>
Blogosferă Confesiuni

Prieteni.[200]

09:15 Raisa
Saluutt,lume!Uh,uh,le me s-a trezit cu noaptea în cap.Indiferentă,am intrat pe blog gânindu-mă ce să mai postez.Când dintr-o dată,văd marea minune...200 followers!!!Doamne,nu m-aş fi aşteptat niciodată,de când am creat blogul să am 200 de followers,parcă îmi şi aduc aminte când i-am strâns pe primii 100.Guys,thank you for being here!
Nu ştiu cum să vă explic senzaţia pe care o trăiesc acum.Şocată?Fericită?Ohh,Doamne,mă simt minunat.Ştiţi,la început foloseam acest blog pentru zilele în care nu aveam ocupaţie,dar se pare că a devenit ceva mult mai serios de atât.Am început să adun vizualizări(chiar nu ştiam de unde) şi până la urmă am intrat în blogosferă.Drept îi că la început nu făceam nişte postări nu ştiu cât de grozave,dar pe parcurs am început să îmi dezmeticesc..,,simţul postatului".Acum,sunt legată,se pare,definitiv de blogosferă şi Doamne..pentru nimic în lume nu aş renunţa la bloguşorul meu:3
Am denumit acest articol:prieteni.Da,am să ţin un discurs aşa,ca de sfârşit de vacanţă,despre prieteni,pentru că desigur,voi îmi sunteţi cei mai buni prieteni vrituali,deci,postul acesta vă este dedicat..vouă!
Ştiţi,în societatea în care trăim,e foarte greu să rezistăm dacă nu avem prieteni.Prieteni,nu contează de care,dar să fie alături de tine.Iată ce spune DER-ul despre cuvântul prieteni.
  • Prieten/Prieteni=acei oameni,animale(fie ei chiar şi virtuali) care îţi sunt alături în momentele de cumpănă şi de bucurie,care sunt fericiţi atunci când te văd împlinit şi mulţumit şi care nu te-au dezamăgit niciodată.
Uneori(adică,aproape întotdeauna) în viaţa reală aceste persoane te dezamăgesc profund şi atunci rămâi doar cu amintirea.De aceea,cred eu,că blogosfera s-a creeat tocmai din această cauză:oamenii care vor să întâlnească alţi oameni cu aceleaşi pasiuni ca şi ei au format această comunitate pentru a se simţi bine într-o societate,fie ea şi virtuală.
Când am intrat în blogosferă nu mă aşteptam în nici un caz să întâlnesc atâtea persoane ca şi mine.Adică,peste orice blogger de care dau,are măcar un lucru în comun cu mine.Aici,noi am legat prietenii strânse şi cred că vor dura mult şi bine,s-au dacă nu,vor fi măcar prezente în amintirea noastră.
Cine mă consideră o ratată din cauza asta,să stea să se gândească mai bine.Eu sunt foarte fericită aici şi mă simt protejată şi iubită,ceea ce în viaţa reală nu prea se întâmplă.Aici nimeni nu se ceartă cu nimeni şi toţi contribuim la creearea celei mai mari comunităţi virtuale din România.Nu o să vă uit niciodată,prieteni,şi vă mulţumesc încă odată că sunteţi alături de mine şi că îmi suportaţi fiecare tâmpenie şi ieşire nervoasă împotriva societăţii.
  • Că tot vorbeam de societate:Doamne,nici măcar nu mai poţi butona telepişca televizorului fără să dai de un program care vorbeşte de divorţul dintre Andreea Marin şi Ştefan Bănică Jr.Zău aşa,oameni bun,lăsaţi acele fiinţe să se relaxeze în Dubai,sau unde or fii ele!Nu ştiu de ce presa asta intră întotdeauna cu bocancii în viaţa vedetelor ăstora.Bietele de ele!

Îmi pare tare rău că vacanţa s-a sfârşit.Nu voi mai avea atâta timp de postat,dar asta nu înseamnă că vă voi uita şi nu voi mai scrie deloc!Ba dimpotrivă,odată sau chiar de două ori pe săptămână îmi voi face timp să postez,şi de vizitat blogurile voastre,o voi face în fiecare zi!
Voi cum v-aţi petrecut vacanţa aceasta de iarnă?



                                                                   

You Might Also Like

46 Curioşi

  1. Meriti din plin cei 200 de abonati , ba nu , meriti mai mult.
    Esti un suflet special si ma bucur enorm ca te-am intalnit in blogsefara, si eu ma simt fericita aici . <3 Hm..si da , si eu am tampit cu Andreea si Stefan 8-|.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww,mulţumesc frumos!Şi eu mă bucur că te-am întâlnit!

      Ștergere
  2. Felicitări pentru cei 200 de abonați!!! Chiar mă bucur pentru tine>:D<
    Să știi că ești una din cele mai minunate persoane pe care le-am cunoscut, de când mi-am creat blogul<3:> Chit că ne știm doar de vreo 1 săpt. (cred?), mă bucur că te-am întâlnit:*
    Succes în continuare scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitarile mele, scumpo <3<3<3
    Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul, cat de scurta e vacanta :( Ma bucur ca v-am intalnit pe toti si ca acum fac parte din comunitatea asta de oameni extraordinari :*
    Stii, defapt tu spui aici tot ceea ce noi nu spunem, deci reusesti sa ne faci pe toti sa ne simtim intelesi, sa ne simtim liberi, si pentru asta iti multumim mult de tot :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,chiar a trecut repede timpul şi mă bucur mult că eşti aici,Vero!

      Ștergere
  4. Tuu pandaa! Meriți vizitele și followării din plin. ;))
    Mulțumesc că ești aici pe blogușor și mă ajuți să zâmbesc în fiecare zi! :) Asta înseamnă blogsferă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo, panda adorabil, pentru cei 200 de followeri.
    Ma bucur ca ti-am descoperit blogul si pe tine, pentru ca de cand asta s-a intamplat am intalnit multe din ideile mele scrise de tine si, stiu ca suna egoist, dar ma bucura cand vad ideile mele si la altcineva. Si multumesc esti pe copilasul asta al tau si ca ma faci sa ma simt bine cu fiecare postare1 :*
    >:D< Xoxo, Teo.

    RăspundețiȘtergere
  6. Panda, felicitări pentru duiumul de followeri.:x
    Îi meriţi, la cât ai muncit pe bloguşorul ăsta...
    Şi legat de societate, parcă mulţi au înebunit în România.
    Iar legat de vacanţa de iarnă, numai vacanţă n-a fost...teme, teme ,teme, teme şi iar teme...
    Oricum, m-am uitat la celelalte postări şi am văzut că eşti în clasa a opta, la fel ca mine...multă baftă la şcoală!
    Xoxo,Panda!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Panda!!!Ma bucur ca te-am descoperit pe tine si imi place mult personalitatea ta!Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!Şi eu mă bucur că te-am ,,descoperit"!:*

      Ștergere
  8. Sa fim seriosi,presa trebuie sa aiba motiv de barfa.
    Saracii oameni,nu au nici putina intimitate.>:D<
    Bravo si sa ai cati mai multi prieteni,ca nu strica :))
    >:D<!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi se pare mie sau ai schimbat infatisarea blogului? Imi placeeee

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nop,nu am schimbat-o,doar titlul blogului!Mersii mult!:*

      Ștergere
  10. Prietenii sunt buni oricand.Eu inca nu am un blog,deci nu stiu cum e cu blogosfera,dar poate am sa incerc sa imi fac unul,daca tot lauzi asa mult prieteniile astea virtuale!Felicitari pentru followeri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu te aştept cu braţele deschise în blogosferă!

      Ștergere
  11. Te felicit cu mult, mult drag!
    Și îți doresc ca acest număr să crească!
    Legat de Andreea și Ștean mie îmi pare rău că se despart, dar mi se pare că se face prea mare tam-tam pe acest divorț.
    Hugs:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi pare rău că cei doi se despart,dar..

      Ștergere
  12. Felicitări, mă! :*
    Ai 200 de ursuleţi care te urmăresc *evil laugh*
    Oare există persoane care să nu se ataşeze de blogul creat? Dacă da, înseamnă că nu a întâlnit persoanele potrivite. Nici eu nu aş renunţa la blog uşor (dacă vine partea cu 'blogul sau viaţa', e clar ce aş alege) :))
    Felicitări încă o dată şi la cât mai mult blogging! - sau mai des :-?
    Eh :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  13. felicitari pt followers:D la cat mai multi!: >

    RăspundețiȘtergere
  14. Panda mic şi dulce ce eşti >:D< Meriţi din prin toţi followerii :o3
    Şi noi ne bucurăm că am dat de tine >:D< Ţine-o tot aşa, iubim ceea ce faci :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Multe felicitări pentru cei 200 de prieteni și pentru blogul acesta adorabil! ♥
    Uu, și avem un banner nou :>

    RăspundețiȘtergere
  16. Meriţi cu siguranţă toate aprecierile cititorilor tăi!Multe felicitări!
    Şi da...sunt cam sătulă de ieri să tot aud de acest divorţ!!!
    Mare grijă de tine,Panda!

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitari ! :*
    si eu m-am saturat de divorturile astea, a lui Andreea Marin si Banica JR. nu e primul. Pana si la stiri da !! ce nu fac ei pentru rating ...
    imi place tare prima poza :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştii,divorţurile în ziua de astăzi sunt ca ,,bună ziua"

      Ștergere
  18. Felicitari pentru abonati. Oamenii se aduna pentru ca tu stii cum sa-i atragi, bravo! Ai un blog primitor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Iip. ^-^ Felicitari panda scump ;3.
    Blogsoru` tau e subiduba de dragutt;3 si merita descoperit de toata lumea >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  20. Felicitari dragă Raisa!:D
    Ei bine,mi-am petrecut vacanţa ca oricare altă vacanţă:am mâncat,am dormit,am citit,m-am uitat la filme şi seriale,am lenevit :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Multe felicitari,le meriti! >:D<
    Ai perfecta dreptate in ceea ce ai spus in viata reala nu se intampla chiar asa si sa sti ca nu iti suportam nimic :D ne face foarte mare placere sa te cititm panda adorabilicioasa si creata ce esti! :*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. Doar atât?! Meriți 1000 de prieteni! Și o să îi ai! Se vede câtă dragoste și implicare pui în postările tale și mie una, îmi place foarte mult felul cum scrii și cum vezi lumea! :x

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma bucur ca ma numar printre cei 200 de prieteni pentru ca blogul tau si tu sunteti incredibili.Intr-adevar incepe scoala si nici eu nu voi mai avea la fel de mult timp pt blog,dar am sa te vizitez de fiecare data cand pot.
    Merit o panda hug?!Te rooooog;;)
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Felicitari! La cat mai multi vizitatori si followeri.
    Cu adevarat: Blogosfera a legat prietenii.
    Cel putin, in privinta mea, pot spune ca am castigat cativa prieteni datorita blogului. Cu unele persoane din blogosfera vorbesc si la telefon chiar daca ne despart sute de kilometrii.

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Felicitări pentru cei 200 , sper la câți mai mulți pentru tine :* .
    Te aștept și pe blogul meu http://sentimente-unice.blogspot.ro
    Te puppp și o să revin pe blogul tău ! :3

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact