>
LOL Losers

Another one bites the dust.

09:08 Raisa
Salutaree!Ştiţi,chiar nu m-am putut abţine *puppy eyes* să nu postez în ultima zi de vacanţă.Chiar nu..pentru că mi-am adus aminte de un subiect care pe mine mă enervează şi nu l-am pomenit!Da,oameni buni,nu l-am pomeniiit!Aşa că,scuzaţi că vă deranjez ultima zi de văcănţucă,dar trebuia NEAPĂRAT să scriu!N.E.A.P.Ă.R.A.T!
  Cred că ştiţi şi voi cât sunt de naivi românii.Toată lumea spune asta,şi să ştiţi că ochii mei fulegrători de panda (ochi fulegerători sau fulguieţi?) au observat asta de mult,mult timp.Adică..lumea pe internet ne fraiereşte,live ne prosteşte,şi la televizor la fel.Atunci ce aşteptări să mai avem unii de la alţii dacă suntem aşa uşor de condus şi de manipulat?Hăă?

  • Odată,când mă plimbam pe străzile aglomerate ale Craiovei am dat nas în nas cu o..vrăjitoare(sau ce naiba e femeia aia cu batic cu steagul Americii legat pe cap şi cu un glob de cristal pe masă) care mi-a spus să nu o mai deranjez altă dată,că ea munceşte din ,,greu" să ghicească viitorul unor pietoni naivi.M-am retras la vreo 2-3 paşi şi am urmărit întreg ,,spectacolul".Bătrânica cu pricina invita cetăţeni nevinovaţi de pe stradă şi îi  ispitea spunându-le că le ghiceşte viitorul în schimbul unor sume de bani.Desigur,totul era o făcătură pentru că numai Cel de Sus ne ştie viitorul fiecăruia.
  • Cred că ştiţi sau aţi auzit de acele ,,case de modă" care colectează ,,modele" de pe stradă.Păi.,am păţit-o şi eu odată.Eram cu mama la cumpărturi,când dintr-o dată vedem o femeie plină cu botox(mda,cu botox) şi cu extensii lungi până la partea dorsală care m-a chemat într-o clădire pentru a-mi face o propunere.Ok,am zis să vedem ce e.Am intrat în sediul lor şi tipa ne-a explicat că trebuie să plătesc 50 de lei pentru o şedinţă foto,că ei o să-mi expună pozele pe site-ul lor şi de acolo voi fi aleasă de o casă de modă celebră.Seriously?Asta clar e o minciună gogonată pentru că aş fi plătit 50 de lei degeaba,cu siguranţă.Nici măcar condiţii de studio foto n-aveau.Pff..
  • Ştiţi maşinăriile acelea de prins jucării din mall?Acelea care sunt pe mijlocul culoarelor şi au un fel de cleşte.Trebuie să plăteşti 5 lei pentru a prinde o jucărie,dar defapt nu poţi să prinzi nici una pentru că acea maşinărie dă drumul jucăriei în aer,astfel încât tu să introduci fişe de 5 lei una după alta,fără nici o reuşită.Ingenioşi cei care au inventat-o,pentru că,mai mult ca sigur fac sute de lei pe zi.Românii,cum sunt naivi,nu prea îşi dau seama cum stă treaba.


   Nu cred că sunt singura care a sesizat că noi suntem fraieriţi foarte uşor.Şi politicienii,şi mass-media,şi  vrăjitoarele îşi permit să ne păcălească orbeşte.Oare suntem singurii?Suntem chiar atât de proşti încât să nu ne dăm seama că suntem doar nişte marionete?Aşa se pare..
   Cam acesta a fost postul de sfârşit de vacanţă.Eu vă urez un semestru plin de..surprize plăcute,şi vă dau sute de îmbrăţişări puffy!Sper că v-aţi simţit bine în vacanţă şi să ştiţi că acest post nu l-am făcut degeaba.Hihi,adică,mai este un domn care îmi susţine părerea.Look at this:
Muhahaha,thanks man!You are ,,dă best".Ei,ce ziceţi dragi cititori,avem sau nu dreptate?:)):*
                                                                         Have a nice day!:)

You Might Also Like

62 Curioşi

  1. Nu cred că toată lumea e uşor de manipulat în România. Mai sunt şi oameni care ştiu să-şi folosească creierul, dar majoritatea din ţara asta sunt foarte naivi...şi cunoşti zicala:,,Minoritatea trebuie să se supună majorităţii".
    Xooxo Panda şi sper ca semestrul ăsta să fie plin cu...surprize!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu am păţit cu aparatul ăla cu tot felul de mascote în el. Pot spune că am fost foarte proastă că am plătit crezând că o să iau şi eu un iepure d-acolo.
    Anyway, e adevărat că suntem fraieriţi uşor şi nici nu-i înţeleg pe oamenii care chiar cred că o să le ghicească viitorul. Really bitch, really? o.o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. True..să ştii că eu am prins odată o ,,Hello Kitty":)).Defapt nu eu,ci tata:))

      Ștergere
  3. Foarte foarte interesanta postarea.
    Si e adevarat,suntem chiar naivi daca credem in toate prostiile.
    Te pup :*!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost abordata de cateva ori de domn'şoare care imi vorbeau despre cum pot sa fac modeling,ascultam şi spuneam da,da,dar de unde că nu prea interesa.Sunt persoane care se lasă manevrate(păcălite) de publicitate,de mijloacele media în general.
    Îmi place că de cele mai multe ori pui punctul pe "i"!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred că singurul lucru care ne ferește de naivitate e să mai punem mîna pe o carte!
    Trebuie să filtrăm tot, așa ne-a spus un profesor.
    Și are dreptate.
    Te salut cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate în ceea ce spui și chiar îmi pare rău să văd cum lumea se lasă așa de ușor păcălit. Cel mai naiv mi se pare românul în perioada alegerilor, e chiar trist să vezi bătrânei îmbulzindu-se pentru o sacoșă sau o găleată de plastic oferită gratis. Poate că generația noastră va fi mai așezată. :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am patit faza cu casa de moda... A fost destul de creepy, eram cu o prietena si nu aveam inca niciuna 18 ani.. ne-au dus pe niste scari incolacite si vechi pana la etajul unei cladiri paraginite de pe una din cele mai aglomerate strazi din Timisoara. Ne-au explicat ca avem sansa sa pozam pentru cataloage cu haine si ca nu trebuie sa fim modele, ci doar sa avem chipuri placute. Ne-au intrebat daca vrem sa facem niste poze de proba si ca ei ne suna mai incolo daca ne aleg, iar poza costa 50-70 lei, nu mai stiu cat era.. Si ne ia sa ne duca acolo pe loc la pozat.. eram bulversate si am zis "Stai ce? Pai n-avem atatia bani la noi!". Si face pitipoanca aia blonda ce ne ghida "Pai nu puteti sa faceti cheta, sau ceva?". Eram gen "mars ma de aici, da ce vrei sa cersesc pe strada?".

    Acum nu stiu cat de serioasa era treaba, dar modul de prezentare si mai ales cum arata tipa aia mi s-a parut ingrozitor. Poate ca chiar aveai sansa sa fii ales, fiindca am avzut in cataloagele de prezentare a hainelor de la supermarketuri si centre comerciale persoane pe care le cunosc, de varsta mea, de la mine din scoala, si cumva au ajuns ele acolo.. Dar cand am vazut cum ne-o luat pe sus am lasat-o balta. Pai asa angajezi modele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,exact la fel am păţit şi eu.Dar exact.Şi condiţiile erau şi la mine,groaznice.

      Ștergere
  8. Hmm, la mine in oras nu prea am vazut tipe din astea de la vreo "casa de moda", dar "vrajitoare"? Oho, gasesti din astea prin tot orasul-_-
    Tin minte ca o data veneam din oras, cand una din astea m-a abordat. A inceput sa-mi tranteasca in mana diverse iconite si sa-mi spuna ca Dumnmezeu i-a dat nu stiu ce har si ca poate sa-mi prezica viitorul. Eu eram gen O_o wtf? Am incercat sa-i dau iconitele inapoi, dar asta cica imi spune ca trebuie sa platesc pentru ele. Eu i-am spus ca n-am bani de iconite, ca si asa am destule acasa. Dar tipa numai nu voia sa se lase. Pana la urma venise o alta "vrajitoare" care i-a spus sa ma lase in pace. Aia mi-a smuls iconitele din mana si a plecat ofticata.

    Doamne, deci daca nu venea cealalta, cred ca aia n-avea de gand sa ma lase pana nu-i dadeam ceva...

    RăspundețiȘtergere
  9. Pesti se prind cu undita iar oamenii cu vorba... :|

    RăspundețiȘtergere
  10. Destui oameni din Romania sunt usor de manipulat,iar cei care nu pot fi manipulati pare ca nu au nicio dorinta sa schimbe ceva in tarisoara asta.Ne complacem in situatia aceasta si mai bine lenevim putin,ca deh-n-am murit pana acum,poate nu murim nici de acum in colo.Asta-i romanul,mereu spera!:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Noi nu avem putere în noi ca să ne opunem, suntem proștii altora. Cei care au așa puțină încăpățânare în ei sunt leneși - mă ai exemplu pe mine :)) Nu sunt foarte mândră de asta, dar trec printr-o perioadă de moleșeală. Multă lume îmi spune că am o voință și o încăpățânare de invidiat, dar sunt prea leneșă ca să o folosesc și mă fac mică de fiecare dată. Nu aruncați cu roșiiii :o3 Dar vreau să mă fac prezentator de știri/jurnalistă și la momentul ăsta îmi dau seama că e una dintre cele mai bune căi de a schimba ceva.

    RăspundețiȘtergere
  12. Semestru dragut si tie ! Hm..asa e , sunt multe pacaleli in ziua de azi dar pana la urma si noua ne cam place sa dam banii pe toate ridiculitatile. :-j

    RăspundețiȘtergere
  13. Ia staaai, când ai fost tu în Craiova? Şi nu mi-ai spus? Ruşinică. Data viitoare când mai treci pe la noi să-mi zici şi mie, poate ne întâlnim <3
    Oh, da, şi mie mi-au făcut ăia de la first face models poze când eram la grădiniţă :)) Eram 'waaa, o să ajung vedetă!'. Şi ţeapă. De trei ori ne-au oprit pe stradă. Cineva ar trebui să se ocupe de asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost înainte cu un an ca eu să-mi fac blog.Am o prietenă foarte bună de familie acolo!:*

      Ștergere
  14. Tara asta este plina de marionete. Dar este mai rau ca lasam papusarii sa ne controleze.
    Oamenii sunt precum oile, le spui pe unde...si ei se duc.

    Iti doresc un semestru plin de note bune. Sa iei numai 10,10,10,10,10....10 :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai degrabă românii sunt ca oile.Şi mulţumesc:*

      Ștergere
  15. Cred ca unele persoane sunt foarte naive dar mai sunt si cei realisti care se prind de smecheriile astea ;))

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, suntem usor de pacalit dar nu e vina oamenilor care incearca, ci vina noastra.
    N-are rost sa ne batem noi capul cu prostii.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bafta la scoala, hai Rai, stiu ca poti. Baga privirea de Panda fioros, si ii sperii pe ratati :) >:D< Cat despre chestiile de mai sus, chiar ma intrebam cu mde n-ai pomenit nimic pana acum :)) Cam ai dreptate :)

    RăspundețiȘtergere
  18. :)) Hahaha! E atât de tare video-ul pe care l-ai pus încât n-a putut rezista tentaţiei de a i-l arăta şi mamei.
    Cât despre partea cu naivitatea, e grav. Şi dacă eu, tu sau încă puţini alţii ne dăm seama în ce mediu trăim, sesizăm apoi că oricât ne-am zbate să facem din România o ţară mai bună, nu reuşim decât să ne zbatem în van pentru că oricum nu noi, cei de jos, vom schimba ceva.
    Oricum, eu după ce termin facultatea - sau poate chiar liceul - mă voi duce într-o altă ţară fără ca măcar să clipesc tocmai din acest motiv. E păcat să vezi că trăieşti într-o ţară unde ajungi celebru, sau suspus doar prin mijloace ce nu vreau să le precizez.
    În fine. Succes la şcoală să ai! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu am fost abordata de un tip chiar cica se ocupa de dinastea cu modellingu' :)) (chestii care eu nu le suport 8-| alea's numai niste mimoze care fac bani asa usor,dar ma rog :-j ) da sigur numai la mintea lui nu ma puneam eu ,l-am lasat sa vorbeasca singur :)) in ziua de astazi cam toti vor sa castige bani fara sa munceasca ,ca de domne lenea e cucoana' mare 8-| ! Multa bafta la scoala. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii,şi da,cam aşa e.Recunosc că şi eu sunt leneşă..dar..

      Ștergere
  20. O, da.. am realizat.Mama a prins odata o jucarie in masinaria aia, dar clestelenu i-a dat drumul, pentru ca ursuletul s-a blocat in el. Mda, sigur. Vezi sa nu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi tata a prins o Hello Kitty,doar pentru că aparatul s-a blocat.

      Ștergere
  21. Din pacate asa e.Suntem usor de fraierit..iar omu' din video e penal:))

    RăspundețiȘtergere
  22. o da, treaba cu agentia de moda am patit-o si eu:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Precum respunsul la intrebarea "Cum poate sa ceara atata pe...?"..."Poi daca isi gasesc fraieri"... Apropo de masinariile alea cu jucarii in el :)) au un sistem ca din...sa zicem 10 in 10 partide, o data sa ai sanse mult mai mari de castig, deaia daca chiar vreti cei in aia si va plictisiti careva rau...uitativa undeva unde joaca multi si aflati din al catelea in al catelea se castiga si va bagati sa fiti numaru castigator :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm,chiar nu ştiam de asta Bogdii:)).Interesant..

      Ștergere
  24. Hihi,că bine grăieşti!
    O fostă colegă de generală a păţit-o cu moda :)).E nasol că ea a dat şi mai mulţi bani ,vreo 100-150 de lei.Doh,oameni fără obraz...

    RăspundețiȘtergere
  25. Oh my.. Ai dreptate. Mare. Știam că prostia în țara asta e mare, dar nu credeam că e ATÂT de mare. Și urăsc mașinăriile alea de prins jucării! Le-am încercat de 3 ori, când eram mică. Bineînțeles, fără niciun rezultat. Și eu, copilaș mic și fără creier, mă supăram al naibii de tare că n-am reușit să iau ursulețul :3 Nu știu ce să spun, pur și simplu nepăsare... Nu le pasă că supără copilași de 7-8 ani sau că fură, practic, din buzunarul părinților lor. Ce să mai spun...? Înșelătorie pe față.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oamenii din ţara asta îs proşti,şi văd că se adaptează după..oh,dupaia o să zică că fac discriminare:))

      Ștergere
  26. Intr-adevar. Unii pur si simplu nu pot observa cand sunt fraieriti si nimeni nu-i ajuta sa priveasca dintr-un cu totul alt unghi:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Mda, așa-i poporul ăsta. Naiv. Joacă după cum îi cânta alții. :-w
    Eu, când eram la grădiniță au venit unii cică ne filmează, ne dă la televiziune chestii, trestii. Pe naiba. :| Îh. Îmi provoacă greață. Dacă s-a vândut teren pe lună?! Mai vreți ceva?! Sunt și români deștepți, nu zic - ăia care-i fraieresc pe alții. Foarte adevărat ce-ai spus. Corect. Încă o dată ai dovedit cât de matur gândești și cât de corect vezi lumea. :)
    Ah, cum să uit. Tipul e ușor pilit, dar e sincer! Și, ce-i drept are dreptate nea Gogu. :D Eu îl susțin! :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu tot o sa ma duc la fata cea mai naturala a Mamei Omida sa imi spuna ce cantitate de matase se obtine dintr-un cocon.

    RăspundețiȘtergere
  29. Mi-a placut ce am citit eu pe aici...in concluzie fain blog :) zi faina sa ai....

    RăspundețiȘtergere
  30. Bună Raisa! Vreau să alegi o temă propusă aici: http://totulprinimagini.blogspot.ro/2013/01/teme.html
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact