>
Dreams Food

Cel mai bun ,,frenemie” al meu...

09:01 Raisa
...a fost aparatul dentar.Știți,m-a cuprins nostalgia.Postarea aceasta trebuia demult făcută,așa că nu e prea târziu nici acum.M-am decis să o fac și să îmi spun povestea,deoarece știu că mulți tineri din zilele noastre se confruntă cu problemele aparatului dentar.Poate sunt și excepții,care îl adoră,dar majoritatea cazurilor de care am auzit vor să scape de el cât mai repede.
   Eu am început să port aparat dentar în clasa a 6-a.Primele săptămâni au fost oribile,dureri cumplite și jigniri una peste alta.Încet,încet,am început să uit că îl port.Îmi aminteau doar persoanele răutăcioase de pe stradă,care nu scăpau nici o ocazie de a se holba și de a-mi spune cât de groaznic arăt.
 Și acum,ca să fie postarea nițel mai interesantă,am să vă prezint părțile bune și cele mai puțin bune care le-a avut acest aparat.Pentru că sunt o pesimistă,și nu vreau ca și voi să vă molipsiți,voi începe cu cele ,,good”.
     Good parts:
  • După 3 ani de chin,am ajuns să am o dantură frumoasă și de nerecunoscut.Adică,dacă stau să mă gândesc mai bine,poate mi-a folosit și ăsta.Dacă nu îl purtam,probabil aș fi ajuns mult mai urâtă decât sunt acum.Aveam o dantură deformată și monstruoasă,deci se pare că așteptarea mea a meritat.
  • Acest aparat m-a învățat să lupt cu durerea și m-a întărit în răbdare.Nu sunt cea mai răbdătoare ființă de pe planetă,așa că aici am avut de lucrat mult.Plângeam nopți întregi,pentru că vroiam din tot sufletul să îl dau jos și nu puteam.Mi-am sâcâit prietenii și părinții atâta timp,doar pentru că am fost încăpățânată.Dar nu se putea face nimic,oricum.
  • M-a ținut departe de relații,astfel încât am avut mai mult timp pentru învățat & citit.Băieții mă ocoleau din cauza lui,dar m-am resemnat.Mi-am spus că poate îmi voi găsi și eu într-o bună zi,pe cineva care să mă accepte așa cum sunt,fără pretenții.
  • Purtând acest aparat am descoperit de câtă grijă are nevoie dantura,că trebuie să o păstrez curată,pentru ca la sfârșit să nu-mi pară rău.
    Bad parts:
  • Aspectul meu fizic a fost complet distrus timp de 3 ani.Nu puteam zâmbi în poze (ceea ce e un chin pentru mine),nu puteam râde cu gura larg deschisă,nu puteam să mă uit la dinții perfecți ai prietenelor mele,pentru că eram prea frustrată.Această durere a crescut în interior,la fel ca un aluat de părjituri,până ce aproape a explodat.
  • După fiecare consultație urma o săptănmână groaznică.Mă durea toată gura,ca și cum aș fi mușcat dintr-o bordură ca dintr-o felie de pâine sau,mai bine spus,ca și cum păpușa malefică din Saw mi-ar fi scos pe rând dinții cu tot cu gingie.Nu puteam mânca nici măcar cartofi piure,era o săptămână de foamete,slăbeam îngrozitor și trebuia să-i privesc pe alții cum înfulecă în fața mea.Oribil.
  • Acest aparat îmi provoca răni și tăieturi pe buză sau pe ,,peretele” din spatele buzei.Mereu aveam infecții acolo,cheaguri de sânge și practic eram obligată să umblu cu șervețele după mine,în caz că sângerez.

       Fotografia pe care o vedeți mai sus este prima mea poză după ce mi-am dat jos aparatul,în data de 24.05.2013.Ani de zie m-am chinuit,dar,se pare că efortul a meritat.Toți banii aruncați în vânt,toate durerile și tăieturile,absolut tot,a meritat,pentru că acum nu îmi mai este rușine să zâmbesc,pot să râd cu gura până la urechi.Tot chinul anilor de gimnaziu a avut un scop,iar de acum,toată viața mea,voi avea un zâmbet perfect (da,e perfect,dar nu perfect de la sine).
            Acestea fiind spuse,am un sfat pentru toți cei care se confruntă cu aceleași probleme cu care am avut și eu de furcă:Dragilor,așteptați,aveți răbdare,pentru că rezultatul va fi pe măsură!



You Might Also Like

38 Curioşi

  1. Eşti aşa drăguţă! :3 Şi ai un zâmbet atât de dulceee! :x Chiar că a meritat! :) Te admir pentru răbdarea de fier pe care ai avut-o. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am pus aparat anul ăsta și sincer, chiar îmi place.
    N-am plâns deloc și nu mă deranjează deloc dacă mă evită băieții. Deși sunt de vârstă cu tine...
    Nu am avut dureri și răni decât în prima lună, și o să am aparatul un an. - ciudat, pentru că tu zici că-l ai din a șasea.
    Eu oricum nu-mi prea fac poze, arăt ca naiba în poze chiar dacă am sau nu aparat. Deci nu e un minus pentru mine.
    În fine, mă bucur că acum ești bine și daaaaa, ai un zâmbet perfect! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mulțumesc,Anca! Mă bucur că ești OK cu el :*

      Ștergere
  3. Ma bucur ca pana la urma totul a iesit bine si, dupa cum vad in poza, a meritat >.<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ştii cum se spune: totul e bine când se termină cu bine :).
    Ai un zâmbet splendid! De-acum să-ţi mai multe poze în care zâmbeşti :D.
    Felicitări pentru caracterul puternic şi pentru faptul că ai reuşit să înveţi anumite lucruri din această experienţă :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu n-am avut aparat dentar,dar a avut o colegă ..Și sincer nu a avut dureri și nu a râs niminea dea ea :)
    Și părerea mea ,mi-se par foarte drăguțe persoanele cu aparat dentar :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai un zâmbet atât de frumos!:X Am avut și eu aparat dentar și m-am bucurat acum 2 ani când l-am dat jos. A fost un drum greu și pentru mine, dar a meritat :D
    Mă bucur că și la tine totul s-a terminat cu bine^_^!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ododododo! Uite ce panduț draguuuț rau di tăt avem noi. Mă bucur că te poți simți în sfârșit bine in pielea ta, pentru că știu și eu cum e să ai complexe și să plângi nopți întregi gândindu-te la ele.
    Te-am pupat, sweetheart. :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. EŞti foarte frumoasă! Şi nu lua în seamă comentariile răutăcioase ale unor oameni lipsiţi de bun simţ!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu sau fără aparat, ai un zâmbet superb! Te admir pentru efortul depus, iar de acum încolo sper să zâmbești cât mai mult! :)

    PS: Ai primit o leapșă. Shine On.

    RăspundețiȘtergere
  10. Iii. Cât de dulce ești. :X Oh, eu avea o perioadă când mi-aș fi dorit un aparat dentar, dar n-aveam nevoie. :)) Ei, să știi că nu toți băieții urăsc aparatele dentare. :) La mine în clasă era un tip drăguț căruia îi plăcea o prietenă de-a mea cu aparat dentar.. deci, nu cred că ar fi fost vreo problemă. Îmi pare rău pentru cât ai suferit din cauza lui, dar uite că a meritat și acum ai un zâmbet perfect. ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai prmit ceva de la mine, Raisa :* : http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2013/07/leapsa-shine-on.html :D.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu am probleme de genul asta. Dintii mei sunt aproape perfecti, totusi mi se par adorabile persoanele cu aparat dentar.
    Ar fi trebuit sa nu-ti pese de ce ziceau ceilalti. Pana la urma, toata treaba asta era pentru binele tau.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu sunt de parere ca erai si esti draguta oricum :) pierderea baietilor care te-au ocolit ( chiar au avut de pierdut ,idiots :-j ). Dar ai dreptate se va ivi cineva care te va accepta exact asa cum esti, nu conteaza schimbarile pe care le vei face.Ma bucur ca s-a terminat cu bine.Si daca vrei sa urmezi sfatul meu sau cum anume vrei so iei ,incerca sa te imapaci cu tine asa cum esti ,chiar daca vrei mai mult de la tine ( si eu am avut perioade chiar de curand si mi-am facut rau singura ) dar mi-am dat seama ca este mai bine sa ma accept asa cum sunt cu rele si bune ,sa "fiu impacata cu mine " chiar daca mereu vor fi schimbari ,trebuie sa trecem peste ! Esti minunata sa nu uiti niciodata asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Hihiii :x ce draguta esti ! <3
    Se pare ca toata asteptarea asta a dus la ceva bun :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Ti-am mai zis si alta data ca esti foarte frumoasa si cred ca atunci aveai aparat dentar .
    Oricum , nu conteaza, un aparat dentar n-ar trebui sa opreasca un zambet , pacat ca lumea in care traim e asa cum e.
    E frumos din partea ta ca vrei sa ii incurajezi pe ceilalti.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact