>
LOL Mine

Eu,[Tu] şi restul lumii.

16:59 Raisa
     Atenţie:Dacă nu suporţi autoarea acestui blog sau nu eşti în relaţii bune cu ea,din motive numai de tine cunoscute,nu este indicat să citeşti postul acesta.
 O să fiu directă astăzi.Mult prea directă,sinceră blah,blah,blah.Dacă nu o pot face în societate,o să mă descarc aici.Aş vrea să vedeţi şi voi în ce habitat şi cu ce fiinţe pot trăi.Da,sunt un panda,deci pot înghiţi doi porumbei,ba chiar trei,deodată.Ca să nu ne mai lungim...
 *Fraze pe care lumea mi le spune:
  • ,,Pfff..vai:nu ai avut niciodată un prieten.Pff,n-ai viaţă socială,LOL"-Să înţeleg că trebuie să am prieten ca să am viaţă socială.Dacă nu cunoşteai termenul de viaţă socială,apelează la DEX,că ştiu că DER-ul nu-ţi pică cu tronc(pentru că te regăseşti în frazele negative din el,şi chiar te deranjează crudul adevăr).Şi totuşi DER-ul spune:,,Viaţa socială nu e facebook-ul sau tweeter-ul.Viaţa socială este cea pe care o ai în raport cu ceilalţi,într-o comunitate,la şcoală,la muncă etc".AI ÎNŢELES?Off..,,sunt atât de singură"!!:)
  • ,,Ce slabă eşti!Mă mir cum te mai poţi ţine pe beţele alea!-Defapt,nu sunt beţe.Dacă nu ştiai,ursuleţii panda au picioare şi nu beţe.Băţul eşti tu,tulpina de bambus pe care urmează să o mănânc.Şi crede-mă,nu te iert pentru cină!
  • ,,Ce ratată!Citeşte cărţi!"-Hmm.Mda.Sunt ratată pentru că mă documentez despre viaţa pe care tu nici nu ai visa să o ai vreodată.Cărţile spun poveşti de viaţă şi te educă.Iar tu,cum nu ai deschis decât manualul de la şcoală nu ai cum să te educi.Ah,pardon,scuză-mă-am uitat că citeşti sute de pagini de facebook pe zi.
  • ,,Fata aceasta este obsedată de tipi din cărţi şi de actori pe care nu îi va avea niciodată"-Să îţi amintesc că ,din fericire, nu sunt singura?AI uitat cum te plângi prietenelor că nu o să-i cunoşti niciodată pe cei de la 1D(One Direction)?Mda,nu că nu ai avea posibilitatea,dar ei sunt mult prea ocupaţi ca să îşi dedice 5 minute din viaţa lor pentru oameni ca tine!                                   
  • ,,Doamne,cum suporţi părul ăla?Zici că acum l-ai scos din maşina de spălat!!"-Sunt convinsă că nu ai vrea să îţi vezi prin păr urme de bambus,nu-i aşa?În plus,sunt mult mai adorabilă decât tine!Părul tău parcă ar fi cârpa de şters vasele a mamei!!
    Yes,sweet readers.Cam acestea sunt frazele de care mă bat zilnic.Şi sincer doar aici am avut posibilitatea să le răspund.Nu că în viaţa de zi cu zi nu aş putea,dar sincer funduleţul meu de panda adorabilicios nu are timp să stea într-un loc.Şi ştiţi cum e,aceşti oameni chiar sunt plictisiţi sau mă consideră importantă!De ce?Pentru că îşi dedică nu ştiu cât timp din viaţa lor(care şi aşa cred că e nasoală) ca să stea să-mi predice mie despre lume.

      *Apropos de tâmpenii:mă uitam la videoclipul melodiei Christinei Aguilera,Your body,când am observat că pe televizorul acela din videoclip scria un site,şi anume www.oranum.com.Am fost curioasă să văd dacă e real.Şi da,e real.E un site de ciudaţi unde poţi să faci chat live cu ceva oameni d'ăştia care se ocupă cu lucrurile paranormale şi care cică ,,pot să îţi răspundă la oric întrebare le pui.Sunteţi curioşi?Click acuşica.E o prostie.Dar vreau să vă amuzaţi şi voi niţel de ce pot să debiteze unii oameni:)).

                     

                       P.S:M-a filmat mama aseară.Am ieşit în oraş.A spus că sunt adorabilă.I-a priviţi:
Ei bine?Trebuie precizat că aparatul de filmat avea oglindă.Vroiam să-mi văd boticul :o3.
Voi în ce relaţii sunteţi cu lumea de-afară?Şi dacă tot vorbiseşi de Oranum aştept părerea voastră în legătură cu el!
P.S 2:Cei care au înfiinţat Oranum probabil erau nişte copiii care încă mai cred în vrăjitori şi vrăjitoare.Iar oamenii de acolo sunt...mai bine mă abţin!
Să aveţi o zi frumoasă!
                                           
                                         

You Might Also Like

82 Curioşi

  1. :))Haha. De fiecare dată când îţi citesc posturile mi se înseninează ziua. God, eşti aşa "adorabilicioasă" şi un panda atât se scump.
    Că tot mi-ai adus aminte de societate, mi-ai adus aminte că îmi pare rău că trăiesc într-un astfel de mediu unde dacă citeşti eşti fraier. Părerea mea e că noi, ăştia care le-avem cu cărţile, ar trebui să ne băgăm într-o bulă de săpun şi să nu-i băgăm pe restu' în seamă. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bulă de săpun zici?Hmm,prea puţin rezistentă.O bulă de metal,poate.Dacă ar apărea o bulă de săpun cu noi în ea,siguri fraierii ar veni cu o perniţă de ace pentru a o sparge.

      Ștergere
  2. Superb postul. Ideea e că și mie mi se spun cam aceleași lucruri...În afară de faza cu părul. :) Mi se mai spune și: „Vaai, tu nu faci altceva decât să înveți și să stai pe net?! Ce tocilară!” Da ce naiba să fac?! Sigur, ar fi mult mai bine să mă arunc de pe bloc. Mai palpitant. :-w Saaau într-o zi mi-am luat agenda pe care scriu pentru blog și la o oră la care nu îmi luasem caietul am scris pe ea. O fată a văzut și a zis că dacă am un blog și folosesc calculatorul pentru asta îmi bat joc de el. :| Mda, și facebookul e cel mai bun mod de a celebra calculatorul.
    Și, ești absolut adorabilă! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne,ce...mai bine mă abţin.Sunt de-acord cu tine în legătură cu facebook-ul.Tipa ar cam trebui să se uite în oglindă.

      Ștergere
  3. Sunt de aceeasi parere !!! la faza cu prietenul ..si eu am patit-o, chiar inainte sa se termine scoala, pentru ca nu aveam prieten pe atunci, dar ma sarutasem cu cativa baieti..in fine.. si imi zice o colega: Cum, nu ai avut niciodata un prieten ?:O nu draga, care e problema. Ea a avut.. da ce conteaza? oricum sunt mult mai frumoasa decat ea =)) (sunt modesta deobicei, dar acum nu trebuie sa fiu) si acum am :)). Nu mi se pare nimic rau in a nu avea prieten !!
    Si eu sunt slaba si inalta, nu imi zice nimeni nimic de picioarele mele dar ma deranjeaza cand lumea se ia de alte fete ca sunt slabe si imi vine sa le dau cate una :)) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu sunt înaltă.Eu sunt destul de micuţă comparativ cu celelate,dar lumea îmi spune că sunt scheletică,anorexică..vechea poveste.Anyway,nu ştiu ce contează atât de mult pentru ei să te vadă într-o relaţie.

      Ștergere
  4. .,,Pfff..vai:nu ai avut niciodată un prieten.Pff,n-ai viaţă socială,LOL"-

    Ok,asa si ?:)) Ele daca au un prieten le face mai inteligente ? Sa fim seriosi. Sunt jalnice.Doar pentru ca ele au ,nu inseamna ca toata lumea trebuie sa aibe unul ..Papusi de plastic ce sunt ! :))

    ,,Ce slabă eşti!Mă mir cum te mai poţi ţine pe beţele alea!

    Asa ziceam si eu=)))..Asta imi spun si mie "prietenele mele"zilnic..Daca esti plinuta,te critica,daca esti slabuta,te critica..si tot asa :-j..

    Pss: superba postarea ;;).Mereu imi face placere sa intru pe blogul tau. Si un an nou fercit (scuze de intarziere:*)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfff.Da.Te critică din orice.Ruşinee..

      An nou fericit!:*

      Ștergere
  5. Hai sa fiu sincera.AM doar 2 prieteni in care pot avea incredere si atat.
    Citesc o gramada de carti,ba chiar stau si 2 zile in casa pana sa termin o carte.
    Si poate sa zica lumea absolut ce vrea.Detest persoanele false si care vor sa para cine nu sunt.Nu am nevoie de asa ceva.
    Chiar imi place postarea asta ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Hihi,mereu când citesc postările tale zâmbesc cu gura până la urechi.You naughty panda!
    Noh,acum ce să zic,mai toţi ne confruntăm cu frazele "geniale" pe care le-ai enumerat.Tot ce trebuie să faci este să nu le iei în seamă.Da,e greu..

    RăspundețiȘtergere
  7. Pfoa, tanti Barbie aia care a comentat de viața ta socială să se uite în farfuria ei: hai să ne închipuim că pe Terra există un loc în care ne-am strânge noi (amici tăi :o3) și ai ei, cu voi două de față, bineînțeles. Dacă va-ți împiedica, vor fi acolo zeci de oameni să te ridice pe tine, pe când ea o să rămână pe jos :) Nici nu pot număra câți prieteni mi-am făcut eu în blogosferă - nici în realitate n-am prieteni așa buni. Asta a fost chestia de la care mi-a sărit mie țandăra :))
    Eu garantez că sunt mai slabă ca tine :)) Zici că am bețișoare de mâncat mâncare chinezească în loc de picioare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfff:)).Bună ideea,Vero.Şi eu mi-am făcut o muuuullţime de prieteni în blogosferă,vorba ta,nici în realitate n-am aşa mulţi.Uhh,slabă zici..dacă ai avea părinţii mei sigur ţ-ar băga mâncarea pe gât(cu forţa) numai ca să te mai îngraşi niţel.Hmm..aşa fac şi cu mine.Dar adevărul e că nu prea reuşesc.

      Ștergere
  8. Cu lumea de afara sunt in relatii bune. Mă respectă pentru faptul că citesc, deși deseori mă numesc o tocilară. Ei, asta-i. Am un temperament vulcanic, și unii au aflat-o pe pielea lor, așa că dacă mă duc în ultima bancă să citesc, mă lasă în pace. :) Cât despre altele, fizicul meu, de exemplu, nu îmi pasă de părerea altora :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine faci!Uneori numai aşa se pot rezolva lucrurile!

      Ștergere
  9. Deci, cu ce sa incep:
    1. Esti un panda foarte adorabil.
    2. Nu-ti mai stresa capul cu prostia altora.
    3. Si ce daca nu ai avut prieten sau nu stai pe FB toata ziua sau daca citesti carti si iti plac unii baieti (ododoood) de acolo? Asa, ca de la un copil la panda, nici eu nu am avut prieten si bălesc dupa unii actori sau tipi din carti. :)) Si ... cam inteleg cum te simti.
    4. Eu sincer nu sunt multumita de cum arat. Si, intr-adevar vreau sa schimb asta. Dar, nu vreau sa mai imi pese de ce imi zic altii.
    Raisa, nu baga in seama ce iti spun altii. (Pentru mine din pacate e mai usor de spus decat de facut) Daca nu vor sa te cunoasca, pierderea lor.
    Pupici, si multe multe hugg-uri. Xo.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dap, trebuie să existe şi persoane din astea, care nu fac altceva decât să scoată tâmpenii pe gură. "Ce să şi faci?" Şi faza cu "N-ai prieten?", şi mie mi s-a întămplat. ŞI încă mi se întâmplă. Da, recunosc, am 17 ani şi n-am avut niciodată un prieten. Dar nu mă vezi plângându-mă pe tema asta. Ba chiar mă simt bine:))!
    Pe mine mă enervează la culme când cineva îşi face cruce (pe bune, nu glumesc...), atunci când mă vede cu o carte în mână. Am avut odată într-a 9a un coleg (care s-a mutat în cl. a 10a)care mi-a făcut o fază din asta. Iar eu i-am zis ceva de genu' "Hai mai taci şi citeşte şi tu o carte, că mi-e milă de cei care trebuie să-ţi citească tâmpeniile analfabete pe Facebook." De atunci nu mi-a mai zis nimic:)). Totuşi m-am simţit prost că m-am repezit aşa la el, dar şi-o căuta cu lumănarea:))
    Hai gata că mă lungesc degeaba:P
    Bravo draguţule Panda:>sunt în totalitate de acord cu tine.
    Acum lasă-mă să te smotocesc>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm..mda.Aşa ar trebui să fac şi eu.Numa' că pentru mine îi uşor de spus,greu de făcut.Sunt foarte leneşă.Se vede că sunt un panda..

      Ștergere
  11. :)) O fa lasă-i în pace, probabil sunt doar invidioși
    În legătură cu site-ul ăla nu mă uit, că dacă e vorba de paranormal și subiecte din astea nu mă pasionează.
    Și cum a fot ieșirea cu mama ta? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)).Da,e o tâmpenie site-ul ăla.Nici măcar nu ştiu de ce l-am pus?Poate doar să fac băşcălie?:))

      Cu mami a fost bine.Ei nu-i place că am urechile negre X_X

      Ștergere
  12. Odododo, panda mic şi dulce :o3 Uite, de asta am eu blog. Nu suport oamenii de genul ăsta şi am numai din ăştia în jur, fuuuuu.
    Pupici >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Stii cum se spune:,,Exista! Deci s-o criticam!"
    Eu tocmai am scris o poezie pe baza acestui subiect.Se pare ca in aceasta seara am gandit la fel:) O sa-ti las link...

    Nu-i lua in seama...sunt invidiosi.

    RăspundețiȘtergere
  14. http://poeziidesprepoezii.blogspot.ro/2013/01/critici.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Cineva care mă înțelege. Telepatie? :o Aceleași chestii le aud și euu! :x Vaai, eu le zic vreo două în termenii Divergent/Academia Vampirilor/Instrumente Mortale/Spulberă-mă și tac toți. =))
    Ești un pandaaa adorabiliciiios!

    RăspundețiȘtergere
  16. Urăăăăsc frazele de genu'.

    '' - Nu ai viaţă socială, stai cu capul în nişte prostii de cărţi şi nici pe facebook nu intri şi pe deasupra eşti înnebunită dupa nişte băieţi din desene animate şi alte seriale tâmpite.''
    Îmi pare rău pentru viaţa voastră socială, dar eu socializez destul de mult în realitate. Nu îmi petrec timpul citind prostii de statusuri pe facebook, gen: ninge afară, mă duc la baie. De ce nu daţi şi nişte detalii, fraţilor, la ultima variantă ? Ce culoare are hârtia pe care o folosiţi, cât de comod e veceul, doar nah .. Şi cărţile ? Îmi pare rău că sunteţi atât de inculte, dar cărţile sunt un mod foarte bun de a socializa cu propria-ţi persoană .. cu subconştientul sau chiar conştiinţa, dacă vreţi, dar voi nu aveţi conştiinţă, deci continuaţi cu cititul statusurilor tâmpite exemplificate mai sus. Dar când o să ajungeţi la maturitate, nu cred că o să vorbiţi cu ale voastre colege de serviciu discuţii precum: Ştii ? Aia s-a dus la baie.
    Mda .. pe nimeni nu interesează aşa ceva.
    Şi pentru ultima oară: nu sunt desene animate ! Se numesc anime-uri şi e o foarte mare diferenţă ! Iar serialele ? Decât să îmi petrec timpul cu x băieţi curvari, poponari ori manelişti, sau fete care se încadrează perfect în statul de piţipoance sau curve (scuzaţi vocabularul) prefer să mă uit la nişte seriale şi anime-uri de bun-gust, să mă amuz sau să citesc o carte bună, iar mai târziu, când voi ieşi afară pentru a socializa voi avea o discuţie care nu include toate porcăriile pe care le spun unele persoane inculte.
    Şi ce treabă aveţi cu ''beţele'' şi părul ? Fiecare om are constituţia lui, alţii poate sunt mai *bulănoşi* - nu ştiu un sinonim - şi chiar nu cred că voi nu aţi avut vreodată o zi în care să nu vă stea bine părul.

    Oricum, Raisa, sunt cu tine. Eu poate nu sunt o angry-panda ca şi tine, dar pot deveni destul de repede o angry-cat şi e posibil să zgării.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi da, recunosc, uneori mă iau şi eu de fetele cu beţe în loc de picioare, dar după ce mă fac ele să îmi sară mie ţandăra. Sunt cam impulsivă, no comment, dar să fim serioşi când cineva se ia de coapsele tale cam plinuţe **în cazul meu** sau de beţele tale, fără să îi fi spus ceva şi ignori comentariul şi ea tot pune paie pe foc, îmi pare rău, dar nu vreau să ajung la 30 de ani să fac atac de furie în faţa copiilor mei pentru că am ţinut în mine. Nu, dragă, îţi pun în faţă că eu nu am ajuns la cheremul tău.

      Ștergere
    2. :))) Ce-mi place de tine!Ce bine ai spus lucrurilor pe nume!Camaşa gândesc şi eu.Doamne,cât de inculte pot fi.Şi da,fiecare avem constituţia lui proprie,asta nu înseamnă că trebuie să te legi de el pentru că aşa l-a lăsat Domnul.

      Ștergere
    3. Şi mie îmi place de tine scumpoşenie drăgălaşă de panda :o33 !

      Ștergere
  17. Adica, daca nu am "prieten", e de rau?

    RăspundețiȘtergere
  18. ce pot spune...unii nu stiu cand trebuie sa isi tina parerile pentru ei....nu-ti convine si nu-ti place de mine....asta e!!!nu e capat de lume....
    frazele astea sunt o mare prostie...le-am auzit si eu si stiu ca poate o sa le mai aud,dar am invatat ca nu trebuie sa imi pese parerea lor.
    mi-a placut postarea!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu sa-ti spuna cineva asa ceva? :)) Daca n-ai un prieten acum nu inseamna ca nu vei avea niciodata, cunosc fete de 28 de ani care sunt singure iar la partea cu constructia fizica chiar nu inteleg cum poate cineva sa vb asa ceva din moment ce fiecare persoana are forma ei din nastere, sau ma rog mai sunt unii aici ma refer la baieti care baga proteine in ei ca prostii sa fie cat muntele vara si iarna ca scandura :)) Eu zic ca ar trebui sa te amuzi pe seama acestor observatii pe care ti le fac aceste persoane.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dar tu esti asa frumoasa!Nu conteaza daca nu ai avut un prieten.Nu pe asta se rezuma tot in viata.

    Site-ul acela chiar e ciudat.You were right:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!:))

      Şi da,e super ciudat site-ul!

      Ștergere
  21. O Doamne , pe bune , tu chiar trebuie sa fii una dintre cele mai dragute fiinte care exista !
    Hm...oamenii mereu comenteaza , si mie imi comenteaza mereu la adresa greutatii , ba ca-s prea slaba , si cand m-am ingrasat " Ooo Doamne , ce te-ai ingrasatttt ! " :o , sau la adresa parului sau la adresa oricarui lucru pentru ca mna , ei au vieti perfecte si nu au ce sa mai schimbe la ea , asa ca incearca sa-mi schimbe mie viata :( , pacat ca nu-mi pasa de ei . :))
    Cat despre site-ul ala , hm..oameni nebuni . :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Par ciudati astia cu site-ul lor...am vazut ca sunt unguroaice pe chat :))) in fine. Lasa oamenii in pace, nu-i baga in seama ursuletule si traieste-ti viata asa cum iti place si cum consideri. Cand va veni vremea iti vei gasi sufletul pereche, inca esti prea tanar ursuletule. :) Cat despre par, valvoi e cel mai simaptic. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă zici tu..

      Hmm,mda.Cică pot ,,ghici în palmă".LOL:))

      Ștergere
  23. Din pacate exista si astfel de oameni. Incearca sa nu pui la suflet tot ceea ce spun toti oamenii carora chiar nu le pasa si chestii de gen, chiar nu merita sa te consumi pentru astfel de specimene.

    RăspundețiȘtergere
  24. Aaaah si mie imi spune lumea(cei din clasa majoritatea) ca sunt prea slaba.Si pana acum ceva timp ma deranja,asta pana am fost plecata prin Italia si toata lumea imi spunea arata foarte bine asa.Acum nu ma mai intereseaza ce zice lumea pentru ca e asa de bine sa o ignori.
    Si eu citesc foarte mult,dar niciodata nu mi-a zis cineva ca ar fi o pierdere de timp,chiar colegii,sus mentionati,mi-au spus ca e un lucru foarte bun.
    Si da,si eu sunt obsedata de actori si de cantareti,dar obsedata pe bune.Cum ar fi :Justin Timberlake,Jensen Ackless,Ian Somerhalder,Johnny Depp,Jacoby Shadix....
    Esti o super panda,mai mult decat adorabilicioasa.Esti o scumpa,te pup dulceeeee.
    P.S:Ar fi tare sa metionezi si de "panda hug":))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,nu ar trebui să îi băgăm în seamă.

      Te pup şi eu:* Data viitoare va fi şi o panda hug.Pinky promise:)

      Ștergere
  25. Si eu sunt cam ca si tine.
    Problema la mine e ca sunt si slaba, si inalta, si majoritatea prietenelor mele sunt scunde si ma simt ceva gen 'un copac care vorbeste cu o ghinda'. Nu am gasit pe nimeni mai, inalt, sa zic asa.
    Anyway, daca citesti carti sau n-ai iubit nu inseamna ca nu ai viata sociala, am citit mai multe carti ca toti colegii mei de clasa la un loc, dar pe ei nu-i prea deranjeaza asta, dar faza cu iubitul e cea mai enervanta. Okay, n-am gasit pe nimeni la care sa tin sau sa-mi placa caracterul lui, nu-mi trebuie mie relatii doar pentru ca spune cineva ca ne potrivim. o.o
    Intrebarile care ma enerveaza pe mine:
    1. De ce asculti rock?
    Ok, intrebarea nu ma enerveaza daca mi-o adresezi pentru prima data, dar daca ma intrebi din 5 in 5 minute imi ies din fire. De ce ascult? Pentru ca au versuri, melodia are un mesaj, nu 'misca-ti curu', 'da din buric', okay?
    2. Asta nu-i intrebare, dar ma enerveaza cand cineva mi-o spune: Skate-ul e pentru baieti, n-am mai vazut o fata cu skate (exact asta mi-a spus ieri seara tatal meu) o.o
    Eu cred ca femeile cu barbatii au drepturi egale, right? Daca mie-mi place sa ma dau pe skate, n-aveti de cat sa va uitati la mine si sa barfiti, don't care.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocoaso.Ce n-aş da eu să fiu înaltă.Eu sunt mică.Mică şi slabă.Îţi dai seama cum mă simt..

      Ai dreptate:femeile au drepturi egale cu bărbaţii.Şi muzica rock chiar are versuri profunde,şi nu e ca şi manelele alea idioate sau ca şi ,,Feel my fire,touch my desire".OMG.

      Ștergere
  26. Orice ai face și oricum te-ai comporta, mereu se va găsi cineva care să vorbească aiurea.
    Dacă citești ești etichetat de unii drept tocilar, dacă nu citești ești etichetat de alții drept incult. Dacă nu te aranjezi ți se spune că ești neglijentă, dar dacă te aranjezi ți se reproșează că pui prea mult preț pe înfățișare. Nu îi putem mulțumi pe toți! :D
    Ahh, societatea cu concepțiile ei stupide! Își trebuie o voință de fier ca să nu te scoată din sărite. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam aşa e.Din păcate nici unul dintre noi nu poate trăi singur.

      Ștergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce simpatica esti prin ceea ce scrii...nu am mai trecut de mult pe la tine...

    RăspundețiȘtergere
  29. Te asteapta o leapsa si un premiu la mine pe blog! >:D<
    http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2013/01/leapsa-blog-of-year-2012.html

    RăspundețiȘtergere
  30. Dumnezeule!!! Esti inconjurata de tampiti!!! Nu pot sa spun ca toti din jurul meu citesc cate trei romane pe zi,dar in orce caz nimeni nu mi-a spus nici o data ca sunt o ratata din cauza lecturii,de multe ori se intampla ca ma vad cu cartea in maina si ma intreba despre ce e,dupa care ii vad pe unii din ei ca o citesc. Ce tine de infatisare,traim intr-o tara libera si democrata,cine si ce are cu tine,cum iti porti parul sau ce forma au picioarele tale.chestia cu prietenul si viata socila m-a data gata(poate tipa a avut in vedere viata sexuala si de idioate ce e le incurca sarmanica).
    unicul lucru care trebuie sa il stii este ca nu trebuie sa le acorzi atentie acestor vorbe,si nici intr-un caz nu trebuie sa le raspunzi cu agresie sau lacrimi,ei asta si asteapta,fii mai presus ca ei,va veni timpul si vei vedea unde vor ajunge ei si unde vei fi tu :*

    RăspundețiȘtergere
  31. Deci,oficial ai spus lucrurilor pe nume. Ma enrveaza cand vine la mine nu stiu ce "fetita cu pampoane" si ma critica ca ascult rock si ea asculta Inna si manele,ca ma imbrac cu pantaloni(imi cer scuze ca nu port fuste ca sa mi se vada posteriorul si decolteuri ca sa aiba unde sa se uite tot baietii),ca n-am prieten(si ce daca nu mi-am achizionat si eu un cocalar),ca nu sunt asa slaba ca ele,ca sunt urata si ca facebookul e doar pentru fete ca ele, "de'alea destepte". Cineva a zis in gluma "N-ai facebook,nu existi." La ele este ca daca nu ai toate cele mentionate mai sus nu existi. Imi pare rau ca nu vreau sa fiu o ratata care se considera mandra ca a luat 4 la romana sau la mate. Ma rog,cam asta-i realitatea. Si cand am intrat pe site prima data am crezut ca si tipa aia care era pe chat putea sa ma vada sau sa ma auda si m-am speriat asa de tare. Acolo erau o multime de oameni care nu cred ca aveau ce face. Si cine ar da 1.99 $ sau euro ca sa stea de vorba cu ciudatii aia O.O Ca vorbeam de criticat,dar astora chiar le lipseste ceva pe acolo. 15-20 de ani experienta? Serios? Chiar m-am speriat cand a inceput sa vorbeasca aia pe chat cand am intrat pe site. Mi-am acoperit camera web :)) Ce copil mai sunt eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohh,scuze pentru greselile gramaticale. :) chiar m-a aprins subiectul.

      Ștergere
    2. Stai liniştiă,nici nu le-am observat:*

      Ștergere
  32. Raisa,am o leapşă pentru tine : http://bianca-s-thoughts.blogspot.ro/2013/01/leapsa.html .
    Sper să o accepţi :D

    RăspundețiȘtergere
  33. Gura lumii e mare, de aceea incap atatea balarii in ea...
    De fapt, tu stai linistita problema grava e la ei si ce e mai grav ca nu isi vor da niciodata seama de asta si vor muri in imbecilitate.

    Take care:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Mhm.Chiar aşa.Ce mă bucur că nu sunt nici eu singură :) .Oamenii...ce să le ceri ?
    Apropo ,lepşui-te-aş :3 !
    http://fantasy-readers.blogspot.ro/2013/01/lepsui-te-as.html

    Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  35. Celor care ti-au spus asta trebuia sa le zici ceva de genu : Take a life dude! :)) ei nu stiu sa-si vada de lucrurile lor si incep sa-ti zica tie de una si alta ,a am uitat :-? ei nu au asa ceva :)) Stupizeni si eu cred ca ar trebui ignorati dar si sa le dai o lectie >:) cu varf si indesat ca o panda rea >:) :)) pupicii! :*

    RăspundețiȘtergere
  36. Mda...Si eu primesc chestii de genu asta....Dar oricum nu asculta la toate persoanele care nu stiu sa citeasca decat pagini de facebook....Hai sa le gasim un nume amuzant....Deocamdata nu gasesc nimic...REVIN DACA GASESC CEVA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. toate comentariile facute de altii inafara de una* sunt din gelozie defapt,drept sa spun, de ce zic asta ,simplu pentru o persoana nu crirtica doar ca sa critice ci vrea sa spuna ca defapt ea e mai buna decat tine,deci persoanele sunt geloase sau au fustrari in leg cu propria persoana nu cu tine,cand sunt rautacioase arata ca tu esti o persoana de invidiat )

    * asa am zis inafara de una : ce ratata, citeste carti ! pff .. asta nu e invidie e prostie..
    e vechea vorba , cine zice ala e.
    Tocmai "promovari" din acestea fac din oameni gunoaie,keep reading , poate imi spui si mie ce iti place sa citesti si ce preferi,mi-ar placea sa vorbim daca doresti ,fin )

    RăspundețiȘtergere
  38. Ma, eu vad ca tu primesti numai comentarii d-alea kilometrice.
    Na, eu iti zic sincer, ca, nu ma am la chestii d-astea.
    Tot ce trebuie tu sa faci e sa lasi tampitii in pace.
    Multumesc pentru pareri si sustinere, esti o scumpa! :*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact