prea multa importanta parerilor celorlalti sau cel putin nu le asculta pe cele negative. Daca tie iti place sa scrii despre societate si despre ceea ce se petrece in jur nu te oprii, poti scrie despre orice iti trece prin cap ;)

    Bafta in continuare ;)

    P.S. : Esti panda-ul meu preferat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc.Dar eu spuneam că nu voi mai scrie despre societate :),ci mai mult despre mine.Cred că ai înţeles greşit :*. Nu sunt eu în măsură să-i critic pe ceilalţi,aşa că mă voi concentra asupra mea.În fond,ai dreptate.Nimeni nu mă poate opri :* Te puup!

      Ștergere
  2. Raisa ,nu lua în seamă toate comentările răutăcioase..ț
    Oricum ,cei vei post pe blog,o să-l citesc , fiindcă te ador mic panda :)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a fost nici un comentariu răutăcios.Chiar aşa greu mă exprim de nu mă înţelege nimeni? :))

      Ștergere
  3. Şi eu critic mult, adică-mi exprim părerea fără să o îndulcesc iar de aceea se ajunge la aceaşi poveste cu toată lumea, că eu comentez prea mult -deşi, pentru mine, e ca şi cum le-aş spune părerea mea, dar ei nu văd partea plină a paharului din ce le spun eu-
    Eu îţi spun doar atât: 'Be yourself!' nu lăsa lumea să te schimbe pentru că ar fi păcat, mare păcat! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu mă schimbă nimeni.M-am cam săturat eu de mine însumi ştii.Vreau să mă confesez şi n-am cui.Forever alone..gen.

      Ștergere
  4. ai o personalitate frumoasa si puternica.Nu te schimba

    RăspundețiȘtergere
  5. desi nu prea am fost prezenta pe blogul tau(imi pare rau :) ),din cate am observat esti o persoana dragutza,amuzanta,optimista,visatoare si energica.Prin acest blog,tu ai gasit o cale prin a-ti spune supararile,ofurile,nemultumirile.Se zice ca e o tara libera,desi e cam abstracta ideea.Niciodata nu vei multumi pe toata lumea...de ce sa mai incerci?De ce nu mai bine,ai fi tu...am ajuns sa cred ca societatea asta ne va distruge;si nu in mod direct!ci transformandu-ne pe toti in copii la indigo dupa "valorile lor morale".Dar mie imi place acest blog,unde gasesc subiecte interesante,si unde putem dezbate,chiar contrazice,schimba opinii.Esti unica si ai curaj...si cred ca asta ne face pe toti cititorii blogului tau ne mai revenim si sa mai citim.
    Si eu ma consider o persoana "forever alone"...poate e vorba de personalitatea mea-nu gasesc multe persoane care sa vorbeasca despre carti,sau sa poarte discutii mai filosofice(totul in jurul meu se rezuma la cine a baut mai mult la nu stiu ce petrecere,sau cine s-a culcat cu cine,sau ultima geanta aparuta la nu stiu ce brand mare).Dar sa stii ca nu esti singura...mai bine mai putini prieteni decat un grup mare de straini.Plus ca eu cred,ca persoanele de pe acest blog nu te vor parasi si intotdeauna vor vorbi cu tine despre orice problema.
    Asa ca zambeste,fii tu insati...si bucura-te de aceasta vara!
    p.s.:sper ca tot acest fiasco pe care l-am scris sa aiba vrun sens...nu prea ma pricep la sfaturi:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohh,mulţumesc mult! Eşti singura care ai înţeles cu adevărat ce am vrut să spun :*

      Ștergere
  6. Raaaai, societatea-i naspa. Si poti sa scrii aici tot ce vrei sa spui fiindca de asta e, practic, blogul tau. Nu iti e fie frica sa scrii si sa stii ca esti in continuare cel mai dulce panda pe care-l stiu:o3

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e mereu,sunt persoane care spun diferite lucruri urite,gresite iar noi le luam in seama! Imi place blogul tau si le place la multi))Suntem mereu alaturi de tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bine faci ^_^ Continua sa scrii ceea ce vrei si simti, pentru ca este blogul tau. Eu te voi urmarii cu drag:3
    ododo, sa mai imprastii raze din curcubeu in jur ca tare bine e :3 Acest panda plin de dragalasenie si simpatie :3 :3 :3

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact