>
Blocked Food

Festival și lume multă.

09:56 Raisa
     În weekend-ul acesta (adică începând de vineri până ieri) a avut loc la noi în oraș un festival numit ,,La fântâna Dorului”.Cum localitatea noastră este mică,un festival de muzică organizat odată pe an e cel mai bun prilej pentru toată lumea de a mânca ieftin sau chiar gratis,de etalare a toaletelor sau de a se ,,combina la cartelă”.Festivalul a fost de muzică în general,nu neapărat de folclor,așa că eu, ,,mare artistă” am decis să trag o raită,să văd ce se petrece și de ce se îngrămădește lumea în halul acela pentru doi mici.
   * Ziua 1 (Vineri):
   Mi-am început minunata plimbare către festival plângându-mă tot drumul și zăpăcindu-mi prietenele de cap,ca de obicei .Ajunsesem cu o oră mai devreme,și eu deja vroiam în carusel.Desigur,nu era asamblat,așa că a trebuit să urmăresc plictisitoarea paradă,să inhalez oribilul miros de cârnat afumat și să reușesc să nu mă izbesc de toată lumea.Până la urmă am ajuns la performanța de a digera o vată mare pe băț și de a urca în ,,linghișpir”.Cu siguranță că,niciodată în toată viețișoara mea nu mă voi mai atinge de un carusel,pentru că,atâta timp cât am stat în el,m-am rugat încontinuu să scap cu viață.

*Ziua 2 (Sâmbătă):
 Ziua de sâmbătă începuse mult mai prost decât precedenta.Afară era răcoare,și eu am făcut ,,inspirata” alegere de a mă îmbrăca cu tricou și pantaloni scurți,așa că a trebuit să dau o raită până acasă să mă schimb.Invitata serii a fost trupa Desperado,care (fără supărare) m-a plictisit enorm  m-a făcut să plec acasă.În jurul meu era plin de cupluri care se țineau de mână și în brațe,iar eu stăteam în mijloc și mâncam chipsuri,consolându-mă cu ideea că poate,cândva,vor pica toți în șanț sau poate chiar în Crasna după ploaie voi fi ,,sho” așa.
 *Ziua 3 (Duminică):
 Ziua de ieri a fost cea mai aglomerată dintre toate.Nu exista minut în care eu să nu mă lovesc de cineva sau altcineva să nu mă zărească pe mine.Ieri a fost ziua de închidere și,ca prin minune,am ascultat și eu ceva din folclorul Kazaksthanului ( nu știu dacă așa se scrie).Am rămas mai puțin,deoarece mă plictiseam îngrozitor să văd același lucru timp de trei zile,și atâtea cupluri timp de trei zile.Prietenele mele au mai stat,iar eu m-am ,,cărat” pe motivul că Sheila nu se simte bine.Uhmm..mă pricep.
          Am învățat și eu o lecție din asta: niciodată să nu mergi fără cuplu la festival + niciodată nu voi mai urca într-un carusel.
                                                               P.S: Pentru toți fanii Glee- R.I.P Cory Monteith!!


  

You Might Also Like

38 Curioşi

  1. Cam așa m-am simțit de zilele orașului meu(care a fost de pe 5 până pe 7).
    Vineri seara, eu și o prietenă am zis să dăm o raită, să vedem ce se petrecea... Dap... nu mare lucru asta-i sigur. După acea raită am plecat acasă. Ei, sâmbătă am ieșit cu prietenii la concert pt că aflaserăm că vine Horia Brenciu. A fost ok, omul știe să facă atmosferă. La focul de artificii n-am mai stat, pt că nu erau cine știe ce. Duminică nici n-am mai mers în oraș pt că n-aveam de ce...
    Deci da...

    R.I.P Cory Monteith, chiar dacă nu mă uitam prea des la Glee, îmi plăcea serialul, și îmi pare rău că a murit:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha :)). Și cuplurile alea enervante..pff..

      R.I.P! Nici eu nu am urmărit serialul,am vizionat câteva videoclipuri cu el,și chiar îmi pare rău.

      Ștergere
  2. Off ,la noi în oraș sunt multe ,,festivaluri,,
    Zilele Balșului,Pomul vieții,Zilele Toamnei ..
    Dar nu prea sunt un mare fan , că vin dor maneliști :-&

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Festivaluri din-astea sunt și la noi,dar ăsta e de muzică..special :)

      Ștergere
    2. La noi mai rar să vezi muzică mai specială..
      Bătaie pe mici și beutură o manea = căzături prin șanțuri sau canale :))

      Ștergere
  3. Cam aşa e şi în Zalău când sunt festivale... Pe mine nu mă deranjează cuplurile, adică nu-i bag în seamă, dar dacă vin în faţa mea şi se ling prea mult trebuie să mă duc cât mai departe de ei altfel mă scap şi le spun că dacă vor să facă ceva, să-şi închirieze o cameră de hotel :))
    Sper că te-ai distrat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că vin sho la zilele Zalăului! Poate ne veedeem :3

      Ștergere
    2. Ooo, ar fi aşa te tare să ne vedem :)
      O să-ţi fac cunoştinţă cu Alexandra -Bolnda din Duminca târzie, nu ştiu dacă o cunoşti dar a postat într-o vreme la mine pe blog-.

      Ștergere
    3. Hahahaha! Sigur că o cunosc.A da,ar fi tare să o văd și pe Păpușîca de Anavae. :)

      Ștergere
    4. Pfff, Anavae nu iese din casă :))

      Ștergere
    5. :))) Nu-i bai.Există: praștie + pietre + geam.

      Ștergere
  4. Offf, ce mai ador festivalurile astea, mereu reusesc sa-mi iau ceva simpatic :) Abia astept sa vina si la noi Zilele Aradului :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Funny ca de obicei. Si eu vreau sa ma dau in carusel. Imi place postarea ta. Chiar imi pare rau si mie dupa Cory Monteith, am ramas socata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am crezut ca sunt singurul care a facut juramantul de a nu se mai da niciodata in carusel :))
    Las' ca pentru noi exista masinutele alea cu fisa :)) :3 :3 :3

    RăspundețiȘtergere
  7. Partea cu Crasna a fost mişto. :))
    Aşa se întâmplă şi de zilele Zalăului. Nu am mai mers de doi ani, nu înţeleg de ce-i aşa de mişto că "toată populimea" iese pentru a aglomera străzile. Caca.

    Uite ce am pentru tine, dacă nu ai primit: http://anavae-doll.blogspot.ro/2013/07/leapsa-6.html

    O leapşă expirată, am întârziat o zi. Oricum, dacă te bate gândul să o faci... mă voi simţi şmecher.

    RăspundețiȘtergere
  8. La noi sâmbăta e prilej de beție, atunci stă și poliția la fiecare colț :)))) .
    Și bătăile din toiul petrecerii-s miezul :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Hellău'!! Ooo, ce zi plictisitoaree. Chiar nu mi-aŞ fi dorit să fiu în locul tăuu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi plac festivalurile de muzica rock >:) Alea-s smechere, dar am participat si la chestiile cu muzica populara cantata de 'artisti' de care n-am auzit in toata viata mea. Si cumva, desi nu imi place atmosfera, in fiecare an ma duc :)) Are loc atat de Sfanta Marie, festival, dar si un fel de balci cu multe comedii in care sa pot sa ma dau, care se tine inainte sa inceapa scoala; anul trecut m-am dat intr-o chestie ciudata si am zis ca nu mai imi trebuie sa ma dau niciodata, dar guess what. in toamna ma dau iar :))

    RăspundețiȘtergere
  11. deci nu știu , festival, ne festival, eu m-am îndrăgostit de blogul tău care e atât de scump, și de drăguț aranjat, plin de urși panda pe care îi adoooor , și stilul tău de a prezenta chestiile, e așa..dasfghjkl, nu știu. deci puteam să jur că te-am follow-it, dar se pare că nu. așa că te follow-esc acum :3 by the way, orice tip normal care ți-ar citi blogul ar vrea să fie acolo cu tine, dude. o sa fii și tu așa :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună și ție! Uhm...thanks! :) Parcă te cunosc de undeva..?

      Ștergere
  12. Privește partea bună: măcar ai ieșit din casă și te-ai dat în carusel. Și ai mâncat chipsuri. :3
    Cuplurile... 90% din eile nu vor mai fi împreună anul viitor.
    E super adorabil noul aspect! ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am renunţat de mult la carusele :))
    În clasa a opta colegii mei mă îndemnau să mă dau în ciocane. Fuck, in viaţa mea nu am de gând să fac aşa ceva! Da, îmi place adrenalina, dar să fiu învârtită în sus şi în jos cu riscul de a mi se descheia centura sau mai ştiu eu ce mă ţine fixată de scaun şi să cad direct în cap nu-mi pare deloc incitant.
    Foarte frumos aspectul noului blog!
    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca nu ma voi urca niciodata intr-un carusel ..=)))Asta e clar ! Draguta postarea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Măcar a fost și ceva bun: vata de zahăr! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma uit de putin timp la blog-ul tau dar e ff interesant, si chiar asa, sa nu mergi fara cuplu la festival.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact