>
Blogosferă Cheers 2013

În 2012.

09:36 Raisa
   Update:La mulţi ani 2013!!Vă urez tuturor din suflet un an nou plin de bucurii şi împliniri,pentru cei care aveţi examene să le treceţi cu bine şi să fiţi optimişti deoarece gândirea pozitivă este cheia succesului.Aici este un panda care vă trimite milioane de pupici şi îmbrăţişări...virtuale!HAPPY NEW YEAAAR!:*
                                                                   
 Salutt panda-delicioşiloorr!Despre ce vreau să...ooff la naiba,e ultima zi din an.Off,şi eu care vroiam să pun alt articol.Dar cum puteam eu să nu mă conformez cu moda şi să nu pun şi eu o postare ca de sfârşit de an?
  Pentru că acum sunt o happy panda(e nevoie de DER pentru a vă explica?nioooo) aş vrea să spun că 2012 a fost un an bun,deşi am avut muuuuuuultee conflicte de-a lungul acestuia.Lacrimi au fost,zâmbete au fost,bucurie a fost,cadouri au fost..deci 2012 mi-a adus încă o viaţă de om.Şi da,în 2012 Raisa a renăscut într-o panda veritabilă(Bitch,please,I'm delicious) care se mândreşte cu burtica ei pufoasă şi albă şi cu ,,ochelarii" negrii de pe ochişori(Yes,I'm ododododo).Aşa că,de ce să o mai lungim?Acum e vremea cu adevărat să începem postul..
                                                                   Ce mi-a plăcut în 2012
                                                                    

  • Au început să îmi placă în acest an cărţile moderne după ce am citit Clubul V. 
  • TUMBLR-am descoperit şi eu în sfârşit ce înseamnă ,,a tumblări" 
  • Arta de a desena-Mda,am început anul acesta să iau treaba în serios,şi ştiţi cum e:cum eu nu sunt modestă deloc sunt silită să recunosc că..desenele mele sunt GENIALE!:))
  • My [real] friends-Deea şi Giuly sunteţi ODODODODO!:*.Deea,thank you for being there.Pentru a o cunoaşte pe Deea:Deea este cea mai bună prietena a mea din clasa a 5-a!!Da,din clasa a 5-a şi până acum noi am fost prietene nedespărţite,asta însemnând că facem toate lucrurile la fel,ne îmbrăcăm aproximativ la fel.Şi ca să ştiţi:Eu sunt o Panda iar ea e un Pufuleţ(nu de mâncat) cu puf:)).
  • Gangnam Style:Ce?În fiecare zi dansez pe melodia asta,I just can't stop it!
  • AHS,Pretty Little Liars and Hunger Games:Da,mai ales AHS de la care nu mă pot opri.După acest post urmează un altul dedicat acestui serial supr-mega-ultra tare.Singurul episod care nu mi-a plăcut a fost primul(prea multe perversiuni) O.O   
  • Căţeluşa mea-În iunie am primit o căţeluşă pe numele ei Sheila.Doamne,e atââât de drăguţă!Ea chiar mi-a schimbat viaţa!        

                                                                 Ce nu mi-a plăcut în 2012

  • One Direction sau Justin Bieber-Da,acum fără supărare(pentru fanele lor) dar mie mi se pare că melodiile lor nu au nici un sens.Pe bune..
  • Perioada mea de îndrăgosteală panda-Aha,aha..Raisa-panda-delicioasa a fost îndrăgostită,şi desigur asta s-a terminat cu multe bocete în perină.Puteam să umplu 3-4 pahare de 250 de ml cu lacrimile mele..
  • Silueta mea-Off,sper ca anul acesta să nu mai fiu un Panda aşa dolofan,pentru că cel puţin în 2012 îmi displăcea imagina mea din oglindă.
  • Conflictele-Da,am avut destule conflicte în acest an cât să-mi ajungă pe următorii 2-3 ani.

Bloggeri de suflet 2012
Dee şi Criss(Only Books)-Nu o să uit niciodată că voi aţi fost primele mele ,,foloweriţe" şi că datorită vouă eu am făcut primii paşi în familia blogosferei.Vă mulţumesc că aţi fost alături de mine în anul acesta şi că mi-aţi suportat toate tâmpeniile pe care le-am debitat pe blog.
Rose-Fata aceasta este îmi este tare,tare dragă şi o simt aproape de sufletul meu.Datorită ei am descoperit AHS,Hush Hush Saga sau Divergent[când a citit prima dată Divergent numai despre asta vorbea pe blog].Te puuup Rose şi să ai un An Nou plin de bucurii şi reuşite.
Furelise-Deşi am cunoscut-o de puţin timp(datorită lui Rose şi de data aceasta) blogul ei este special şi îmi este foarte drag.Mulţumesc Furelise pentru că mă faci să mă simt specială de fiecare dată când îmi citeşti bloguşorul.
Semiscrisa-Şi pe ea am descoperit-o recent,dar ador postările ei,ador felul cum se exprimă şi nu în ultimul rând:face parte din echipa fanilor AHS.Te puup Semii:*
Ascunsa-Awww yaaa.Ea este...unică.De fiecare dată când îmi lasă un comentariu îmi dovedeşte că trăieşte momentul alături de mine şi că mă înţelege.An Nou fericit,Ascunso:*
Denisa(De vorbă cu viaţa)-Fata aceasta m-a făcut să îi citesc toate fan-ficurile pe care ea le scrie.Momentan suntem la ,,Identitate Secretă".Ţi-am mai spus de multe ori că Alex e favoritul meu,nu-i aşa?:D
Denisa Irina(Amintirea unui vis neîmplinit)-Întotdeuna m-a făcut praf cu postările ei extraordinare.
B.D-Credinţă.Pentru asta o iubesc!
ViorelD-Un blogger care ştie ce face şi care pune mult suflet în munca lui.Viorel,toate cele bune!:)
C.L.M-O bloggeriţă cu suflet de copil,ca şi mine.Ea a fost mai tot timpul sursa inspiraţiei mele.Pupiciii:*
Nesuferita(Daniela)-Tot ce face ea e cu trăire,şi scrie fabulos.Şi ea a fost printre primii mei followeri.
Lxii-O fată la care eu ţin extrem de mult.Nici nu şti cum îmi luminezi ziua cu postările tale şi cu expresiile tale unice!
Vero-De obicei îi spun Rose 2.Ea şi Rose parcă sunt surori gemenee!:))
Tadotakii-Ei bine,Tadotakii mi-a marcat un anotimp din 2012.E şi ea printre primii followeri.
Anca(Zorzonica) şi Andreea-Două bloggeriţe cărora le prevăd mare succes în lumea blogosferei.Aveţi un blog minunat şi special,fetelor!:*
Skilly Hyytelo-Am descoperit bloguşorul ei din întâmplare,dar acum e pe lista mea de favoriţi!:*
Anemona-Nu am cuvinte să descriu această fată.Este o parte din sufletul meu.Şi ea descrie foarte frumos totul,şi parcă mă regăsesc de fiecare dată în postările ei.
Domnul Mihai-Special,nu am ce spune.Scrierile dumnealui sunt cu adevărat deosebite.
Ale Criss-Uhhh,ce îmi mai place de fata asta!Nu ştiu,are ceva în ea şi în bloguşorul ei care mă atrage de fiecare dată.
Clara-Număr de cod 00016.Un agent secret care mă face să-i urmăresc blogul de fiecare dată când apare câte un post nou.
Alle(Ceea ce gândesc..sincer)-Ufmfdmdsfj:asta e tot ce am de spus în legătură cu blogul ei.Poate ar mai merge şi un :super-mega-ultra-delicios?:D
Prinţesa în bocanci-Sentimente.Frumuseţe.Iubire.
Lush-Este adorabilicioasă!
Sorana-Identical twin(caracter)
Sweet lemon-Un model demn de urmat!
Maria-Deşi e nouă în blogosferă,îmi place mult personalitatea ei şi îmi plac de asemenea postările ei.
Daniela(Daniela's Diary)-Întotdeauna îmi face ziua mai bună!:)
A mi se scuza postul kilometric-dar trebuia să fie aşa lung.Chiar trebuia!:))
Să aveţi un 2013 fericit şi frumos!
                                                   






                                                                          

You Might Also Like

70 Curioşi

  1. Awww :"> .
    Sa nu uitam de " Yes , I'm ododoodod " :)) , am stiut eu ce-am stiut cand am zis ca esti geniala . Hm..desigur ca traiesc cu tine fiecare cuvant , cati ursuleti panda deliciosi am eu ? :o3 Ca tot venii vorba , stii ca am pe birou un urs panda , e o jucarie d'aia de la MC si de cand te stiu , mereu cand vad jucaria ma gandesc la tine . :)) :o3
    An nou fericit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awwww,scumpii!:* Şi eu am un ursuleţ panda.Tot pe birou.E mascota mea şi o cheamă Janette:)).An nou fericit!:*

      Ștergere
  2. Postul tau m-a facut să zambesc din nou.Sa ai un An Nou fericit!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!:* Mă bucur că am făcut asta!

      Ștergere
  3. :)) De acum înainte nu vei mai fi Raisa ci un panda dulce :)
    Îți doresc pentru anul care vine să ai parte numai de zîmbete și bucurie!
    Îți doresc ca visele să prindă viață!
    Îți doresc să ai parte numai de prieteni adevărați lîngă tine!
    Mulțumesc pentru cuvintele tale! MEans a lot! :)
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaai, tragedie, nu te pot contrazice :)) Am boală a contrazicerii, că nici dovezile sau...Obama n-au efect :D Deci, da, cred că (,) curând va trebuii să luăm o rachetă până la Nasa pe motiv foarte serios: clonarea. Să îmi cadă toată biblioteca-n cap dacă ar putea să ne refuze pe noi (pe noi!) vreun moș d'ăla cu halat că am descoperit cum se clonează creierii.
    Ah, și îmbrățișarea ta a ajuns deja la mine, thank you, dear :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte emotionata.Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase.Esti cea mai draguta.>:D<
    Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vaaai!!! Tu panda mititel!! Ai scris lucruri aşa frumoaase! Mersi mersi mersi! Nu o să regret niciodată ca am început să blogaresc pentru că vă am aici pe voi! 2013 fericit!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu? Scrieri deosebite? Multumesc pentru incurajare. Un an nou cat mai bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie una îmi plac scrierile dumneavoastră.Aveţi un fel de a scrie special.An nou fericit!:)

      Ștergere
  8. Vaaiii... ce post dragut, tuu, panda micut si dragut >:d< Vad ca ne-au placut si ca nu ne-au placut cam aceleasi lucruri. Ma simt bine ca nu sunt singura careia nu ii place OneDirection, pentru ca, sincer, la mine in clasa toate fetele ii iubesc x_x, iar eu sunt pe dinafara subiectului.

    Sa ai un an si mai bun, cu mai multe momente frumoase si zambete.. si, poate, de ce nu, mai multa iubire!
    Hugs&Kisses, Teo :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OOOOO îmi pare aşa de rău!Cum am putut fi atât de ameţită încât să uit de tine?Dacă nu te-am scris în post,îţi spun aici că şi tu eşti una dintre cele mai aproapiate bloggeriţe ale mele şi îmi pare tare tare rău că am uitat să te trec acolo.Blogul tău este special şi el,şi şti şi tu la fel ca şi mine că face parte din sufletul meu.Iartă-mă te rog:((

      Să ai un An Nou fericit!:*

      Ștergere
    2. Nu-i nimic, scumpa! Ma bucur foarte mult sa aud acele cuvinte frumoase pe care le spui despre mine si sa stii ca si tu esti una dintre cele mai apropiate bloggerite ale mele. Te pup , pandaa ! :) :*:*

      Ștergere
  9. Ce drăguţ post!:D
    Un An Nou fericit!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Un an nou fericit plin de bucurii!!! Sa fii inconjurata de cei dragi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cât de scumpă și de adorabilă și de panda poți să fii! o.0 Blogul tău e minunat și mă bucur că te cunosc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Haa, ce dulce poţi fi :3 Mă simt vinovată pentru toate astea :)) Săraca Raisa, de ce a trebuit eu s-o molipsesc cu obsesiile mele, de ceeee :o3 Să ai un 2013 extraordinar :* :*
    Şi au mai rămas câteva chestii de spus :)) Oh, e ultimul meu comentariu din anul ăsta, ce trist.
    La AHS mie mi-a plăcut mult primul episod. A fost aşa ciudăţel şi... drăguţ :)) Mă rog, n-am suportat să văd scenele ălea, am dat mai departe de câteva ori :o3 Nu ştiu, mie cel mai pervers episod mi s-a părut Spooky Little Girl, ăla cu fata Dalia. Şi, mă rog, de la Halloween au început lucrurile să devină un pic mai mizerabile :-?
    Salutări pentru gemănuţa meaa :* Ne-am făcut şi un blog împreună, că n-am fi rezistat altfel :)) Uite aici link-ul, dacă eşti curioasă: http://awkward-unicorn.blogspot.ro/
    Te-am pupat, Rai >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ai un 2013 frumos,Rose:*

      Eu am ajuns debea la episodul cu Halloweenul şi acum va trebui să vizionez episodul 6.Sincer,mă aşteptam să-i dea o iubită mai frumoasă lui Tate,zău aşa:Violet e naşpa.Adică îmi place la nebunie caracterul ei,dar are faţă de idioată!

      Blogul vostru fetelor e gsdfjsfdjsfdjfsdjsfdsjd de genial!Cu siguranţă va fi o reuşită:*

      Ștergere
    2. Aw, dar mie îmi place Violet :3 În orice caz e mai drăguţă decât iubita reală a lui Evan. O urăăăăăsc x.x *normal, heehee :))* Mi se pare foarte badass :3

      Ștergere
    3. Da,până la urmă a început să-mi placă şi mie Violet.Uhh,ştiu,iubita reală a lui Evan e...uff mai bine mă abţin:))

      Ștergere
  13. Wohoo, ce postare complexa!
    Foarte tare giful cu sending virtual hug! XD
    Un An Nou Fericit si tot ce iti doresti tu mai mult sa se intample!
    P.S Imi place ca ai mai multe buline la ce ti-a placut decat la ce nu ti-a placut in acest an!
    Keep being optimistic! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww yaa,ai făcut cunoştinţă cu cel mai optimist panda din luuume.Să ai un An Nou fericit!:*

      Ștergere
  14. Acum am vazut ca sunt si eu in lista ta :o3 esti o draguta, si eu iti ador blogul si chiar imi plac postarile tale :x

    RăspundețiȘtergere
  15. din cate am citit eu pot afirma ca ai avut un an destul de bun...iti doresc ca 2013 sa fie la fel de bun,chiar mai bun...sa ai parte de impliniri pe toate planurile si sa fiiiiiiiiiiiiiii la fel de dulce ca pana acum!
    btw...nu stiu daca ai completat dar daca nu ai doua lepse care te asteapta pe blogul meu.
    Hugs and kisses!!!
    http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/12/ultimile-ganduri-din-2012primele.html
    p.s.:mereu cand citesc o postare de-a ta imi revine cheful de a scrie...multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!:* Şi tu eşti o drăguţă!Să ai un 2013 fericit!:)

      Ștergere
  16. Da mi-ai spus si chiar ma bucur ca iti plac povestile mele >:D<
    La multi ani! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi,nu m-aş supăra dacă mi l-ai face pachet pe Alex de Anul Nou:)

      La mulţi ani!:*

      Ștergere
  17. ma bucur ca si blogusorul meu,face parte din preferatele tale,apropo tu tot imi faci ziua mai buna,tin mult la tine si la blogul tau,iti multumesc pentru fiecare comentariu,si iti doresc ca 2013 sa fie un an productiv in care toate visele tale sa devina realitate. La multi ani,scumpo!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Awwweh, mersic frumosss :X
    Iubire multa de la mine din sufletel.
    Happy an now.
    xox, Semi.

    RăspundețiȘtergere
  19. Răspunsuri
    1. Mersiii!Să ai şi tu un an nou pufucios!:))

      :*:* Xoxo.

      Ștergere
  20. La mulţi ani şi să ţi se împlinească toate visele şi dorinţele!:*

    Te puup,Maya!

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani si tie! Esti un Panda dulce!
    --pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase :)

    Iti doresc un an nou plin de impliniri,sanatate,bucurii si multa iubire. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  23. La multi ani geamanooo !! :* :))
    Un an mai bun iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu ştiu dacă am să repet ceea ce şi alţii au spus(niciodată n-am răbdarea de-a citi comentariile înainte de a scrie şi eu unul .-.), dar îţi mulţumesc din suflet. Ştii cum e, acum la început contează fiecare follow, fiecare cometariu, fiecare atenţie şi tu cred că ai fost prima comentatoare a mea ceea ce mi te-a adus aproape de inima mea( mai ales când văd ca îmi comentezi fiecare postare :3), iar acum că mă aflu pe lista ta de bloguri de suflet e ... speechless. Ceva gen adfsksdjn!
    Mulţumesc din nou pentru cuvintele frumoase şi un 2013 aşa cum ţi-l doreşti! :*

    RăspundețiȘtergere
  25. La cât mai multe zâmbete în 2013! Să fie un an bun. :D

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi ani!
    Un an nou cat mai frumos iti doresc! >:D< si imi pare nespus de rau ca nu am mai avut timp sa intru pe la tine :\ pupicii. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Auciiii ! Deci nu cred :o Multumesc mult de tot ;;) Si sa stii ca a meritat sa fiu printre primii tai followeri.

    Un an nou fericit ,cu intarziere ;;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww,cu mare plăcere:*

      An noou fericit şi ţie!:*

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact