>
Love Mine

Hartă & busolă.

14:54 Raisa
 
    Mi se întâmplă numai mie,sau atunci când ascult de inima mea,de fiecare dată fac cea mai mare greşeală?Dacă sufletul meu ar fi fost material,probabil acum era şchiop,olog şi orb.Orbirea mea nu ţine de faţadă şi de fizic,ci de interior.Vulnerabilitatea mă face să cad în prăpăstii din ce în ce mai adânci,până când singura aţă de care mă ţin în momentul de faţă se va rupe,şi trupul meu se va frânge în mii de bucăţi.
  •     Nu ştiu dacă ştiţi cum este să fii pierdut.Fericirea nu se câştigă cu două pocniri din degete.Pentru mine eterna fericire înseamnă trecătoarea dragoste.Şi când nu o mai am?Când îmi dau seama că de fiecare dată când am crezut în ceva complet alergasem defapt,după vânt?Stau închisă în mine şi privesc spectacolul ce mi se oferă,implorându-l să îmi culeagă bucăţile din suflet ce le-a frânt.Întunericul îl cuprinde,iar eu rămân în beznă,rănită,aşteptând ca cineva să vină să mă repare înapoi.Poate mii şi mii de persoane trec în acel moment pe lângă minte,însă eu..îl aştept pe EL.Se face dispărut,precum norii dispar după furtună.El nu mi-a oferit niciodată un curcubeu doar al meu,ci l-a împărţit în jumătate,făcându-mi nerăbdarea şi mai cumplită,aruncându-mă fără milă în ghearele ei.
Şi cu toate că timpul trece,amintirile rămân tot acolo.Tot acolo să mă distrugă,tot acolo,bucurându-se de fiecare eşec pe care îl întâlnesc când îmi aduc aminte de tine.Memorii în cerneală,cerneală tatuată în suflet.Voi doi..şi eu.Eu şi celălalt eu..şi tu.Se poate ca totul să se ascundă din nou de mine,cum o făcea la început?
Nu..nu voi fi mereu acolo.Pentru că într-o zi poate soarele va răsări şi pe strada mea.Poate că atunci nu voi mai fi atât de singură...





You Might Also Like

27 Curioşi

  1. Imi place ca ai inceput sa abordezi si subiecte ce tin mai mult de latura ta interioara.In felul acesta te putem descoperi mai bine:)
    Intr-o zi cu siguranta nu vei mai fi atat de singura precum crezi ca esti acum...
    P.S:Si sufletul meu ar fi la fel daca ar fi material X.O.X.O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off..sper din tot sufletul să ai dreptate :(

      Ștergere
  2. Offf,și eu..Mă închid în mine,nu mă exprim..Și..nu știu ,nu e din cauza lui ..Sunt probleme mai importante decât un băiat,la mine e vorba de altceva :(Și am avut o șansă de a schimba totul și am ratato,sper și nu doar spre sunt sigură că o să mai fie una ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai pot să fiu optimistă după câte mi s-au întâmplat.Pur şi simplu îmi e imposibil.

      Ștergere
    2. Ştiu exact cum te simţi. Şi eu simt asta. Şi e în firea noastră egoistă, a omenilor să simţim asta. Dar totuşi unii au supravieţuit războaielor, chinurilor groaznice, foamei, pierderilor definitive. Cred că în faţa unor dezastre problemele noastre adolescentine nu vor însemna nimic.

      Ștergere
    3. Așa e.Dar totuși,are vre-un rost să ne comparăm problemele cu ale altora?Poate pentru mine chiar înseamnă ceva...

      Ștergere
  3. Dacă mi-ai ști povestea,și câte chinuri am avut..O să=ți dai seama că am niște prob. destul de grave și idioate,și totuși am putere să zâmbesc și să zic că o să fie bineee. : |

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate că tu da.Dar eu sunt vulnerabilă,după cum spuneam.Puterea vine de la sine.Eu sunt slabă..nu mai pot să lupt cu dragostea.

      Ștergere
  4. Și eu am trecut recent printr-o perioadă în care m-am închis în mine... au fost mai multe chestii, pe care prefer să nu mi le mai aduc aminte...
    Dar mi-am dat seama că nu trebuie să mă dau bătută, fie că problema a fost cauzată de un băiat sau de altceva...

    Cum a spus și Lxi, într-o zi cu siguranță ai să-ți dai seama că nu ești singură:* Până atunci îți spun să fi tare>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Bineinteles ca nu o sa fii mereu singura , esti prea adorabila pentru asa ceva . Stiu cum e sa fii dezamagit la nesfarsit si sa dai doar de persoane nepotrivite , chiar nu cred ca stiu sa dau sfaturi , stiu doar ca e greu ..
    Porbabil ca doar timpul poate rezolva asta si bineinteles credinta.
    Esti frumoasa si o fata deosebita , ai grija in bratele cui te arunci , o comoara ca tine nu trebuie risipita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet,Ale,cuvintele tale înseamnă foarte mult pentru mine! :*

      Ștergere
  6. Priveşte înainte fără regrete! Tot ce ţi s-a întâmplat în trecut a fost o lecţie pe care trebuie să o iei ca atare. Ştiu că e greu şi dureros, dar oarecum e constructiv. Vei trece într-o zi peste şi îl vei uita pe El şi asta te va maturiza îngrozitor de tare. Dar atunci vei vedea cât de puternică eşti de fapt.
    Îmi pare foarte rău că treci prin asta! Dar mulţi au trecut şi mulţi trec prin acelaşi lucru. Şi niciodată nu vei fi singură! Sunt probabil în jurul tău oameni care ţin la tine îngrozitor de tare dar nu eşti suficent de atentă ca să îi observi, fiind prea preocupată de trecut!
    O să fie bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana-Maria are foarte mare dreptate,trecutul trebuie uitat chiar daca este greu!

      Ștergere
  7. Mda, şi eu am avut probleme de genul când mă gândeam că nimic din 'universul' ăsta n-are nicio logică... Timpul le repară pe toate, you know...
    Încă mai sufăr şi eu de pe urma amintirilor, but, hey, be happy! Acele amintiri o să te îndrume în viaţă să nu mai faci alegerile greşite şi o să te ajute mai ales atunci când cineva o să te dezamăgească pentru că deja o să fii obişnuită cu acel sentiment îngrozitor.
    Succes pe viitor! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat adevar ai putut scrie,Skilly! Multumesc.

      Ștergere
  8. Ai spus totul atat de profund ,la unele peroane se intampla mai devreme iar la unele mai tarziu.Iar cu cat asteptarea este mai mare cu atat va fi ceva care sa merite ,cu siguranta ...
    Desi sufletul are nevoie de multe ,dar mai ales de afectiune ,de dragoste ... cat timp o va avea, va putea indura tot ce ii va veni in cale ,o spun din experienta.
    Dar toate se vor alinia in linie dreapta la timpul lor ...
    Cuvintele tale sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Offf,dragostea asta..Ce poate face din noi : (
    Dar învață să uiți fiindcă ce s.a întâmplat s-a întâmplat ,n-ai ce face .. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hellău'!! Eu sunt nouă pe blogger. Nu Ştiu încă foarte multe.. însă aŞ vrea să mă ajutaţi. AŞ vrea să vizionaţi Şi blogul meu!!:)

    Şi legat de postare. Sunt de acord cu tine.. adică fericirea aceasta eternă, defapt e trecătoare. Dar trebuie să trecem mai departe cu capul sus!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Mulțumesc de susținere.Promit să vizitez și blogul tău! :*

      Ștergere
  11. Daca iubirea intarzie sa apara acum, inseamna ca Dumnezeu tine pentru tine ce este mai bun ^_^

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai de eu!Ce bine mă regăsesc în materializarea sufletului tău...capu sus sora panda

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact