>
Blogosferă Emails

Emailuri.[,,E urât să ignori"]

08:51 Raisa
Salutaree tuturor!Ştiţi,după postările din ultima vreme tot poporu' s-a răscolit.Persoanele care se simţeau în cauză au început să îmi trimită emailuri cu tot felul de acuzaţii şi jigniri,pe care,desigur le-am marcat ca spam.
                                                                        
  Nu credeam că se va ajunge aici.Adică,fiecare piţipoancă [piţiponc:))] care s-a revăzut în postările mele din ultimele 2 săptămâni a început să mă înjure şi să îmi facă tam-tam prin e-mail,pentru că ştiţi dragilor,ei aicişa pe blog nu se pot manifesta.Aşa că,le voi răspunde uite aici,direct în faţă,aşa cum ştiu eu mai bine,aici,cu toţi amicii mei virutali de-o parte.Ştiaţi că sunt rea.Nu ştiu de ce îmi mai trimiteţi emailuri cu ameninţări,că oricum nu se prind de mine.Nu am să ,,copy/paste" aici toate emailurile pentru că totuşi,persoana cu pricina s-ar face prea mult de râs,aşa că le voi povesti.

  • O tipă(cred:) ) care s-a semnat cu V. mi-a spus că sunt prea directă,că nu am gusturi bune în muzică pentru că nu ascult 1D şi că sunt o ratată pentru că ştie că mie nu îmi place să colecţionez reviste.-Vreau să spun că emailul acesta m-a amuzat copios.Adică,sunt o ratată pentru că nu colecţionez reviste?Nu am gusturi bune pentru că nu-i ascult pe puştii ăia cum se lălăiesc toată ziua şi cântă melodii nu ştiu cui adresate?Doamne,mare este grădina..
  • O fată,pe numele ei Daria,mi-a scris un email cam aşa:,,Ah,să şti că mie nu mi-a plăcut niciodată blogul tău.Se vede că ai 14 ani.Este numai roz,e plin cu panda..şi să fim serioşi,tu eşti un panda?E urât să ignori persoanele care îţi spun advărul".-Nu ştiu câţi ani ai tu,dar să ştii că,deşi am 14 ani [ceea ce nu cred că e prea important în blogosferă dacă gândirea ta e matură] ştiu cum se mânuieşte un blog,şi cu siguranţă am muncit dublu faţă de cât ai muncit tu măcar pentru o problemă la logică pentru a administra această pagină.Şi să mai ştii un lucru:în blogosferă îţi este permis să fii oricine,orice,oricând.Deci,îmi permit,ca pe blogul meu personal să devin o panda adorabilicioasă,şi îmi permit să te fac pe tine o iguană fără creier.XOXO:*

P.S:Dacă nu ţi-a plăcut blogul meu niciodată,atunci pentru ce îl mai citeşti?

  •  Zura spune:,,Eşti o persoană minunată,şi chiar nu vreau să fiu rea,dar blogul tău este o pierdere de timp".-Um..dacă asta consider tu,e OK.Cui îi place,să îi placă,cui nu..nu.Nu pot obliga pe nimeni să citească acest blog.
  Ya,să nu credeţi dragi emailatori pe care nu îi cunosc că mi-aţi stricat ziua.Nicidecum.Ba chiar am să vă fac un post special(dedicat vouă,haterilor) în care am să spun cât de mult vă iubesc eu pe voi,pentru că vă dedicaţi atâta timp ca să mă faceţi pe mine să mă las de blogging.Sorry,dar asta nu se va întâmpla prea curând,pentru că eu iubesc această comunitate,şi ador să îmi fac cititorii să zâmbească,aşa că îmi pare rău să vă dezamăgesc.
    Am primit şi emailuri frumoase,şi le mulţumesc încă odată celor care îmi citesc blogul că sunt alături de mine şi că mă susţin în orice.Pentru voi sunt un milion de îmbrăţişări puffy de la Raisa,the panda:*

  By the way:aţi văzut-o pe cea mai slabă femeie din lume?Din lipsă de ocupaţie butonam ieri telepişca până când am nimerit pe Antenta 1.Acolo,la Acces Direct,o intervievau pe cea mai slabă femeie din lume,care la 39 de ani,1,72 m înălţime,are doar....25 de KG!M-am îngrozit când am văzut-o,mai degrabă arăta ca un schelet viu decât a femeie.Fiecare oscior din corp îi era vizibil.Nu am să pun pe-aici poze cu ea pentru că nu vreau să visaţi urât la noapte.
 So,this is it darlings,de acum nu ştiu dacă voi mai posta chiar atât de des deoarece peste o săptămână începe şcoala şi nu voi mai avea atâta timp liber,dar în orice caz,nu voi abandona blogul.Vă pup and take care:*
 Un mesaj pentru bloggeri:NU vă lăsaţi doborâţi de nişte persoane care practic asta vor să vadă(haterii).Nu le daţi satisfacţie.HATERS GONNA' HATE!!
Have a nice day:*:*
                                                             

You Might Also Like

74 Curioşi

  1. Câh! Atât pentru cei care au trimis acele mesaje, cât şi pentru scheletică. Am văzut-o şi eu şi arăta oribil. Anorexică sau nu (este, este!), aia clar s-a întâlnit şi cu bulimia!
    Trecând peste femeia-schelet...
    Pentru cei 14 ani ai tăi, eşti mai mult decât okay. Şi dacă aveai 11, care era problema? Asta nu înţeleg. Am întâlnit o grămadă de tipe mai mici ca mine şi care m-au lăsat cu gura căscată.
    Din mesajele lor, eu am înţeles că dacă ai 14 ani şi nu asculţi 1D, nu colecţionezi reviste şi nu te laşi de blogging, eşti o cauză pierdută. Fruuumos! Oamenii ca voi (trimitorii de ameninţări) ne inspiră. Ţineţi-o tot aşa! *wild hug for all of you*

    Ştiu că nu te interesează răutăţile lor. Ţine-o tot aşa şi în viitor! Cius :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,femeia aia e absolut scârboasă.Cât despre senderii de emailuri aiurite..n-au decât:)).Am vrut să vă arăt şi vouă cât de aiurea se comportă oamenii din ziua de azi.

      Ștergere
  2. Da, am vazut-o azi dimineata la stiri....OMG...Prefer sa fiu mai plinuta decat asa...Sa stiu ca nu se vad decat oasele care trebuie...
    Sii.....mama m-a invatat ceva: ca daca fac chestii de genu asta, sunt invidiosi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Decărcareeee:
    Pe bune?! Daria aia, zice că ești imatură?! Ți-a citit vreodată postările?! Eu nu ți-aș fi dat 14 ani după felul cum scri. Ți-aș fi dat 16,sau mai mult! Și ce dacă de semnezi ca un panda? Ce-i deranjază pe ei ce faci tu cu timpul tău liber? Âh! Eu cred că pur și simplu sunt invidioși pe faptul că ai un blog minunat și mulți prieteni. :) Mie îmi place blogul tău și mă bucur că nu o să renunți din cauza unor persoane care...nu stau bine la capitolul dâng dâng! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii:)):*.Daa,şi eu cred acelaşi lucru,şi mă bucur că mă susţii!:)

      Ștergere
  4. Ahahaha =))
    Frate, ce ma amuza ratatii astia. Cum dau ei replici citite de pe feisbuc.
    Oameni care vor atentie.

    Nu pune la suflet. Da-i in mama lor :-j

    Salutari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi,da.:)) De asta îmi iubesc haterii!:))

      Ștergere
    2. Daca mai primesti mailuri d-astea, sa le pui aici integral. Ne mai amuzam si noi :))

      Ștergere
  5. Haterii sunt doar niste ratati ai societatii. Nu-i baga niciodata in seama.
    Eu ador blogul tau, te urmaresc cu drag si iti doresc succes in continuare.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. ce retardati...chiar asa urmatoarele emailuri sa le pui pe blog, sa facem cu totii umpic misto de ei...
    pff...ce sa zic oameni fara caracter, ocupatie si fara viitor!
    tu, esti o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mesaje rautacioase! Cum poate sa zica asa ceva despre tine?
    Blogul tau e atat de dragut si mie imi place sa vin aici.
    Ne mai amuzam si noi de prostia unora.
    Tu oricum esti speciala. Lasa-i sa-si piarda timpul comentand. :)
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu colecţionez reviste. Viaţa mea un eşec. O să mor de ruşine. Sunt o ratată. *palm face*
    Daa, să ne apucăm de povestit, primul meu hater *ce frumos :))* m-a făcut în toate felurile nu pentru că sunt ciudată, nu pentru că critic multe serii sau am greşeli în exprimare, ci pentru căă... ascult Lana Del Rey =)) Okay, mi-a spus ce trupe să nu ascult, pentru că ţara se duce de râpă cu idioţi ca mine şi să mă duc.. undeva :))) Neaa, sincer, au sărit toţi pe el şi acum îi duc dorul, că nu mai am de cine să râd. Whatever :3
    Mie îmi place blogul tău roooz. Cred că şi persoane de 20 de ani ar putea să aibă aşa un aspect, pentru că e pur şi simplu adorabil.
    Şi Sfintee, fata aia chiar credea că tu te crezi un panda? Cât să ai? 7 ani? =))
    Îmi place cum îi tratezi tu :3 Ne iubim haterii :))
    Come here, little panda >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahaha:)).Ce bine ai nimerit-o!Lana Del Rey îmi place şi mie la nebunie.Are nişte versuri care mi se potrivesc perfect.

      :)):* Xoxo,Rose:*

      Ștergere
  9. O.O
    Eu am primit doar un mesaj de genu' şi sincer, nici nu l-am băgat de seamă. Oricum, se vede clar că pe prinţesele roz, care visează zi şi noapte la 1D le cam supără posturile tale. Okay, nu am nimic cu 1D, nu-i urăsc dar nici nu-s ceva fană de-a lor şi şi dacă aş fi, aş avea puţin creier în cap încât să nu trimit email-uri cu ameninţare că l-a făcut pe Harry nu ştiu cum. Really bitch, really? Nu le înţeleg, adică se cred tari dacă ameninţă pe cineva? Pun pariu că toate fetiţele alea n-au mai mult de 10 ani. O.O
    Anyway, eu sunt mai mică ca şi tine, am 13 ani ( imediat 14, fuck this shit .-.) şi chiar nu mă interesează de persoanele care spun: 'Oh, dar eşti prea mică pentru blogging'. Scuzaţi-mă, e viaţa mea, fac ce vreau cu ea.
    Eu te susţin şi dacă ai nevoie de ceva partener care să-ţi apere spatele, I'm here b-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-acord cu tine!M-am amuzat copios pe seama lor.:*

      Ștergere
  10. WTF? Sunt foarte caraghioși mai-sus-menționații! Dacă nu le plac persoanele cu gusturi diferite, de ce își mai pierd timpul pe bloguri, sau trimițându-le mesaje? Asta dovedește că ei înșiși nu au o viață reală. O_o
    Fiecare e liber să asculte și să-i placă tot ceea ce vrea, mă bucur că nu te-au demoralizat aceste mesaje. Keep up with the awesomeness! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi,ai dreptate.Şi mersii de susţinere:*

      Ștergere
  11. *facepalm* Unii oameni pot fi atât de patetici. Cum am spus cred că şi într-un alt comentariu, în lumea asta trebuie să existe şi persoane care să scoată tâmpenii pe gură (sau să le scrie)
    Părerea mea este că aceste persoane care ţi-au trimis astfel de e-mail-uri n-au ce face cu timpul şi cu viaţa lor. Serios acum! De ce să se ia de o persoană, care mai mult ca sigur îşi face treaba mult mai bine decât dacă ar fi făcut-o ei. Doar ca să se simtă bine? Please!
    Mă bucur că reuşeşti să faci faţă situaţiilor de genul ăsta:D Eşti o persoană minunată, şi ştii cum se spune "Haters gonna hate"
    Apropo, femeia aia era hidoasă. Doamne, cum poţi să-ţi faci aşa ceva?
    Te pup dulce:* Stay strong!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii mult de susţinere:*

      Eu nu m-am speriat când am văut-o,doar m-am scârbit.

      And ya,haters gonna' hate:)):*

      Ștergere
  12. Mdeah,astea-s persoanele geloase...Şi care-i problema lor până la urmă?!E blogul TĂU,deci faci ce vrei cu el!Întradevăr şi pe mine m-a amuzat complet emailul acela cu "nu ai gusturi bune la muzică pentru că nu asculţi 1D " .Amice,nu toţi avem aceleaşi gusturi,get over it!
    Oricum,good for you că nu-i iei în seamă!:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru ei e greu atunci cand le strici lumea plina de vedete rasuflate si minciuni. Eu una nu am avut nicioata mai mult de 5 reviste, inafara de alea care ma invatau engleza. Si mai ales care e faza ca ai paişpe ani? Si eu am tot atat, si majoritatea persoanelor din blogosfera pe care le stiu au 14 sau 15 ani.
    Haterii astia sunt amuzanti rau. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Waiii!Cred ca esti chiar faimoasa daca primesti atatea emailuri de la hateri!:))Trebuie sa fi importanta ca sa te urmareasca atatea persoane desi nu te plac nici pe tine nici blogul tau!..Cat efort depun haterii tai:o3

    Si app..mie imi plac panda!-.-Chiar am unul;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-s nu ştiu cât de faimoasă.Poate pentru că orăşelul meu e mic şi se află orice face o persoană.

      Ai un panda?OMG,nu e cumva nepoţelul meu?:)):x

      Ștergere
  15. fiecare are o alegere - fie le place sau nu le place.
    Dar sa consideri ca,gusturile tale se aplica la toata lumea si sa judeci in felul asta e gresit.
    Acum pentru tine . tu sti cum esti esti si poate te sti cel mai bine ,iar daca te cunosti poate lumea sa spune ce doreste caci nu te afecteaza asta ,am dreptate ? :)

    btw imi place blogul tau ) hugs

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi s-a intamplat si mie sa fiu amenintata de o tipa nebuna de vreo 20 de ani :)) deoarece am scris ceva de bitchulica de sorasa . HEHEHEHE ;;). Ca si cum mi-ar pasa..

    RăspundețiȘtergere
  17. Câţi copii tembeli există pe planeta asta! Mother of God. x.x
    Care e problema lor? Au rămas fără bomboane Sugus, săracii. Şi fără suzete.
    Şi eu am fost ameninţată odată pe Facebook de nişte încuiate. Una îmi zicea că îmi închide contul dacă nu-i dau ei like la nu ştiu ce tâmpenie... După ce că intru pe Fb o dată pe an, trebuia să dau eu de mesaje de-astea de la dihoriţe complexate. 8-|
    BTW, şi eu am văzut-o pe tipa de 25 de kg de dimineaţă, la ştiri. Ce pot spune...
    Unii au probleme grave.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai bine e să îi ignorăm,deşi Daria spune că ,,NU E FRUMOS SĂ IGNORI":))

      Ștergere
  18. Mda . =)) M-a amuzat faza cu igoana . Ioi , cred ca pe oamenii aia ii doare nitel scafarlia . Daca blog-ul tau era asa aiurea , nu aveai aproape 200 de abonati ( si sunt sigura ca te citesc mult mai multi ) si nu erai asa indragita . Eu una iubesc ce scrii , aduci voie buna si esti o dragutaaa :x . Oricum , lasa-i pe fanii Jb si 1D sa-si planga de mila , stim noi mai bine cat ne place de Raisa aka Panda adorabilicios . :o3
    A si da, am vazut-o si eu pe femeia aia.. pf..

    RăspundețiȘtergere
  19. Răspunsuri
    1. Puştoaicele care cred că ăia sunt ....,,bunoci".:))

      Ștergere
  20. Ah, ce ma bucur ca eu nu primesc mail-uri idioate! :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu inca n-am primit mail-uri din astea, dar mi-a spus un tip smecher si foarte inteligent (chiar e, no sarcasm here) ca n-am gusturi in materie de carti. Eeeh, uite, de-aia intru eu in greva acum :-J. Aloo? Astia cu mail-urile. Ratatilor! Nu veti reusi niciodata sa aveti un blog ca al Raisei! Si n-aveti decat sa va bagati degetele-n priza si unghia-n gat! As aprecia, da. Mersi :) Si sa-mi bag picioarele! Tanti aia anorexica aproape ca m-a facut sa plang. Cand am vazut-o, am inceput sa tremur, si mi-am spus pentru prima data in viata, Cat sunt de frumoasa! :| Haters gonna hate Rai, n-ai ce le face. Suntem aici pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iooooii,Furelise,aşa mă bucur că mă susţii!Nici nu ştii cât.Mulţumesc frumos!Şi eu cred că ai nu gusturi bune în legătură cu cărţile,ci gusturi FOARTE BUNE.Şi mie îmi place blogul tău,şi eşti o norocoasă că nu ai primit mailuri d-astea.

      Ștergere
  22. Cum am mai zis cei care te sacaie cu chesti dinastea nu au o viata si vor sa fi la fel ca ei.Dăăă suntem oameni și dăăă mai suntem si diferiti,dar ma rog :-j mereu vor exista asemenea specimene.Mie mi-a spus mama de femeia aia ,mai bine ca nu am vazut-o x_X :)) pupicii panda adorabilicioss ce esti! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. :)) sunt tare comice mai ales aia cu revistele :))
    Și eu am primit, mai grav că la mine erau persoane din viața mea reală. Eu zic că persoanele care trimit aceste genuri de mesaje sunt doar invidioase. Dacă nu le place să nu mai citească.
    Cum să nu le placă un blog roz?
    Eu îl ador :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Hei! Am nevoie rapid de tine :D. Alege te rog o temă din cele propuse pe blogul foto. Până în ora 12... ;;). Te rog, te rog, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu stiu cine ar fi in stare sa iti scrie asa ceva,dar cu siguranta nu e prea OK.Blogul tau e genial,il citesc de fiecare data cand apare cate un post,are un design neobisnuit si cool!

    RăspundețiȘtergere
  26. Şi tu bineînţeles nu ai să ţii cont de acele persoane care te sâcâie prin e-mail.Nici nu ai avea de ce.Trebuie să faci întotdeauna ceea ce simţi.
    Cât despre femeia aceea atât de slabă:e îngrozitoare.Mă mir că a zis câte kg are.Zilele trecute nu a vrut să fie cântărită în direct la emisiune.:)).Nu mai ştiu ce să prezinte pentru a face rating.Vai şi amar!

    RăspundețiȘtergere
  27. Deci Zura şi Daria m-au făcut să râd copios. :))
    Nu am să le jignesc în mod direct pentru că nu vreau să mă trezesc acuzată de ceva, dar cred că îşi dau şi singure seama de ce - sau nu? -.
    Şi nu-ţi face griji, pentru mine pricum vei rămâne forever and ever o panda adorabilioasă, aşa că ... don't worry! :*

    RăspundețiȘtergere
  28. Eh, vezi și tu, Rai, de ce ne iubim noi hateri până peste cap? Aici poți fi cine vrei tu să fii, să arății ceea ce vrei să arăți, să zâmbești poate atunci când în realitate nu poți, dar unii nu înțeleg asta. Și până la urma cam cum a spus și finalistul de la Românii au Talent, Cristian Gog, ”Nu mă interesează părerea oamenilor, important e că i-am interesat îndeajuns de mult încât să mă urmărească și asta contează.” sau ceva asemănător, dar asta e esența și cred că e lucrul care a ajuns să mă coordoneze pe mine și mă ajute să suport tot - sunt atât de interesantă încât s-au strofocat să mă facă să le aud părerea.

    RăspundețiȘtergere
  29. Doamne,ce looseri,zău aşa!Cine se ia de tine,Raisa,se ia şi de mine.So,uite fraza mea pentru toţi haterii ăştia:
    Dragi hateri ai Raisei,sunteţi nişte rataţi fără viaţă socială,fără pic de imaginaţie.Cum îndrăzniţi să vă luaţi de o bloggeriţă atât de drăguţă şi de treabă?Vă e ciudă?Daţi-vă foc,rataţilor!

    Te pup,Rais:*.Să nu pui botul ăla drăguţ de panda la ce zic aiuriţii aceştia!Keep yourself strong!:*

    RăspundețiȘtergere
  30. Voi,fraierii astia care ii luati apararea Raisei,sa stiti ca nu ma doborati pe mine.Daca tot sunteti asa mari adepti ai opiniei,atunci sa imi respectati si mie opinia.Si in primul rand,Raisa,parca mailurile erau cofidentiale,nu?

    Credeti-ma ca nu numai eu consider ca blogul asta e de cacat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând,mersi mult că îmi faci rating pe blog şi că îmi înmulţeşti numărul comentariilor vrând să îmi faci rău:))

      În al doilea rând,de cititorii mei,nu apuci să te legi.Poate peste cadavrul meu.Şi chiar trebuie să mă omori,dacă mă urăşti atât de mult:*

      Nu prea îmi pasă sincer,ce crezi tu deoarece eşti o fiinţă nesemnificativă pe blgoul meu.Nu îţi şterg comentariul ca să vadă şi ceilalţi ce fel de om eşti.Mulţumesc încă odată pt. vizualizări şi comentarii gratis,iguano:*.XOXO!

      Ștergere
    2. Iguana zici?Acum ma si jignesti?Stiai ca pot sa te reclam?Si nu ti-as face vizualizari si comentarii daca nu as fi avut ceva de spus.Ce crezi ca imi poti face tu mie,pitica de 14 ani?Crezi ca ma sperii?Parerea mea tot aceasi e:cititorii tai sunt niste fraieri,pentru ca pot sa citeasca asa ceva.Postarile tale sunt scarboase.

      Ștergere
    3. Blogul meu nu e bâlci,şi mai ales secţiunea de comentarii.Şi te og frumos să nu te mai legi de cititorii mei pentru că sunt cu mult mai presus decât tine.La revederci!:*

      Ștergere
  31. Ce nebune (daca chiar sunt fete):)) "Este numai roz,e plin cu panda..şi să fim serioşi,tu eşti un panda?" :)) Cum sa spui frate asa ceva...pai daca tu ai 14 ani, ea cat are daca scrie asa ceva? Eu consider ca e un blog foarte reusit, in primul rand rozul este o culoare feminina iar cu panda e chiar ceva un plus...aduce un zambest unei persoane cand viziteaza blogul. Important este sa-ti placa tie ceea ce faci si...oricat ai incerca niciodata nu vei putea sa ii multumesti pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  32. Absolut de acord cu e-mailerii! Nu? Cei ce trimit mail sunt maileri. Eu nu reusesc sa imi trimit mail nici mie! (O tehnica interesanta de a-ti scuti spatiul de pe hard. Iti ti datele pe mail. Numai sa nu iti uiti parola!). Panda e mai "voluminos". 120-150 Kg. Si, apropo de gusturi, cum e sa mananci numai bambus? In rest, nu bagati in seama toate nimicurile. Continuati tot asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)).Da,panda sunt mai voluminoşi,dar eu sunt un panda mai micuţ,un fel de rasă specială ca să zic aşa.Şi bambusul este grozav!

      Ștergere
  33. Eh,lumea e invidioasa,cred.Imi place atitudinea ta,chiar trebuie sa ignori persoanele care nu iti agreaza blogul,cum si ele ar trebui sa te ignore daca nu te agreaza.Dar vad ca au destul timp sa iti scrie mail-uri idioate...
    Keep up the good work,girl,you rock!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  34. Raisa, te apreciez pentru putere ta !Şi cred că sfatul tău,acela de a nu le da satisfacţie haterilor merge şi în viaţa reală. Fii tare şi sa mai continui cu blogul tău, e chiar superb.

    RăspundețiȘtergere
  35. Ai 14 ani? Serios ai un vocabular mai avansat ca al meu:)))
    Si daca nu le place blogul de ce intra pe el? Daca ar fi o pierdere de timp, nu ai avea atatea comentarii.
    Lumea e geloasa!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact