>
Confesiuni Mine

Blogging-ul vieţii mele.

10:23 Raisa
Heyy!Uff,vacanţa se apropie cu paşi repezi,şi totuşi..noi dăm simulare în ultima săptămână de şcoală!Aşa că,în zilele următoare nu voi avea timp să postez atât de des din pricina învăţatului.
    Cred că cu toţii ne-am schimbat decând avem un blog.Aici s-a format o adevărată comunitate şi mai mult,o adevărată familie.Toţi suntem legaţi de ceva aparte,toţi avem în comun acelaşi lucru:un site sau un blog pe care îl îngrijim ca şi pe ochii din cap.Şi totuşi,acest lucru are un efect şi înafară,şi în societate.
     De când mi-am făcut blog am devenit o altă persoană.Sunt parcă mai responsabilă,am învăţat ce înseamnă să munceşti pentru un lucru pe care ţi-l doreşti nespus de mult şi am început să conştientizez că fără lucru cumpătat şi fără responsabilitate nimic nu iese cum ne dorim noi.Dar,se pare că blogul acesta îi ajută doar pe cei care îl citesc.În viaţa mea socială nimic nu s-a schimbat.Deşi am acest blog de 2 ani,încă mai am colegi care nici măcar nu au auzit de el,sau nici măcar nu ştiu că eu am un blog.
   Acum vreo 2 săptămâni,nişte fete de aici din oraş şi-au făcut şi ele un blog.Acele fete sunt într-un fel ,,mega vedete" şi toată lumea află orice ştire legată de ele.Aşa că nu se putea să nu se afle că nu au blog.Simţindu-mă într-un fel neglijată le-am spus şi colegilor că am şi eu un blog.Cu toţii au început să spună că eu le copiez pe acele fete,că nu sunt originală.Dar dacă aveau puţină gândire şi comparau cele două bloguri şi arhivele lor,îşi dădeau automat seama că eu am avut blogul cu mult înainte ca ele să se gândească măcar să îşi facă unul.
       Dacă cei apropiaţi mie nu consideră blogul ceva extraordinar,eu gândesc chiar opusul.Nu mă afectează dacă profesorii sau colegii nu l-au citit.Nu mă interesează dacă unele persoane,care şi aşa nu mă prea suportă spun că nu e educativ şi e prea copilăros.Fraţilor,asta sunt eu!Tot ce vedeţi pe acest blog reflectă personalitatea mea,gândirea mea,sentimentele mele.Nu prea mai sunt tineri interesaţi de lucruri cu adevărat frumoase.Ceea ce consideră ei extraordinar sunt cluburile şi animatoarele.Din asta rezultă că nimic din ce fac eu aici nu atrage majoritatea persoanelor care se învârt pe lângă mine zilnic.
       Am un noroc extraordinar că încă mai sunt oameni care apreciază cu adevărat lucrurile bune,Voi,cei ce îmi citiţi acum blogul,voi sunteţi acele persoane minunate,şi vă mulţumesc din suflet că deschideţi în fiecare zi cutiuţa,că nu râdeţi cănd citiţi titlul blogului sau nu ironizaţi aspectul sau articolele.Voi sunteţi cei care aţi făcut din mine o persoană specială,şi vă mulţumesc!
Consideraţi că acest blog a evoluat în bine,sau că a devenit insuportabil?
                  
                                                      

You Might Also Like

53 Curioşi

  1. Categoric, a evoluat în bine :) Hmm, eu nu le-am spus celorlalţi că am blog şi cred că m-aş simţi groaznic dacă ar afla. Pur şi simplu, m-am deschis prea mult şi nu vreau să fiu luată în râs de orice tâmpit. Practic, asta a fost ideea, să am un fel de jurnal pe care să-l împart cu toţi necunoscuţii :)) Yaa, şi eu m-am schimbat mult de când am blogul. Anul trecut eram o timidă care nici nu scotea capul din podea. Acum sunt mult mai sociabilă şi am învăţat mai multe despre oameni :) Plus că m-a ajutat să-mi îmbunătăţesc scrisul.
    Te uiţi la Singur Acasă, Raisa? :o3
    Te pup şi să ai un weekend superb :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu aş fi vrut să le spun,dar pur şi simplu am răbufnit.:)
      Mulţumesc mult de tot pentru susţinere!

      Ștergere
  2. Nu te lua dupa comentariile celor din jur, blogul tau este minunat si chiar foarte original. Toate postarile tale , ne demonstreaza zilnic ce persoana minunata esti si felul tau unic de gandire. Mult succes in continuare cu acest blog!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate cu tot ceea ce ai spus.. si pe mine blogul m-a schimbat si parca m-a ajutat sa imi dau seama cine sunt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Blog-ul tau este un exemplu pentru multe alte blogguri . Iti da o stare pozitiva iar ceea ce scrii tu nu doar ca reflecta realitatea , dar e pur si simplu genial . M-am indragostit de blog-ul tau de cand l-am gasit iar in el nu poate scrie decat o persoana minunata <3 . Multumesc pentru un blog minunat !
    Ai avut dreptate in tot ce ai zis , blog-ul de schimba , cand m-am apucat de blog nu imi imaginam ca va lua o atata amploare , s-au schimbat multe , prin simplul fapt ca am cunoscut multe persoane deosebite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mă bucur că eşti de-acord cu mine,şi mă bucur nespus de mult că îţi placee!

      Ștergere
  5. Ai un blog minunat. Chiar daca nu l-am urmarit de cand a fost infiintat, de cand l-am deschis ceva m-a facut sa vreau sa il urmaresc si sa citesc ceea ce scrii tu mai departe.
    Da, blogul tau a evoluat mult. Nu numai la aspect, ci si la continut. Acum cand scrii parca esti mai deschisa, ca si cum ai avea mai multa incredere in acest copilas :) o:) (Nu stiu daca e adevarat, este doar parerea mea.)
    Multumesc pentru toate sfaturile si pentru un blog minunat, si succes in continuare :) Big huuuug >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,ai dreptate.Şi mulţumesc mult!

      (într-un fel e bine că nu l-ai urmărit de la început,măcar nu ai luat parte la prostiile pe care le debitam:)) )

      Ștergere
  6. Blogul tau este superb si nu cred ca e intotdeauna bine sa stie oameni din jurul tau despre el ,colegii,profesorii..in caz ca mai scri uneori despre ei .Nu trebuia sa le spui ca ai si tu un blog,daca le-ar fi pasat te intrebau,gandesc eu.Lasa-le pe ele sa fie populare ,tu ramai cu blogul tau care sti cu adevarat ca este un lucru maret sa intreti un blog .
    Cat despre tine si blogul tau, a evoluat in bine ,dar cum ti-am spus cand ai facut schimbarea asta ..imi placea mult sa citesc ce faceai tu in viata ta ;dar ,acum depinde de ce vrei tu sa scri.
    Mult noroc cu blogul >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos de sfat.Poate că nu a fost bine,dar acum faptul e consumat,,nu mai pot face nimic altceva decât să îmi asum tot ce scriu aici!:)

      Ștergere
  7. Pentru mine blogul tau a devenit un blog de suflet.Il urmaresc de cand a fost infiintat si cunosc toate etapele evolutiei lui.Inainte era intradevar mai sadic dar acum iti da o stare foarte optimista,si parca nu ai mai vrea sa il parasesti!Iar cei care il considera nesemnficativ...sa traiasca cu ale lor!Noi traim aici cu blogul tau,deschidem cutiuta si in fiecare zi cand tu postezi aduci o raza de lumina cititorilor tai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu aș putea suporta să îmi citească cunoscuții blogul... ar fi prea ciudat! Eu una am o realție specială cu blogușorul tău! :X Adicăăă... e așa adorabiliciooos! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc.Mda,aşa ziceam şi eu la început.

      Ștergere
  9. Ce conteaza?! Eu am blog de ani de zie. Si? Ce daca nu stiu prea multi de el? Daca va place sa scrieti pe blog, scrieti. Daca rade cineva, nu-l bagati i seama. Daca... Unora le place blogul dumneavoastra. Scrieti pentru ei. Ceilalti nu conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand am citit prima data blogul tau a fost atunci cand de abia am inceput aceasta activitate. Am observat cum bloggingul m- a schimbat,am descoperit in mine idei la care nu lucrasem. Abia asteptam sa citesc blogul tau si de fiecare data revin cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu siguranţă a evoluat! Când am citit prima dată blogul încă nu-mi făcusem eu blog( sau cu alte cuvinte mi-l închisesem pe cel vechi) şi acum, că am început din nou să-ţi citesc postările văd că ţi-ai schimbat şi stilul de scris, dar şi tu..
    Iar la faza cu jutecatul, tu esti singura stăpână a faptelor tale, nu ceilalţi, aşa că nimeni nu e în măsură să te judece. Ştiu cum e, de aceea nici eu nu am spus prea multor persoane de activitatea mea de pe blog tot din acelaşi motiv, pentru că ştiu că ei nu au de unde să îşi dea seamă câtă muncă şi cât suflet implică un blog.
    Aşa că nu are de ce să te afecteze spusele lor. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Şi eu am păţit exact aşa, doar nişte colege cu care mă înţelegeam mai bine se uitau pe blog şi ştiau de el, restul spuneau că am copiat pe una din oraş.
    Oricum, pe mine asta nu m-a oprit din scris şi încă îmi mai ţin activ blogul.
    Apreciez tot ce ai scris în postarea aceasta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că nu te.ai oprit!Şi mă bucur totodată că îţi place ce vezi aici!

      Ștergere
  13. Nu stie decat o prietena de blogul meu, atat. Si e destul. Nu am nevoie sa stie nimeni ca am eu blog.
    Si pe mine blogul m-a schimbat, cred ca mi-a schimbat gusturile mai mult. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest blog a evoluat in... super-ultra-cute!!! :)
    Eu nu le-am spus nici macar prietenlor apropiate de blogul meu si nici nu cred ca ar fi interesate.. Nu e genul lor..
    Ai mei stiu de blogul meu, dar nu intra, numai uneori le mai arat cate-o postare. Asa ca pana una alta am ales sa fiu anonima pe blog.
    Si eu am simtit efectele binefacatoare ale blogului. E asa bine sa ai unde scrie ceva si cativa oameni care sa te asculte! Pentru ca in offline e mai greu sa te faci auzit, iar dupa cum ai si vazut in ceea ce ai scris in postare, oamenii prefera pe cei care n-au nimic in cap dar stiu sa se vanda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,aşa am făcut şi eu până luna trecută...după care nu am mai putut ţine în mine pur şi simplu.Acuma' şti cum e...oamenii ăştia populari sunt populari pentru că arată ceea ce alţii nu au curajul să arate.:)
      Mulţumesc pentru apreciere!Şi blogul tău e minunat,şi să nu te laşi niciodată de scris!

      Ștergere
  15. Blogul tau e superb si nu trebuie sa ti cont de parerile celorlalti.De blogul meu stiu cateva persoane din clasa,dar relatiile dintre noi nu s-au schimbat,sunt la fel de indiferente sau apropiate cum au fost.Nu ma deranjeaza ca cineva cunoscut sa imi citeasca blogul nu ma deranjeaza nici daca nu-l citeste.
    Cum ai spus si tu lumea din ziua de azi e prea superficiala si nu mai apreciaza frumosul.Sunt toti interesati de manele si de "gagici bine dotate" fizic ca pentru unii e mai mult decat suficient.
    Keep calm,your blog rocks!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Raisa: Ai un blog minunat care a evoluat exceptional si pe care il urmaresc cu drag.
    Iti urez succes la simulari! Sa iei numai 10 10 10 10 10 :x
    Multe persoane din ziua de astazi nu stiu sa aprecieze ce este cu adevarat frumos, util , minunat etc. Dar ceea ce este mai important: multi nu mai apreciaza cititul si din aceasta cauza, lor li se pare ceva ciudat cand aud cuvantul ,,blog".
    Blogul meu nu-l citeste decat o fosta colega si doua profesoare...in rest NIMENI din tot liceul. Dar sunt alte persoane minunate care imi sunt alaturi de fiecare data si imi citesc articolele si iti multumesc si tie ca imi citesti blogul si imi esti alaturi >:D<

    Sa ai un weekend minunat!
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult de tot Viorel!Doamne ajută să fie cum spui tu!
      Ai şi tu un blog minunat!De când am început să îl citesc nu m-am mai putut opri!E ca un magnet pentru suflet:)

      Ștergere
  17. AI un blog foarte frumos!Nu trebuie să ţi cont că alţii zic aşa,că alţii zic altfel!E special şi gata!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest blog nu e nicidecum insuportabil!
    http://barcacuvise.blogspot.ro/2012/12/blog-of-year-2012.html
    Ai o nominalizare!

    RăspundețiȘtergere
  19. :D Blogul tau a evoluat in foarte bine, iar despre alea care si-au facut blog, nu-ti fa griji mai mult de o luna nu le tine :)) ele nu stiu cata implicare presupune un blog :) da-le pace!!!:)

    Tu faci treaba buna! zi frumoasa scumpo! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S:De-acord cu ce ai spus despre alea,deja nu mai postează!:))

      Ștergere
  20. Ai o nominalizare si de la mine :)
    http://suntfraiera.blogspot.ro/2012/12/blog-of-year-2012-un-premiu-neasteptat.html

    RăspundețiȘtergere
  21. Hei.Hei.Heeeiii:x. Ai primit o leapsa de la miineee;), sper sa`ti placa!
    http://allexa-young.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  22. Acum ti-am descoperit blogul. Shame on me. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Chestia este ca sunt oameni care inca mai au anumite principii, si fac lucruri frumoase. Te inteleg, pentru ca si eu am aceleasi pareri ca si tine. Dar in ceea ce priveste blogul, nu trebuie sa stie toata scoala ca ai blog. Unii te-ar lua in ras, pentru ca postezi despre sentimentele tale, si asta n-ar aduce decat necazuri. Din cate am vazut, ai o gramada de prieteni virtuali, care sunt alaturi de tine, si asta conteaza :) Eu regret ca le-am spus catorva personae despre blogul meu, pentru ca acum nici pe blog nu-mi pot exprima sentimentele ( o parte din ele) dar e in regula :) Scuze pentru comentariul mamut :) >:D< Imi pare bine ca te-am gasit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heyy!Îmi pare şi mie bine că ai venit pe-aici şi că îţi place ceea ce vezi.
      Eu sunt o persoană deschisă,căreia îi place să iasă în evidenţă,să fie în centrul atenţiei.De aceea am spus colegilor că am un blog.Nu au decât să mă ia în râs..asta sunt eu.Până la urmă,ce-mi pasă?Oricum ei îmi caută nod în papură şi dacă nu fac nimic,doar de dragul de a se distra!

      Ștergere
  23. Ai un blog minunat. Nu mă pot pronunța în privința evoluției lui, deoarece sunt nouă sub acoperișul blogger, dar de când l-am descoperit, acum câteva luni, mi-a schimbat viața. Postările tale creative m-au ajutat să îmi dau seama de mai multe lucruri care mă înconjoară. :) E fenomenal.
    Eu una, când le-am zis unor prietene despre blog au început să râdă și să zică (,) că numai tocilarele au bloguri. :| De atunci am renunțat să-l mai prezint colegilor mei. Cine e intresat poate să intre fără să-l anunț eu. Pe mine m-a schimbat blogul mult, deși sunt doar la început. :) Sper să ajungi chiar şi mai bine cu blogul tău pentru că meriţi şi ai talent. :x Mulţumesc că exişti pe blogosferă şi ne faci ziua mai bună. ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,blogulte schimbă.Şi să şti că nu au dreptate,deoarece totul se bazează pe principii!:)

      Ștergere
  24. Sunt putini cei care considera blogging-ul o responsabilitate, o chestie serioasa! :) Deasemenea, sunt multi cei care isi fac un blog de fita, de dragul de arunca trei lulele trei surcele si de a se lauda ca detin un blog..
    Fiecare cu cat il duce mintea, eu-ti doresc inspiratie si sper sa cresti in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ah! da,si eu de cand am blogul m-am schimbat.
    Oricum,tu faci aici o treaba minunata >;d<

    RăspundețiȘtergere
  26. I din nou indoieli din cauza blogului, sau ceea ce am inteles e gresit? Adica, serios...eu nu am mai postat nimic cu adevarat de ceva timp....si, sincer, nici colegii mei nu sunt interesati...am auzit un compliment din partea uneiu colege cu care chiar ma inteleg bine, dar in rest, nimeni nimic, bun.....Oricum, nu te mai gandi la lumea "de afara". Daca ai sa mai faci asta, ai sa cazi in depresie, mai. Si, singura persoana care are voie sa fie depresiva sunt eu!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Iii.;3
    Deci faza cu "subiduba de dragut" o adoor;3
    Blogul tau e mirific este...nu stiu este "iiiii"
    adorabil,dulcilic,puficios,miawnabil stiu stiu sunt niste cuvinte ciudate. darrr hei ;o3 asa il pot descrie.
    Hm despre faza cu colegele. pai ce sa zic niste superficiale adormite >.> si sa stii ca eu sunt incepatoare pe aici in blogging.se si vede dupa mine=)).
    Eh..vreau sa spun ca..eu nu am niciun suport in clasa mea..nici nu stiu ei ca am blog.:)) pentru ca na..eu sunt aia mai copilaroasa si nu stau cu ei la manelizare;\;\. nici nu am nevoie.
    Eu nu te cunosc, si debea am aterizat in cutiuta da superba, dar esti o bloggerita adorabila si ai ajuns foarte departe si fara suportul acelor persoane siiiii ai inca multe in fata care te asteapta cu nerabdare;3.
    Eu iti doresc multa bafta.hihi.
    Siii e subiduba de draguta postarea;3
    Meow~

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact