>
Complicated Hope

Nou-nouț și bunuț.

10:32 Raisa
      Sunt un dezastru când vine vorba de a fi responsabilă de ceva.Pentru a obține lucrurile pe care mi le doresc sunt în stare să fac promisiuni aiurea,care cu siguranță știu că nu le pot îndeplini.Și nu numai eu observ asta,ci toată lumea.
      În ultima perioadă am primit diverse (lucruri).Deoarece telefonul mi s-a stricat și foloseam o adevărată ,,cărămidă” de 7 luni,am convins-o cu chiu,cu vai,pe mama să îmi cumpere un telefon bunuț,smartphone,ca să fiu și eu în rând cu lumea.Desigur,tipic mie,grija față de el m-a ținut nu mai mult de 3 zile,după care am făcut cumplita greșeală să îl scap din mână în fața mamei mele.Cumplită greșeală.S-a ajuns ca mama să îmi cumpere nu știu câte huse de telefon care protejează ecranul,pierzându-și încrederea în capacitățile mele de îndemânare.Promisiuni?Degeaba.Deja ecranul funcționează greu,se blochează.Panda neputincios,învață-te odată minte!!
  •    Ieri am primit laptop nou.Tot din aceeași cauză.Calculatorul meu cel vechi s-a stricat printr-un scurt circuit din timpul unei furtuni,iar părinții au fost OBLIGAȚI să îmi cumpere unul nou.Problema sunt din nou...eu.Încerc să am grijă de el ca de ochii din cap,dar mă tem că peste câteva luni nu va mai fi așa.Prostul meu obicei de a mânca în fața calculatorului va trebui să dispară,transpirația de pe mâini va trebui să mi-o șterg.Haha,părinții sunt cu ochii pe mine din cinci în cinci minute,ca nu cumva să stric ceva și de data asta.
    Singurul lucru care mă deranjează în toată povestea asta este că trebuie să încerc să fiu perfectă până și în propria-mi casă.E culmea.Pe lângă că în societate sunt atentă la fiecare mișcare pe care o fac,acum și acasă trebuie să fiu o miss,fără să am pic de libertate sau liniște.Ok,înțeleg că nu sunt cea mai responsabilă ființă de pe planetă,dar în spațiul tău personal știam că te poți manifesta oricum.Sau nu?
 Aș vrea să mă bucur de data asta de ceva,fără să stric.Hmm..o nouă provocare pentru mine.


You Might Also Like

44 Curioşi

  1. Poţi să fi tu, însă să ai mai multă grijă.. dar stai liniŞtită Şi eu sunt la fel. Primesc ceva gen telefon, laptop, calculator am foarte foarte mare grijă de ele câteva luni.. apoi buf, se întâmplă ceva. Dar eu cred că trebuie să fi tu. Nu poţi fi perfectă, nimeni nu e perfect!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțaaamm de părere! :* Așa ziceam sho.Dar se pare că părinții mei nu cred același lucru :3

      Ștergere
  2. Mă bucur să aflu că nu singura în situația asta:)) Deci eu una mă consider una din cele mai neîndemânatice persoane. În ăștia doi ani de când am telefonul meu, l-am scăpat de n-șpe mii de milioane de ori:)) Și mă mir că încă mai trăiește(cam greu, dar mai trăiește...) Am mai spart și pahare, răsturnat tigăi, scăpat telefoanele altora etc...
    Și oricât de atentă sunt, tot se întâmplă să fac o boacănă:))
    Ce să și faci? Nimeni nu-i perfect:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da.Exact la fel pățesc și eu.Culmea,cu lucrurile nou-nouțe în fața părinților mei care vor ca eu să am grijă maximă de ele.Se întâmplă :))

      Ștergere
  3. Bun deci, se pare ca nu sunt singura care are probleme cu electronicele. :))) Laptopului meu ii lipsesc 3 taste de la tastatura, ii cade capacul fiindca n-are o balama de ceva vreme si nici nu functioneaza decat daca e in priza. Singurul lucru pentru care inca sunt mandra de el e ca nimeni altcineva nu il foloseste - poate ca e din cauza ca e greu sa te acomodezi cu tastatura mea. Si ca functioneaza repede. Mai rau e ca se intampla sa ii trantesc capacul de fata cu tata. And guess who gets angry with me? Ha.
    Felicitari pentru achizitiile cele noi. Sa fii cuminte, pandut simpatic! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Hahaha.Sper să nu pățesc și eu la fel pentru că o să fiu pedepsită pe viață O.O.

      :* Mulțam.De fapt,nu sunt meritele mele,ci ale părinților...că totuși se îndură de mine.

      Ștergere
  4. :))) Și eu fac la fel ,am stricat Pc ,defapt internetul ,fiindcă am vărsat suc pe el ,dacă îmi place să mănânc în fața lui , și îi fac poftă .. :))Iar telefonul ,decât 2-3 luni ,că după avea mi și mi de zgârieturi și nu mai merge bine ...

    Oricum să ai grije de achizițiile noi să nu le mai strici ,nu mai fii panda rău :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam stiu cum te simti..aceleasi problema o am si eu : incerc sa fiu perfecta in propria casa..Si incerc sa fiu mai atenta, sa fac lucrurile ca la carte,insa de fiecare data totul iese pe dos..:))
    Nimeni nu-i perfect :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uaa,mă enervează la culme chestia asta cu miss perfecțiune.Frate,îs acasă!

      Ștergere
  6. Haha, păi, eu folosesc aceeași "cărămidă" de 4 ani, și încă nu s-a stricat. =))
    Nici nu-mi doresc alt telefon deoarece acestea noi mi se par super fragile, nu vreau să stau ca pe ghimpi cu teama că o să zgârii telefonul sau o să-l scap.
    Chestia cu scurtcircuitul știu că se mai întâmplă pe timp de furtună, de aceea e bine să închizi laptopul când vezi că se apropie una. Nu trebuie să fii o miss în propria casă, dar sunt câteva reguli pe care toți trebuie să le respectăm. O mulțime de oameni, de exemplu, își cumpără carcase pentru telefon. Nu e ca și cum asta ar fi o pedeapsă. Când te afli în posesia unui lucru scump, automat trebuie să te gândești cum să îl protejezi. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha ha, eşti atât de comică! Ei bine, mult succes. Şi nu cred că e nevoie să fii atât de stresată. Cu cât eşti "mai atentă", cu atât faci mai multe gafe :). Îţi spun asta din propria experienţă.
    Şi eu mi-am scăpat telefonul, care e cu touch, de vreo cinci ori, până acum. Şi să ştii că e chiar bine să ai carcasă şi folie. Eu am folie pe ecran şi o carcasă din silicon. Şi e super. L-am scăpat de câteva ori, dar n-a păţit nimic. Şi în plus, îl protejează de praf şi alte impurităţi. Singurul dezavantaj este acela că din cauza foliei touch-ul îţi merge oleacă mai greu.
    Dea, faza cu mâncatul în faţa laptopului, trebuie să renunţi :). Faza cu transpiratul n-ai ce-i face. Şi eu păţesc exact la fel, doar că am calculator.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel puțin ție îți iau chestii noi. Eu mă mulțumesc cu telefonul jupuit a lui fratemeu - care ciudat, dar merge perfect, sau cu un laptop care era al tatei, de vrei 5 ani... și tot așa. Singurul lucru care a fost nou al meu a fost un mp3 care mi l-am cumpărat din banii mei, și de care am fost atât de mândră încât am avut grijă ca de ochii din cap. Are cred... 3 ani și încă pare nou.
    Eu cred că tu exagerezi cu faza asta cu perfecțiunea. Cine te pune să fii perfectă în societate? Orice faci, tot o să fii judecată, Raisa.
    În fine, succes cu lucrurile noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hah, și mie mi-au cumpărat telefon, și culmea, acceași grijă ca și tine am și eu de el:)). Laptop n-am, că deh, tre' să-npart un calculator vechiiiiiiii cu sor-mea! Ideea e că, în casa ta nu trebuie să fii ”miss” cum ai zis, trebuie doar să ai grijă de lucrurile tale, zic. Poți mânca la laptop doar ai grijă să nu intre mâncare-n taste, poți transpira, Doamne ferește , e umann!!! dar ai grijă să cureți și latop-ul o dată la o săptămână, cu o pensulă specială pe la taste, cu spary special ca să-l cureți și să arate ca nou, cel puțin așa face tata cu al lui :))) . Ce telefon ai acum mai nou? Poți bine merci să-i iei o folie care să nu se prea vadă și o husă d-aia tip plic sau cum i-o zice, eu așa am:)) și sunt super oke cu telefonul. Și în societate, o te roooooooooooooooog , de ce să fii miss? Oricât ai încerca să fii ”perfectă” și să ai grijă la ce faci, dacă gurile rele vor să-ți faca o imagine proastă, o fac!!! Ei Raisaaa, câtă bătaie meriți tu:-w, fi tu însuți și vei vedea că e mai bine!
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehehehe :)).Am samsung galaxy mini 2.Am folie la el.Dar nu ajută.Odată ce m-a văzut maicămea scăpându-l pe jos..adios fericire în casa asta :))

      Ștergere
  10. Hi-hi-hi ce panda neindemanatic esti ;;) Asa sunt si eu cateodata insa mama nu a exagerat asa :))) doar mi-a tinut o predica de jumatate de ora despre cum trebuie sa am grija de bunurile mele :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Keep calm, Rai. Biroul meu are si o chestie deasupra, prinsa cu bari. Eu am scapat tableta de acolo aseara, mi-a picat direct pe degete. Laptopul a luat apa de 3 ori. Telefonul meu e... mai trebuie sa spun cum e telefonul?:)) La calculator umbla mai mult frati'miu, deci acolo sunt meritele lui.
    Deci nu esti singura Sfarma-Tot:)) Se mai intampla.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uaaa.Dacă le-aș spune asta părinților mei ar crede că inventez.Ei consideră că eu sunt cea mai neîndemânatică și nerecunoscătoare ființă de pe planeta asta.

      Ștergere
  12. Cred că sunt și eu în aceeași categorie. Telefonul mi l-am trimis într-o găleată cu apă cu cea mai mare grijă posibilă.
    Laptop-ul meu e bandajat săracul. De mîncat în fața lui e cea mai mare plăcere :)
    O zi bună și bucură-te de noua achiziție! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu am obiceiul de a manca in fata laptopului ( bine al meu a avut unele defecte de cand l-am luat :-j nu ii mergea butonul de la wireless dar acum i-am luat un adaptor sau ceva de genul si merge , plus ca il am de 3 ani :D si inca merge :)) ) dar na trebuie sa mai ai grija si de el.Eu nu suport sa vad praf pe el x_X nu stiu parca nu ma simt bine cand stau la el si la cum se pune in fiecare zi ,cam am grija macar de asta :D.Cat despre telefon l-am scapat de cateva ori pe jos dar inca merge. :)) Eu incerc sa am grija cat de cat de ele ( cel putin de laptop ) ca daca nu altul cred ca va trebuie sa-mi iau singura. :)) Sper sa faci si tu la fel ! >:D< apropo ce marca este laptopul ? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sper să pot și eu să am grijă cât mai mult timp de ele. Laptopul meu e Asus :)

      Ștergere
  14. Pai stii ca se zice ca de ce ti-e frica de aia nu scapi , deci nu-ti mai face atatea griji ca o sa strici ceva , doar nu fa miscari bruste , habar n-am.
    Sa le stapanesti sanatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  15. Panda, am varsat pe vechiul meu laptop lapte batut si cola, am schimbat doua calculatoare pana sa ajung la laptop din cauza tampitului meu obicei de a varsa lichid in computer.
    Ai mei totusi s-au invatat.
    De telefoane, ce sa mai zic. Unul l-am scapat in apa, celalalt a cazut de la etaj, de pe balcon, pe vremea cand inca locuiam la bloc. Si eu sunt un dezastru, stai linistita.
    Pune-ti bani la sosete, sa contribui si tu cu bani atunci cand strici ceva si-o sa vezi ca ai tai n-o sa mai fie atat de atenti. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mei sunt imposibili când vine vorba de așa ceva..

      Ștergere
  16. Si eu sunt talentata in a strica chestii si ai mei se tem mereu sa nu stric ceva.-.-
    Dar pentru laptop nu ar trebui sa te stresezi atata..Nu a fost vina ta ca s-a stricat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu trebuie sa fii miss acasa, trebuie doar sa fii mai atenta cu lucrurile pe care le ai fiindca acel telefon si laptop costa, iar aceia sunt bani munciti ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu asta,dar eu nu am nici o vină că celelalte sau stricat.Și acum da,simt că toate privirile din casă sunt ațintite asupra mea,și da,mereu ,,eu sunt de vină” pentru tot,chiar dacă s-a luat curentul..tot eu eram de vină.

      Ștergere
    2. Nu am zis ca tu ai fost de vina ^_^

      Ștergere
  18. Eu cred ca acasa e singurul loc in care chiar te poti simti confortabil. Trebuie doar sa fi putin mai atenta la ceea ce faci. Daca e sa se intample ceva se va intampla indiferent de cate masuri ai luat tu...
    Pupici si take care! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Scumpo, asa se intimpla la majoritatea oamenilor, dupa ceva timp lucrurile nu mai par asa noi si importante, ca la inceput. Ce tine de a fi o Miss peste tot chiar si acasa e sI problema mea, asa ca fii tare, asata e soarta nostra, te pupic si nu dispera sper ca totul va fi bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. Și ce dacă ei te pun să fii perfectă? Dacă tu nu ești, ce poți să faci?! Oricum, am și eu o colegă care a primit de ziua ei un Iphone. Da, un Iphone. Și a fost cu el la piscină, unde vorbea foarte drăguț la Iphone pe marginea piscinei și a alunecat, astfel făcându-i băiță. :D După câteva luni i l-a reparat și a fost cu el la țară. Acolo l-a scăpat pe asfalt și s-a făcut praf. Iar. A avut și un Ipod foarte tare, cu touch screen, pe care l-a scăpat în curtea școlii. Chiar și niște camere bestiale HD pe care le-a făcut praf. Eu, dacă aș fi făcut ce a făcut ea, aș fi dormit în cușca cățelului. Ai mei mă ceartă și când văd că laptopul are praf pe ecran. -.- Mă rog, baftă cu obiectele noi și sunt sigură că acum vei duce provocarea la capăt! :* :* ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wooo,cu siguranță că și eu aș fi fost pedepsită rău de toooooott.Mulțumesc,baftă și ție :*

      Ștergere
  21. Hei, esti un panda, doar nu te astepti ca manutele sa iti functioneze perfect. Sa renunti la papa in fata pc-ului? Ce glume-s astea fata? :-w :)) Hmm, doar fii mai atenta si ai tai o sa te lase in pace dupa cateva zile. Nici macar parintii Raisei nu pot sta cu ochii pe panda dragalas non stop. Nu, nu?

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact