>
Craciun Holiday

Crăciunei,Crăciuniţe şi dorinţe.

14:15 Raisa
Salut,salut!Acum că zăpada a cam dispărut de pe la mine,sunt tare curioasă cum va fi vremea de Crăciun,mai ales că de Crăciuniţe şi Crăciunei nu vom duce lipsă.
    Nu vreau să mă mai plâng ca de obicei,deci nu o să vă stric dispoziţia plictisindu-vă cu ce simt eu acum de Crăciun.Vă pot spune doar atât:sper ca cei fără de casă sau fără de bunătăţi pe masă să simtă şi ei magia Crăciunului şi sper ca noi toţi împreună să putem face minuni.Nu am să-i cer moşului un Crăciunel,pentru că nu am nevoie  ca un străin să îmi ,,ungă" inima şi să repare golurile pe care un altul le-a lăsat în urmă.
    Crăciunul lui 2012 m-a făcut fericită.Nu ştiu ce s-a întâmplat dar sunt mulţumită şi euforică(şi staţi liniştiţi,nu am băut alcool nici la cele mai mari evenimente din viaţa mea) şi asta mă bucură extrem de mult.Am decorat de curând toată casa şi e o atmosferă extrem de plăcută,caietele îmi sunt toate împodobite(la propiu) de sărbători:ghirlande,omuleţi de zăpadă,brăduţi desenaţi peste tot!E frumos să vezi atâtea culori zburdând în jurul tău şi ştiu că şi vouă vă place asta!
   Singurul lucru care nu îmi place de Crăciun este că toată lumea uită ce sărbătoreşte.Adică fiecare umblă în lung şi în lat,se zbate să fie totul OK şi uită complet că nu numai asta înseamnă Crăciunul.Întradevăr trebuie să ne bucurăm,dar mult mai mult trebuie să ne îngrijim de sufletul nostru,pentru că de Crăciun Iisus Hristos a venit în lume să crească şi să ne mântuiască.Nu vreau să par ridicolă,dar acesta este adevărul.Este doar părerea mea.Asta nu înseamnă că eu nu mănânc şi nu beau,că nu petrec de Crăciun.Ba dimpotrivă..
  •     Şi...să nu uităm de dorinţe.Ca tot omu' (hohoho,sângele ardelenesc mi se zbate în vine dacă nu folosesc câte un regionalism,aşa că... tulai da fain îi Crăciunu') am şi eu o listă de dorinţe,mai mult pe plan sentimental,dar şi material(because I'm a chocaholic), îmi place să mă bucur de lucrurile primite de la cei dragi,îmi place să le port cu mine ,chiar şi la şcoală.Aşa că,dacă tot m-am exteriorizat atât,ia să vă prezint eu vouă lista mea de dorinţe:
E drăguţă.Să nu bănuiţi că am înnebunit,să nu credeţi că mă apuc să scriu scrisori moşului,dar îmi place să mai cred încă în magia aceea de Crăciun,şi ador să retrăiesc sentimentele copilăriei mele când aşteptam cu atâta nerăbdare cadourile!
Cum arată lista voastră de dorinţe?Sunteţi pregătiţi sufleteşte de Crăciun anul acesta?
                           
                                                                                

You Might Also Like

56 Curioşi

  1. Intotdeauna am adorat Craciunul si l-am asteptat cu drag si mereu am fost pregatit sufleteste pentru el.Pacat ca pentru unii, cuvantul Craciun este asimilat cu ,,imbulzeala di supermarket-uri".
    Eu singurele lucruri care le vreau de la mosul sunt: sanatate, caldura sufleteasca, liniste si pace, si iubire mai presus de toate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fricite! Lista este iubibila si sunt de acord cu tot ce ai spus... :* Toti colegii se gandesc numai la cadouri si uita complet de CRACIUN

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt o persoana groaznica! X_X Am uitat sa te trec la Blog Of The year! x_X Nu-i asa ca am ierti, ca tot vine Craciunul? :) Eu una am asa o stare... nu`ma de Craciun nu am nevoie... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniştită,nu m-am supărat deloc!Eşti o scumpă!:*

      Ștergere
  4. Eu cred in Mos Craciun pentru ca mi-a fost coleg de banca in clasele primare, dar nu ii cer nimic pentru ca stiu ca e batran si bolnav. In schimb un amic imi spunea ca el nu a crezut niciodata in Mos Craciun pentru ca stia ca nici un alb nu ar intra in cartierul sau dupa lasarea serii. Ce sa mai crezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat că nu sunt în relaţii prea bune cu acest moş.

      Ștergere
  5. Vreau si eu martipan :D o rezerva pentru toata viata daca se poate..!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off...aş cumpăra tot marţipanul din magazine dacă aş avea bani pentru asta:))

      Ștergere
  6. Si mie imi place Craciunul,dar parca avea mai mult farmec atunci cand eram mai mica.Si eu vreau ciocolata si mandarine.Craciunul fara mandarine parca nu-i Craciun!:)):))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA!Să şti că aşa este.Acum că suntem mai mari..of of unde-i Moşu' oare?

      Ștergere
  7. Crăciunul! Sărbătoarea mea favorită! :x Singura problemă la mine e că nu-mi place de Mos Crăciun. Vine îmbrăcat în halas și papuci de spital și mască nereușită și după asta începe o porție de râs pe seama înfățișării mamei îmbrăcată în Moș. Sau ce-o fi creatura aia. :))
    Atmosfera sărbătorilor mă face să mă simt cea mai norocoasă din lume. :) Foarte drăguță listă de Crăciun. :D Sper să primești tot ce-ți dorești! :x Super postare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Moşu' m-a speriat tot timpul.
      Sărbători fericite!:)

      Ștergere
  8. Sărbători fericite, Raisa :* :* Mi-am făcut şi eu o listuţă aici :3
    http://rose-books.blogspot.ro/2012/12/cioara-evan-craciun-mood.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sărbători fericite şi ţie Rose!Listuţa e genială!:x

      Ștergere
  9. Eu am o singura dorinta de Craciun insa nu pot sa o spun pentru ca vreau sa fac tot ce pot ca sa se indeplineasca.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să se îndeplinească şi să fi fericită!

      Ștergere
  10. O postare deosebit de frumoasa . Nu stiu tu draga ardeleanca cum si ce invarti dar mereu ma faci sa zambesc cand scrii , esti cu adevarat o minunatie ! Um..craciunul asta , pai mi-a cam trecut entuziasmul asa ca sper sa revina . Pana atunci ma bucur nespus ca ninge si la mine !!
    Lista mea de dorinte ( in caz ca mosu' trece pe aici ) :
    -Imi doresc ca Pafi si Benjamin sa nu se mai certe si sa isi pastreze prietenia ^^ .
    -Imi doresc ca D. sa fie fericit si sa nu ma mai raneasca .
    -Imi doresc tot ce-si doresc parintii mei .
    -Imi doresc zapada .
    -Fericire
    -Haine si carti .
    -Tot ce-i mai bun pentru colegii mei de blogsfera .
    Um..cam multe dorinte :)) :"> .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţam fain!:*
      Să şti că niciodată nu o să fie prea multe dorinţe pentru o persoană aşa frumoasă interior ca tine!

      Ștergere
  11. Imi place Craciunul nespus de mult,si tot ce imi doresc este fericire!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai unii alearga in lung si-n lat sa ii faca pe cei dragi fericiti. Deci cred ca ei inca stiu ce inseamna cu adevarat Craciunul.

    Lista mea de dorinte scade de la an la an. Si o spun sincer. Ma multumesc sa fiu cu tot cei dragi in preajma :)

    Zi buna sa ai

    RăspundețiȘtergere
  13. Nominalizaree :)
    http://rose-books.blogspot.ro/2012/12/nominalizari.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai un premiu la mine pe blog: http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/12/un-mic-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  15. In fiecare an astept Craciunul si cand vine nu stiu de ce l-am asteptat. Oricum e frumos,mai ales ca acum avem zapada.

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate ca uitam sa sarbatorim cum trebuie Craciunul,sa-l simtim in inimile noastre,dar cu toate astea e special.

    RăspundețiȘtergere
  17. Hei! Te-am nominalizat pentru Blog of the year!
    http://paginimarcate.blogspot.ro/2012/12/blog-of-year-nominalizari.html?showComment=1356076026308#c2471092442049264841

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt totalmente deacord cu tine,ca majoritatea dintre noi poate si eu pe a locuri,am uitat de ce sarbatorim Craciunul,e trist dar adevarat. Ce tine de lista de dorinte,am tot ce-mi trebuie,vreau doar ca toti din jur sa fie sanatosi si fericiti :)iar pentru tine,uite ca iti trimit eu un pachetel micut de iubire,si cred ca toti care au comentat mai sus vor face la fel,deci poti spune ca ai un sac plin cu iubirea nostra :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Lista mea de dorinte e cam lunga dar nu o postez aici pentru ca o sa fac dintr-un comentariu 10 asa ca o sa va spun cateva lucruri de pe lista: un Canon 600D, un skateboard Element sau Fallen, un pian/orga. Sunt lucruri cam scumpe dar o sa ma multumesc cu o iesire in oras cu prietenii. :)
    Si eu urasc cand uita oamenii ce e de Craciun, adica nu ca eu as fi ceva bun crestin dar nu spun pe la alte persoane 'Abia astept sa vina Craciunul sa primesc cadouri'. o.o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Interesantă lista.Eu aş mai fi vrut un Samsung Galaxy Camera.

      Ștergere
  20. Craciunul este sarbatoarea mea preferata. Asa e, cum ai spus. Se pierde mult din magia si frumusetea Craciunului, fiindca oamenii se complica, vor ca totul sa iasa perfect. Simplitatea e frumoasa, si asta inteleg eu prin Craciun. Magie, lumini, simplitate si fericire. A, cateva colinde si o tona de ciocolata nu m-ar deranja defel :)) Ai primit o leapsa de la mine ;;) Te pup :* http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2012/12/top-5-carti-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii mult de leapşă!Nu cred că există o persoană căreia să nu îi placă Crăciunul!:)

      Ștergere
  21. Pentru că meriți, ești nominalizată aici:
    http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2012/12/miros-de-cozonaci-multumiri-din-suflet.html

    RăspundețiȘtergere
  22. Nominalizaare
    http://dealepustoaicelor.blogspot.ro/2012/12/blog-of-year.html

    RăspundețiȘtergere
  23. Si de la mine nominalizare :) http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2012/12/neasteptata-dar-primita-cu-bucurie.html

    RăspundețiȘtergere
  24. Hei.Hei.Heeeeiiii! Ai primit o nominalizare de la moi pentru Blogul Anului 2012:X. http://allexa-young.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  25. ehm:D eu nu mi-am facut o lista de dorinte, dar stie Mosu' ce imi doresc, nu?:D hi hi:D

    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,da,ştie.Dar totuşi nu strică să faci o listă.Poate uită,la cât de bătrân mai e:)).

      Ștergere
  26. Cartile autoarei mele preferate, Stephenie Meyer...un laptop(pentru a fi cu voi in vacante...)si ceva de imbracat....(am primit...cam tot...mai putin o carte....)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact