>
Dreams Endless

La mulţi ani,mamă ţară!

09:32 Raisa
Bunăăă tuturor!Sinceră să fiu,am aşteptat demult ziua aceasta,deoarece pentru mine semnifică mai mult decât venirea iernii,mai mult decât spiritul Crăciunului.În această zi de 1 Decembrie,Moldova,Transilvania şi Ţara Românească s-au unit pentru totdeauna,formând o ţară mare şi frumoasă pe nume ele ei,România

  •    Pentru că este 1 Decembrie,deci,simbolistic vorbind iarna a păşit deja la noi în ţară,am modificat şi aspectul blogului,transformând acest ,,copilaş" într-un adevărat tablou de iarnă.Sper din tot sufletul să vă placă!Cât despre spiritul Crăciunului,eu îl simt aproape încă din noiembrie,şi,deja,câteva magazine din oraşul nostru şi-au împodobit vitrinele cu ghirlande argintii sau aurii,cu beculeţe ornamentale sau chiar şi cu un mic brăduţ colorat şi împopoţonat de globuri multicolore.

     Nu am să mă apuc să fac declaraţii lacrimogene pentru ţara mea.Nu.Dar în schimb,am să fac o cerere către toţi locuitorii ei care îmi citesc acum articolul:Dragilor,vă rog din suflet să încercaţi din răsputeri să respectaţi această ţară!România nu are un renume atât de prost din cauză că nu este frumoasă,sau că nu are bogăţii,dar acest pseudonim de ,,Ţara tuturor posibilităţilor" i l-au făcut oamenii care se comportă ca într-o junglă şi nu ştiu să trăiască civilizat şi în armonie cu semenii lor.Niciodată nu am fost de-acord cu recenta gândire a românului,şi am ajuns la concluzia că oamenii car nu ştiu să îşi respecte ţara şi o fac numai de râs ar trebui să se evapore de pe suprafaţa ei.
   La mulţi ani,România mamă!Bun venit,doamnă iarnă!Bun venit decembrie şi spirite al sărbătorilor!Am aşteptat cu multă nerăbdare această iarnă!
Voi cum vă simţiţi de 1 Decembrie?
                                                 

You Might Also Like

36 Curioşi

  1. De 1 decembrie mă simt mai roman că niciodată. Până şi comentariile le las cu diacritice.
    În ultimii ani îţi spun sincer că mi-am schimbat total atitudinea faţă de România.
    Adică dacă acum vreo 5-6 ani ziceam că toţi ceilalţi, dom`le, România e de rahat şi nu are nicio şansă, acum, alta e povestea. Eu zic aşa, dacă vrem putem. Şi am văzut că sunt oameni care vor şi pot.
    Şi sper să fiu unul din oamenii care schimbă România.

    La mulţi ani românco.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câtă dreptate ai!Sincer,eu cred că de la o vreme România a început să se schimbe.În bine.Adică,nu România,ci românii!Au reînceput să funcţioneze campaniile ce susţine reîmpăduririle,au început campaniile ecologice!Doamne ajută să o ţinem tot aşa!:)

      Ștergere
  2. "semnifică că" ai grija! :D

    La multi ani si tie de 1 Decembrie!! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumescc muult,am verificat şi am modificat greşeala!:*

      La mulţi ani!:*

      Ștergere
  3. La mulţi ani, draga mea :* Îmi place mult de tot noul aspect :3

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaiii... de 1 decembrie ma simt atat de emotionata (nu numai pentru ziua nationala, ci pentru ca m-a luat valul cu spiritul sarbatorilor). La multi ani tuturor romanilor! Sa aveti cea mai romaneasca zi posibila si o iarna cat mai plina de surprize. :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani :*:*.
    Ce-i drept in fiecare an ma asteptam ca de 1 decembrie ,o data cu inceperea iernii sa vina si zapada .. dar cand vad atata soare afara deja imi pierd speranta ca va ninge ca-n povesti :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,au spus că anul acesta nu va mai ninge aşa tare ca în ceilalţi ani.Dar şti cum e: ,,ne minţim ca la meteo":)).

      Ștergere
  6. La multi ani tuturor romanilor de pretutindeni!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani! Aspectul este superb! Blogul arata mirific! Bun venit iarna am strigat cand m-am trezit azi! :) Ai mare dreptate. Romania e o tara de milioane dar nu e pretuita/valorificata etc. Oamenii din ea sunt problema! Felicitari pentru articol. Foarte frumos! :x <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mullţumesc din suflet pentru apreciere şi..LA MULŢI ANI!:)

      Ștergere
  8. De 1 Decembrie nu ma simt in niciun fel.De acest 1 Decembrie m-am simtit si mai aiurea.
    P.S:Aspectul blogului este superb,felicitari!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc.Acum,fiecare cu treburile lui.Mă bucur că mi-ai răspuns la întrebare!:)

      Ștergere
  9. Ai un premiul pe blogul meu la acest link: http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2012/12/premii-mici-pentru-bloguri-mari-1.html

    Ai un blog minunat! Bafta in continuare si felicitari pentru premiu! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc din suflet pentru premiu,mă simt minunat ştiind că l-am primit!:)

      Ștergere
  10. Îmi place noul aspect, vine iarna :D
    Azi m-am simțit mândră că sunt româncă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Romania este o ţară minunata, şi este tare păcat că nu ştim să profităm de bunătatea ei. Ce n-ar da străinii să aibă o ţară ca a nostră, iar noi, majoritatea romanilor, nu o vedem! Oricum, la multi ani ROMÂNIA, sper ca românii să aibă mai multă grijă de tine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu una ma simt foarte obosita dar totusi vreau sa spun La multi ani Romanie! :x

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu te cunosc personal,doar pe facebook suntem "friends"[:)],dar iti urmaresc blogul si e chiar dragut!!:) Good job !! :) sii..La Multi Ani si tie !! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Da,ştiu că suntem ,,friends" pe facebook.Mulţumesc!:)

      Ștergere
  14. Cat de frumos ai scris :x La multi ani draga Raisa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sincer, n-am fost niciodata o mare patrioata si nici nu ma voi transforma in una doar pentru ca e ziua nationala (sau ma rog, a fost) :D. Cat despre venirea iernii... nu, merci x_x. Desi aici, pe blog, imi place "iarna" adusa de tine ;;)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact