>
Holiday One Life

Ca de început de sărbători.

14:48 Raisa
    Salutaree,tuturor!Se pare că,la noi în oraş chiar a venit iarna,deoarece ninge încontinuu de două zile,cât să ne ajungă pentru un bulgăraş,doi,de zăpadă.Astăzi,totodată,este ajunul Sf.Nicolae,şi,deşi nu mai am vârsta necesară pentru a crede în ,,Moş",în familie şi la şcoală se simte deja febra sărbătorilor de iarnă.
     Cum m-au prins sărbătorile de iarnă?Nepregătită,deoarece,încă nu îmi vine a crede că peste 2 săptămâni este Crăciunul!Parcă numai acum mă plângeam de calvarul începerii şcolii,parcă numai acum se terminase vara..ah,ce repede trece timpul!Nici pe plan emoţional nu stau mai bine.După lunile petrecute cu el la şcoală,mi-am dat seama că nu merita niciodată toată atenţia mea,şi,am decis să renunţ la el definitiv.Nu ştiu de unde am avut putere,şi nici nu ştiu cum am reuşit să dau tot ce a fost între noi uitării.Poate că m-am maturizat?Probabil viaţa a vrut DOAR să îmi dea o lecţie pe care să nu o uit niciodată..
  •   Într-un fel mă bucur de iarnă,chiar dacă afară e mai mult noroi decât zăpadă(în ciuda ninsorii neîntrerupte de care vorbeam mai devreme),chiar dacă sunt mai puţin de 0 grade în termometre,şi asta îmi provoacă neplăceri.Dacă stau să mă gândesc mai bine,e mai OK aşa,deoarece te poţi încălzi cu o ciocolată caldă,bună şi dulce.Sărbătorile de iarnă aduc cu ele şi un spirit aparte,care se pare că pătrunde în toţi porii sufletului nostru şi ne face mai buni,mai iertători,şi ne arată calea spre a trăi în pace şi în armonie cu semenii noştri.
      Îmi pare foarte bine că anul acesta ninsoarea a venit încă din primele zile de iarnă.Asta înseamnă oare că o să avem un Crăciun ca în poveşti?Probabil.Singurul lucru pe care îl aştept de mult timp cu adevărat, este data de 21.12.2012(groazăăăăă,vine ,,sfârşitul lumii").
    -Deabea aştept acea zi deoarece vreau să observe toată lumea că sfârşitul lumii nu este atunci când vrem noi,şi când prezic mayaşii,ci când vrea Bunul Dumnezeu,şi asta n-o ştim nici noi,oamenii,nici mayaşii care,apropo,au trăit cu aprox. 2000 de ani înainte noastră.
       Se pare că iarna aceasta ne va aduce multe surprize,şi sincer,aş vrea să mă bucur de toate.Vacanţa de iarnă îmi va aduce o grămadă de cărţi de ,,savurat",şi tare aş vrea să îmi împărtăşesc opinia cu voi.Cât despre ,,Amurgul luminii",nu am luat încă o hotărâre despre continuarea ei,dar s-ar putea să o revăd şi să reîncep să o redactez în vacanţă.
Pe voi cum vă ,,prind" sărbătorile de iarnă?
Şiii,dacă tot am vorbit despre 21.12.2012,care este părerea voastră în legătură cu acest ,,Sfârşit al Lumii"?

                                                              

You Might Also Like

37 Curioşi

  1. Eu nu cred în povestea despre cum că sfârșitul lumii va fi într-o zi cunoscută de noi. Spun acest lucru deaoarece Biblia afirmă faptul că nimeni nu știe nici ziua, nici ceasul în care va fi sfârșitul.
    Sărbătorile mă așteaptă pe pas de grabă. Voi avea destul de multe activități de făcut, dar va fi bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia cu sfarsitul lumii este o porcarie.Iar pe mine sarbatorile ma prind muncind :(( Eu sunt la serviciu si de Craciun si de Revelion :(( nu-i coreeeeect :(( oeeee oeeee

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, eu nu cred ca sfarsitul lumii va veni acum. Nu se poate incheia totul asa repede, desi nimeni nu stie cu exactitate ce si cand va fi. Cat despre sarbatori, sa vina mai repede. Imi e teama ca o sa imi treaca tot spiritul pana vin ele :)) Joking:-j >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceeee ?! Ninge ? 0 grade ? :|
    VIATA CRUDA...
    La mine sunt 5 grade..nici vorba de zapada.. N-am mai avut zapada de craciun de muuuuulti ani , la mine ninge cam pe la inceputul lui ianuarie , iarna asta chiar sper la o minune..(Daca Mos Nicolae si Mos Craciun iti citesc blog-ul , sper sa se indure si de orasul meu ca sa ninga ! )
    Sarbatorile..Hm , mama deja face toata ziua prajituri , eu pana nu vad alb pe asfalt inca nu pot intra in febra sarbatorilor , abia astepttt ! Sper..din tot sufletul sa fie zapada..
    Sfarsitul lumii , cea mai mare porcarie , chiar am pus pariu cu D. ca nu va fi nici un sfarsit , abia astept sa rad de el pe tema asta ! >:) Ca e asa alarmat ca vine sfarsitul lumii . :-@ Minciuni .. asa cum ai zis si tu , doar Dumnezeu poate stii .
    Sper ca iarna asta sa fie magica..sper ca toti sa aveti o iarna magica !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.Eu locuiesc într-un oraş care este depresiune intracolinară,deci,iarna sunt mai puţin de 0 grade,chiar de la începutul lui Decembrie.Să ai o iarnă frumoasă,şi sper să ningă şi la tinee!

      Ștergere
  5. "Sfarsitul lumi" este amuzant :)) Si totodata ireal! Nu poate veni, mai am multe lucruri de facut si de trait [-( :))
    Cat despre sarbatori... eu ma simt ca-n mijlocul lui octombrie si orice semn al venirii sarbatorilor (decoratinui, cadouri, brazi, colinde sau zapada - iex!!! ) imi provoaca... umm... repulsie e cam mult spus :)). Insa imi dau asa, o stare de "nuuu, nu e timpul!". Nu stiu de ce fiindca de obicei asteptam totul cu sufletul la gura. Anul asta insa, mi-as dori sa se amane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul est că parcă anul acesta a trecut prea repede timpul,nu crezi?:)):D

      Ștergere
    2. "Nu poate veni, mai am multe lucruri de facut si de trait [-( :))"
      -----------
      Parca aud deja povestea discutiei intre batranul pamant si lelea al carui nume era mai dulce decat lamaia.

      Lelea "lamaita dulce": Batrane, mai stai si matale nitel, ca vezi tu,... eu mai am de facut, de dres, de imbarligat, de agatat...si cate si mai cate. Asa ca, imposibil nene! N-ai cum sa-ti dai duhul chiar acum, ce naiba! Ti-am dat eu voie?

      Batranul pamant: Batem palma dulcico. Cu un pic de LSD, Cannabis, Crack, Opium si Speed...cine stie...

      Ștergere
  6. Eu inca nu pot crede ca e decembrie. :| Eh.. poate ca repetitiile pentru corul de colinde m-au mai trezit. Si totusi, sper sa ninga si la noi. Uau. Deci nu sunt singura care nu e gata pentru sarbatori...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Acuma' ce să facem,e cam greu să ţinem pasul cu timpul!

      Ștergere
  7. Ehhh,e decembrie si am ramas in urma rau...nici nu vreau sa ma gandesc. Si chestia cu sfarsitul lumii cred ca o sa fie doar o zi obisnuita de iarna.
    * imi place designul blogului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc şi,să şti că şi eu cred la fel!:))

      Ștergere
  8. Păi am supravieţuit 11.11.2011, şi ştiu că mai trebuia să vină sfârşitul lumii şi în mai, deci 21.12.2012, vino aici, prietenaş! :)) Şi chiaar dacă ar fi adevărat, oricum sunt cam nepăsătoare în legătură cu asta. Şi aşa n-am o viaţă extraordinară. Şi oricum ar fi trebuit să dau colţu' la un moment dat (tipa pozitivă rău, ştiu :)) )
    Yaay, vine Crăciunul :X E naşpa că n-am cui să-i cumpăr cadouri. Staaai, ştiu, îmi cumpăr mie. GENIUS! :)) Azi a nins şi la noi un pic, dar s-a transformat repede în ploaie.
    Mai e un pic şi vine vara, hehe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh,Rosee,Doamne feri să dai colu înaintea mea!Şi să nu te mai prind că gândeşti aşa!Cum să dai colţu fato,ai înnebunit?Nu până nu ajungi şi tu o Becca Fitzpatrick 2:)

      Ștergere
    2. "Şi chiaar dacă ar fi adevărat, oricum sunt cam nepăsătoare în legătură cu asta. Şi aşa n-am o viaţă extraordinară. Şi oricum ar fi trebuit să dau colţu' la un moment dat (tipa pozitivă rău, ştiu :)) )"
      ---------------
      e doar realism pur. ori mai devreme, ori mai tarziu...tot acolo esti.

      Ștergere
    3. -Anonim-Da,Rose este o realistă.Dar totuşi mai are mult de trăit!

      Ștergere
  9. Si pe mine tot nepregatita :)) Acum ca a venit iarna ,d`abea astept sa scapam de ea.La mine nu a nins deloc,desi trebuie sa recunosc ca desi urasc iarna,singurul moment cand o iubesc este atunci cand se aprind luminitiele de Craciun si fulgii de nea.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu prea îmi place iarna,dar mă acomodez!

      Ștergere
  10. Mie unul nu imi vine sa cred ca a venit deja iarna.La noi,din pacate,nu a nins,dar a plouat,ceea ce pe mine ma dezgusta.Sfarsitul lumii in 2012?O porcarie inventata de oameni care vor sa capteze toata atentia din jurul lor asupra unor tampenii fabulate de ei.Daca era asa,inseamna ca noi am renascut de vreo 10 ori,la cate ,,Sfarsituri de lume" au fost pana acum:))

    RăspundețiȘtergere
  11. La mine tot ninge,si tot e noroi,dar oricum ma bucur ca vin sarbatorile,ce tine de sfirsitul lumii,eu cred ca sunt niste prosti :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Din cate am observat sfarsitul lumii tot vine de cativa ani,e ca si cum a devenit o sarbatoare!E pura imaginatie:))
    La mine nu prea a nins,astazi arata de parca vine primavara:))
    Referitor la sarbatori sper sa fie ceva frumos si placut,sa nu treaca sarbatorile pe langa mine ca trenu' prin gara!:))
    Pupici dulci>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. nu o sa fie niciun sfarsit al lumii ! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Deeeh, o`m supravietuii noi, ce Dumnezeu? Pana la urma, suntem romani, nu? :)) *stiu, asta spune tot*. Da` oricum, ii dau dreptate profului de religie: Dumnezeu n-o sa-si distruga creatia niciodata.
    Totusi, totul are un sfarsit si ma impac cu asta. In plus, sunt sigura ca in ziua aia o sa fac pluta pe pat, pana o sa incep sa primesc telefoane de la toate prietenele care sa-mi aminteasca ca trebuia sa dau ortu' popii de genul ''Ai murit?'', ''S-a daramat blocul?'', ''Mi-ai vazut noul lac de unghii?'' (yeeep, pentru unele fete de la mine din clasa disparitia unui lac de unghii chiar inseamna sfarsitul lumii :)) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Totusi, totul are un sfarsit si ma impac cu asta."
      ------------
      In cazul in care totul are un sfarsit, ceea ce facuse asa zisul Dumnezeu la inceput, nu avea cum sa fie bun. Caci ceea ce e bun tine/rezista si nu e nevoie sa aiba un sfarsit.

      Ștergere
    2. Să înţeleg că pentru tine Dumnezeu nu există?

      Ștergere
  15. "sfârşitul lumii nu este atunci când vrem noi,şi când prezic mayaşii,ci când vrea Bunul Dumnezeu"
    -----------
    dar de ce sa vrea dumnezeu un sfarsit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca noi toţi să ne primim adevărata răsplată.Precum zicea Mântuitorul în Pilda Recolteor:,,Iar cei răi vor fi adunaţi şi aruncaţi în foc,precum paiele fără folos".

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact