>
Blogosferă Frenemies

Îmi iubesc haterii!

15:25 Raisa
Helloooo!Vaii,de când nu am mai scriis!Ştiu,ştiu,poate sunteţi supăraţi,dar să ştiţi că am avut foarte multă treabă.
  În primul rând,azi am dat olimpiada la istorie.Vă imaginaţi că am învăţat de mi-au ieşit anii pe urechi.Da'..şi am învăţat degeaba(sau prea mult) pentru că nici jumate din cunoştinţele mele nu le-am aşezat acolo pe hârtie.În al doilea rând încă mai am de citit Anna Karenina.Da,e kilometrică,are vreo 800 de pagini şi nu o pot termina într-o săptămână,ştiţi voi.
  În al treilea rând am fost ocupată cu modificatul designului blogului,după cum bine puteţi observa! Şi gata,gata cu scuzele.Să trecem la treabă[muhaha].
 Parcă vă promisesem..demult,demult că am să fac un post dedicat haterilor.Şi mai ales,când numărul lor s-a înmulţit considerabil,pentru că duuuh,am început şcoala,am decis că..E TIMPUL!:)De ce îşi iubeşte Raisa,the  Panda,haterii?Păi e foarte simplu:

  • Îi iubesc pentru că pun atâta[:)] suflet ca să mă distrugă pe mine.Ohh,da..oameni buni.Deci nici nu ştiţi câtă experienţă de viaţă îmi daţi.Ohh,dar mă simt aşa de flatată,când voi,haterilor,vă chinuiţi zile şi nopţi la rând să concepeţi un plan de distrugere a mea.Nici nu ştiţi cât mă bucur,când,în loc să învăţaţi pentru şcoală îmi trimiteţi mie emailuri aşa de ,,drăgăstoase".Off,off,iubiricile mele!
  • Îi iubesc pentru că sunt amuzanţi.Credeţi-mă că râd cu gura până la urechi când văd un copil[copchil] care se chinuie să butoneze cuvinte obscene pe tastatură şi care stă să se gândească vreo 2 ore până să îmi dea un răspuns.Yap,yap,cred că şi voi bloggerilor faceţi la fel,vă amuzaţi.Comedie liveee!
  • Îi iubesc pentru că îşi dedică întreg timpul[şi aşa inutil] încercând să mă facă să mă simt prost.WOW,sunt o norocoasă.Adică,înseamnă că şi ei mă..mă..nu ştiu,mă urăsc atât de mult încât eu sunt persoana nr. 1 ca importanţă în viaţa lor.
  • Îi iubesc pentru că fac un efort foarte mare să îmi găsească mie ,,buba" perfectă.Vă daţi seama cât efort depun aceşti oameni pentru a mă insulta pe mine şi pentru a-mi găsi înjurătura potrivită.Hihihi,şi plus de asta,mai consumă şi curent în favoarea mea.

   Cred că toţi bloggeri îşi iubesc haterii.Adică,cum să nu îi iubeşti?Când îşi dedică atâta' timp pentru tine!Şi în plus,îţi aduc zâmbete gratis!Îmi colorează lumea,datorită limbajului lor colorat.Îmi dau ambiţie şi putere să merg mai departe,îmi dau gânduri bune,pentru că dacă ai hateri,înseamnă că eşti citit,şi asta,vă daţi seama că mă bucure.LOVE YOU,ALL THE HATERS!!
  În altă ordine de idei,nu ştiu când voi mai posta.Chiar nu ştiu,pentru că şcoala asta e un adevărat tămbălău şi nu am timp nici să suflu,mai ales că acum e perioada testelor.Văă puupp,and don't forget:HATERS GONNA' HATE!
Have a nice day,everybodyy!:)


You Might Also Like

62 Curioşi

  1. Pentru orice chestie care există pe lumea asta, trebuie să existe măcar un hater...De multe ori mă întreb de ce consumă timp prețios pentru asta. Seriously? Don't you have better things to do, than to be a troll?O_0

    RăspundețiȘtergere
  2. Eee, în sfârșit cineva pe aceeași lungime de undă cu meneee :)) Heei, dacă te ocupi de viața mea înseamnă că e mai importantă decât a ta. Trist, nu? Hatteri tăntălăi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma distrez de minune pe seama lor :))

    Succes la teste :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu n-am hateri, nu stiu daca sa zic ca din pacate sau din fericire :)) Sau ma rog, nu am hateri asa pe fata, care sa-mi trimita mesaje si chestii :-?? Oricum, ma bucura starea ta de spirit ursulet. Inseamna ca esti bine, sanatoasa si bine dispusa :)) Ai grija de tine si bafta la teste :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hihi,ai mare mare dreptate !Haters gonna hate!Anyway,nu am niciun fan de acest gen deocamdată :D
    Lectură plăcută şi succes la şcoală!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place noul designe foarte mult))Si eu la fel m-am convins din propria experienta ca oamenii care nu ne iubesc se ocupa mai mult cu viata noastra decit cu viata lor,astfel ei ne pun cu adevarat pe 1 loc.Copchii :D. Lasa-i in dracu!daca se intereseza de viata noastra,de blogul nostru asta inseamana ca viata lor este atit de plictisitoare ca ei nu au ce face altceva.Btw,am si eu 2 olimpiade,la engleza si la l.rusa.WISH ME LUCK)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haterii sunt hateri,ştii.Te urăsc din orice:))

      Baftăăă la olimpiadee!La rusă?Se mai face aşa ceva în şcoli?

      Ștergere
    2. Da,eu sunt din MD))Mersi mult

      Ștergere
  7. :)) Haterii sunt oameni frustrati care nu au ce face in opinia mea.. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Hateri? Cine ar face viaţa virtuală mai interesantă dacă nu ar fi ei? Totuşi...

    RăspundețiȘtergere
  9. In primul rand. Te inteleg foarte bine. Si eu am scris mai putin pe blog in ultima vreme. Sper totusi ca la olimpiada sa iei o nota mare, sau cel putin..de trecere. Cat despre design-ul blogului, arata foarte bine.
    Iar despre subiectul principal al postarii, nu pot sa spun decat ca -mi place ca gandesti asa si ca nu te lasi doborata de no-liferi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii de susţinere:* Mă bucur că îţi place design-ul!

      Ștergere
  10. Din nou? :)) Oamenii ăştia chiar au ceva dereglat acolo, sus :)) Mi-ar plăcea să văd câteva mailuri din ălea drăgăstoase, să mai râd şi eu =)
    Baftă la olimpiadă, drăguţa mea pandada :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff,chiar aşa Rose!Mersii şi baftă şi ţie!:*

      Ștergere
  11. Da, ai zis bine . Eu inca nu am astfel de probleme dar daca tu zici ca-i amuzant inseamna ca asa e.
    Succes la scoala !:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Lasa fraierii Panda.
    Nu merita niciunul nimic.
    Ii iubesti degeaba.
    Prea multa strica!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred că mai degrabă mi s-ar face milă de ei decât să-i iubesc. Oameni frustrați, care nu au alt scop mai măreț în viață decât să-și dedice timpul unei persoane necunoscute. =))

    RăspundețiȘtergere
  14. Si ti-am spus eu ca nu merita sa-i pui la suflet!Acu' ii iubesti!!!???:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mă bucur că nu te afectează! Acum ceva timp, pe blogger dar nu pe blogul ăsta, am avut 3-4 hatteri și am renunțat la blog din cauza lor.
    Mare greșală. Nu trebuia să fac asta... Eh, asta e. :)
    Raisa, concursul era atunci, iar tu ai lăsat comentariu și..mă rog, te trec drept câștigătoare pentru comentariul lăsat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,mare greşeală.

      Hmm,probabil nu am fost atentă când am citit postul.Gândul îmi era departe.Mersii!

      Ștergere
  16. Nici eu nu prea am asa timp de citi din pacate :\ mereu vor exista oameni dinastia care nu au ce face ,so tu sa fi fericita ca ei sa-si bage unghia'n gat. :))

    Bafta la scoala! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte drăguț designul :)
    Sunt chiar tristă, zău. N-am dat de niciun hater înfumurat pe blogger până acum. Eh, mai aștept... Cine știe când își fac apariția? :))
    Succes la olimpiadă :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, ai dreptate. Haterii cred că ţie chiar îţi pasă de ce fac ei acolo:-j

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu nu am avut persoane pe care să le po numi 'hateri' dar sigur sunt câţiva care abia aşteaptă să-mi închid blogul.
    Anyway, şi eu vreau anul viitor să merg la olimpiada de istorie. Din spusele tale am înţeles că a fost destul de greu... Sper să se mai modifice ceva până anul viitor.
    Sper să treci mai departe, succes!

    RăspundețiȘtergere
  20. La mijloc e numai invidie... Și, din câte știu eu, nvidia se naște atunci când, draga mea, o persoană e foarte bună la ceva, sau e frumoasă, sau are ceva ce vrei și tu. So, gândește-te la ceea ce ai tu, la ceea ce te pricepi, iar apoi poți să vezi câtă invidie este pe lumea asta

    RăspundețiȘtergere
  21. Fiecare cu preocuparea lui! Ce poti sa faci? Sa ii bagi in seama? Eu nu ma sinchisesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Aşa, panda mic şi pufos ce eşti, să-i iubeşti pentru că merită. Măcar pentru efortul lor de a te urî. :))

    RăspundețiȘtergere
  23. E bine ca ii informezi ca nu te afecteaza, insa doar prin simplul fapt ca sunt hateri la un blog ca al tau se vede cat de putin creier au. [sau deloc].
    Oricum succes la scoala si sa te intorci repede pe aici! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce frumos gândeşti şi îţi dau dreptate. Eu încă nu am avut experienţe cu haterii sau cel puţin nu s-au manifestat încă, dar vorba aia, e timp pentru toate.
    P.S.: Vreau şi eu adresa ta de mess. :o3 Sau, mai simplu, bag-o tu pe asta :): th.crayon
    Te-am pupat, pandabilicioaso :* !

    RăspundețiȘtergere
  25. Raisa te invit la vot aici: http://totulprinimagini.blogspot.ro/2013/02/teme-propuse.html
    Cred că te aşteptai :D.

    RăspundețiȘtergere
  26. hmm, pe mine nici nu ma intereseza daca am sau nu hateri :)):D

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu au nici ei ce face și îi roade invidia... Dă-le pace! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. E bine ca nu ai resentimente, asta dovedeste ca esti MULT mai buna ca ei!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact