>
AHS Our world

AHS + Ospitalitate ,,ireproşabilă"

13:49 Raisa
Salutareee!Hehehe,se pare că acesta este primul post din 2013 şi sper din tot sufletul ca anul acesta să fie unul bun.După cum v-am promis în postarea anterioară,astăzi vă voi vorbi niţel despre AHS(American Horror Story) un serial...OMG,şi credeţi-mă,vreau din tot sufletul să văd şi sezonul 2.

  •     American Horror Story este un serial..horror?Ohh,nu,să nu ne complicăm cu definiţii exacte.Mai bine citiţi o opinie a unei panda super mega îndrăgostite de Evan Peters(Tate) acest serial.American Horror Story spune povestea a unei familii(sau mă rog,a unei case) care s-a mutat într-o locuinţă nouă,bine cunoscută sub pseudonimul de ,,Casa Crimei" deoarece toţi proprietarii acesteia au murit într-un mod violent şi ciudat.Violet,Vivien şi Ben formează o familie care încearcă să se recupereze după ce Ben şi-a înşelat soţia,pe Vivien cu eleva sa(pacienta?).
*Acum,dacă tot v-am spus despre ce e vorba,să vă descriu şi personajele.:).
   Violet (Taissa Farmiga)-fata pe care la început am considerat-o ciudată şi urâtă a ajuns să devină favorita mea pe tot parcursul serialului.Ea se îndrăgosteşte de Tate(Evan Peters),un pacient al tatălui său şi trăiesc o frumoasă poveste de dragoste cu mult bucluc şi păţanii nu prea plăcute.
Tate (Evan Peters)-Prima dată când l-am văzut a fost pe blogu' lu' Rose.Şi am rămas: O.O.Adică e OMG de sexy tipul,şi în film e la fel,deşi pe Tate îl consider în continuare un psihopat.Dar tot drăguţ e.După cum spuneam mai sus,el este iubitul lui Violet tipa carismatică şi..super drăguţă(deşi haideţi să recunoaştem,Violet nu e chiar miss frumuseţe)
Ben şi Vivian (Dylan McDermott,Connie Britton)-Scurt şi la obiect:Ben=soţul pe care nu aş vrea să-l am,Vivian=întruchiparea perfectă a soţiilor de astăzi.
Constance(Jessica Lange)-Vecina de vis-a-vis.Dacă ve-ţi urmări AHS măcar până la episodul 6 ve-ţi afla cine este defapt această Constance.Are şi ea un rol foarte important în serial.Ohhh,dar nu mă pot abţine aşa că vă voi spune:Constance este mama lui Tate.
În AHS totul este ciudat:morţii sălăşluiesc cu cei vii,cei vii îi consideră pe cei morţi..vii.E o lume în care NU aş vrea să trăiesc.Pentru că nu aş vrea să stau pe veci într-o casă şi să nu pot ieşi din ea.Uhh.Să ştiţi că  acest serial creează dependenţă,eu vi-l recomand din tot sufletul.Finalul mie mi-a plăcut.Doar un singurul lucru nu îşi avea rostul:de ce acel scenarist (super mega idiot din cauza asta) nu i-a putut lăsa pe Violet şi Tate împreună?Pur şi simplu..DE CE?.Mie una nu mi-a plăcut episodul pilot deoarece a fost plin cu perversiuni,şi am fost silită să trec peste acele scene.Dar în rest,episoadele sunt OK.AHS [1] are 12 episoade.S-a mai făcut un sezon care se numeşte AHS Asylum.Mâine o să încep să îl vizionez şi pe acela.Până atunci...keep dreaming on Tate:)


  După cum aţi observat am mai pus ceva în titlu:,,Ospitalitate ,,ireproşabilă".Mda.De ce?Păi.....
Când am fost să îmi cumpăr ţinuta de revelion am intrat într-un magazin în care se aduce marfă din Ungaria.Toate bune şi frumoase înafară de privirea încruntată a vânzătoarei care se ţinea ca un câine după mine şu urla să nu urc cu bagajul la etaj.Ok,doamnă..dar spune-o frumos!După ce mi-am cumpărat ţinuta m-am dus la casă zâmbind.I-am aruncat o privire drăguţă vânzătoarei.Se uita şi ea la mine,dar nu cu o privire cum era a mea.Stătea încruntată şi bosumflată.I-am plătit.Mi-a trântit restul pe masă.Nu avem cum să nu fiu o angry panda!!
Nu se spunea oare:,,clinetul nostru,stăpânul nostru"?.Jur că îmi venea să îi dau un dos de palmă în clipa aia.Am ieşit furioasă din magazin şi nici nu am salutat-o.Dacă ea nu este capabilă să se comporte frumos cu un client nevinovat atunci.. this is a bullshit!

Se pare că aceste vânzătoare chiar vor să-şi piardă clienţii.Voi v-aţi confruntat cu astfel de situaţii?
Ce părere aveţi despre AHS?:D





                                                                    


You Might Also Like

47 Curioşi

  1. Chiar pare un serial foarte interesant:-?
    Si eu am intalnit vanzatoare asa dar cel mai bine e sa le ignori :-j

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E,întradevăt un serial de milioane:x

      Cam greu e să le ignori,dar nu prea ai ce face:D:-j

      Ștergere
  2. Evaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan *gata, m-am calmat*
    Mă simt mândră că te-am făcut să te uiţi :3 Ştii deja părerea mea, nu mai trebuie să mai repet cât de awesome e serialul ăsta. Despre sezonul 2 nu ştiu ce să zic, am văzut primul episod şi are foarte multe perversiuni, plus că Evan s-a tuns, nu mai e blond şi îmi pare aşa rău :C E straniu şi cred că îmi place. M-a speriat un pic Bloody face :-"
    Ah, şi ador cursoraşul cu lăbuţă :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zici că are perversiuni *panda sniffle*..poate ar trebui să îi facem o plângere afuristului de regizor.Întrebare:în AHS Asylum mai apare Violet?

      Ștergere
    2. Aşa e :)) Păi în Asylum se schimbă total povestea. Singurii actori care rămân sunt Jessica şi Evan. E vorba de un azil de nebuni unde pacienţii sunt torturaţi, mai sunt nişte experimente pe acolo, chestii cu extratereştrii şi criminali. E o idee interesantă :)

      Ștergere
    3. Awww.Niuuu.Îi vroiam pe Violet şi pe Tate:((.Scenaristul ăla chiar e idiot.

      Ștergere
  3. Si sa-l vezi pe Evan cum arata in sezonul 2! aia bunaciuneee!:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfuuuuuuu...am văzut ceva imagini.Ioi,deja nu mai am răbdare:))

      Ștergere
  4. Stii cum se zice,clientul are mereu dreptate.
    Si eu urasc acele vanzatoare care sunt incruntate si isterice.
    Oricum,daca noua ne place un produs de la un magazin unde respectiva uracioasa lucreaza cel mai bine e sa nu o bagam in seama.
    Te pup:*!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am tot auzit de acest serial, poate o să-i dau o șansă. :-?
    Ohh, și mă scot din minți acest gen de vânzătoare! Parcă ele sunt cele care îți fac o favoare vânzându-și produsele, nu tu cumpărându-le. ~_~
    Mă rog, de două ori pe an ar trebui și ele scuzate, bănuiesc că e frustrant să lucrezi în Ajunul Crăciunului sau de Revelion.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat să specific:acea vânzătoare stă încruntată tot timpul:)).

      Ștergere
  6. Am citit si "recenzia" si comentariile. Am o singura neclaritate. Cine e bunaciune? Vanzatoarea?
    Va doresc un an cat mai bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunăciunea e clar Evan Peters,tânărul ce joacă în serial.Vânzătoarea are faţă care cere pumni.Clar!

      Ștergere
    2. Da.Am fost premiată pentru asta:)

      Ștergere
  7. Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan Evan - gata, acum, sunt ok. M-ai amețit asa de dimineață cu imaginile alea, ce crud :)) Iubeeeeesc serialul :o3
    Mdea, vânzătoare care pur și simplu nu știu cum să și-o ia :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu îl iubesc..pe Evan:))

      Vânzătoare...ce să mai:))

      Ștergere
  8. N-am văzut serialul dar poate că trebuie.Cam prea mai convins :).
    Astfel de vânzătoare am cam întâlnit la tot pasul!
    An frumos îmi doresc să ai!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ar trebui!:)

      An frumos îţi urez şi ţie!:*

      Ștergere
  9. O, de întâmplări cu vânzătoare antipatice tot am parte. :)) Ţin minte că am intrat anul trecut - sau acum 2 ani? - într-un hipermarket din Sf. Gheorghe parcă şi caseriţa aia nici nu ne-a salutat şi trecea produsele pe care l-am luat prin faţa casei de marcat cu atâta greaţă că îmi venea să-i ţip în faţă "Mai cu scârbă poţi să te mişti?" dar m-am temut de răspuns şi de, eram cu părinţii. :-"
    Deci dacă Semiscrisa m-a convins să mă uit la Supernatural, tu eşti aia care m-a convins să mă uit la AHS - multe schimbări la sfâşit de 2012 şi la început de 2013 :-? -. Sper să-mi placă şi să nu mi se pară prea freaky. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne,ce vânzătoare...parcă ar vrea să-şi piardă clienţii!

      Eu sunt o fană a filmelor horror.Dacă îţi place sâgele,atunci nu..nu o să ţi se pară freaky:))

      Ștergere
  10. La mulți ani! :x Îhî. Vânzătoare ”prietenoase” sunt peste tot. :-w Eu le-aș concedia dacă aș fi proprietara magazinului. Sincer.
    La AHS am vrut să mă uit..mă rog vara trecută am zis să încerc daaar...am renuțat pentru că am zis că e prea horror. Dar, poate a fost o greșală. :) Poate încep să mă uit și eu. Prea îl lăudați și tu și Rose! ^.^ Șii, să știi că Evan Peters e un blond drăguț. Sexy. :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cu Rose suntem fane.Mai pune-o la listă şi pe Semiscrisa.Sper să se înmulţească lista asta până la sfârşitul anului:))

      Ștergere
  11. Am avut si eu parte de intamplari cu vanzatoare afurisite. :-j. Era odata cand mai era o ora pana la inchidere, si eram cu o prietena uitandu-ne dupa cadouri. Femeia `ceia vazu ca noi mai mult ne uitam, ca nu ne place nimic din magazinul ei si face : "Fetele, grabiti-va ca inchidem". Serious? Imi venea sa-i dau palme, dar am plecat si nu am mai calcat in magazinul unde lucra ea atunci.
    Cat despre AHS, trebuie sa ma uit si eu, la cat il laudati voi. (Because of Evan Peters a.k.a. Sexy-blode-guy-ododod :x)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pffff.Ce nesimţită!
      :))) Rose e de vină pentru mania mea pentru AHS:))

      P.S:Rose,dacă vezi asta,să şti că am să caut nişte postere cu Evan.Aseară l-am tot chemat pe Tate.Încerc şi-n seara asta,poate am noroc:))

      Ștergere
  12. Vreau si eu sa vad macar 3 din ce ai scris pe aici :3

    RăspundețiȘtergere
  13. Pare intereseant serialul!Sa ai un an nou fericit!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E FOARTE interesant.Creează dependenţă.An nou fericit-

      Ștergere
  14. Vreauuuuu si eu sa ma uit la AHS! Dar sunt prea pampalici :)). E foarte grafic sau doar asa.. meh? Ma refer la scenele sangeroase. Si sunt ceva spanzurari si rape-uri pe-acolo? Ca asa scria pe Imdb si na' vreau doar sa ma pregatesc sufleteste din timp :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi sunt o grămadă de crime.Adică,la fiecare început de episod arată o crimă ce s-a comis în ,,Casa crimelor".Eu nu am ştiut asta,şi nu am fost sufleteşte pregătită.Îţi dai seama ce sperietură am tras la început:)).

      Ștergere
  15. Eu ador serialul. Și la fel mi s-a părut și mie Violet la început, dar apoi mi-a plăcut de ea :D Primul episod a fost nașpa și m-am repezit la Rose. Cum? Că ai zis că e mișto. Iar ea mi-a zis să mă uit și la episodul 2, și acum am terminat sezonul 1 :X Super serial :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi..creează dependenţă.Violet..hmm,îmi place tare caracterul ei.Cât despre faţă:she need more make up,and then maybe she will be beautiful.

      Ștergere
  16. Am intalnit si eu deseori vanzatoare de astea ..:-j
    As vrea sa ma uit la serial ..dar sunt cam fricoasa eu asa si nu ma prea uit la filme horror :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :P Acuma' depinde de fiecare în parte.Eu mă hrănesc cu filme horror.Nu ştiu,am o manie pentru ele!:)

      Ștergere
  17. Si eu am vazut AHS si imi super place :x sunt la sezonul 2 acum episodul 6 cred :-? asta e mai psihologic si chestii cidate ,dar me gusta :)) cidateniile.Si cand am citit cazul tau cu vanzatoarea m-am regasit asa mi s-a intamplat si mie inainte de revelion numai ca invers :)) vroiam sa imi iau ceva de incaltat si cea care vindea nici nu s-a sinchisit sa ma intrebe ce vreau sau sa imi zica cat costa la ce ma uitam eu a trebuit sa o intreb eu de cateva ori :| ma rog ... eu cred ca erau suparati ca au lucrat in ziua aia :)) dar ce vina avem noi ? btw ,iti ador postarile :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohh,Asylum.Azi cred că mă apuc de el.Deşi nu prea îmi plac filmele alea' ciudate cu nebuni.Uhh,o să încerc.Pentru Evan!:D

      Ștergere
  18. Your blog is very nice! I'm your new follower from Italy! Hope you'll follow me too! http://micolcirid.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu auzisem de serial pana acum.Dupa cum l-ai descris pare foarte interesant si indata ce voi avea putin timp liber o sa incerc sa-l vizualizez.
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  20. He heee :xNici eu nu auzisem de serial si nu cred ca ar fi rau sa ma uit la el :o3
    PUpici.

    RăspundețiȘtergere
  21. I. N-as mai marge la acel magazin, nici daca-ar fi ultimul magazin de pe pamant...
    II. Am sa ma uit la AHS.:D

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce cred despre serial?
    Tate e awesome. Tate e psihopat. Tate e mega sexy. *-*
    Cum am descoperit serialul? Cred că la fel cum l-ai descoperit şi tu. :)) Rose.
    În fine, m-am oprit la sezonul 2. Am văzut primul episod şi... nu ştiu, e ciudat. Evan nu mai e Tate. Tate nu mai e. Evan e Kit. Obişnuieşte-te cu ideea. Brr, nu, prefer să-l am pe Tate în căp'şorul meu decât pe Kit. Plus - Tate e blooond. :o3 Kit îi roşcat. -.-

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu ştiu ce să mai cred despre serial, sincer. Adică am început să mă uit la AHS recent şi am terminat sezonul 1 (şi 2 şi sunt la 3, dar asta nu contează) . Frate, Violet şi Tate erau perfecţi. De ce nu au putut fi împreună? DE CE?! Şi chestia asta cu schimbarea poveştii e complet frustrantă. Adică nu mai înţelegi nimic... Şi îmi e dor de familia Harmon şi de toate chestiile alea şi de casa aia. De ce o schimbare atât de majoră?! Nu ştiu ce să mai cred, cum am zis.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact