>
Endless Girls

Girl,please!

11:11 Raisa
Salutare,tuturor!Ştiţi cum e,noi fetele suntem dificile.Chiar şi atunci când plângem în pernă după băiatul pe care tocmai l-am ratat,sau care tocmai ne-a refuzat.Şi între noi acţionăm ca nişte feline,când suntem geloase.De ce spun toate astea?În această postare voi discuta despre zicala: ,,bitch,please",sau mai bine..o voi aprofunda.
  În toţi ăştia 14 ani ai mei,am văzut destule,deşi părinţii mei spun că la vârsta mea ei se jucau cu jucăriile,alergau cu copiii pe afară toată ziua şi nu îi preocupau lucrurile care mă interesează pe mine.Şi totuşi eu sunt de părere că vremurile s-au schimbat,şi aşa trăim într-o societate care ne impune anumite cerinţe care duc la extreme.Fetele sunt acum interesate doar de exterior şi de faţadă,fără să le mai intereseze ce e înăuntru.Exemple?Read this:

  • E scârbos să vezi fete de 12,13,14 ani purtând push-up cu cupa la vedere.Şi mai ales,să vezi asta şi pe ,,feisbuc" unde te poate urmări toată lumea.Nici nu mă pot gândi ce e în capul ălora de îşi pun poze aproape goale pe astfel de reţele de socializare.Mă îngrozesc numai când văd fete şi de vârsta mea,dar chiar şi mai mici pozând astfel.Îmi vine să le spun :,,Te mai miri că toată lumea se uită la tine cu scârbă?Bitch,please.."
  • Mă tot minunez când văd,tot pe ,,feisbuc" pe unde umblă donşoarele de 12/13 ani,şi anume,prin cluburi (şi nu oricând,ci la orele 20:00/21:00) şi cafenele,tot la aceleaşi ore.Adică,cum,să înţeleg că vă minţiţi părinţii că vă petreceţi seara pe la prietene şi în schimb voi mergeţi şi intoxicaţi cluburile cu aerele voastre de prinţese roz.LOL.
  • Masaj anti-celulitic?La vârsta de 11 ani?-Şi de data aceasta mă îngrozesc.Eu la vârsta lor încă mă mai jucam cu păpuşile,şi ele merg la masaj anti-celulitic?Asta e de râs..şi pe bune acum,dacă s-ar machia nu aş avea nimic de comentat pentru că şi eu am început de la 12 ani cu machiajul,dar..uneori se cam exagerează.

Dragi cititori,probabil vă plictisesc cu scrierile mele,dar ştiţi,în ultima perioadă toată societatea a început să mă acuze de diferite lucruri,atunci,de ce să nu-i acuz şi eu pe ei?Fetele mă tot întreabă şi mă critică pentru că sunt slabă şi port tocuri(da,bitch,pentru că am NEVOIE de ele,nu pentru că sunt fiţoasă de nu îmi mai încap în piele),şi părul meu e umflat şi voluminos.OKAY,dacă îţi e ciuda,get out of here and kiss my ass.Păcat că ele se văd  prea perfecte.De aceea postez astfel de articole şi mă leg în mod repetat de prostia asta adolescentină.
  Nu e frumos să judeci,dar dacă sunt judecată plătesc cu aceeaşi monedă.După cum am spus şi la început,fetele între ele se comportă ca nişte feline fără maniere,şi asta din cauza invidiei care şi-o poartă una pentru cealaltă.Femeile sunt ciudate,şi da,eu sunt şi mai ciudată.Dar nu am să permit unor piţipoance  iguane fără creier să mă tăvălească prin mocirla lor.Cred că aţi uitat că staţi de vorbă cu un panda mare şi fioros,nu?
E greu să fii un panda într-o lume ca asta.
Good luck with this society,my darlings!:*

                                           

You Might Also Like

78 Curioşi

  1. Ce bine zici :) Imi place cum gandesti :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Faza cu cluburile mă lasă rece. Eu prefer o cafenea unde să poţi discuta cu prietenele tale fără a-ţi fi teamă că dacă te ridici îţi pierzi locul, că te calcă vreo tipă care merge pentru prima dată pe tocuri...
    Gosh, eu abia la 16 ani am început să ies şi am ales locuri liniştite şi nu foarte aglomerate - şi, desigur, unde nu sunt copii de 12 ani.
    Să nu mai spun de machiaj! Eu nu folosesc absolut deloc. Tenul încărcat cu tone de creme şi chestii e mai urât decât cel plin de acnee - nu am acnee >:)

    Panda mare şi fioros... la atac! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hiihihih,da..aşa e.Trebuie să recunosc că şi eu folosesc machiajul de mult,şi sincer,nu am treabă cu asta,dar..

      Ștergere
  3. Eu la varsta aia inca ma jucam cu papusile.. hm

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-am exprimat 'părerea mea' despre specimenele de pe facebook, deci nu prea mai am ce să spun.
    Motivul pentru care nu am mai intrat pe facebook: nu vreau să-mi afecteze vederea 'îmbrăcămintea' lor sau 'faţa' lor.
    Anyway, eşti un panda adorabil care se revoltă mult, daţi-vă din drum că vine Raisa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Come here, little panda :*
    Eu nu m-am machiat niciodată, nici măcar n-am mai mult de două poze pe facebook şi am un păr care stă în toate direcţiile. Şi m-am săturat să se lege toată lumea de asta :/ Dacă n-aş avea atâţia preteni normali online, chiar c-aş fi terminată. Societatea distruge adolescenţii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam acelaşi lucru se petrece şi cu fata unei doamne care este prietenă cu mama mea. Ea este cu 6 ani mai mică decât mine, dar nu arată deloc ca o fată de vârsta ei. Îmi aduc aminte că mă jucam cu ea când eram mai mici, iar acum? Chiar m-am uitat acum câteva minute la profilul ei de "feisbuc" şi am rămas aşa O_o. Cred că ea se încadrează în prima categorie scrisă. Nu ştiu ce zice familia ei, dar mie una nu mi se pare normal(fac pariu că ai ei nici măcar nu ştiu că are cont pe FB-_-)

    Iar machiaj? Cum spune şi mama(şi îi dau dreptate), ce le trebuie unor fete de 11-12 machiaj? Bine un luciu, ceva da că şi eu umblam cu strugurelul după mine pe la vreo 12 ani, dar fond de ten, gene false? O_o seriously?

    Mi-e dor de acele vremuri când noi fetele ne întâlneam să ne jucăm cu păpuşile-_-...

    RăspundețiȘtergere
  7. Scrii pe gustul meu :>. Nici eu nu suport fiţele din unele... şi la 12 ani arată ca la 17. Fumat, băut, s** :D etc, etc, etc. Acum e normal să mergi în club la 11 ani şi să te **** la 13 :D. Şi poate nu ar mai avea celulită la 11 ani dacă nu ar mai mânca de 7 ori pe zi mâncare de la fast-food şi nu ar bea 2 litri de Cola. Dar contează mult şi părinţii. Dacă mama e o vacă încălţată, iar tatăl e un bou cu "jmecheria" (da, ştiu că nu se scrie aşa) în sânge... atunci ce mai ceri de la copil? Dar mai sunt şi cazuri în care părinţii sunt normali, doar că progenitura îşi ia lumea în cap...
    Cauze pierdute :-j.


    RăspundețiȘtergere
  8. Si ziceau ca esti imatura? :-j. Societate naspa care ne distruge. Parinti tacaniti care au uitat ce e aia limita, sau pur si simplu, nu le pasa ce fac copiii lor. Ai uitat sa spui de telefoanele alea smechere, pe care le au pustii de 9-10 ani, de incuiatii aia la minte care fumeaza de dimineata pana seara, inca de la varsta de 12 ani. I don't want to live on this planet anymore. Go get them (tiger) panda! :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,şi eu am un coleg,defapt doi,care fumează de la 12 ani O.O şi mă tot minunez.

      Ștergere
  9. ai primit o leapsa aici: http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2013/01/leapsa.html impreuna cu premiul! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu ma minunez cand vad pe facebucaa astfel de picii o.O fratilor eu la varsta lor nici nu aveam pc .:)) si daca astea de la 11 ani le vezi cat mai dezbracate pe net eu la 20 ce-ar trebui sa fac?:))) dar ma rog am si eu o minte.Nici nu vreau sa-mi imaginez cum or ajunge alea pe la varsta
    asta.Si mai grav ii vezi ca de la 7 ani au ultimul ipad aparut :| cred ca de la atata tehnologie vor ajunge niste analfabeti totali .Sa nu te lasi niciodata indiferent de ce zic cate uni,mie imi place ca spui lucrurilor pe nume.>:d<

    RăspundețiȘtergere
  11. Raisa,ai dreptate in tot ce spui,se vede ca esti altfel de cat fetele de varsta ta,si daca cineva te socoate "ratusca cea urata"(scuze de asa comparatie),nu te indispune adati aminte ca la sfarsitul povestii ratusca s-a transformat in lebada,iar parul tau e foarte frumos si ar fi pacat sa-l arzi cu indreptatorul,la mine tot e voluminos :),daca nu esti ca toti ceilalti nu inseamna ca nu esti frumoasa,nu trebuie sa urmezi cliseiile societatii - fii tu insuti :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Se cred mari și mature de mici, dar nu-i așa :) Eu sunt foarte pitică și n-am purtat tocuri în viața mea și cele mai înalte tipe de la mine din clasă poartă tocuri, și astfel devin și mai înalte. Frate, curând o să poată să intindă degetul și să atingă nasul sfinx-ului, ce Dumnezeu?
    Am un păr... de îți vine să-l folosești pe post de mătură :)) Te susțin în ”discursurile” astea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că şi eu sunt foarte mică,dar pur şi simplu m-am săturat ca lumea să se uite cu scârbă la mine pentru treaba asta.Pur şi simplu mă simt prost când mă uit în oglindă şi văd o piticanie pe care orice prăjină o poate băga ,,sub radical".

      Ștergere
  13. Pe mine ma oftica si ma confuzeaza cand vad ca multe fete ale caror varsta reala e de 12-15 ani arata de parca ar avea 16-18 ani. Nici nu mai stii ce varsta sa dai unei fetele in zilele de azi.. ca multe poarta machiaje, eyeliner negru accentuat pe pleoapa superioara care imbatraneste, cocuri inalte, haine mulate, geci si paltoane pe care le vezi la femei de 20-30 de ani etc..
    Ok, vremurile se schimba.. insa in alte cateva decade cum o sa ajunga sa arate fetele de 8-10 ani? Dar de 14-17 ani? Ca vad ca toate se grabesc sa se maturizeze.. Eu fac 18 ani in mai putin de o luna si imi vine sa plang cand ma gandesc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. WOW!Sunt de-acord.Dar cu machiajele nu am nici o problemă,pentru că,pe bune acum,eu am început de la 12 ani.

      Ștergere
  14. Oooo daaa!! In sfarsit, am intalnit o persoana care se leaga de aceste lucruri, ce unii le considera "marunte". Nu e deloc de neglijat faptul ca lumea a ajuns in acest hal.
    Si daca nu ne revoltam noi, atunci cine? ;))
    Me gusta :>

    RăspundețiȘtergere
  15. :) jos pălăria pentru atitudine!
    Sunt de acord în fiecare detaliu. E de plăns cînd le vezi dezbrăcate acolo cerșind like-uir și alte cele.

    RăspundețiȘtergere
  16. De ce pun poze de alea pe facebook? pentru likeuri, draga mea :*...sa fie populare, sa atraga baietii.
    Tu esti foarte frumoasa, pe bune... nu le baga in seama :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Maare dreptate ai! Din pacate stiu atatea specimene ca mi se face sila. Si totusi, uita-te putin ce videoclipuri si ce dau astia la tv apoi chiar iti dai seama de ce sunt asa ele.

    RăspundețiȘtergere
  18. Parcă mi-ai citit gândurile!
    Şi eu m-am saturat să le vad pe fetele,nu,fetiţele din zilele noastre cum se mutilează.Nu credeam că voi ajunge să vorbesc precum părinţii mei,dar pe vremea mea,când aveam 10-11 ani, mă plângeam că nu am papuşi,nu că nu am iphone,luciu,oje şi că încă mai sunt virgină..Doh!Amice ,am 14 ani,sunt la liceu şi tot nu fac mofturile astea.
    Mulţumesc că mi-ai oferit şansa de a-mi spune "of"-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Zi in continuare ca zici bine.Hehe!E bine cand cineva isi foloseste tupeul(daca nu te superi ca zic asta:o3) pentru ceva bun,constructiv,sa le trezeasca pe toate mimozele care nu au nimic altceva de facut decat sa critice.De machiajul aplicat cu tonele nu mai zic nimic.Si daca tot se considera grase sa se curete de el.O sa slabeasca miraculoos.Masaj anti-celulitic la 11!Are you fucking kinding me?Si credeam ca eu am vazut tot ce se poate vedea.Se pare ca tu esti ghinionista.Si am vazut din pacate,femeia aia de 25 de kile.Omg.Una dintre cele mai mari greseli din viata mea.Pe langa cea ca m-am nascut pe planeta asta.
    Sper ca ultimele zile din vacanta sa fiu subidupa de dragute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu,nu mă supăr.Toată lumea zice că am tupeu în mine,şi asta,desigur se vede şi ai mare dreptate!

      Ștergere
  20. :))Mda,cat de mult s-au schimbat lucrurile.Ele la 11 ani sufera profund din dragoste si-si fac veacul prin cluburi,cu machiajul de 3 straturi pe fata si cu tigara in mana...
    Sunt dezgustatoare...

    RăspundețiȘtergere
  21. Duaa . :))) Ce voiam sa zic..pf , stai sa mai citesc odata ca am uitat. :|
    Aa da , am ajuns la concluzia ca prieteniile adevarate pot exista doar intre un baiat si o fata , nu intre doua fete..nu stiu , si eu cunosc pe unele care pozeaza in boxeri si mna.. Multumesc Doamne ca am mai mult creier ! :|

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunt total de acord cu tine! Dar vina e și a părinților, că închid ochii și deschid portofelul la orice moft. >.<

    RăspundețiȘtergere
  23. mda........stiu ce vrei sa zici!!!acum conteaza sa ai in lista de mess,telefon cu sutele de "prieteni"...conteaza sa faci concurenta in cat mai multe haine de "firma"(care apropo,daca scrie gigantic firma pe geanta e cam "fake" atunci)...a si sa nu uit...daca nu ai dat pana acum papucii la vreo 50 de baieti esti naspa.
    si e din ce in ce mai rau...

    RăspundețiȘtergere
  24. o daa,sa stii ca am asa colege,care in fiecare simbata sunt pe la cluburi si isi schimba baetii in fiecare zi.dar,sunt ieftine!

    RăspundețiȘtergere
  25. si totusi... hm.. de ce te /va intereseaza ce fac alte persoane,cum se imbraca ,stilu de viata etc. ? Vreti sa schimbati ceva la aceste persoane? Daca nu atunci ce rost are...
    daca sunt alte persoane altfel de ce te-ar afecta pe tine asta? sau cu ce va incalzeste, asa se intampla unele persoane sunt ordinare (adica ca majoritatea lumii) altele sunt altfel.
    e interesant cata atentie aveti la celelalte persoane, cred ca atentia asta trebuie indreptata asupra voastra si cum isi traieste fiecare viata.
    Acuma stiu ca unii dintre voi poate nu intelegeti acum cum e cu fiecare in parte si de dorintele fiecaruia,e mai complicat.

    In leg cu parintii.. e bine sa iti spuna ce trebuie sa faci si sa faca totul sa fi ca ei - ca ei adica conform ideilor lor sau e bine sa te lase liber, sa iti dai tu seama de tine,de greseli,de succese,de toate aceste lucruri ... sa poti tu alege ce vrei sa faci. Nu imi spun eu parerea pe larg ,va las pe voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am menţionat de ce m-am legat de ele.Dar dacă nu citiţi tot articolul ce să vă fac.AM spus că aşa cum s-au legat ele de mine,mă leg şi eu de ele,eu sunt o persoană care plăteşte cu aceeaşi monedă.

      Ștergere
  26. Vaiii, Raisa, stiu exact despre ce vorbesti. Despre din`alea cu sute de "prieteni" care schimba iubitii ca pe sosete, nu? Sau macar ceva in genu`. Si totusi... eu le las sa faca ce vor. Daca nu ma priveste, mi-e prea lene sa ma bag. :))))

    RăspundețiȘtergere
  27. M-a distrat articoul ăsta. Şi da, din păcate sunt din ce în ce mai multe specimene de genul celor menţionate mai sus. Trist,nu?

    RăspundețiȘtergere
  28. În primul rând, cel mai mult ne strică televizorul. Nu spun că nu e bun, dar frate, cea mai mare parte a programelor sunt cu manele sau maneliști. N-am nimic cu ei. Sau am?! Ăăă, vroiam să zic: să stea la ei în palat nu pe ecranul meu. Când le vezi pe tanti alea cum le chinuie talentul și cum sunt îmbrăcate, cum să nu fie la fel și fetele din zilele noastre?! Sau pe tipele ca Tonciu, Buruiană etc, care promovează faptul că dacă ești frumoasă nu trebuie să fi și deșteptă.. :|
    Societatea se duce de râpă.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ca tot veni vorba. treceam pe langa niste pustani ca altfel nu ii poti numi, de jumate de metru. Si spuneau:" Da ma nu stiu cu care sa ma combin!" Si apoi a inceput sa injure de imi era mie rusine, lor se pare ca le lipsea. Nu aveau mai mult de 8-9 ani.
    Sau cand ii vezi cu Iphone inca din clasa I. Pai eu la acei ani aveam un amarat de Siemens! Da Siemens! Apoi am avansat si eu la Nokia.
    Si acum replica lu bunica: "Pe timpul meu nu era asa!" mi se adevereste.

    RăspundețiȘtergere
  30. Well...aici s-a ajuns din cauza societatii in care traim. Daca ele asta vad la TV, la starurile lor...asta fac. Nu au maturitstea de a gandi diferit si e si vina parintilor pt ca le permit si pt ca nu se implica mai mult in viata copiilor lor.

    RăspundețiȘtergere
  31. Ai dreptate dar asa e lumea in care traim.Din ce in ce mai nebuna si nu creed ca avem ce face :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh,ba da.Ceea ce fac eu acum:să ne răscoliiimm!:))

      Ștergere
  32. Așa e. Așa e. Așa e de 1000 de ori. Eu am venit în clasa a cincea la școala la care sunt acum. O prietenă mi-a zis că una dintre fițoasele clasei (pe care, Doamne, toată lumea vrea să o strângă de gât!) a început să poate sutien în clasa a patra. A PATRA. Și își băga ȘOSETE în el.
    Cu personaje din ăstea ni se duce de râpă imaginea. Singurul lucru pe care putem să îl facem e să ne prefacem că nu ne pasă și să ne continuăm viața.

    RăspundețiȘtergere
  33. Din pacate cam tot se duce de rapa in ultima perioada..

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu știu ce să zic...Asta văd - asta reproduc...Dar depinde - zic eu - și de cum sunt ele (dezvoltate/ mai puțin dezvoltate), pentru că, pana la urmă dacă ai ce pune în sutien, din partea mea poți să-l porți (indiferent de varstă)...Dar ceea ce se va întampla cu sanii persoanei...e...mai puțin estetic...
    Cu maciajul... Depinde și ăla...Depinde de ten...de locul unde te duci...VARSTĂ...:D Ei bine...chiar dacă eu am o „problemă” cu machiajul, și nu mă refer la „problemă” ca la prea mult machiaj sau chestii de genul ăsta..mă refer la oanțele pe care le port...( genul acela gotic - emo - cum vreți voi să ii spuneți...)Dar de aici intrăm și in vestimentatie putin....
    Ce să zic... Mie mi se pare că o floare ofilită e mai elegantă decat una normală și plină de viață...Mie milă de prietenul care e probabil că il voi avea vreodată...:)))):D =))

    RăspundețiȘtergere
  35. E adevarat. Fetele de 11-12-13 nu prea stiu ce ar inseamna varsta lor si incearca sa se ia dupa ce mai vad pe nu stiu unde.Uneori e chiar aiurea cand vezi o fetita care scrie pe fb un status ca a suferit din dragoste si nu stiu ce.Serios lume!Este anormal! Eu am 15 si ceva si nu fac asta si la varsta lor nici nu stiam ce este un prieten si nici acum nu stiu prea bine. Cand le vezi ca isi dau si cu machiaj strident si iti dau niste replici vai de ele...parca te abti sa nu le spui si tu cate ceva. Societatea asta!Ce face din copii!

    RăspundețiȘtergere
  36. Şi eu mă scârbesc când văd astfel de specimene.Parcă totul în zilele noastre e aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  37. Uuu... îmi place latura asta rea a ta. <3
    Bine zici! Eu cred că ele, săracele, cred că nu sunt prea interesante aşa cum sunt şi încercă să iasă şi ele măcar cu ceva în evidenţă.
    Iar la faza cu clubul, te contrazic. Nu sunt în clb pe la 20/21, ci de la 20/21 încep să se ducă prin clubrui. :))
    Just sayinn'... :D

    RăspundețiȘtergere
  38. Deci este chiar subiduba de dragut. Girl SAY IT AGAIN :>.
    Okay acum sunt super happy o.o de ce? paiii acum nu sunt singura din lumea asta care vede timpeniile astea petrecandu`se si care se ingrozeste de prostia unora ;\.
    I mean hello ? si mai vad faza aia ca "Am plans si am nu stiu ce..am suferit am ...blabla" la unele de 10 ani?;\ Pai Dumnezeu sa te fereasca de suferinta daca tu crezi asta la 10 ani;\ Adica..la 10 ani deja baieti?:)) bai..ce`i cu lumea nu au mai auzit astia de copilarie..unde sunt vremurile alea..ce mama mia se intampla..in Romania mna..acum ma refer la tara noastra ca nici pe dincolo n`o fi mai bine >.<."
    Totusi e stupid sa vezi cum unii/unele isi pierd copilaria dorind sa se maturizeze prea devreme.
    Debea am "ajuns"/devenit etc majora ..si nu pot spune ca m`am maturizat.Ete scartz..vreau sa fiu copil toata viata !..[cel putin in suflet]
    Mhm okay am scris destul=].
    Iti ador postarile panda scuump^^
    P.S: Yup e greu sa fii un panda in lumea asta^^.Eu sunt o mâtză in lumea asta si tot greu ii>.<. meow~.
    Hugz and kisses. ;3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo mâţăă?Bine te-am cunoscut patrupedă dragă de suferinţăă!:*

      XoXO

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact