>
LOL Sad

Manifest.

14:12 Raisa
Bună bunăciunilor şi bunătăţilor şi bunăstărilor.WOW.Nu am mai scris de mult pe aicişa,din motive ,,nesigure"(evident,şcoala,nu ştiu de ce vă mă mai întrebaţi) şi am păţit-o rău de tot,dar rău de tot ieri,aşa că acesta v-a fi un post manifestos a la angry panda Raii.
  Oameni buni,nu cred că sunt singura care a păţit-o.Adică sper că nu.Ştiţi ce am păţit?Nu,normal,dar am vărsat multe lacrimi din cauza neatenţiei unei paparude de coafeză.

  • Le me s-a gândit că dacă tot are păr foarte lung(mda,până la partea dorsală) ar cam trebui să îmi tai din vârfuri.Şi m-am dus încrezătoare la o coafeză renumită şi i-am arătat(da' i-am arătat de vreo 3 ori înainte) cât să îmi tundă.Şi ghiciţi ce:din părul extra-mega lung pe care îl aveam am rămas cu el până la umeri.!!!!!!!!!!!!!!
  Am crezut că leşin acolo când am văzut cât mi-a tăiat din el.M-am abţinut de la un scandal(monstruos,credeţi-mă)i-am aruncat banii pe masă şi am ieşit plângând din salon.Da,până acasă am plâns de se uita lumea la mine pe stradă,credea probabil că am păţit ceva.Acasă încă un circ de 2 ore.Puteaţi plăti bilete,să o vedeţi pe micuţa panda Raii rănită de moarte.Părul meu era singurul lucru pe care îl iubeam la mine,am aşteptat 4 ani de zile să îmi creeeeească şi  o coafeză a stricat totul în 10 minute!
  Nu ştiu pentru ce sunt puse muierile astea acolo.Ca să îşi bată joc de părul nostru sau să îl aranjze?Credeţi-mă că şi prietenele mele au rămas afiş când m-au văzut transformtă din Rapunzel în Joringel.Mda.
  Dacă mergeţi la coafor,vă urez norc.După păţania asta,credeţi-mă că nu o să mă mai tund vreo 3 ani de zile.Pe cuvânt.Şi eu care îmi doream păr lung pe banchet şi mă gândeam că nimic nu o să se întâmple cu el.Hahaha,ce vis frumos.
 În altă ordine de idei,vroiam să vă spun că nici nu mai am la ce să mă uit la TV!Atâta tam-tam face mass-media asta cu divorţul dinre Ştefan Bănică şi Andeea Marin că deja m-am ,,îngreţoşat".Aşa că,mai bine stau şi citesc Anna Karenina(care,btw,e kilometrică) decât să stau şi să mă uit cum se înjură oamenii pe la TV pentru rating.Mda..
Voi aţi păţit treburi din acestea cu coaforul?Ce spuneţi de păţania mea?
                                                       

You Might Also Like

72 Curioşi

  1. Imi pare rau pentru paru` tau :(...mai ales daca il aveai asa lung...nasol
    Am patit`o si eu odata da` nu aveam paru` foooarte lung so, nu a fost mare pierdere:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhmm,ce bine că nu ai trecut printr-o păţanie dinasta..eşti norocoasă!

      Ștergere
  2. Chiar îmi pare rău pentru părul tău:( la fel am pățit și eu anul trecut pe vremea asta. Aveam părul lung cam pana la jumătatea spatelui, și mi s-a pus pata să mă tund din nou în scări(nu foarte scurt). Și m-am dus la un salon destul de cunoscut în oraș. Ok, totul e bine și frumos, până văd și eu ce-a făcut coafeza aia de doi bani cu părul meu. Înafara de faptul că mi l-a tuns până la umeri, dar l-a mai și ciopârțit. Credeam că mor acolo x_x.

    În fine... dar pot să spun că am noroc că părul meu crește repede, așa că îl am din nou pe la jumătatea spatelui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AL MEU CREŞTE MAXIM UN CM. PE AN!Nu ştiu de ce sunt puse muierile alea acolo?Ca să ne ,,ucidă" nouă podoaba capilară?Shiiitt.

      Ștergere
    2. Chiar mă gândeam și eu la un motiv pentru care muierile alea fac așa ceva. Dacă stau să mă gândesc, mai sunt diferite perioade când se poate cumpăra păr. Și mai mult ca sigur când văd fete cu părul lung ca al tău, astea își spun ”Ia să tai și eu mai mult, că doar ce se poate întâmpla?”

      Nu știu dacă ar face așa ceva, dar altfel nu-mi pot explica...poate și invidia e un motiv...

      Ștergere
  3. Poate ca tipa respectiva era putin invidioasa,cunosc cazuri,si s-a gandit sa iti "aranjeze"parul cat mai bine.Imi pare rau.Eu am renuntat sa mai las pe cineva sa imi tunda varfurile si le tund chiar eu,nu e chiar asa de greu precum pare!
    Pupici sa te inveselesti!:*
    P.S:O recomandare de carte:"Teodora,curtezana si imparateasa"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm,nu cred că e invidioasă pentru că e bătrână,so nu are pe ce:))

      Bună idee cea cu tunsul din vârfuri acasă,dar la mine e puţin mai complicat că sunt tunsă în scări,You know..

      Mersii pentru recomandare:*

      Ștergere
  4. >:D< Ştiu cum e să te tundă aiurea vreo tufă d'asta. Eu după intervenţia unei "vrăjitoare cu foarfecă" avem puţin mai mult păr decât Tweety :-L. Eh, las' că o să crească :D.

    Te invit să alegi o temă din cele propuse pe blogul foto. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau pentru parul tau :(
    Eu am noroc ca mi l-am facut prieten pe tovarasul meu de tuns par :)) (scz...eu asa ii zic) si ma tunde exact cum vreau.
    Am patit o singura data in alta locatie cand m-a lasat cu un perciune netuns :| LOL.... Ce scandal a iesit cu tipa aia... De nervi, la sfarsit i-am aruncat doar 1 leu (la misto) si i-am spus: ,,Nici de banii astia nu m-ai tuns"... Dar a iesit circ acolo cand la sfarsit m-am vazut cu un perciune netuns :|

    Astia sunt adevaratii criminali si violatori de suflete ale tarii... ne fac sa suferim si ne "pocesc in cap" asa cum vor ei. Huoooo...

    Scuze... momente sincere de manifestare personala =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau sa aud ce ai patit cu parul. Si eu aveam un par foarte lung in scoala generala si prin clasa a 9 a m-am tuns. Mi-am tuns putin din varfuri iar apoi tot mai scurt pana ce am ajuns la o tunsoare cleo deasupra umerilor. Mi se pare mult mai comod decat cu parul lung, desi uneori imi cam lipseste coada mea de cal, cocurile si toate celelalte... Sa-ti spun ceva, cu cat iti tunzi parul mai des cu atat el creste mai sanatos si mai repede. Acum am ajuns chiar sa ma enervez ca trebuie sa merg prea des la coafor ca sa-mi scurteze din lungime pentru a ramane la tunsoarea cleo ca de crescut parul creste repede :))
    Daca inca iti poti aranja bine parul nu dispera. data viitoare catua-ti alta cuafeza si nu te intrista :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,acum şi mie parcă îmi place mai mult aşa scurt.HIHI.

      Ștergere
  7. Am patit-o de doua ori . Stiu , e al naibii de dureros .
    Odata eram la gradinita cred si mama m-a dus sa ma tunda " din varfuri " , cand am venit acasa nu aveam parul taiat din varfuri cum trebuia , il aveam pana la urechi . Si desi eram atat de mica , am plans ingrozitor de mult , nici acum nu inteleg ce a gandit mama..
    Apoi , dupa cativa ani , aveam tot asa , parul pana la fund si a trebuit sa ma tund , tot scurt si mda .. a fost dezastru si atunci .
    Am renuntat apoi la parul lung , adica acum e putin mai jos de umeri , si mna..
    Oricum , trebuia sa-i zici ceva de dulce acelei doamne foarte priceputa la meseria ei , si , heiii , esti foarte frumoasa deci sunt convinsa ca iti sta bine si asa ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am păţit-o de foarte multe ori la grădii:)).

      Ștergere
  8. Ofof,ce rău îmi pare pentru tine :( Eu nu am păţit aşa ceva,dar o colegă da.Avea părul atttâââttt de luuung şi frumos,iar când am văzut cât i-a luat din "vârfuri" am rămas O__o .Chiar nu ştiu care-i treaba cu coafezele astea...

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine mă tunde mami, care se pricepe. Nu mi-aș lăsa părul pe mîna unei străine.
    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne eu sunt o feminista sa zic asa..dar unele chiar nu stiu cum sa aprecieze lungimile ;\.
    Mi sa intamplat si mie...de ex acum cateva luni am mers cu niste prieteni sa se tunda unul din ei si noi urmaream foarte plictisiti actiunea si hm parea cam suspect cum il "ciufulea" pe acolo...si daca nu era de ajuns cand i`a aplicat gelul atunci chiar s`a enervat:)).
    Imi pare tare rau pentru parul tau panda pufos ><.
    Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug ca sa`ti mai alinte supiceala ;3.

    RăspundețiȘtergere
  11. da, probabil e un soc pentru tine :|
    si eu am fost tunsa de la parul pana la "partea dorsala" la bob...si desii eu mi-am dorit acest lucru tot am avut un soc...intr-adevar e o schimbare radicala...si pot spune ca stiu ce simti...mai ales ca nu ti-ai dorit sa fi tunsa atat de mult...dar creste.de par si unghii sa nu-ti para rau niciodata.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Credeam ca numai pe aici sunt coafeze care nu stiu coafeze.Am patit si eu asa de 2ori..Prima data am vrut breton asimetric si aia m'a ciuntit de toata lumea se uita crucis pe strada la mine..Si alta data am vrut sa imi tunda varfurile..A doua zi la scoala coleguta mea scumpa de banca si retardatul din spatele meu radeau de mine un timp ce mie imi venea sa plâng..

    RăspundețiȘtergere
  13. Și mie mi s-a întâmplat ceva de genul. Doar că nu știu din câtă neatenție a fost aia. Eu aveam părul lung până la.. ăhm, în fine, lung. Când m-am dus la ea, i-am cerut să-mi tundă vârfurile. Ăhă, sigur. Părul meu era tuns până la umeri. Când am ajuns acasă, și eu am făcut ca toate animalele de pe planetă, dar mama dădea întruna cu "Îți stă bine!", dar, evident, nu era adevărat. Fiecare mamă îi zice asta copilului său după ce se tunde. Următoarele 2 dăți când am fost la ea să mă tundă, a făcut la fel ca prima oară. :| Acum să zicem că e mai ok, o pun să-mi tundă 2 centimetri, tunde 6, dar cel puțin nu mai face ca înainte.
    Lasă, Rai', găsești tu un mod în care să ți-l faci pentru banchet. :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Of, nu fi tristă ,Panda, ştii doar că orice rău e spre bine. Până la banchet, părul tău mai are timp să crească şi în plus, asta e o nouă schimbare. Gândeşte pozitiv şi o să vezi că în final o să ajungi să-ţi placă noul look.
    P.S: Am păţit şi eu ceva asemănător acum doi ani cu o coafeză...i-am spus să îmi tundă bretonul drept, dar la final, era în scări de la stânga la drepta. Era oribil. Dar, în final a început să-mi placă cum îmi stă. Eram originală.
    Şi încă o dată, nu mai fi supărată. Nici nu simţi cum trece timpul, iar părul tău e din nou lung.
    Xoxo!

    RăspundețiȘtergere
  15. Uhh,eu aveam parul mai lung decat tine si mi-a venit sa-l tai scurt,dar lasa ca iti creste. Si mie mi s-a intamplat o singura data si din parul scurt care il aveam a devenit mega-ultra scurt.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mai sunt și specimene d-astea rare de idițenie pură. Chiar îmi pare rău, și mie mi s-a întâmplat la fel, numai că-l aveam am până la mijlocul spatelui și aia mi l-a făcut până mai sus de umeri. Aveam o porcărie de claire dezordonată, nu ”frumosul meu păr lung”. Să le ia naiba pe toate coafezele astea idioate.

    RăspundețiȘtergere
  17. Lasa panda, nu-i nimic. Eu te iubes si cu parul pana la umeri. In plus, parul meu nici pana la umeri nu e, atat de idioata a fost tipa care m-a tuns in vara. Whatever. Interiorul conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  18. Eh, lasă Raisa, tu eşti dulce oricum :* :* Mie îmi place să am părul până la umeri, că al meu stă în toate direcţiile şi îmi e mai uşor aşa.
    Lasă scârba aia, până la urmă o să rămână fără clienţi. Capu' sus! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Aaaa??? Cum sa fie atat de idioata? Bine, am patit-o si eu. Las-o, o sa se duca ea naibii din cauza a mai multe fete ca tine. ;)
    Dar tu stai chill, cu siguranta ca isi sta bine si esti inca un pandaaa adorabiiiil >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Doar podoaba capilară să rămână neatinsă! :))
    Urât. Eu cred că aş fi întrebat-o de unde şi-a luat certificatul de criminală a părului.
    Eu nu mai las pe nimeni să pună foarfecele în părul meu. Vreau să-l las lung şi, opţional, să mai scurtez câţiva CENTIMETRI pentru a îndepărta vârfurile roase. Şi eu am păţit cu o tanti, dar la mine a ieşit puţin mai... frumos. Nu m-am isterizat, deşi m-a lăsat cu el de abia trecea de urechi. Nu am încredere în ele. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Aceeași problemă am și eu! Deși îmi crește părul extrem de încet, a mai trebuit să-l și tund. Acum îl am până la umeri, dar îmi va trebui 10 ani să-l am până la cot...Crește precum melcul merge. Iar la banchet mai bine port o perucă :)) cea mai bună alegere!

    RăspundețiȘtergere
  22. Eh, adevărul e că nu ai nevoie de cine știe ce studii ca să devii frizer...
    Îmi pare rău să aud vestea, mai ales văzându-ți pozele, cred că e într-adevăr un șoc să îți scurtezi părul în felul acesta. E frustrant să pierzi în câteva minute părul pe care te-ai chinuit luni la rând să-l lași să crească, dar până la urmă ar putea ajunge să-ți placă. Eu una mi-am făcut recent o tunsoare bob din proprie inițiativă și îmi place foarte mult, părul e ușor de spălat și uscat și se aranjează repede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am chinuit ani,nu luni:)).Aproximativ 5 ani de zile.

      Ștergere
  23. Auciii ! :| Ce proasta ! Eu as fi tuns-o la chelie pe cucoana aia ..Imi pare rau pentru parul tau :( Am trecut si eu prin asta acum cativa ani..insa,eu chiar i-am facut un scandal acolo :|

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi pare rau. Eu, din cauze similare, ma tund singur de vreo 40 de ani. Toata lumea este de parere ca barbatii trebuie sa se tunda scurt. Eu am alta parere.

    RăspundețiȘtergere
  25. Câh! Ce nasol! Eu n-am păţit aşa ceva. De aceea prefer să mă ciopârţesc singură sau s-o pun pe mama decât să mă duc să mă chelească o cuafeză. :-w
    Huh, eu i-aş fi îndesat părul pe gât -cel pe care tocmai îl tăiase- şi nu i-aş fi dat nici un leu! x.x
    Oricum, cred că arăţi foarte bine şi tunsă scurt! Adorabilă, ca un panda! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ododo,mersii.Şi eu mă tund singură de atunci:)).

      Ștergere
  26. Stai linistita...spui ca nu ai scris de mult timp, dar stai bine in comparatie cu mine...
    Nu am avut acelasi ritm, si astfel, am reusit sa pierd din cititori:-<.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh,lasă.Cine te citeşte,te citeşte pentru că îi place ce scrii,nu pentru că vrea commenturi înapoi.

      Ștergere
  27. As baga mana in foc ca tie iti sta mult mai bine tunsa pana la umeri decat cu parul lung.Stiu asta.

    RăspundețiȘtergere
  28. Aww... îmi pare rău pentru părul tău. :( Ştiu cum e să aştepti ani de zile să îţi crească...

    RăspundețiȘtergere
  29. Eram pe clasa a 7 a si era vremea mea in care purtam breton ( acum mi se pare ca aratam oribil x_x ) .. si im crescuse destul de mult de-mi intra in ochi. Ei bine, hai la coafor. Ii spun eu tipei aleia sa-mi ia putin din el si sa.l si fileze putin ( nu-mi placea bretonul ala stufos ). Cand ma uit la sfarsit mi-l luase pana desupra sprancenelor. Am fost " FEMEIEEEEEEEEEEEEE ESTI NEBUNAAA??? " . Tin sa spun ca nu m.am mai dus a doua zi la scoala :)) iar apoi mi.am prins bretonul cu clestisori pana a crescut.
    Cu varfurile.. hm, doar la o diferenta de 2-3 cm. Gen "Doamna imi luati maxim 3 cm.. " , "Cat 6?" , "NU, 3 " , "OK, 6. "
    Ar trebui sa ii fi spus " Eu am venit sa imi luati un mm ,cam asa, din varfuri ... "

    A siii, am citit si eu Anna Karenina. Mi-a placut foarte mult :x Acum citesc "Jocul cu margelele de sticla" dar mi se pare cam complicata .. e biografie .

    RăspundețiȘtergere
  30. Oh, draga mea, iti inteleg sentimentul. Acum doua saptamani mi s-a intamplat acelasi lucru. Am vrut sa tund foarte putin din el, si am ramas fara jumatate din minunata mea podoaba capilara, cu care am avut rabdare atat de mult timp. Bineinteles ca am trecut-o pe frizerita pe la toti sfintii, pe ea si pe tot neamul ei. Dar m-am obisnuit, astept sa-mi creasca. O sa te obisnuiesti si tu, ai grija de el, foloseste ulei de ricin, masaje capilare, si evita placa si alte produse care ti-l pot distruge.

    Cat despre Ana Karenina, stiu cat e de mare, am vrut la un moment dat s-o citesc. N-am mai apucat. Spor la citit si sper sa te obisnuiesti cat mai repede cu noul tau Look. Ai grija de tine, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  31. Da Raisa,te inteleg foarte bine,in ziua de azi nici nu stii la ce sa te astepti de la coafori,brrrrrrrr,bine ca pe mine ma tunde matusa mea,dar am avut si eu in trecut experiente neplacute,imi pare foarte rau de parul tau,era foarte frumos,dar sper sa iti creasca repede :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună Raisa! Cred că deja te-ai obişnuit să alegi tema pe blogul foto, nu? :D Dacă nu, ar trebui să începi să te obişnuieşti.
    Te invit să alegi o temă nouă.

    RăspundețiȘtergere
  33. Pe mine într-un timp mă tundea mama că nu-mi plăcea la coafor. Îmi pare rău de ce ai pățit. Îți recomand să lași să te tundă numai cineva de încredere că altfel ajungem să umblăm doar cu căciulă în cap...

    RăspundețiȘtergere
  34. eu mi-am tuns singura..:))
    Normal ca nu l-am tuns bine.Intr-o parte era mai scurt iar in cealalta mai lung..si pana l-am egalat:))..auu..am ajuns sa nu mai pot sa-l prind

    RăspundețiȘtergere
  35. Oh, cate experiente "superbe" am avut eu cu coafezele... Ce le mai iubesc! :*
    Le iubesc atat de tare incat nu m-am mai tuns de aproape 2 ani :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact