>
Fun Love

The pandalicious face[None-sense post].

15:31 Raisa
Heloow şi rawrr!Îmi pare nespus,nespus de rău pentru că am absentat(mă rog,chiulit) atâta din blogosferă,dar nici nu am putut să îmi iau mesele zilnice de la atâta şcoală.Motive pentru care am lipsit au fost o grămadă.Iată câteva dintre ele:

  • Ştiaţi că merg la olimpiadă la istorie.Ei bine,m-am calificat la judeţeană cu 92 de puncte din 100.
  • Examenul acela de capacitate îşi face de pe-acum simţită prezenţa,aşa că trebuie să iau mediaţii de română şi de mate intensss.
  • Sportul trebuie să existe neapărat în viaţa mea,aşa că merg la sală după ore.Ei bine,asta durează cam până la 4 după-amiaza şi trebuie după aceea să învăţ pentru a doua zi.
  • În ultima vreme profesorii au chef de teste neanunţate.De aceea e necesar să îmi ştiu ,,brici" fiecare lecţie,de la fiecare materie,asta dacă vreau să fiu şefă de promoţie la final.
    Şi acestea nu sunt singurele.Sper că nu v-aţi supărat(prea tare) pe mine şi că peste câteva săptămâni totul va reveni la normal.Despre ce este această postare?HH,nu ştiu,cred că mai mult este o postare fără sens.Sau mai bine..să apelăm la drăguţul nostru DER pentru asta.
                                                         1. Ce este ,,THE PANDALICIOUS FACE?"
     The pandalicious face=faţa pe care Raisa o are atunci când e hot hot hot în societate se întâmplă ceva neînregulă şi ea poate profita din plin de asta.Da.Din câte aţi observat,sau ştiţi..sau,mă rog,cunoaşteţi,the pandalicious face este faţa mea pe care o pun ,,ON" atunci când se întâmplă lucruri nice în societate şi care pe mine nu mă afectează.Ca de exemplu,o bătaie.Sau un furt.Sau..sau..o ceartă între colegi.Muhahaha,ador când se ceartă nişte colegi(malefica de mine)
                                                                       2.Cum arată ,,THE PANDALICIOUS FACE?"
    Întrebarea pe care şi-o pun toţi necunoscuţii cărora le vorbesc despre asta.Păi,cum să arate?Iaca aşa:
Şi în real..arată cam aşa:

Okay,acum că v-am prezentat the original ,,PANDALICIOUS FACE", am să vă spun un secret (şşşşşşş):Raisa e îndrăgostită,mmmhihihhihi.Adică,dacă poţi numi senzaţia aia în care simţi nşpe mii de fluturi în stomac şi îţi vine să te baţi cu capul de pereţi gândindu-te că poate nu pe tine te place, îndrăgosteală,apăi atunci tulaaii,sigur sunt îndrăgostită.Nu dau mai multe detalii,nu,pentru că încă nu e nimic sigur în legătură cu  noi(ştiţi voi..eu+ el=forever and ever?).Acum,în cinstea acestei sărbători s-a găsit să ningăă.Uff,şi eu care credeam că primăvara chiar venise.SHHHIIITT happens'.
Vă las aici o melodie pe care am tot ascultat-o..mult.

E de la TVD(The vampire diaries),la care apropo,mă uit de ceva vreme.
V-am ţucat.CIUS:*
Aşteptaţi primăvara?
P.S:Oricât aş fi eu de îndrăgostită,pun pariu că voi fi singură din nou,şi anul acesta,de Valentine's Day!





You Might Also Like

52 Curioşi

  1. Iooi! Panda-ul meu e îndrăgostiiit! Ce a mai crescut! :x
    Știu cum e! Și eu merg la istorie! :O Poate mergem la națională! :O Amandouă! :O Cât de osăm ar fi? Săptămâna asta am dat în fiecare zi câte o lucrare sau 2! :-? A fost greu... și da, și eu vreau să fiu șefă de promoție!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OOOO,chiar că ar fi ,,osăm".Doamne ajută să fie aşa:*

      Ștergere
  2. Uhh multă baftă la învățat:D Pt teste și olimpiadă:>
    Și trebuie să spun asta, așa îmi plac pozele:X Ești foarte frumoasă să știi:*:X
    Știu senzația aia de nșpe mii de fluturi în stomac:)) Dar oricât de mult mi-aș dori să întâlnesc și eu un băiat de care chiar să-mi placă, mă simt bine singură:P
    Anyways *press replay button* Cred că weekend-ul ăsta numai melodia asta am s-o ascult:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi hi :) Stai liniţtită, îţi motivăm absenţa :) Baftă la olimpiadă <3 ^^ OMG Ce panda adorabil eşti! :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Melodia e superba si eu ador TVD,e un serial foarte si foarte interesant.BTW,si eu sunt indragostita,offf cu toate problemele mele inca timp pentru indragosteala am gasit :D.La MD,primavara pare ca se apropie,dar mai intii cu Valentine`s day sa ma clarific si tocmai apoi voi fi cu gindul la martisoare)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări pentru calificarea la olimpiadă!Spor la învăţat!Nici panda nu rămân neîndrăgostiţi!!Ai grijă de tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. O vai , nu pot decat sa te felicit !
    Uite aici elev silitor , esti un adevarat exemplu pentru mine ,mi-as dorii sa fiu asa constincioasa ca tine + frumoasa + adorabila .
    Sa stii ca iti sta chiar bine cu parul asa , cat despre indragosteala , imm , pai , bucura-te caci pana la urma si la coada dragostea e frumusica . Iar de Sf. Valentin te invit la petrecerea celor care stau singuri sub o plapuma mancand ciocolata .
    Glumeam :)) , poate ca o sa ai mai mult noroc anul acesta , succes !

    RăspundețiȘtergere
  7. iii... O eleva silitoare. Esti un adevarat exemplu pentru aceasta societate si esti un exemplu si pentru mine. Esti foarte frumoasa si-mi place THE PANDALICIOUS FACE ;)).
    Despre indragosteala: iti urez succes si bucura-te de aceasta ocazie. Dragostea este frumoasa...

    Iti urez succes la scoala, numai bine si sa ai un sfarsit de saptamana minunat.

    Multe imbratisari >:D< >:D< >:D< si pupici :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari pentru olimpiada:D imi place sa vad ca te tii de sport:D bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari :D stiam eu ca o sa reusesti, esti fata inteligenta :3

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei bine.
    Când te aştepti mai puţin, atunci te îndrăgosteşti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum să fii singură de V-day? Noi suntem aici cu tinee :*
    Cine are nevoie de băieţi pentru 14 februarie? *ahah. forever alone :))*
    Humm, întotdeauna am urât sărbătoarea asta.
    Baftă la şcoală şi la istorie, micuţ şi adorabil panda :* :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Mmm... Grupul de forever alone-ărit. Eu îs prezentă la datorie. ^^
    Nu știam că Florence & the machine cântă melodia aia. De obicei o pun când e o fază Elena-Damon :))
    A, am avut și eu un coleg care a mers la olimpiada de la istorie. A luat 72 de puncte. :)) Și se consideră bun. -_- Dacă el e bun la istorie, eu sunt pingiun...
    Succes la școală :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ești așaaa adorabilă și.. îndrăgostită! :) Îmi pare bine pentru tine. Sper să existe un voi curând. Poate chiar de V-day. ^^
    Eu primăvara asta o să.. mă schimb. Vedeți voi curând noua Clara. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Ow, micul nostru panda :o3
    Ne-o petrecem îmrepună cu iubibilicioșii noștrii din cărți, ce naiba? *forever alone de Valentine Day* De aia sunt creați, nu? Scumpii de ei :o3

    RăspundețiȘtergere
  15. Heeei,de ce esti pesimista?Poate ca persoana respectiva are o surpisa placute pt tine de Valentine's day!Si eu sunt la fel de ocupata ca si tine,ma enerveaza simularile astea de bac la culme,n-am niciun chef de ele.Eu vreau sa ma plimb,sa ma uit la filmeeee....anyway,bafta si tie la scoala.
    PS:Superba melodia,iar serialul e adorabil.Pupici dulci!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari pt clasarea la olimpiada.Bafta multa in etapa urmatoare.:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Uhmm.
    E naspa indragosteala, Panda!
    Da` eu iti urez bafta, ca o sa ai mare nevoie!
    Ai grija, sa nu devina obsesie.
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Iiiiiii,păndica e in loooveee ,ce sweeet ! :o3
    Îţi urez noroc,precum Sunshine spune,o să ai mare nevoie :)).Nu că aş fi mare expertă,dar neah,umblă zvonuri cum că dragostea în exces strică.
    Felicitări pentru punctajul deosebit şi succes la judeţeană!
    Forţa panda fie cu tine! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Succes la Olimpiada! Intrebare suplimentara: "Cand a trait Sf Valentin si ce a facut si a dres?"

    RăspundețiȘtergere
  20. Baftă la olimpiadă! Și la învățat...Știu cum e cu testele...Îs enervante rău de tot!!! Cel puțin pe noi ne anunță lumea...HiHiHiHihiHi!

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari pentru rezultatele la olimpiada! :) Bafta la scoala si felicitari pentru rezultatele de pana acum! :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Si pe mine innebuneste scoalaaaaaaaaa ~X( . Felicitari pentru trecerea mai departe, si eu sunt la Bio , eu cu asa-zisa medicina a mea.

    RăspundețiȘtergere
  23. Felicitări pentru rezultat! Baftă la școală și... în dragoste! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. chiar ai o agenda foarte incarcata ,nici eu.nu prea mai am timp de blog din pacate pe telefon ce mai intru.generala de obicei e asa de stresanta eu atunci am invatat cel mai mult fata de liceu!:))) sper sa iti mearga bine in continuare si multa bafta la examene!:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact