>
Fluffy Mine

It's so fluffy!Ursulica din spatele monitorului.

13:58 Raisa
Heyy!Ştiţi că mie îmi plac pufoşeniile,ştiţi,nu-i aşa?Şi da,postul acesta va fi despre pufoşenii adorabilicioase pe care le smotocesc mult de tot până...până nu mai rezist nici eu:D
  De când cu epsiodul acela cu Mo şi F.O.C.A-Pufoşenia,tot internetul e plin numai de pufoşenii şi de chestii super drăguţe.Dar desgiur,erau şi înainte,deşi eu nu am mai auzit de cuvântul ,,pufoşenie" până acum 2 ani când a apărut:).Şi cultura japoneză promovează lucrurile drăguţe,sub numele de kawaii.Pentru cei care nu cunosc limba japoneză,kawaii=drăguţ.
  *Câteva chestii de la care nu mă pot abţine..
Căţeluşa mea,Sheila.Aww yaa,she's so fluffy!Tot timpul postez pe blog cu ea în braţe.Pur şi simplu mă inspiră şi mă relaxează,e aşa de drăguţă încât moor de dragul ei!Şi mai e şi pufoasă pe de-asupra.Here are some pictures:


Mda.Şi în sfârşit aţi văzut nişte poze cu mine.Ca să mă cunoaşteţi mai bine,this is me:
Mda,aceasta este Raisa,ursulica panda din spatele monitorului.Vă las pe voi să-mi ghiciţi vârsta,hihihi.Şi acum,să revenim la pufoşenii(fluffy things:x)
Pluşurile-cred că sunt super mega ultra drăguţe şi îmi place să dorm pe ele,chiar să joc fotbal cu ele,să stau pe ele,să fac orice cu un pluş lângă mine:).Şi încă ceva:pe birou am o grămadă de pluşuri.
Yap,nu m-am putut abţine.Acesta este cel mai vechi pluş al meu,îl am de la doi ani şi se păstrează chiar foarte bine!Chestia aia roz din spate e tot fluffy şi e ursuleţul meu-fotoliu(viitorul meu soţ).Îl cheamă Jace:)).
 Papucii de casă cu animăluţe-Sunt cele mai pufoase chestii pe care eu am pus vreodată mâna!Şi când sunt noi miros atâââââât de bine!Aş dormi cu ei în picioare doar ca să simt puful acela!I love them:x
*Alte chestii super drăguţe:
Kawaii=provin din cultura japoneză şi sunt..nici măcar nu ştiu ce sunt:)).Cred că defapt sunt nişte desene făcute pentru a-ţi îndulci privirea.Look at this:
Animeurile=Nişte desene creeate de japonezi,cu ochii mari şi faţă drăguţă.Toţi cred că am văzut măcar odată un anime,nu-i aşa?Când eram mică,eram gata după ele.
De ce iubesc pufoşeniile/lucrurile drăguţe?
     -Aceste lucruri m-au caracterizat dintotdeauna.Sunt o fire mai copilăroasă,chiar şi faţa o am de copil.Nu aş fi renunţat niciodată la copilărie,şi de aceea consider că fiecare adolescent/adult trebuie să păstreze în el o mică doză de optimism şi copilărisme.Nu e tocmai OK să vezi un om tot timpul supărat şi îmbufnat,iar aceste ..pufoşenii parcă îţi mai reduc din tristeţe,doar când le priveşti.

Hehe,a fost un post destul de ciudat,dar nu m-am putut abţine să nu vorbesc despre pufoşenii.Şi trebuia neapărat să vă arăt nişte pozici cu mine,pentru că am blogul acesta de 2 ani şi nu aţi văzut chipul meu până acum.

Voi ce pufoşenii aveţi pe-acasă?:)Vă plac lucrurile drăguţe şi pufoase?







  

You Might Also Like

65 Curioşi

  1. Noi ne cunoastem,Raisa,asa ca nu sunt surprins de chipul tau.Oricum,tu esti pentru mine foarte frumoasa,si sunt convins ca stii asta:)

    P.S:Chiar ca sunt dragute acele lucruri,iar catelusa ta e adorabilaa!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaii, panda adorabilicioos! :x Ești o dulceață! Dar tu știi asta... ;)
    Câți ani ai? :O
    Și eu ador lucrurile drăguțe! Sunt așa... drăguțr! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Dap.Vârsta mea trebuie să o ghiciţi voi.E o provocare,muahaha:)).

      Dap.Cred că oricine adoră lucrurile drăguţe!

      Ștergere
  3. OmG!Sheila e foarte draguta.Tu esti foarte frumusica,si super adorabila

    RăspundețiȘtergere
  4. Măăă, Frumoasa din Pădurea Adormită, ce tânără pari :)) Și eu par cu vreo... 3 ani să zicem decât am de fapt. Sunt cu un cap mai scundă decât celelalte fete din clasă. Și sunt mereu ultima la spoooort :)) Dar nu sunt eu prea mărunțică, sunt ele prea înalte, naa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu sunt cu un cap mai scundă:)).Dar în schimb sunt aproape prima la sport.

      Ștergere
  5. Cățelușă ta e așa de drăguță*_*<3. Așa sunt de înnebunită după lucrurile drăguțe și pufoase^_^. La mine în cameră sunt o grămadă de plușuri și diverse desene cu personaje anime lipite pe pereți:>^_^:)) Aaaa și fluturi<3 Ador fluturii:3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma simt atat de fluffy si pufoasa si draguta, dupa ce ti-am citit postarea. ___________. Scuze, am fost sa-mi iau papuceii in picioare >:) Eu nu vreau sa-ti ghicesc varsta. Fie te fac prea tanara, fie prea batrana. Watch out..! 14-15! :D Daca nu e asa, prefa-te ca nu am scris nimic :D :D Catelusu' tau e asa de kawaaaaii (pot sa-i zic kiwi?) <3 Si tu? Tu esti un kiwi! :)) >:D< Un kiwi adorabil <3 Eu inca nu-s pregatita sa-mi arat chipul pe blog :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehehe,ai dreptate:)).14 ani am:)).Nimeni nu s-ar fi aşteptat,în schimb tu eşti prima care a ghicit.Chiar arăt de 14?:)) Mi se spunea de multe ori că arăt de 11.:))

      Ștergere
  7. Eu am un hamster, pe Evan -cred că l-ai văzut pe blog-, şi când se trezeşte e aşa moale şi pufos, uneori uit că e hamster şi îl cam terorizez :'3
    Eu nu prea mai am mascote, majoritatea au ajuns la copiii mai săraci, tot ce mi-a mai rămas sunt câteva animăluţe.
    Anyway, eu îţi dau, hmmm, cam 15-16 ani. :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ododo,da,Evan e ffoartee drăguţ!:*

      14 ani am:)):*

      Ștergere
  8. OMG !!! TUUUU , RAISA ?! :O
    Doamne ! Cat de frumoasa poti sa fii :| , sii , zici ca ai 14 ani . Dar esti clasa a 12-a nu ? Ioi , pai daca as fi acolo te-as lua toata ziua de obrajori , doamne . Iti zic sincer , esti foarte frumoasa , dar cred ca oricum iti zice toata lumea tot timpul . Si catelul da e adorabilicios , dar tu m-ai surprins cu adevarat ! Unde incape un suflet asa mare intr-un corp asa micut ? :o3 Odododododo , imi vine sa te mananc ! >:D< :| :X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hohoho,clasa a 12-a?NOOOOOO WAYYY.14 ani am.Voi face 15 anul acesta.Pff,nu credeam că par de 14.Multă lume îmi spune că cică am 11:)).

      Ștergere
    2. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT ? :O :O :O :O :O :O :O
      14 ANI ? :|
      ..Ioi , scuze dar eu credeam ca esti mai mare , din ceea ce scrii cel putin , deci suntem de-o seama . :)) Tare . Sa inteleg ca ai blog de la 12 ani ? :o :o3

      Ștergere
    3. Şi tu tot 14 ani ai?Credem că eşti cel puţin clasa a 9-A!:O:O

      Da,am blog de la 12 ani:)):*

      Ștergere
  9. Awwwwwww, ce dulce e Sheila! ;3
    Ce cuţulache adorabilicios. Nici nu ai idee cât de mult îmi doresc unul. Aş renunţa chiar şi la soriceii mei - pe care îi ador - pentru un căţeluş micuţ. Un Pug Mops!
    Şi ai nişte ochi superbi! Să îţi faci poze doar la moacă, vreau să îi văd cum trebuie! *evil laugh*
    ....tanam...
    Provocarea: Eu îţi dau 16 ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţuumesc,ştiu,e super adorabilicioasă Sheilka mea:)):*

      Am 14 ani.Da îi bine că par mai mare:))Până acum mi se spunea că par de vreo 11-12 ani:))

      Ștergere
    2. Close enough *pe naiba*. Mulţi înainte! :*

      Ștergere
  10. Esti foarte foarte foarte frumoasa si dulce<3
    Catelul este adorabil:)

    RăspundețiȘtergere
  11. ma bucur sa te cunosc.esti frumoasa, si foarte tanara.
    14 ani...pfff...o varsta foarte frageda si in acelas timp frumoasa...multi inainte!:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce dragutzzzz e catelusul tauuuuuuuu :X il adorrr. Defapt ador rasa aia
    Cred ca ai 13 sau 14 ani ?:-? esti frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Awww... ce adorabila e catelusa ta. It`s so fluffy, I`m gonna die. :x :> Prea scumpicaa.... (Seamana cu stapana ;) )

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am o super pufosenie de catel,Shaggy.
    Catelusa ta e super cute,iar tu esti foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc:*

      Să pui poze cu Shaggy,tare aş vrea să-l văd:)

      Ștergere
  15. Cât de dulce eeeeștii! :x 14-15 ani? Ești așa scumpă și îți stă așa bine cu coc! :x Tu ești o pufoșenie! Cățelușa e adorabilă. Îmi vine s-o rostogolesc prin zăpadă! :))
    Eu am o pisicuță și niște broaște țestoase. Una dintre ele e cât o pastilă de lumânărică. Nu e pufoasă, dar eu o ador! :x Îmi plac pufoșenile, cum să nu?! Când sunt tristă intru pe youtube și mă uit la filme cu pisici sau câini adorabili. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww,mersii mult:*

      Hihihi,da,şi mie mi se pare că pufoşeniile înveselesc ziua!:)

      Ștergere
  16. esti foarte draguta,si cred ca din cauza asta fetele din jurul tau iti spun diferite neghiobii,ele te invidiaza,draga!!!
    catelusa ta e adorabila,si mie imi plac lucrurile pufoase

    RăspundețiȘtergere
  17. Yayyyy. In sfarsit am aterizat si eu pe aici dar nu stiu cum o.o.
    Si eu adooooooooooooooor pufoseniiile =p~ si toate chestiile kawaiiiiiiii.:3.
    Si iubesc anime :)).
    Esti superba.^^
    Iuuui catelusa este o puficioasa dulce;3.
    Long live the pufy things :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Drăguţă foooc <33 14 ani, ştiam eeeu :>
    Şi eu am cam aceleaşi pufoşenii. Aş mai spune şi tabletuţa mea Nora, dar nu cred că se pune :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Esti foarte draguta >:D< !.
    Si catelusul e adorabil:o3

    RăspundețiȘtergere
  20. Awww ! Doamnee,ce ochii superi aiii ;;)
    Frumoas catel :o3

    RăspundețiȘtergere
  21. Awww... you're so pretty! <33 Eşti o panda adorabilicioasă în adevăratul sens al cuvântului! :*
    Îţi iubesc căţeluşul. Am avut şi eu o idee mai demult să-mi cumar o pufoşeie de-sta mică, dar nu mai aveam unde s-o mai pun - pentru că voiam fată - că deja am 3 în casă. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!:):*

      Hmm..eu până acum nu am mai avut un căţel pe care să îl ţin aşa de mult în casă!Am mai avut tentative,dar pe toţi i-am ţinut maxim o săptămână.Pe sheila o am deja de 8 luni:))

      Ștergere
  22. Nostim catel. Imi aminteste de Sageata, catelul din filmul Oblio.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihihi:))Da.Nu ştiu dacă sunt aceeaşi rasă,dar se aseamănă foarte mult.

      Ștergere
    2. P.S:Înafară de culoarea blănii.Din fericire,Sheila mea nu e albastră:)).

      Ștergere
  23. Ohhh,ce draguta esti! Acest panada dragalas a devenit si mai dragalas!

    RăspundețiȘtergere
  24. esti o persoana draguta cu un suflet frumos :) sper sa ramai mereu zambitoare cum esti aici
    kawaii - inseamna dragut :) in japoneza

    RăspundețiȘtergere
  25. Owwh, ce scumpăă eşşşti >:D<
    Seriously. Ei, şi ca să-ţi răspund la întrebare, am să-ţi spun: DA. Da, am şi eu o pufoşenie de talie mică (,) care stă cu mine şi care are codiţă jucăuşă şi botic negru. :3 Şi-l cheamă Sparky. Şi e un scump. <3 La fel ca micuţa ta îmbrăţişabilă. :o3 Ce chestii scumpe. :o3 Căţeluşii. ^^
    Don't judge me, întotdeauna am avut un crush pentru chestiile cu blană. :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Ioiii.
    Ce scumpa estiii.
    Catel. Pufosenie. Mic. Scump.
    Ododododooo.
    Eu sunt invatata cu cainii de talie inalta, da, cutu asta e un prichindel.

    RăspundețiȘtergere
  27. Intra-devar prima oara cand te vad si esti chiar dragutza, avand in vedere postarile pe care le-ai scris de atata vreme intr-un fel incercam sa mi te imaginez cam cum ai arata in realitate :d
    PS: Vad ca nu esti chiar asa subtire sau "doua bete" cum ti-a spus cineva de care ai pomenit intr-o postare anterioara. Ma bucur ca te-am vazut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În pozele astea nu se prea vede:)),dar dacă mi-aş face o poză la picioare probabil s-ar vedea.

      Ștergere
  28. Adoooooooooooooooorrr blogul tau! Si mai ales felul in care spui ceea ce gandesti!
    Si imi plac la nebunie gherutzele de panda. Rawrrr!! :>

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact