>
Lazy Le me

Când există lene.

10:05 Raisa
Hellloooooo luummee!De când nu am mai postat!De aproape o săptămână.Se pare că şcoala asta ne cam fură din timp,cel puţin pe mine m-a lăsat în pană de minute şi de secunde libere.Nu am să pălăvrăgesc aici prima mea săptămână de şcoală plictisitoare,nu am să mă apuc să descriu şi să vă întreb cum a fost la şcoală,pentru că ştiu că joaca asta are şi o parte bună,dar şi o parte proastă(matematica,da).
  Păi,ce ne facem când nu există ambiţie?Categoric toate lucrurile pe dos.Adică,ne apucăm de un lucru şi ne tot lungim,lăsăm de azi pe mâine..şi nu cred că vreţi să vă spun ce se întâmplă când eu fac lucrurile mâine,deşi le pot face astăzi.Aşa ca un panda leneş ce sunt,o să vă dau motive pentru care să mă urâţi pentru că sunt aşa leneşă.Yap,yap:

  • Uneori,când îmi trebuie neapărat un lucru,mai bine stau în casă şi citesc ca un panda adormit decât să merg să îl cumpăr(sau să îl fac).Niciodată nu am înţeles de ce.Păi..dacă îmi trebuia neapărat lucru' ăla,pentru ce mai stau pe gânduri?Sunt ciudată..ştiu.
  • Am caiete ordonate,cameră ordonată,dar în dulap e dezastru.Pfuu,păi asta e cea mai complicată treabă.Îmi e atââââââât de lene să îmi fac ordine în dulap încât mai bine îmi aranjez pluşurile de enşpe mii de ori pe birou în rânduri diferite.
  • Niciodată nu termin ce îmi propun.Şi asta din cauză că..hmm,pentru că..pentru că îmi este lene.Pfadshdhsfkdjfsdjk!
  • Mă apucă groaza când ştiu că trebuie să îmi scot căţeluşa să îşi facă nevoile.Off,nu puteau să înventze ăştia un WC pentru căţei?Biata mea căţluşă,s-a ales cu o stăpână leneşă,care abia se sinchiseşte să o scoată la treburi.LOL
  Voi ştiaţi că sunt leneşă?.DE CE?Păiii-asta îmi e în sânge.By the way,eu citesc acum Anna Karenina,şi  nu pot să o las din mână 5 minute!Am citit XII capitole în două zile.THIS IS WOW.Şiii cu tot cu şcoala asta de..prost gust,am reuşit să citesc totuşi.Uitaţi o poză la şcoală,în care eram super-mega ultra plictisită:
Mhmhmh,se vede pe făţălăul meu că nu am chef nici de mate,nici de nimic.Şi încă ceva:Raisuca s-a hotărât să pună mâna pe cărţi de la bibleotecă!Da,da,să ştiţi că bibleoteca de la noi din oraş e grozavă!Are până şi cartea ,,Vampiraţii",care e nou apărută.Dacă nu mă înşel,au şi ,,Cercul Secret".Eii,ce ziceţi?Bună idee,bună,bună nop?
Vă las acum cu o piesă suuper,pe care am ascultat-o tot timpul acesta în care am postat:

Aww,yaa!V-am ţucat!O zi bună s-aveţi!
Hai că ştiu că nu numai eu îs leneşă uneori.Care sunt momentele voastre de lene?

You Might Also Like

62 Curioşi

  1. Oh, e o mare problemă cu lenea asta ... cred că dacă ar durea mulţi am fi morţi de mult. -.-"
    Şi mie îmi place melodia .. o ascultam cândva. :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Lenea asta :))
    Dacă încă stai în picioare e bine. Noi dormeam pe bănci :))
    Și la mine e cam la fel cu dulapul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ne spui cum este cartea Anna Karenina, am primit si eu DVD-ul de curand, si sunt curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi dai seama că voi face asta.Până acum e grozavă!

      Ștergere
  4. Știu și eu cum e cu lenea asta:)) De multe ori mi-e lene să fac și cele mai simple lucruri:))
    Iar weekend-ul ăsta am de gând să lenevesc în continuare:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu o lene in mine acum.. :))) dau vina pe weekend

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei hai sa te linistesc Rasisa,iti spun in secret ca eu tot sunt lenesa :),si tot am peste tot ordine inafara de dulap,deci ori sintem noi ciudate in lumea asta normala,ori santem normale incojurate de ciudati,alege tu care iti place mai mult. Have a nice day baby :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Uf,şcoala asta...mă omoară, am nevoie de mai mult timp.
    Şi chiar din prima săptămână profii s-au decis să mă asculte, iar a doua săptămână de plină de lucrări la diferite materii.Grozav, nu?
    Şi ăăă, arăţi destul de bine în poză. Eşti frumoasă.
    Iar legat de ultima întrebare, am o lene în fiecare dimineaţă în care mă trezesc obligată să merg la şcoală. Patul e aşa dulce şi ademenitor...
    PS:Mi-a fost dor de postările tale aproape zilnice, Panda...
    Xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii.Dap,se pare că suntem toţi cam leneşi:))

      Ștergere
  8. Cum să fii leneșă? Dar uite cât de mult citești! :X
    Eu am Anna Karenina de 3 ani în bibliotecă, dar nici acum nu m-am apucat încă de ea. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citesc stând.Deci nu se pune,muhahaha:)).Îţi recomand Anna Karenina.Mă supăr pe tine dacă nu o vei citi!!!

      Ștergere
  9. Si eu sunt cam lenes. In acest moment sunt atat de lenes incat si lenei din mine ii este lene sa-mi fie lene :)) Ciudat, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Lenea apare doar atunci când trebuie să faci un lucru, după părerea mea.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e tot timpul.Eu sunt lenea întruchipată:))

      Ștergere
  11. Si eu sunt lenesa, la fel ca tine :))

    RăspundețiȘtergere
  12. La mine în cameră de puţine ori e ordine în şifonier...
    În rest,prăpăd!...Ana Karenina e o carte foarte frumoasă.Am citit-o cu ceva timp în urmă dar încă se află printre preferatele mele!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muhahaha.Da,Anna Karenina e o carte frumoasă.

      Ștergere
  13. Subiduba de draguut;o3.
    Awaliu scoala asta..lenea e cucoana mare la mine prin sertare=)).
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Deci zici ca m-ai nimerit cu postul asta :)) la ce vreme e afara chiar trage a lene :)) cat despre momentele in care mie lene ,pff :)) cam si la mine e ca si la tine daca imi trebuie ceva si nu am chef mai bine il iau alta data cand ies.A naibi lene!! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-e lene uneori sa ma dau jos din pat sa-mi iau telefonul de pe birou,mi-e al naibii de lene sa repet si a treia oara ceea ce am zis,atunci cand nu ma intelege cineva si mi-e cam lene sa scriu la mate!:))
    Un weekend fain iti doresc,pupic dulci,take care!:*:*:*
    P.S:Superba melodia!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Si u sunt un lenes si jumatate!Apropo,foarte fain noul aspect!:>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm,se pare că eşti singurul care a remarcat asta!Mersii:*

      Ștergere
  17. Exact așa mă simt și eu. Am lene acută :o3
    După ce m-am întors acasă, mi-au trebuit 35 de minute ca să mă dezbrac și să mă schimb în alte haine. Mi-am bătut propriile recorduri, cred :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Când....Hmmmm.....Cred că atunci când trebuie să-mi scriu...pentru orice materie (În special mate...)Și atunci când pur și simplu am momente când mi-e lene și să respir, clipesc, să-mi pun inima să bată....
    Ce să zic...lenea e un virus care stă în aer constant.... Și cred că îi place în România asta a noastră...:)

    RăspundețiȘtergere
  19. si eu m-am apucat de citit saptamina asta))si btw-piesa e superba!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ooo da , si eu sunt foooooarte lenesa , mi-e lene sa invat , sa-mi fac temele sau orice alta chestie utila mie . Urasc partea asta a mea .. dar .. mno , nu te poti pune cu natura .
    Si doooo , tu esti asa frumoasa si cand esti plictisita <3 .
    Ai grija de tine! >;d<

    RăspundețiȘtergere
  21. Uite lenea asta m-a făcut și pe mine să comentez așa târziu! :)) Glumesc. Nu. Școala a făcut asta. :-w Am așaaa puțin timp să citesc blogurile voastre. Fuck!
    Eh, pe mine lenea mă apucă atunci când:
    1. Avem de învățat la geografie.
    2. Mama zice „Fă și tu tema aia la fizică.”
    3. Când șifonierul arată..„bine”.
    4. Trebuie să mă schimb.
    5. Când mănânc. :-?? Asta a sunat ciudat dar, așa e.
    Arăți drăguț și plictisită. :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuuui,cât de bine ai nimerrit-o!Şi eu sunt la fel.

      Ștergere
  22. Daca ar exista un concurs de lene as fi deja pe unul din locurile fruntase. Colega mea de banca trebuie sa ma suporte toata ziua(si nu glumesc) cand zic: " Vreau acasa!!!". Dupa doua minute " Vreau acasa." Si tot asa. Alexandra ti-ai facut temele la franceza?(intreba fiindca stie ce o sa zic) Nu,mi-a fost lene. Mi-e lene cand ma gamdesc la scoala si sa ies din casa iarna pe frigul asta. Mi-e lene cand ma plictisesc. Mi-e lene de lene. :)) Eu gasesc din orice un motiv de leneveala.

    RăspundețiȘtergere
  23. Toti avem cate un pic de lene... :) niciodata nu m-am simtit mai lenesa ca acum :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Scuze pentru absenta, as da vina pe scoala, zau, dar din pacate, nu scoala-i de vina de data asta. Mi s-a stricat pc-ul. Shit. I'm missin my bloggin' Zic sa comentez acum repede cat mai am laptopul acasa, ca de maine iar raman pe uscat :o3 Esti asa de adorabila, uruletule <3 Asa bosumflata si plicisita :) ;;) Eu sunt lenesa pai, pentru ca sunt. Sa zicem ca ambitia mea este in general cam de 60%. Uneori creste, alteori scade, dar niciodata sub 40% :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şcoala asta ne încurcă toate planurile,no?

      Ștergere
  25. Mancam lenea cu lingura la fiecare masa =))).Si eu sunt la fel. De exemplu ,mi-am propus ca o sa o las cu blogul mai rar ,ca o sa intru pe pc destul de rar,ca voi invata mai des.Da de unde :))).
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  26. Toti avem momente de lene :)) pentru ca apare atunci cand dispare motivatia si apar intrebarile si apare plictiseala, discomfortul si toate cele rele... :) Acum sa fie oare un semn al asteniei de primavara ??? :))

    RăspundețiȘtergere
  27. :D daaa, esti o draguta:D chiar si plictisita :d pupicei

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact