>
Anunturi Mine

Ohh,luck,luck!

16:22 Raisa
Salutareeeeee!Am o veste super bună:am scăpat de malware!Acum voi reveni pe blogger deoarece nu pot să suport platforma wordpress,e prea greu de mânuit.Cu blogger e mult mai simplu..totul!Cele câteva postări de pe wordpress vor rămâne acolo unde sunt.Aşa că de mâine îmi voi continua activitatea aici pe blogger,deoarece aceasta e casa mea!:)
  Nu am să vă mai complic cu wordpress-ul.Niciodată nu am fost obişnuită să lucrez în wordpress,precum o făceam în blogger.Şi acum,să fim serioşi,după 2 ani de blogging pe această platformă,cine mai renunţă?În orice caz,nu eu.Cutiuţa cu surprize rămâne aceeaşi.Va trebui să mă dezlipesc de wordpress.Oricum o fac cu bucurie.Nu eram foarte ataşată de acea platformă.Nu puteam să fac nici o modificare fără să plătesc.Aşa că m-am hotărât încă de la început să lupt pentru a scăpa de malware.Şi iată că am reuşit.

                                                         Bine v-am regăsit,dragii mei!Bine te-am regăsit,blogger!

You Might Also Like

48 Curioşi

  1. Ce bine ,ce bine \:d/ welcome back here :*:* si sper sa nu ii se mai intample altceva blogului :-s Ne-a fost dor de tine aici! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehehehe,mersii!Cred că erau greu şi pentru voi s vă tot logaţi acolo pe wordpress.Şi eu sper să nu se mai întâmple nimic cu blogul:)

      Ștergere
  2. Bine ai revenit acasa ^_^ Ma bucur ca te-ai reintors pe platforma blogspot. Nici mie nu-mi place deloc wordpress...Este o porcarie sa investesti pentru orice lucru adaugat la blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit Ursulet! >:D< Ma bucur ca ai scapat de chestiile alea :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu conteaza unde postezi eu am sa te urmaresc oriunde . Bun venit , revenit la tine acasa, in locul pe care il iubesti , stiu cum e , eu am facut un an pe wordprees si nu as vrea sa il pierd si la mine ei bine aceasta platforma e mai dificila , dar ma voi obisnui .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi,mi se pare cea mai uşoară platformă ever.Dar na'fiecare dintre noi s-a obişnuit altundeva şi de aceea..

      Ștergere
  5. Şubi-dubiiiiii!:o3
    Şi wordpress-ul e ok-iuţ (ştiu,nu există un asemenea cuvânt;îl inventez eu),dar ştii cum se spune:nicăieri nu-i ca acasă . ^^
    Welcome back >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e ,,ok-iuţ",wordpress e groaznic,belive me!

      Ștergere
  6. Hei,bine ai revenit ..Știu cum e cu wordpress-ul ..Findcă tu ,mai convis și pe mine să-mi fac un blog aici (is pisiiio3) și mai convins să mă îndrăgostesc de urși polari .. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Welcome baaack! Cum am spus si cand te`ai mutat pe wordpress: nu conteaza pe ce platforama lucrezi, eu ma tot mut dupa tine, imi plac plimbarile:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai revenit! Wordpress e o platforma destul de complicata si mi se pare putin ineficienta, cel putin asa a fost cand am incercat-o eu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hehe, ma bucur ca ai revenit aici. Mi se parea ciudat ca blogusorul asta dragalas si adorabil sa nu mai fie functionabil si cred ca observam ca nu te simti tocmai in largul tau pe Wordpress. Si chiar de vei fi nevoita sa te mai muti pe alte platforme, eu oricum te voi urmari peste tot. In fond, esti Raisa the Panda, scumpiiii >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,aşa e,nu am fost niciodată în largul meu e wordpress.Mai ales că era greu şi cu celelalte bloguri!Totul e bine când se termină cu bine,no? :D:)

      Ștergere
  10. Înţeleaptă decizie, Panda! Nici eu nu prea gust acea platformă. Nu ştiu cum reuşesc alţii să o manevreze, e pur şi simplu diabolică! :))
    Oricum, bine ai revenit, pandilică! *well, asta a fost mai mult decât dubiooos... *

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehehehe,chiar că e diabolică.Gosh,şi încă mai trebuie şi plătit când vrei să schimbi ceva la design.

      Ștergere
  11. Welcome back panda <3.De acum inainte ,imi va fi mai usor sa te citesc si in plus aici desingul e mult mai fain decit pe wordpress))Succese

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine te-ai întors! Nici eu nu sport wordpress-ul, dar trebuie să recunosc că tu ai făcut o treabă grozavă cu el. ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Bun venit inapoi, scumpa.
    Sincer, sunt multi cei care urasc cu toata fiinta wordpressul.
    Sa stii ca eu sunt PRO blogspot!
    Te astept cu lucrari noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,nu mă mai întorc niciodată pe wordpress!

      Ștergere
  14. Am incercat sa ma descurc cu platforma wordpress dar mi s-a parut foarte greoaie.Ma bucur ca ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine ai revenit, ursulica mica! Ma bucur ca ai renuntat la wordpress. :) Mult mai bine pe blogger, asa-i?! :3 Abia astept sa postezi. Sper ca e o parere despre lume, pentru ca mi-au lipsit tareee mult parerile tale. ;) :x Bine-ai revenit! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,e mult mai bine pe blogger.Nici nu se pot compara :))

      Ștergere
  16. Bine-ai revenit! :*
    Ne-a fost dor de tine, Raisuca! :3

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce dor mi-a fost de Cutiuta cu surprize!Te-am urmarit si pe wordpress,dar parca nu erai chiar ok acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În sfârșit te găsesc la locul tău! Sincer, locul tău nu e acolo. E aici cu noi. Jur că n-am să te las să mai pleci. Niciodată!

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact