>
Frenemies Our world

Frenemies.

09:50 Raisa
   Salutare tuturor!Îmi cer scuze că nu am postat de o bucată de vreme dar ştiţi voi cum e:stresul cu notele de la teze,şcoală,activităţi de Crăciun care pur şi simplu nu îmi mai permiteau nici umpic de timp liber.La mine în oraş ninge de 3 zile,iar zăpada a atins deja 10 cm,iar acest fapt îmi provoacă o somnolenţă teribilă!În fine,ceea ce voi discuta astăzi în acest articol este despre acele obiecte ,,frenemies".  Ce înseamnă obiecte ,,frenemies"?Aceste lucruri sunt acelea pe care noi le considerăm folositoare pe moment,de care nu ne putem despărţi nici cum,dar în realitate au un efect distructiv asupra noastră.

  •     Primul obiect de pe lista mea este placa de întins părul.Deşi am citit tot ce se putea despre ea,şi ştiu ce efect nociv are asupra părului,nu mă pot despărţi de ea!Asta din cauză că eu nu suport părul creţ pur şi simplu(la mine).Mi se pare că are o structură foarte dezordonată şi un aspect neîngrijit,şi de aceea eu prefer părul drept sau ondulat.Din păcate nu există metode naturale pentru îndreptarea părului,aşa că placa de întins rămâne ,,sfântă" în acest domeniu.

  •    Mulţi dintre noi nu ne putem pur şi simplu abţine de la alimentele fast-food sau de la chipsuri.Recunosc că uneori,măcar odată pe lună îmbuc câte o felie de pizza,câte un sandwich cald sau câte un hamburger,pentru a-mi satisface papilele gustative.Deşi ştiu că aceste alimente nu intră în categoria celor sănătoase,simt că uneori nu mă mai satur de ele!
  •  Nu ştiu cât este de adevărat,nu ştiu sigur dacă obiectele de make-up au un efect negativ asupra tenului nostru,dar sunt convinsă că fondul de ten nu este tocmai benefic pentru porii noşti.Eu nu folosesc,dar majoritatea prietenelor mele o fac.În schimb,eu nu pot rezista o zi fără make-up,nu mă văd nemachiată,şi asta nu e bine.

     Ei bine,cam aceasta este lista mea,în mare,de obiecte ,,frenemies".Desigur mai este şi computerul,care nu are doar părţi pozitive.Telefoanele mobile,de asemenea.Fiecare avem ceva de care nu ne putem pur şi simplu despărţi,la care ţinem prea mult pentru a-l lăsa din mână,deşi cunoaştem per ansamblu toate efectele nocive pe care le au asupra corpului nostru.
Consideraţi că aveţi pe lângă voi asemenea obiecte ,,frenemies"?Şi dacă da,care sunt acestea?
                               
                                                                           

You Might Also Like

47 Curioşi

  1. nici eu nu ma pot desparti de placa de întins parul!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum e sa nu te poti desparti de placa de par.... sau de unele machiaje :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca suna ciudat, dar cand mama face clatite cu magiun nu ma pot opri din.mancat, chiar daca mi se face rau dupa aceea

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant articol. Chiar ai idei bune și originale! Ai dreptate. Există obiecte de genul. Pentru mine ele au ca reprezentant „cărțile”. Au părți rele când le citești sub bancă la ora profei de geografie și ea începe să țipe la tine. Uneori nu mă pot opri și îmi stric ochii și nopțile cu ele. Dar, au și efecte bune. Și ele sunt importante, foarte importante. :)
    Felicitări iarăși pentru un nou articol fascinant, original și adevărat. :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!Cărţile sunt întradevăr de nelipsit.

      Ștergere
  5. Eu sunt dependenta de placa de par, greutatea mea si.. ciocolata :) si creme de corp cu arome delicoase, era sa uit :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt dependent de tigari,si nu imi place sa recunosc asta,dar e adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pff, placaa. Mama nu mi-a dat voie niciodată să o folosesc şi-am tot încercat să o evit. Niciodată nu mi-a plăcut cum mi-a stat părul.
    Şi sunt dependentă de net. Intru în fiecare zi şi habar n-am cum să mă "vindec" de asta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La început nici ai mei nu erau de-acord ca eu să folosesc placa.În timp însă,au văzut că nu au cui să-i spună şi au lăsat-o baltă!:))

      Ștergere
  8. Un mic offtopic:- blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB, in cadrul Premiilor MWB-luna decembrie 2012!
    Ati primit acest premiu deoarece un autor MWB v-a recomandat datorita talentului, originalitatii, pasiunii, imaginatiei, creativitatii si valorii educationale!
    Puteti afla totul despre ce inseamna acest premiu, accesand pagina aferenta pe mostwantedblog.org!
    Felicitari si bine ati venit in MWB!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc din suflet,mă simt onorată să primesc acest premiu!

      Ștergere
  9. Nu ma pot desparti de calculator si foarte greu de dulciuri..
    Ce super ca la tine ningee ! Cat as vrea sa ninga si la mine :-< . Haide zambeste ! Bucura-te mai mult de primele semne ale iernii :-w .
    Iarna magica ! >;d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va ninge şi la tine cu siguranţă.Aşteaptă doar!

      Ștergere
  10. cicolata si calculatorul si cartile are my freenemies.

    RăspundețiȘtergere
  11. Te invit cu mare drag să participi la Winter Days Challenge! Dacă vrei să participi la leapșă intră aici: http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2012/12/winter-days-challenge.html
    Distracție plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte adevarat. Ma numar si eu la cateva de pe lista. Si de nins, pff, a nins, dar s-a topit neasteptat. Mai mult frig, decat zapada. Frumos post si succes la scoala, la ultemele saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu sunt dependenta de scris povesti si dependenta de muzica:d
    Nu imi place sa fac nimic fara sa am muzica in urechi:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Vaaaai, sa nu te dai cu fond de ten! Chiar daca ascunde cosurile, defapt le hraneste si incepe invaziaaaaa! :)) N-ai sa mai scapi niciodata de ele :))
    Mmmm, nu ma consider dependenta de nimic. Placa n-are nici un efect asupra mea, chiar daca ma dau cu spray-antitermic, tot simt eu ca-mi face rau, plus ca orice i-as face, capita mea de fat sta umflata ca la negrii >.<
    Oook, poate un pic dependenta de net, carti si muzica :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,am auzit că fondul de ten hrăneşte coşurile,de aceea nici nu folosesc.Placa pentru mine e..esenţială!:))

      Ștergere
  15. Hmmm...sunt dependenta de dependente cred. Nu ma pot desparti de ciocolata,prieteni,excursii,aparatul meu de fotografiat,desen,telefon,internet, prajituri, petreceri,colegi,blog,vara...etc. Sunt atat de multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhh,da.Dar care dintre ele sunt ,,frenemies"?

      Ștergere
    2. Pai ciocolata ma supune tot timpul unor tentatii uimitoare. As putea manca toata viata doar ciocolata,dar nu imi doresc kilograme in plus. Internetul ma face sa pierd timpul uneori si nici nu e bine sa stai mult. Telefonul suna in continuu si ma intrerup colegutii cu temele dar imi place sa ii ajut.

      Ștergere
  16. Eu ma pot lauda ca am renuntat la placa,si asta dupa ce mi-am nenorocit parul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Frenemies la mine sunt clar internetul si placa de par.Desi sunt baiat,tot folosesc placa!:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Placa de par o sa-mi iau cand mi-o creste... chelie! Cred ca tigarile. (Sunt sigur, dar...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vă recomand placa.Strică părul şi după cum vedeţi,creează dependenţă.

      Ștergere
  19. Din fericire nu am nevoie de placa,iar fond de ten folosesc mai rar si destul de putin.Sunt dependenta de muzica,doar...
    Pupici dulci!:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Hmmm...fond de ten folosesc foarte rar penntru ca am fost la dermatolog si am tratament X_X
    Si cred ca ramane placa de par..pe care o folosesc o data pe saptamana :))

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact