>
Food Friends

La naiba cu opinia asta..[Cică sunt rea]

09:24 Raisa
Salutare dragilor!După cum ştiţi eu sunt în totalitate legată de..societate,mai ales că sunt un panda(duuh,şi copilaşii tot râd pe seama urechilor mele negre) şi mai sunt şi pe cale de dispariţie.În ultima vreme am tot făcut posturi despre mine şi despre societate,so,de ce să mă opresc aici?
  Ştiţi,când cineva îţi cere opinia,tu cică ,,trebuie să fi sincer".Ei bine,eu exact asta am şi făcut.Dar de câte ori răspund cu sinceritate,persoana care îmi cere părerea se îmbufnează şi poate mă aleg şi cu o înjurătură zdravănă.Oh,dar tu vroiai să fiu sinceră!De ce pe unii oameni îi deranjează ATÂT de mult adevărul şi nu încearcă să îl schimbe?Să ştiţi că ursuleţii panda nu prea mint.Uitaţi câteva situaţii care mă fac să regret că am fost sinceră:

  • O prietenă mai...voluptoasă,să zicem,îşi cumpără o bluză nouă.Cum eu sunt o persoană foarte tupeistă şi sinceră(şi toţi ştiu asta),mă sună imediat ce şi-o cumpără şi îmi spune:,,Hey,Raii,uite ce e:Mi-am cumpărat o bluză nouă.Ai putea să vii pe la mine şi să îmi spui ce crezi?".Okay,no problem.Când ajung văd că bluza îi scoate în evidenţă fiecare strat de grăsime aşa că îi răspund: ,,Uhm..şti..asta nu prea îţi avantajează silueta.Adică..se vede fiecare colăcel de pe tine!".Ea se bosumflă şi mă trimite acasă.Păi dacă mi-ai cerut părerea sinceră,eu ţi-am oferit-o!Dacă nu îţi place adevărul angajează-ţi un mincinos,zău aşa!
  • Când mama găteşte ceva,întotdeauna îmi cere părerea.Dacă e o mâncare mai dezgustătoare îi spun asta.Ea se enervează şi spune:,,Dacă nu ai comenta atât probabil ar fi mai bine!Şi aşa eşti mare deja,eu la vârsta ta făceam prăjituri!De ce nu te sinchiseşti să îmi dai o mână de ajutor?".Şi eu desigur îi răspund cu:,,TU MI-AI CERUT PĂREREA SINCERĂ!NU MI-AI SPUS CĂ TREBUIE SĂ MINT ÎN LEGĂTURĂ CU ASTA!"
  • La TV se desfăşoară o competiţie.Câştigătorul nu este cel care doream eu să fie.Prietena mea în schimb e mulţumită.Mă întreabă ce părere am.Eu spun că nu merita să câştige acela.Automat ea se enerveză şi mai că nu ne luăm la palme pe tema asta.M-ai întrebat,ţi-am răspuns.Sincer.
  • O fană One Direction sau Justin Bieber:,,Nu-i aşa că arată minunat?Nu că au cele mai frumoase melodii din lume?".Eu:,,Sincer..mie nu îmi plac cei de la 1D.Mi se par..nişte adolescenţi normali.Nu ştiu ce vedeţi voi aşa sofisticat la ei.În legătură cu JB..hmm,cred că are un singur lucru în comun cu Pinochio:amândoi îşi doresc să devină băieţi adevăraţi".Automat  fana face o faţă în gen:WTF? şi spune că nu am gusturi şi nu ştiu ce-i aia muzică bună.Bitch,please.                                                                 

    Situaţiile acestea sunt chiar jenante.Adică nu poţi să spui un neadevăr doar ca să-l mulţumeşti pe cel de lângă tine.Cel puţin la mine nu merge cu opinia falsă.Ştiu că mulţi se aşteaptă să audă din gura mea:,,Vai,arăţi minunat", ,,Vaii,ce rochiţă frumoasă", ,,Mâncarea aceasta e delicioasă.Nu am mâncat ceva aşa bun până acum".Ei bine,eu spun aceste lucruri doar în situaţiile în care ele sunt adevărate.
   Fiecare are părerea lui.Asta nu înseamnă că trebuie să faci tragedie dacă a mea nu-ţi convine.Zău aşa people:,,Get a life".
Cât de importantă este o opinie sinceră pentru voi?Aţi minţii doar de dragul celorlalţi?
P.S:Fanele 1D,JB..I'm sorry.Trebuie să îmi respectaţi opinia,dacă tot sunteţi aici!:*
Have a super nice day!:*
                                
                                                       

You Might Also Like

79 Curioşi

  1. Mereu mi se intampla la fel. In privinta prietenei dolofane, am si eu una, nu iti fa griji e chiar colega mea de banca si vecina.
    Daca imi exprim parerea iar ei nu aud numai laude din gura mea imi zic :" Vai da ce dracoasa esti", imi vine sa le zic"hai e bun ca macar tu esti pefecta, nu trebuie sa mai fiu si eu".
    Asta e, oameni care vor doar sa ii lauzi de dimineata pana seara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu in general sunt sincera si directa si e adevarat ca unii devin indiferenti cand le zic parerea mea deoarece nu le convine asa ca ii tratez si eu cu indiferenta :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Am scris si eu acum un post despre acest subiect.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahah ! =)) Mi-ai amintit de Popa Tanda . Sunt convinsa ca ai citit-o " Prea verde , prea de fatis " :))) Sau cum zicea acolo .
    Hm..Eu sincera sa fiu , uite sunt sincera ;;) , nu-mi place sa mint . Dar daca ma intreaba cineva ce parere am despre nu stiu ce iar mie nu-mi place , spun doar " Daca tie iti place e ok." Si scap de multe ori .
    Ei bine..nu ca nu le-as spune cat de airea le sta sau chestii , doar ca , ma las intimidata imediat de privirile alea , ori de catelus , ori puternice care parca ma obliga sa zic ceva dragut. Oricum , in general ma abtin de la comentat :)) .
    Dar tu esti tare , mai ales cu faza cu Jb si Pinocchio.:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihihi.Da.Chiar că mă aseamăn cu Popa Tanda.Am citit-o.Ştiu că nu e prea bine să fiu aşa.But..

      Ștergere
  5. Chiar ma simt prost cand zic adevarul si cineva se supara,dar ar trebui sa-l accepte. Nu totul este roz. Fiecare avem defecte si calitati. Asta e,infrunta adevarul! Nu poti sa-l stergi... E mai rau sa traiesti intr-o iluzie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa-i.Şi mie îmi spune lumea verde-n faţă.Şi nu m-am supărat niciodată.

      Ștergere
    2. Ai o leapsa de la mine! Sper sa ai timp sa o faci ca am vazut ca ai primit mai multe. Enjoy it!

      Ștergere
  6. Adevarurile spuse de tine nu sunt foarte usturatoare :)) exista si mai rele pentru care oamenii pot sa te urasca. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarul are mai multe fatete... dar e singurul real, minciunile sunt iluzii. Si eu am anumite defecte, iar eu cu prietena mea cea mai buna facem misto una de alta pe tema asta, e chiar amuzant. Nu trebuie privit totul negativ, fiecare suntem unici si avem si bune si rele. Mama, e mama... nu pot sa comentez:D Dar despre acele prietene iti spun un lucru, mai trebuie sa se maturizeze.

    RăspundețiȘtergere
  8. Genial postul acesta!Mie imi plac persoanele astea directe,macar nu mai mint atata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu mai spune :)) Mie sincer îmi plac oamenii ca tine, care nu spun că totul e frumos în lume şi toată mâncarea e aşa bună. Mi-aş dori să am prietene ca tine, mie nimeni nu îmi spune când fac greşeli, când îmi stau naşpa blugii. Ce e cu oamenii ăştia x.x
    Aşaa, şi dacă tot sunt aici, pe la ce episod mai eşti din AHS? <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi într-un fel suntem prietene.Dar nu în real.Dar asta nu înseamnă că nu te pot sfătui.Păi ieri m-am uitat la episodul 1 din Asylum.E OMG:O.Mie nu prea îmi plac astea cu nebuni.Şi Bloody Face îmi displace în totalitate.

      Ștergere
  10. Am incepeut sa-mi dau seama ca oamenii urasc adevarul.Eu ori tac ori spun ,,Aha,mda....biine.." ca sa le dau de inteles ca nu-mi place un anumit lucru.
    Ar exista posibilitatea sa spui adevarul intr-un mod bland ca sa nu-i faci pe ceilalti sa se simta prost si asa eviti certurile..Eu am incercat sa gasesc un mod de a spune lucrurilor pe nume intr-un mod mai bland, dar nu am reusit:))..Poate tu reusesti^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda.Cam aşa e.Dar într-un fel să şti că o spun destul de blând!:))

      Ștergere
  11. Pentru foarte multe persoane din anturajul meu,părerea-mi contează prea puţin(asta poate fi considerat o problemă)şi de multe ori evit să spun ceea ce cred.Ar trebui să schimb modul ăsta de gândire.Dăunează!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori e bine să ai un ,,lacăt" pe gură.Eu din păcate nu am găsit unul.

      Ștergere
  12. Mi se mai întâmplă și mie asta. Vai -_- din cauza lui 1D m-am certat o dată cu cea mai bună prietenă. Pot să spun că ea este o fană înrăită; și na nu-i spuneam nimic în legătură cu asta, pentru că fiecare are gusturile lui. În fine, o dată ea tot vorbea de 1D. 1D în sus, 1D în jos. Și am rugat-o frumos să nu mai vorbească de ei, că mă săturasem, că nu-mi place 1D. Și dupaia am fost certate câteva zile. Și de ce? Pentru că am fost sinceră și am spus ce cred eu cu adevărat despre trupă-_-*. În fine ne-am împăcat dupaia, dar nu mai aduce vorba de 1D când este în preajma mea.
    În fine au mai fost momente când am fost sinceră și unele persoane s-au supărat pe mine. Dar încerc să nu pun la suflet asta:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acuma' nah..1D sunt nişte puşti care tot cântă şi se lălăiesc alandala pe la studiorile londoneze.Dar au reuşit să obţină totuşi ceva premii!:)

      Ștergere
    2. Ştiu:D că doar na' au muncit şi ei şi pentru asta îi respect, doar că nu sunt pe gustul meu:P

      Ștergere
  13. Mi se intampla acelas lucru. Asa e si pe wattpad. Daca le spui ce crezi cu adevarat despre povestea ta vin cu toata gasca si se iau de tine. :O Nu stiu de tine, dar eu o sa spun ceea ce cred cu adevarat . :-??

    RăspundețiȘtergere
  14. Asta este principala dorinta a mea, pe acest an. Sa fiu mai sincera. Nu prea spun ceea ce gandesc, si cand o fac ranesc in prostie pe cei din jurul meu. Cumva, pe moment, nu-mi pare rau, dar apoi regret si ma jelesc si chestii. Oricum, sinceritatea n-ar trebui sa fie atat de.. coplesitoare? Nu stiu. Eu asta vreau sa fiu. Vreau ca lumea sa stie parerea mea proprie, si gata :) Imi place de tine, eu apreciez mult sinceritatea, si poate e deranjanta uneori, dar falsitatea este mult mai naspa decat adevarul gol golut :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi se pare caraghios cum tocmai fetele "voluptoase" au o părere așa de bună despre ele. Dacă tu ești slabă și te îmbraci modest, iar ea e mai rotundă și-și pune haine strânse și mulate, tot ea cică arată mai sexy. =))
    Aș minți ca să fac o prietenă bună fericită, dar nu ca să-i cresc și mai tare orgoliul unei pițipoance! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O leapșă drăguță pentru tine. :D
      http://www.mybookbasket.blogspot.ro/2013/01/leapsa-te-ai-gandit-vreodata.html

      Ștergere
    2. Că bine zici!:* Mersii mult de leapşă!:)

      Ștergere
  16. Eu, din nefericire pentru constiinta mea, nu sunt atat de directa. De multe ori cand vine vorba de pareri despre haine ori evit subiectul spunand ca este "cum iti place tie" sau ca "gusturile nu se discuta" ori, pentru un prieteni spun sincer. Numai cand vine vorba de mama, ea stie ca sunt foarte mofturoasa la mancare si ii spun pe fata ca nu imi place. Aaaa am vazut ca ai scris si tu in post despre fanele 1D si Justin Bieber... si acolo pot spune cu tarie tuturor, incerc, fara sa jignesc pe nimeni ca nu imi place. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu sunt o persoana sincera, insa doar cu cei care stiu ca nu ma injura cand le spun adevarul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Cam aşa sunt şi eu.Sau le spun adevărul acelora care mă întreabă,după cum vezi.

      Ștergere
  18. Mda. Eu apreciez oamenii care sunt sinceri. Mai puțin un lucru: când cineva îmi critică desenul la care am muncit atât. Mai ales mama. x.X Nu știu de ce mă enervez așa rău dintr-o prostie - pentru că asta e - dar nu mă pot abține.
    Și pe mine m-a întrebat o fată „Ce părere ai de cum sunt îmbrăcată?” și i-am zis „Da, ținuta merge dacă te crezi la Rio.” În apărarea mea arăta ca un papagal colorat rău. În privința mamei e la fel ca mine, apreciază părerile sincere. :) Faza cu concursul nu mi s-a întâmplat până acum.
    Uh, și cât mă bucur că nu sunt singura căreia nu-i place 1D și JB. #:-s Credeam că nu-s eu normală. Ah, și ador faza cu Pinochio :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu urăsc să nu mi se aprecieze desenele!Ohh,Doamne,mai ales tata ce mă enervează că sunt mediocră în chestiile astea!!!What?Îţi realizez portretul PERFECT şi spui că sunt mediocră?Get a life...

      Te pupp!:*

      Ștergere
  19. Cum dau sa scriu, vad ca mai este un "nimeni" care comenteaza. Asadar, nu sunt singur. Pana acum era un "domnul nimeni". Nu pricep. Ori e nimeni, ori e domn. In fine. Bunica avea o vorba: "Daca se supara, o sa pun matura in doliu!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi..să se supere.Ei mi-au cerut părerea,eu le-am dat-o.

      Ștergere
  20. Exact asta mă enervează pe mine la oameni: dacă le spui adevărul, se supără. o.o
    Eu sunt o persoană sinceră, nu prea mint, dar atunci când o fac e pentru că ori aş intra într-un bucluc, ori s-ar supăra cineva pe mine dacă aş spune adevărul.
    Când mă întreabă o prietenă cum îi vine bluza, ori i-aş spune direct că o face cât o balenă -dacă mă înţeleg foarte bine cu ea- ori aş ocoli adevărul şi i-aş spune că poate-şi găseşte altceva mai drăguţ.
    Apropo, ai o leapşă de la mine ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam aşa sunt şi eu:)).Adică..puţiiin mai directă:D

      Mersii mult de leapşă,am să încerc să o completez!:*

      Ștergere
  21. Ce tare a fost faza cu JB =))) Si da,mai nou vad ca daca spui adevarul esti catalogat drept nesimtit,fara educatie s.a.Ok,oameni buni,cum spuneai si tu,nu vreti voi sa auziti adevarul ? Adica,pe bune ?Tot voi va agitati atat?:|
    Mdaaa.Mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori sa ma mai trezesc de la prietenele mele cu cate`o palma pentru ca sunt sincera..sauu,sa ma trezesc cu o palma pentru ca fac ceea ce simt si vreau cu adevarat.Sa-si cumpere o viata fratee !
    Este adevarat ca adevarul doare,insa este mai bine sa-i consolam cu o minciuna?:|
    Pupiii,Raisa.

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) Nu eşti deloc rea. Spui doar adevărul... doar că vezi tu, pe unii îi deranjează adevărul. Adică ei se văd perfecţi, cred că tot ceea ce fac e perfect... şi apoi vine o persoană şi le trânteşte o d'asta: "Ce naşpa-ţi stău!", "Nu e bun", "Eşti urât/ă" etc. şi normal că se supără.
    Unii "învăluie" adevărul într-o minciună nevinovată doar pentru a-i proteja pe cei din jur.

    Şi acum să te întreb ceva :D. Îţi face plăcere să faci fotografii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate.

      Fotografii îmi place să-mi fac doar mie:)).

      Ștergere
    2. :)) E bine şi aşa.
      Ideea mea e că vreau să fac un blog foto colectiv (mai pot fi sute, dar în alea nu sunt, probabil... mai mult ca sigur :D, prietenii mei virtuali). Vom forma o echipă şi vom publica poze făcute de noi după o anumită tema, dar merge şi fără temă... Poate vom mai învăţa una alta despre arta asta de a face poze, despre editare... despre tot ceea ce ţine de fotografii.
      Consider că la fel cum ne exprimăm prin poveşti (http://blogopovesti.blogspot.ro/) aşa o putem face şi prin fotografii. :)
      Sper să te intereseze sau, dacă nu, măcar să mă ajuţi să caut persoane interesate. :)

      Ștergere
    3. Ok.Eu nu ştiu dacă o să intru,dar dacă mă răzgândesc te anunţ.Dar am să încerc să caut persoane interesate!:)

      Ștergere
  23. E o mare diferență între ce auzi și ce vrei să auzi. Fii sincer, dar spune-mi o minciună. Românește.
    Și eu sunt ca tine: le-o arunc în față fără milă, și nu regret nici o clipă. Toți mă știu de critică și sinceră, și așa o să și rămână :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi place postarea ta,cred ca cineva trebuie sa atraga atentia persoanleor false(caci numai acestea pot spune lucruri doar de dragul de a fi placute sau bagate in seama),daca vrei sa impresionezi o persoana nu o faci mintind-o,ii spui adevarul...Uneori doare,dar de ce sa minti?

    P.S:Imi place blogu',rozul este in voga anul acesta♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar aşa.

      Mersi.Să şti că eu nu m-am luat după ce e în vogă şi ce nu e în vogă,mie îmi place pur şi simplu culoarea asta.E o culoare foarte frumoasă.

      Ștergere
  25. Dacă îţi spui părerea sinceră şi ei ţi-o cer,nu înseamnă că eşti rea.Mai au şi pretenţii?

    Nice post,pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  26. Uiteee ce de Panda <33
    Bun, deci când ceri o opinie, se subînţelege că nu întotdeauna primeşti răspunsul mult aşteptat. Dacă vrei să auzi o minciună, spune şi tu: "Minte-mă frumos!"
    Eu nu am probleme cu spusul părerii, din fericire. Spun clar ce mă deranjează şi fără să fiu întrebată - gugu. Nu o spun cu răutate şi asta trebuie să ştie de la început cel care m-a întrebat.
    Îţi ador ursuleţii XD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,eu sunt un panda.:))

      Ai mare dreptate.Şi mersii:*

      Ștergere
  27. Credeam ca doar eu ma confrut cu asta :) Intotdeauna ti-am apreciat sinceritatea. Eu chiar asta doresc sa aud de la oamenii din jur...purul adevar!
    Dar stii cum e lumea: prefera sa accepte miniuna decat sa infrunte adevarul! Dar ei isi fura singuri caciula :|

    RăspundețiȘtergere
  28. Cand cineva imi cere parerea sincera imi place sa spun adevarul.Nu prea mi s-a intamplat ca lumea sa se supere pe mine,iar daca a facut-o nu mi-a pasat,macar stiu ca am fost onesta si am spus exact ceea ce cred.
    Sunt de acord cu tine in legatura cu One Direction si Justin Bieber!:))
    Hugs ursulico!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  29. Cu chestii minore mai si minti de dragul altora :-# !

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu sunt cea mai sinceră persoană din lume şi am aflat pe pielea mea că minciuna are picioare scurte şi nu îi văd rostul. Dar mereu îmi mai scapă câte o minciunică, am obiceiul ăsta prost. D:

    RăspundețiȘtergere
  31. Frate,fiecare cu cei doare..:-j.
    Eu ma simt bine daca sunt sincera si mai departe nu ma intereseaza.:*

    RăspundețiȘtergere
  32. cateodata e mai bine sa spui o minciuna frumoasa decat un adevar dureros..
    E bine ca spui adevarul,probabil e bine sa te gandesti si cum afecteaza pe ceilalti parerile care le ai.
    Adica ce vreau sa spun cu asta - sunt multe feluri de persoane ,iar unele persoane se simt fustrate si au o dorinta sa li se spuna ca sunt ok,ca iti place si tie ceea ce le place lor,doar pentru ca simt nevoia sa fie aprobate.si desigur se supara cand spui contrariul care se intampla sa fie si adevarul... dar tu daca intelegi ceea ce simte persoana cealalta cand te intreaba cum ii sta rochia,nu-i asa ca sunt calumea trupa x , etc daca intelegi ce simte sa te gandesti si ce raspuns sa ii dai.
    Si sa iti spun ceva , adevarul il stiu si persoanele care te intreaba. adica stiu ca sunt cand e cazul supraponderale, sau eu stiu altceva, dar cand intreaba pe altcineva vor defapt sa simta nevoia de acceptare.
    si desigur mai e si alta forma de intrebare. "sunt urata , stiu , nu-i asa? " asta cand esti frumoasa si defapt vrei ca cineva sa iti spuna ca esti frumoasa...
    Cred ca e bine sa spui adevarul in cazurile importante si sa iti dai seama de persoana asa cat de cat..

    RăspundețiȘtergere
  33. Si eu sunt fana JB si1D si nu ma deranjeaza deloc parerea ta, fiecare cum crede :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact