>
Craciun Happy

Have yourself a Merry (Little) Christmas!:)

12:17 Raisa
Salutare tuturor şi..Crăciun fericit!Încă nu îmi vine să cred că a venit Crăciunul anului 2012!Parcă numai acum începeam şcoala şi eram extraordinar de emoţionată.Parcă numai acum începea vacanţa de vară şi consider că aceste zile buclucaşe,aceste ore,ne joacă feste!
  De mică obişnuiam să cred în magia sărbătorilor de iarnă.Această magie probabil s-a întâmplat şi aseară la X FACTOR.Nu ştiu dacă voi aţi urmărit acest show pe Antena 1,dar marele câştigător al premiului de 200.000 de Euro a fost Tudor Turcu,un om cu un suflet de aur,care lupta pentru a se lansa în muzică şi nu în ultimul rând pentru mama sa.Mă bucur foarte mult pentru el,deoarece şi aşa era sărac,deci,ce cadou mai frumos de Crăciun putea primi?Noi chiar putem face minuni împreună de Crăciun,oameni buni!
 
   Cum arată un Crăciun perfect pentru mine?Luminiţe,ghirlande colorate,ajutor pentru cei nevoiaşi,bucurie şi mâncare în cinstea Naşterii Domnului,pentru că pe El îl sărbătorim defapt.Şi să nu uităm de scumpa noastră ciocolată caldă care nu poate lipsi de pe masă şi de bomboanele de ciocolată din pom.Ahh,cât de frumoasă poate fi această sărbătoare!
   Cât despre colindătorii noştri dragi...Hruşcă is the best!:))Şi cum să nu îl amintim pe FUEGO?Acum serios,acest bărbat..MĂ SPERIE.Probabil că de aceea a şi plecat din ţară:pentru că îngrozeşte lumea.Acum fără nici o glumă,eu spun că nu ar trebui să se simtă jignit din moment ce el se laudă pe la toate televiziunile cu ,,milioanele şi milioanele" lui de fani.Sincer,eu nu mă încadrez printre ei.

  •   Şi,dacă tot am pomenit de ciocolată caldă,prăjiturele şi alte momente magice ale Crăciunului,vreau să vă delectaţi cu câteva poze şi o colindă de Crăciun dragă mie!Look at this:






Şi pentru a nu lăsa postul neîncheiat,am aici câteva idei pentru un Crăciun perfect:
1.Cumpără multe multe dulciuri (desigur,de sezon)
2.Savurează-le în faţa bradului alături de cei dragi.Nu uita de ciocolata caldă,care e nelipsită din aceste împrejurări!
3.Pentru o atmosferă şi mai ,,crăciunatică" da-i drumul playlistului tău de Crăciun plin cu colinde.Dacă nu ai unul,caută colinde pe youtube!
4.Desfă cadourile de sub brad încet, şi încearcă să pari foarte emoţionat şi curios,dacă nu eşti deja!
5.Have yourself a Merry (Little) Christmas!:*
                                                                       Sărbători fericite tuturor!:)

You Might Also Like

56 Curioşi

  1. Si eu ma bucur pentru ca a castigat Tudor X Factorul (a fost favoritul meu intreg sezonul :-j) ....
    Craciun fericit si tie, darling. Sa ai cadouri si momente frumoase pentrecute alaturi de cei pe care ii iubesti. :)

    P.S : Hugs&Kisses `cause it`s Christmas time! \:d/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!Da,el chiar merita să câştige!

      Ștergere
  2. Ieiiii ! Craciun fericit scumpa mea ! >;d< >;D< Cand citesc postarile voastre chiar simt iar spiritul craciunului , nici mie nu-mi vine sa cred ca maine se intampla cel mai frumos lucru posibil pentru omenire !Si anume , nasterea Domnului ! Sper sa fim fericiti de craciun !
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit si tie,Raisa!EU nu am urmarit X Factor dar am vazut cateva piese interpretate de Tudor Turcu,si e genial!Frumos post,frumoase imagini!

    P.S:Nu esti singura pe care o sperie Fuego.

    RăspundețiȘtergere
  4. Crăciun Fericit! :) Și da... până acum a fost cea mai tare iarnă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sărbători fericite şi ţie :* Păi cum să-i uităm pe Fuego şi Hruşcă? :))
    Mă bucur mult că a câştigat Tudor. A meritat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei doi nu pot fi uitaţi:)).Mai ales ,,celebrul" Fuego:))

      Ștergere
  6. Craciun fericit, si tot ce iti doresti sa se implineasca >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ce ma bucur ca ai scris de x factor si de Tudor Turcu. L-am iubit inca din prima gala live si m-am bucurat enorm cand i-am auzit numele iesind din gurile lui Razvan si Dani. A fost superb momentul! El este o voce extraordinara care imi aduce aminte de rockul anilor 70-90. Plus ca are cate ceva si din Jon Bon Jovi si din Steven Tyler si din Mick Jagger... Ce sa mai, combo breaker! :))
    Craciun fericit si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,şi mie mi-a plăcut încă de la început.De el şi de Dragoş Udilă.Păcat că de Dragoş s-a ales praful şi pulberea în gale!

      Ștergere
  8. Sărbători fericite și ție! :x
    Tudor chiar merita să câștige. Mă bucur pentru el. :) Iarna asta a fost magică, și încă nu-i gata. Cred că o să fie cea mai tare vacanță ever. Am o presimțire. :> Umm! :x Ce drăguțe sunt pozele. :* Îmi place cea cu Nutella. Mă rog, Clara + Nutella = oricum, morcioflelă delicioasă. :D Ponturile de la sfâșit sunt super drăguțe. Deja am aplicat câteva. :)
    Șii..întrebarea finală rămâne: FUEGO SAU HRUȘCĂ?! :))

    PS: Scuze că am șters comentariul celălalt dar, era o mică problemă cu el. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa,aşa e şi la mine.Raisa+Nutella=Crazy Sours:)) (nu skittles)

      Pff,categoric Hruşcă.FUEGO mă sperie.Şi nu ştiu de ce,dar am o presimţire că e SPÂN:))

      Ștergere
  9. Ma bucur ca a castigat Tudor Turcu dar pentru mine Ioana Anuta a fost cea mai buna:) Mi-a placut tare mult de felul cum a cantat de la preselectii pan' la ultima gala:)(finala)
    Iti doresc SARBATORI FERICITE alaturi de cei dragi! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie mi-a plăcut Ioana,dar tot Tudor a rămas preferatul meu!

      Sărbători fericite şi ţie!:*

      Ștergere
  10. Sarbatori fericite si un mic premiu de la mine(mai intarziat) : http://teorie-depre-lume.blogspot.ro/2012/12/blog-of-year-2012.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww,mulţuu!:*

      Sărbători fericite şi ţie!:*

      Ștergere
  11. Sincer, şi eu mă bucur c-a câştigat Tudor Turcu chiar dacă şi de Ioana Anuţa îmi plăcea. Sărbători fericite şi tie! Mi-ai făcut o poftă imensă de ciocolată caldă şi de dulciuri (mai ales de Nuttela =p~)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu urmaresc X Factor, insa te urmaresc pe tine si cu sinceritate iti urez Craciun fericit alaturi de cei dragi si cred ca mosul deja ti-a adus ce ti-ai dorit asa ca....fii fericita:)!

    RăspundețiȘtergere
  13. Craciun Fericit! >:D<
    Eu nu prea urmaresc X Factor, dar la concurentul acela tot faceau reclama baietii de pe Metalhead asa ca m-am uitat si eu sa aud cum canta. Are o voce foarte buna, ma bucur ca a casitgat el. ^^

    RăspundețiȘtergere
  14. Craciun fericit alaturi de cei dragi! *ce bine ca a castigat Tudor Turcu

    RăspundețiȘtergere
  15. Craciun fericit si sa ai parte de multe bucurii!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Crăciun fericit şi ţie, Raisa. :*
    Eşti o mică bombonică de Crăciun care îmi aduce zâmbetul pe buze atunci când sunt tristă sau nervoasă ..
    Meriţi nişte sărbători fericite, pline de căldură şi iubire :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ododododo,mulţumesc frumos!:* La fel şi tuu!:*

      Ștergere
  17. Nu am urmarit niciodata X Factor. Imi fac mea culpa. Am doar o nedumerire. Cat castiga olimpicii la matematica, fizica, geografie, istorie? Ei au Cicx Factor?
    In rest, SARBATORI FERICITE tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce articol adorabil! Sarbatori fericite tuturor! ^^

    RăspundețiȘtergere
  19. Iti doresc sarbatori fericite in continuare, pline de iubire si pace.

    RăspundețiȘtergere
  20. De sarbatori fericite si de ganduri frumoase imi doresc si eu sa ai parte!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu ma bucur ca a castigat Tudor,canta superb!:X:X:X
    Un Craciun,ma rog,ce a mai ramas din el,superb iti doresc.Imi cer scuze de intarziere,dar n-am fost acasica.
    Te pupacesc dulce!:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Ai o leapşă pe blog la mine, bombonică. :*
    Sper să o faci cu plăcere :D.
    **http://th-crayon.blogspot.ro/2012/12/leapsa-x.html

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact