>
Man Mass-media

Să fie..război!

15:17 Raisa
Heyy!Despre ce vreau să pălăvrăgesc  vorbesc astăzi?Nimeni nu are de unde să ştie până nu încep,nu?Atunci....
    Acum o săptămână,căutând foarte atent pe domnul Google (ah,dar vai,nu era cumva Goagle?) câteva informaţii pentru şcoală,pe un site(sau blog?) am găsit un articol foarte interesant despre un băiat şi o fată care spuneau ce aşteptări au fiecare din partea sexului opus.Desigur şi comentariile au fost pe măsură.Ce vreau să spun cu asta?Ei bine,în ultima perioadă,deşi suntem toţi ,,suferinzi de febra sărbătorilor" pe site-urile de socializare,pe bloguri şi pe alte ramuri ale mass-media se discută întruna despre diferenţele dintre bărbaţi şi femei.
    Situaţia este una cred eu mai complexă,deoarece fiecare are un cuvânt de spus despre celălalt.Până în secolul XXI,datorită religiei,legii sau situaţiei de acasă,femeile nu au putut gândi liber,nu aveau dreptul la o opinie.Acum,că totul stă la baza democraţiei,cum nu se mai ţine cont dacă eşti femeie sau nu,toţi ne putem exprima gândurile şi toţi deopotrivă suntem egali în faţa autorităţilor şi a legii.
     Aşa că,luând în considerare toate acestea,m-am gândit că ar trebui să fac şi eu o paralelă între bărbat şi femeie,o paralelă pe care,cred că majoritatea dintre noi au făcut-o măcar odată în viaţă.

Bărbatul:
  • Telefonul,internetul,curentul electric şi aproape toate mecanismele din ziua de astăzi au fost inventate de către bărbaţi.Aici nu mai merge cu ,,dacă" şi cu ,,dar".Nimeni nu poate schimba trecutul,deşi nu putem spune că femeile sunt mai puţin cunoscătoare ale acestui domeniu.
  • Se spune că întotdeuna bărbaţii au condus vehiculele mai bine ca femeile,iar din punct de vedere al îndemânării,ei bine,din nou bărbaţii sunt fruntaşi la acest capitol.
  • Dar,ca şi femeile,şi bărbaţii au puncte slabe.În ceea ce priveşte arta culinară,se ştie că bărbaţii gătesc mai bine ca şi femeile(ohh,nu din nou) dar,din păcate,sunt prea leneşi preferă să stea tolăniţi pe canapea,cu o bere în mână urmărind meciul de fotball.
Femeia:

  • Luptătoare,sigură pe sine şi ambiţioasă.Aşa caracterizează mulţi autori celebrii femeia.Femeia este tulpina din care apoi se nasc frunzele şi florile.Ce vreau să spun?Femeia este de când lumea şi pămâtul dătătoare de viaţă şi iubitoare de familie şi copiii.
  • În majoritatea familiilor femeia stă la cratiţă,deşi abilităţile-i culinare nu sunt din natură mai presus decât ale bărbaţilor.Cu toate acestea deseori vedem femeile curăţând,aspirând,făcând mâncare şi ştergând praful.Chiar şi reclamele promovează lucrul acesta.
  • Dar,când vine vorba de bani...hehehehehe,femeile nu se mulţumesc cu puţin.
        Cam aceasta a fost paralela pe care o fac eu între cele două sexe.Sper că nu v-am plictisit cu postul meu kilometric de astăzi(şi eu mă mir cum am reuşit să scriu atât,pentru că la un moment dat eram în pană de idei) şiiii...have a nice day!
Care este părerea voastră despre diferenţele care se fac între bărbaţi şi femei?
                  
                           

You Might Also Like

25 Curioşi

  1. interesanta paralela, dar eu cred ca femeile si barbatii sunt egali. Exista femei care sunt foare bune ca manager , si sunt foarte bune ca bucatarese, ca ingineri sau foarte bune la matematica si chimie ca Marie Curie. De exemplu Beulah Henry a fost supranumita "Lady Edison" si a inventate cel putin 110 inventii .

    Si pot spune ca femeile au fost foarte discriminate in trecut , de aceea doar putine au reusit sa se remarce si sa inlature prejudecatile.

    Bineintles, ca barbatii au avut timp mai mult pentru inventii si multe alte lucruri marete. Insa o femeie are mai multe responsabilitati, familia, serviciu, copii , menajul...si de aceea timpul ei este mai limitat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că nu mi-ai înţeles mesajul.Eu spuneam că bărbaţii au inventat lucruri,dar nu am spus că femeile NU AU FĂCUT-O!
      Întradevăr femeile au fost discriminate în trecut,şi sunt de-acord cu asta.Recent s-a dovedit că femeile au un IQ mai mare ca şi bărbaţii!

      Ștergere
    2. Mda...pun pariu ca barbatii au luat toate ideile de la sotiile/prietenele/ce-o fi fost ele, pentru a face aceste inventii...cum as merge la tata si sa spun: - Mai tata, nu vrei sa ma ajuti si pe mine sa......facand.....si asta o pui......?????

      Ștergere
  2. Diferente o sa se faca tot timpul desi nu cred ca ar trebui.Fiecare se poate descurca excelent in mai multe domenii.Consider ca intr-o familie trebuie sa fie un echilibru,sa nu ajungem sa ne scoatem ochii apoi cu lucruri banale...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca toti suntem egali,fie femeie sau barbat,trebuie sa ne respectam reciproc,asta cred ca e regula principala :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AŞa este,deşi fără supărare..iarna aceasta băieţii au cam dat-o în bară la capitolul respect,cel puţin în oraşul meu.:D

      Ștergere
    2. Numai iarna....si vara....si toamna...si vara...primavara...cred ca ei au o chestie cu -respect : all seasons....

      Ștergere
  4. Ce coincidenta. Abia am vazut un filmulet la youtube despre femei vs barbati. Super articol! Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un barbat si o femeie formeaza un intreg. Intr-o familie totul trebuie sa se rezume la EGAL!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesant articol! Consider că ideea e foarte bună. Presupun că într-o familie ar trebui să fie egalitate între mamă și tată/ în societate între femeie și bărbat/ în școli între fete și băieți. Mai ales în școli mie mi se pare că nu-i așa cum trebuie. :-w Adică...am colegi care ne amenință și tot felul de chestii asemănătoare, iar profesorii nu le fac nimic. Dar, dacă o fată dă în ei toți ne sar în cap pentru ce?! ... pentru că ne apărăm?! Femeia e încă...cum să zic..e încă sub controlul bărbatului considerat mai puternic și mai bun decât ea. Asta nu e ok după părerea mea. :) Dar, presupun că fiind în secolul XXI ar cam trebui să se schimbe în sfârșit asta. :) Am mari speranțe că reprezentantele sexului slab vor răzbate și, într-un final vor fi la egalitate cu bărbații fără să bea bere, să se înjure sau să se bată. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine ai spus tuturor pe nume!Sunt de-acord cu tine!

      Ștergere
  7. Intr-adevar barbatii au o forta mare si pot face multe lucruri insa eu cred ca la gandire femeile sunt cele care castiga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,femeile se maturizează întradevăr mai repede.

      Ștergere
  8. Om fi noi diferiti, dar nu rpea putem unii fara altii. Hihi :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine clar nu m-ai plictisit.Hi-hi , destul de interesant desi daca stam sa ne gandim mai bine putem gasi milioane de diferente intre femei si barbati . Cred ca asta e chestia interesanta , ca daca am fi la fel cred ca ar fi mult mai aiurea . Si ceea ce stiu sigur e ca nu se poate ca femeile sa fie fericite fara barbati sau invers . Cand suntem intr-un cerc , evident ca tindem sa ne ridicam in slavi partea din care facem parte . ( -Femeile sunt mai delicate si mai iubitoare! - Barbatii sunt mai duri si asa sunt in stare sa aiba grija de ei si de altcineva!)
    Asta ar fi , cred eu , unul din exemple . Una fara alta nu se poate.. A stiut Dumnezeu ce si cum ,barbatul completeaza femeia si femeia barbatul . :3

    RăspundețiȘtergere
  10. IQ -tine de inteligenta fiecaruia , deci nu are cum ca generalizare sa se faca un raport femeia e mai desteapta decat barbatul .
    sunt unele femei mai inteligente, alti barbati mai putin, si invers. Ca sa intelegi cum sa face raportul asta , se ia un grup de persoane , probabil in acel grup de persoane fetele erau mai bune apoi se fac niste teste. Nu se poate generaliza )
    Asa si cu toate celelalte aptitudini. Nu exista diferente intelectuale,asta ca realitate.

    da, sunt barbati misogini si sunt femei care nu suporta barbatii , sunt persoane si persoane,inca odata nu se poate generaliza niciodata pe tema asta.
    Mmm... sper sa intelegi ..ca paralela se face doar intre persoane si nu intre barbat si femeie.
    pup )

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact