>
Welcome back

It have passed a long time,but now I'm ready.

08:55 Raisa
Nu ştiu cum să încep.Poate că v-am dezamăgit.Dar am făcut totul doar pentru mine.Am fost egoistă şi nu m-am gândit la consecinţe.Nu m-am gândit la ceea ce vrea sufletului meu şi al vostru,ci m-am lăsat îndrumată de raţiune,de cuvinte simple care spuneau doar ,,Învaţă ca să ajungi cineva.Nu-ţi distruge viitorul".Am ascultat de ele.Şi examenele au trecut.Sper ca voi să mă înţelegi.

  • Am închis blogul pentru un timp,deoarece era o ispită prea mare.Nu puteam să mă concentrez pe ceea ce aveam de făcut,aşa că am lăsat-o baltă.Precum o laşă.Ştiu,sunt de criticat.Dar notele mele au fost pe măsură.Am luat 9,90 la română şi 9,80 la matematică(şi da,mă laud,pentru că vreau să vă demonstrez că închiderea acestui blog nu a fost degeaba-pentru mine).Sper că măcar binele pe care mi l-a făcut această pauză să nu vă îndepărteze de mine.
        Amintirile mele cele mai frumoase sunt legate de acest blog.Acum,că totul s-a terminnat,sper să mă primiţi din nou cu braţele deschise,aşa cum o făceaţi de fiecare dată.



You Might Also Like

37 Curioşi

  1. Credeam că ţi l-ai şters!! >:P
    Felicitări pentru note!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu când am văzut că nu sunt invitată să citesc blogul ( pentru că așa îmi apărea) m-am simțit așa neimportantă!
    Felicitări pentru note! :) La ce profil dai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mulţumesc. Vreau la Ştiinţe ale Naturii aka Chimie-Biologie :D

      Ștergere
  3. Welcome back, Panda :x ! Mi-a fost dor de postările tale...
    Şiii...felicitări pentru note...

    RăspundețiȘtergere
  4. Weeeelcome, tu, panda aborabilicios! >:D< Ne-ai lipsit. :33
    Felicitări pentru note. Sunt... oau! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo pentru note!>:D<
    Si bun venit inapoi:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă bucur c-ai revenit, Welcome back little Panda >:D<.
    Ai luat note foarte mari, deşi nu ştiu de ce anul viitor cred că o să fiu speriată de moarte de examene, bravo ţie, asta dovedeşte că pe blogspot stau doar oamenii deştepţi >:) -a sunat cam ciudat... şi rasist :'3-
    Anyway, aştept cu mare entuziasm următoarea postare a ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe,mersii Skilly ! Nice to see you again :*

      Ștergere
  7. Credeam că ai devenit exclusivistă :)).
    Când doream să intru pe blogşorul tău îmi arăta că trebuie să fiu invitată sau ceva de genul :).
    Felicitări şi bine ai revenit! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu voi fi mereu addicted to my readers.Punct :)) :*

      Mersi!Mi-a fost dor de voi,de toţi!

      Ștergere
  8. Welcome back! Ai idee cât ne-ai speriat? Mă gândeam că ți s-a întâmplat ceva, sau ai devenit "exclusivistă", cum zice Bia.
    Să privezi lumea de adorabiliciunea postărilor tale, asta e o crimă! :))
    Oh, și felicitări pentru note, vreau și eu un așa rezultat la Bac! Din păcate ispita blogului e prea mare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Succes la BAC :* Sunt sigură că vei reuşi!

      Ștergere
  9. Chiar mia părut foarte rău că ai închis blogul ,chiar și pentru câteva săptămâni :)
    Acum chiar mă bucur că ai revenit,îți ador blogul,cea ce scrii ,e ..N-am cuvinte :))
    Și felicitări pentru note ,le meriți :) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Uraaa, litle-genius-panda ^.^ Missed you:)
    Huh, chiar mă speriasem că ești mână în mână cu FBI-ul pe aici și nu vrei să mă bagi și pe mine în afacere:))
    Pe ce profil te duci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Hahahah.VERO,I've missed you so much!

      Merg pe Ştiinţe ale Naturii sau bio-chimie (chimie-biologie). :D

      Ștergere
  11. >:D< Bine ai revenit Ursuleț! Sunt mândră de notele alea mari ;;) îți înțeleg decizia de a te opri din bloggăreală pentru un timp și cred că ai procedat corect :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Huh. Nu știam ce se întâmplase cu tine și cu blogul. Mă bucur că ai revenit! Normal că te primim! Nu știi ce tare îmi lipseau părerile tale. :x Ah, da. Felicitări pentru note! :* ^^

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari, foarte bune notele, de fapt ..excelente. Welcome back!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Blogul tău e "osăm" ! Tocmai am dat din intamplare peste el si nu ma mai satur de citit :x Îmi place la nebunie ceea ce faci, tine-o tot aşa :x

    RăspundețiȘtergere
  15. Mereut e primim cu bratele deschise , in aceasi situatie ma vad si eu la anul cand am bacul, dar felicitari pentru rezultate, si bine ai revenit:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Bravo))Te felicit cu finisarea examenelor

    RăspundețiȘtergere
  17. Practic, nu l-ai sters, doar l-ai restrictionat :D
    Cum sa stergi un asa loc minunat si calduroooos? <3 NU SE POATE!

    Felicitari pentru notele obtinute! Sunt rasplata muncii tale :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact