>
Confesiuni Endless

I wanna' rock my world.Problem?

10:32 Raisa
     Pe zi ce trece îmi dau seama că lumea în care trăim devine mizeră,deloc tolerantă și răutăcioasă.Fiecare se leagă de ce apucă,fiecare îl judecă pe celălalt și nu îi dă nici cel mai mic timp de răscumpărare.
  •     De la o vreme am numai necazuri.Și toate sunt din cauza stilului meu de gândire și manifestare.Eu sunt o tipă care adoră rock-ul,care defapt trăiește prin rock,dar problema este că ceilalți nu pot(sau nu vor) să accepte asta.Cum lumea e plină de cocalari împuțiți și libidinoși cu lanțuri de 1 kg la gât,plină de pițipoance cu ruj roz și tanga ieșiți din pantaloni,este imposibil ca ei să înțeleagă de ce unele persoane poartă tricouri negre și umblă toată ziua cu căștile în urechi,fredonând niște melodii ,,aiurea”, ,,sataniste” și se comportă atât de ,,dur și de obscen” ,având plete nearanjate și unghii negre.Ei bine,răspunsul este simplu: pentru că stilul acesta ne reprezintă,așa cum pe voi vă reprezintă dolarul, ,,valoarea” și tricourile până la buric.
    Și acum,lăsând generalitatea la o parte,vreau să revenim la mine.Da,sunt o tipă din categoria de mai sus.Da,urăsc să port rochițe,fundițe și fustițe,urăsc să văd sau să aud manele,populară sau Alex Velea( pe care,fără supărare,îl consider un mare coca.lar).OK,dar până la urmă..care e treaba ta?E pur și simplu atât de enervant când până și prietenele mă judecă,când toată lumea se holbează la craniul de pe tricoul meu sau la ,,căpița” mea nearanjată încât nu m-aș supăra dacă cineva mi-ar da o mitralieră.
    * *  * E aiurea când lumea mă vede pe stradă și îmi spune:,,Fetițo,vezi că ți-a curs machiajul”,iar eu înghit în sec,deoarece sunt convinsă că nu ar înțelege că eu l-am făcut așa.Și totuși..muzica mă înțelege cel mai bine.Dar dacă ei ascultă muzica mea,desigur că mă condamnă și sar direct în extrema opusă spunând că sunt o tipă satanistă.Și știți ce?Nu mă interesează.E treaba mea ce ascult,cum mă îmbrac și cum gândesc.Sunt destul de claros?
  Și acum,o dedicație pentru toți cocalarii și toate pițipoancele de  la colțurile străzii:,,Iubită” populație analfabetă,defapt nu aveți nici o valoare.Nu aveți nimic decât un maieu unsuros și un kg de glet pe față.Muzica voastră e nașpa,în opinia mea.Nu aveți nici dolari și nici case câștigate cinstit.Probabil foloseați banii de la Monopoly și obișnuita replică: ,,B@!@thU,vr3! un t3l3f0n?”.Go shit yourself.
                                                                            

You Might Also Like

42 Curioşi

  1. Sunt. total. de. acord. M/am saturat de cocalari si pitipoance >:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap.M-am săturat ca lumea să mmă judece pentru ceea ce sunt.

      Ștergere
  2. Unii oameni pur şi simplu nu înţeleg că fiecare persoană în parte este diferită şi are gusturi şi opinii care s-ar putea să coincidă sau să nu coincidă cu ale lor. E o prostie să te-apuci să comentezi faptele sau look-ul persoanei de lângă tine, din moment ce nici el nu e perfect. Nimeni nu e.
    Cât despre prietenii tăi... nu se presupune că ar trebui să aveţi lucuri în comun? Dar, lasă, probabil, când vei ajunge la liceu, vei găsi oameni grozavi, care să-ţi înţeleagă gusturile în materie de muzică şi stil.
    Iar rock-ul e o muzică frumoasă. Prefer să ascult o formaţie care transmit un mesaj prin melodiile lor*versurile m-au ajutat de multe ori şi cunosc persoane care au făcut la fel*, decât să aud cum se laudă ăia că au ei ,,valoare''.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh. suntem in aceeasi situatie..dar dupa cum spunea o prietena "Mintile inguste nu ne vor intelege niciodata".^~^'

    RăspundețiȘtergere
  4. asta da, ieri cineva s-a luat de mine și de rockul meu. când am fost la înscriere la liceu. a fost oribil.
    respect pentru postarea asta!
    melodia We Will Rock You nu e degeaba. Într-o zi, noi, ăștia rockări ne vom trezi și o să vadă ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori și pe mine mă seacă prostia unora-_-... Oricum mă îndoiesc că lumea se va schimba vreodată. Oamenii au judecat și încă vor judeca persoana după cum arată... Ceea ce e trist.
    Recunosc cel mai des ascult rock. De ce? Pentru că mă regăsesc în multe melodii rock. Mesajele transmise m-au ajutat în unele momente din viața mea, și am învățat să nu-mi mai fie frică să fiu eu însumi. Și mă simt bine să fiu eu.
    În generală nu m-am putut integra din cauza acestei frici. Puținii prieteni pe care i-am avut atunci, nu-mi mai sunt prieteni. În liceu am hotărât să devin exact ce sunt. Tipa cu tricouri rock, cu unghii negre și cu mp3-playerul plin de trupe rock. Persoanele care mă știau credeam că am intrat în depresie-_- Jesus...
    Eu și my BFFs suntem foarte diferite, și uneori mă întreb cum de suntem atât de apropiate. Ideea e că ne acceptăm așa cum suntem și ne susținem reciproc. Nu mă judecă cum fac alții legat de felul cum arăt. Și de aceea le iubesc.

    Cum am mai spus, e foarte trist că nu putem fi noi înșine fără să ne judece alții, cocalari sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hah, toata treaba e ca ai pus punctul pe "i". Sa stii ca si cocalarii si pitipoancele-s bune la ceva: daca n-ar mai exista, pe seama cui ar mai face misto lumea?:))))
    Si prieteni tai, oke frate, sunteti prieteni, se presupune ca sunteti acolo "toti pentru unul si unul pentru toti",nu? Adica odata ce te-au acceptat ca prietena/amica , te-au acceptat cum esti tu, fara sa le fie rusine cu tine si sa mearga cu tine pe strada fara retineri si scuze penibile!!! Altfel, eu zic ca nu-ti sunt prieteni!
    Cat despte rock, nu sunt o mare fana dar ma pot adapta, foarte usor si sa-nceapa sa-mi placa, cum am facut si cu dubstep-ul!:))
    So, keep calm darlin' . Toate trec, tu doar fi TU!
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Hellău'! Ai dreptate lumea ar trebui să înceteze să se mai holbeze' la stilul tău de viaţă. Aceasta sunt eu Şi trebuie să mă accepţi aŞa cum sunt sau eŞti liber să pleci. Ai foarte mare dreptate, oamenii din ziua de azi sunt tot mai analfabeţi, iar piţipoance......, ce să zic la tot pasul! Nici eu nu sunt mare fan rochiţe Şi fustiţe, nu mă dau în vânt nici după muzica rock. Dar aceasta sunt eu Şi trebuie să mă accepţi!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne deci m-am săturat de handicapați ăștea ,car nu-ș văd de viața lor și se leagă de noi ..Adevărat nici eu nu ascult rock ,nu am înțeles nici odată genul ăsta de muzică,dar să fim serioși .Dacă altuia îi place ,și se simnte bine ascultând ,nu pricep de ce nu-l lași să fie el însuși și îl ,,perfecționezi tu,,
    Mdaa ,nici eu nu port rochițe sau fuste,și ador să-mi fac unghile cu negru și chiar prin garderoba mea am câteva tricouri cu crani ,nu știu ce ie așa de iumitor ,că ești mai diferită și că nu ești una din pițipoancele alea : (
    Mă dezgustă unele persoane : ))

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi place că ai abordat această problemă de viziune a unora. Şi eu m-am confruntat cu această problemă, doar că am fost făcută EMO. Unii nu pot dormi dacă nu spun un căcat deplasat despre tine şi gata! Oameni proşti.

    Şi, culmea, nu doar cocalarii! Am trecut printr-o experienţă nu tocmai plăcută cu un alt "rocker" care m-a făcut "rockeriţă de umplutură" doar pentru că nu ascultam ceea ce ascultă el. Unii nu pot înţelege că rock-ul nu a început cu trupa X...
    omferi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Lumea asta de manelari nu se imparte in cocalari si pitipoance, ci in pitipoance si pitiponci!
    Vad zilnic d'astia distrusi de foame care canta pe drum: "Valoarea mea, valoarea mea, nu o are nimenea" sau "Am dolari,femei,palate / In viata asta am de toate" ...sa fim seriosi.
    Stiu sentimentul Raisa. Sunt in acelasi orizont cu tine, doar ca eu nu sunt un ascultator de rock ci de hip-hop. Genurile muzicale ascultate sunt rock, hip-hop si pop, dar in special sunt fanul muzicii hip-hop. De imbracat nu ma imbrac ca hipistii, dar cum aude cineva ce muzica am in casti, imediat sare cu gura: "muzica de vagabonti"!!! Macar nu ascult muzica de cocalari -_-
    In fond, stii care sunt cele mai ascultate genuri muzicale din lume? Iti spun eu: 1.Hip-hop-ul american 2.Rock 3.Hip-hop-ul romanesc! Ce ar fi sa ne uitam in clasament dupa "manele"? aaa...da, scuze! Nu apare in clasament asa ceva.
    Dar m-am tot saturat de libidinosii astia cu haine rupte pe cei si pline de mizerie dar cu lant de aur la gat gros precum lantul unui caine care e legat la cusca, sa se ia de mine ca imi canta mie in casti KaTaNa,Ombladon sau Parazitii. Daca m-as fi nascut un retard ca ei sa bag Florin Salam in casti, cred ca ma aruncam de la etaj fara nici-un regret.
    Fiecare asculta ce ii place, fiecare cu preferintele lui, dar daca cineva se ia de preferintele mele, atunci schimb foaia...oricine ar fi.
    Sorry, sunt putin revoltat, mai ales dupa ce am primit un mesaj de la un cocalar pe facebook in care mi-a spus ca "toti boschetarii fac cockteil din manea si rap" -_- (Am primit mesajul fiindca eu promovez muzica rap pe o pagina si mai sunt si hateri d'astia)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În dicționarul român-englez nici măcar nu există cuvântul ,,manea” :))).Ca să vadă toți $m3k3r!! cât de ,,valoroși sunt”.Și eu mai ascult muzică hip hop,dar după cum spuneam..rock-ul e viața mea.

      Ștergere
  11. No' bun, le-ai zis-o! :))
    Vai, ce mă bucur că şi tu eşti (gândeşti) la fel ca şi mine. Când purtam tricou negru cu o trupă rock/metal şi aveam părul luuuung şi eram îmbrăcată toată în negru, lumea de pe stradă se holba şi 'şoptea' -adică vorbea destul de tare încât să aud şi eu- cât de 'neobişnuit' e stilul meu. Okay, hainele largi, tricourile închise la culoare, muzica, etc. mă caracterizează şi eu spun că stilul lor mă face să vomit, culorile neon, brăţările cu 'pietricele' şi machiajul de piţipoancă şi o grămadă de alte chestii.
    No', amu'-ţi dau o veste care o să te facă să nu mai vii în Zalău :)) La Zilele Zalăului cred că o să cânte Alex Velea + cealaltă şatră de cocalari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa, am uitat să-ţi spun, ai o leapşă de la mine http://oglinda-sparta.blogspot.ro/2013/07/leapsa-4.html?showComment=1374150003439#c7343635374567514476

      Dar cred că deja ai văzut-o :))

      Ștergere
    2. Pff :)).E clar cine are adevărata valoare :)).

      Alex Velea la zilele Zalăului?? OMGGG,urechile mele!

      Mulțam fain de leapșă! :*

      Ștergere
  12. Nu multi vad sentiment in muzica rock.Eu ascult rock de pe la 13 ani.La inceput lumea incepuse sa abereze cum ca sunt emo si chestii de genul acesta. Insa am invatat sa ii ignor pentru ca in general nu ma intereseaza ce crede lumea despre mine atata timp cat eu stiu ce valorez.
    Ma gandeam ca daca nu exista lume cu gusturi muzicale atat de proaste nu mai exista si muzica de proasta calitate.Manelele exista pentru ca exista oameni inculti...am invatat sa ii ignor si pe ei pentru ca nu prea ai ce le face...
    Just be yourself! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa Raisa, imi place atitudine ta! Lupta pentru ceea ce iti place !

    RăspundețiȘtergere
  14. Asaa te vreauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! <333333

    Asta este atitudinea pe care o iubesc. :o3
    Ce conteaza la urma urmelor ce spun ei ? De parca le-ar pasa.Deschid si ei gura ca nu cumva sa adoarma :-j.

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, da, da. Asta e Raisa pe care eu o iubesc, nu ii pasa de ceea ce cred ceilalti. Asa si trebuie sa fie. Si eu ascult numai rock si metal - si mi se spune prin pauze "iar asculti rock satanic?"... bineinteles, eu le zic numarul de melodii pe care il am. Sa nu te schimbi, pentru ca cei care pot asculta rock au minte. Melodiile bune de acest gen transmit mesaj, te fac sa tremuri, daca nu chiar sa plangi. Au versuri si sens. Sa nu te lasi influentata, pentru ca esti perfecta asa cum esti acum! :o3.
    Sweetheart, just be yourself.

    RăspundețiȘtergere
  16. Lumea respinge sau nu vrea sa inteleaga ceea ce iese din obisnuinta lor, adica daca toate fetele se imbraca in rochii..cu fundite..si tu apari cu negru , lor li se pare bizar, sau poate neinregula, dar fiecare are dreptul sa fie cum vrea, eu am inteles asta un pic cam tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Deah, mie-mi spui. Sunt absolut scârbită de fandositele şi fandosiţii ăştia.
    Şi eu ascult muzică rock, chiar de o bună bucată de vreme. Nu prea am primit comentariile pe care le-ai primit tu, însă mă calcă pe nervi (mă distruge efectiv) faptul că am o prietenă care s-a apucat să-mi "fure" melodii din telefon, pretinzând că *gata* e mare rockeriţă. Căcat! toate melodiile mele de pe telefon sunt în engleză, iar ea nu ştie o boabă! Mdea, nu am făcut altceva decât să mă uit urât la ea. Punct. Amice, să fii rocker nu înseamnă numai să ai trupe precum Metallica, Nickelback, Led Zeppelin, AC/DC sau mai ştiu eu care în telefon şi pe tricouri, înseamnă să înţelegi şi să simţii ceea ce spun versurile acelea, să simţi că mulţumită acestui gen viaţa ta a căpătat mai multă culoare şi înţelegere.

    RăspundețiȘtergere
  18. Din păcate, mulți încă mai confundă rock-ul cu satanismul, ceea ce în majoritatea cazurilor nu e adevărat, pentru că unele melodii pot fi foarte liniștitoare. De fapt, există chiar și trupe de rock creștin (Skillet e una dintre ele, poate ai auzit de ei, și au niște melodii al naibii de bune). Eu una nu ascult rock în mod constant(deși într-o vreme făceam asta), dar îmi place acest gen deoarece mă ajută să scap de stres, tristețe sau furie mai mult decât orice altă metodă. Nu am pățit și nici nu cunosc pe altcineva care să fi pățit chestiile descrise de tine, asta pentru că la liceu am avut norocul de a nimeri într-un colectiv foarte bun, printre care și câțiva rockeri. Probabil că la liceu vei avea niște colegi ceva mai așezați și mai deschiși și vei găsi și pe alții cu care să împarți această pasiune. ^^
    Aaa, încă o chestie. Atunci când ne simțim judecați, e un motiv foarte bun să încetăm să-i judecpm pe alții. Fiecare are gusturi diferite în materie de muzică, iar dacă unii ascultă manele sau muzică populară, asta nu înseamnă automat că nu e nimic de capul lor. Trebuie să-i ignorăm pe cei care ne fac să ne simțim prost și să ne bucurăm de pasiunile noastre, chiar dacă ele nu sunt întotdeauna acceptate de toți.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) AȘa e.Despre colectivul de la liceu,poate va fi unul bun.

      Ștergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. O da aceasta poastare chiar este pe gustul meu! :)) sunt total de acord cu tot ce ai scris si eu sunt exact ca tine ,bine de parca ma intereseaza pe mine daca nu ii place cuiva ce ascult ,dar mereu va exista cineva care va critica ,iar cum oameni critica orice (ar fi atat de banal sa fim toti la fel huh -_-') de aici si rezultatul spus de tine.Insa daca noi ne simtim bine prin ceea ce ascultam si prin ceea ce suntem ,ce mai conteaza parerile altora ,right ?:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai ar trebui sa te gandesti la toti oamenii care nu te plac iar apoi ar trebui sa stii ca probabil sunt de cateva zeci de ori mai multi oamenii care TE plac . De exemplu noi , cei de
    aici , te placem.
    Da , ok , sfaturile astea nu prea functioneaza dar cu toate astea , oamenii "libidinosi" nu merita atentia ta.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact