>

5 lucruri de neînţeles.

09:11 Raisa
Saluuut!Aww,ştiu că nu am mai postat de muuuuullllt dar chiar am fost ocupată cu musafirii,mâncarea de Crăciun,alea,alea şi timpul meu liber s-a cam scurtat.Bine,e de vină şi lipsa totală de inspiraţie(care,by the way,cred că e o molimă aici pe blogger pentru că nu numai mie mi se întâmplă asta) şi cartea pe care doresc să o public care îmi dă atâtea bătăi de cap!
  M-am trezit parţial ,,cu faţa la cearşaf" deci sunt o Angry Panda acum.Să vă descriu mai bine ce înseamnă o Angry Panda:
  • Angry panda =starea generală a Raisei în care aceasta doreşte să îşi verse nervii pe toate stupidităţile acestei lumi,respectiv prostia omenească.Atenţie:Când Raisa are această stare,nu trebuie să o enervezi deoarece va proceda ca o..angry panda, şi va zgâria,muşca sau jigni cu adevărul care doare cel mai tare.
    Acum că tocmai aţi făcut cunoştinţă cu DER(Dicţionarul explicativ al Raisei) şi cu o nouă stare de a mea,şi anume The Angry Panda(trăim periculoos) să trecem la subiectul acestui articol.Am decis să postez 5 lucruri de neînţeles pentru mine şi la care nu le văd nici un rost în această lume.
    1.Lucrurile şi statusurile pe care oamenii le fac/le pun..pe FACEBOOK:  La început FACEBOOK nu a fost o idee rea,ba dimpotrivă.Dar de când toţi cocalarii s-au îngrămădit pe această reţea de socializare,au început să apară şi prietenii necunoscuţi care totuşi au nesimţirea să-ţi trimită cerere până te zăpăcesc de cap,şi like-urile date aiurea,şi statusurile gen:,,Niiinngeeeeee-în Cluj,România"-mda,mulţumim,avem şi noi ferestreeee!
    2.iPhone-urile sau iPad-urile care sălăşluiesc în mâna picilor:Dragi părinţi,unchi,bunici de pretutindeni,generaţia noastră nici nu a auzit de calculator până la vârsta de 8-9 ani,iar voi vă răsfăţaţi copiii/nepoţii de 5 ani cu tabletă şi smartphone?Scuzaţi-mi opinia,dar e stupid!
   3.Cuplurile de complezenţă:Nu înţeleg de ce unii oameni acceptă să fie într-o relaţie doar de dragul lumii?Parcă ar fi mai grozavi dacă ei se sărută în văzul tuturor doar pentru a face impresie bună,dar în sufletul lor nu simt nimic.WHAT?
  4.Întrebările stupide precum:,,1.Te-ai tuns?", ,,2.Ce faci?", ,,3.Ai căzut?Te doare"?:1:#Nu,nu m-am tuns.Un Tyranosaurus Rex mi-a făcut o coafură nouă.  2.#Respir,3.#Nu.Fantoma stră-bunicii mele vorbeşte prin pământ,iar eu m-am aplecat să aud ce zice.Aceste întrebări nu au nici o noimă,şi nu îneţeleg de ce mai sunt puse,dacă observi asta şi cu ochiul liber,fără ca persoana care este întrbată să îţi spună ceva.
  5.Femeile care poartă tocuri chiar şi la ştrand,la munte sau pe plajă:Pe aceste doamne nu le înţeleg DELOC!Da,ştiu cum e să fi mic de înălţime,dar asta nu înseamnă că trebuie să porţi platforme non-stop,chiar şi la munte unde ai nevoie de bocanci.Sau poate doriţi să vă daţi în spectacol şi să ne arătaţi ce muşchi aveţi la picioare şi cum rezistaţi să nu vă împiedicaţi din 5 în 5 minute?










 



 
 
       Cam aceasta a fost lista mea cu lucruri stupide şi de neînţeles.By the way,vroiam să anunţ că am început să vizionez AHS(American Horror Story) şi că în curând voi face un post dedicated to it.AM aflat de acest serial datorită lui Rose şiii e superr genial,la fel ca şi Evan Peters.Evan cred că este singurul băiat blond de care mi-a plăcut vreodată pentru că pe mine,în general,mă cam dezgustă tipii blonzi.
 Să aveţi o zi frumoasăăă!
                                                             
                                                                     

You Might Also Like

59 Curioşi

  1. Sunt lucruri interesante cele pe care le-ai scris şi foarte adevărate! Îmi era dor de tine, Raisa !:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Awwww , ce draguta esti , cu tot cu DER al tau :))).
    Ceea ce mi-a atras atentia in mod deosebit este faptul ca... TU PUBLICI O CARTE ? wawwww , cat de impresionant , sa ne spui cum se numeste si toate alea , vreau neaparat s-o cumpar !
    Cat despre lucrurile stupide , daaa, mai ales aia cu facebook-ul . Cred ca o sa incep si eu sa ma uit la serialul ala , si-a sa n-am ce face . :o3
    Zi buna ! >;d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi mulţumesc.Da,cred că am să public o carte,deocamdată nu este nimic sigur dar ai mei mi-au promis că mă vor duce la o editură după ce o voi termina!

      Da,să şti că îţi recomand American Horror Story,e fabulos..mai ales Evan!

      Ștergere
  3. Ai de gând să publici o carte :O ?? Vreau şi euu :xx.
    Şi lucrurile pe care le-ai scris ? - complet adevărate.
    gen: Te-ai împiedicat ? Nuu .. M-am gândit că şi pământul merita o imbrăţişare.
    Zi bună şi ţie :*, şi mi-au plăcut răspunsurile de la leapşă :d.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,poate am să public,nu e nimic cert deocamdată!

      Ștergere
  4. Pfoaaaa, numai să văd vreo Beauty Queen pe tocuri pe munte că o și arunc peste marginea prăpastiei. Ce Dumnezeu cauți acolo cu tocuri ?!
    Mă enervează întrebările tipic românești: Ce faci? Ai dormit? Ai mâncat? Te-ai aruncat de pe bloc? Cred că ați văzut și voi că în nici o altă țară de pe pământul ăsta blestemat nu se pun întrebările astea :|
    Daaa, și eu am luat molima AHS chiar de Crăciun :)) Drăguț, nu? >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suuper!AHS de Crăciun?Asta e genial!

      Şi pe mine mă enervează întrebările alea stupide.Chiar nu au nici o noimă!

      Ștergere
  5. Ştii la ce m-am holbat când am accesat pagina, ştii, nu? :)) Pe bune, am văzut ACELE poze, m-am uitat la ele un minut şi nici n-am citit postarea, c-am simţit nevoia să scriu chestia asta mai întâi. O.o Raisa se uită la AHS, waaaa <3 *Rose citeşte* Nici mie nu-mi plăceau tipii blonzi înainte să aud de Evan Peters :)) Cât mă bucur că eu sunt aia care te-a convins <3 Vezi că nu vorbeam degeaba? :> Abia aştept postul special.
    Cât îmi place angry panda :)) "Fantoma stră-bunicii mele vorbeşte prin pământ,iar eu m-am aplecat să aud ce zice" Genială asta :)) Şi pe mine mă enervează aceleaşi lucruri, dar nu mai încep să vorbesc şi eu, un panda furios ne ajunge :))
    Evaaaaaaaaaaaaaaaaan.
    Te pup :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OOOOOO daa,Evannnnn e frumos!Primul blond frumos!Şi să şti că îl interpretează genial pe Tate-singurul lucru care îmi displace e că e cu Violet în film,şi nu cu mine.Nu mă puteau chema la un casting,zău aşa?:))

      Te pupicesc Rosee!:*

      Ștergere
  6. Prima oară când l-am văzut pe Evan am crezut că e ginger, nu blond :]]
    Adevăr speakuieşte postul tău. Nuff said.
    xox, Semi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima dată când l-am văzut pe van am crezut că e Jessie McCartney pentru că nu ştiam cum îl cheamă în real: ştiam doar Tate şi atât!:))

      Te pup!:*

      Ștergere
  7. Imi place DER-ul tau ;;)
    Si pe mine ma scot din sarite cele 5 lucruri. Mai ales chestia cu facebook-ul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii!Da,nu cred că există o persoană(normală) pe care să nu o enerveze faza cu facebook-ul,cel puţin cea cu vremea.

      Ștergere
  8. Publici o carte? :O Vreau vreau vreau! :x
    A, si... aceleasi lucruri ma enerveaza si pe mine... OMFG- Evaan!

    RăspundețiȘtergere
  9. Toata lumea e uimita ca publici o carte, oare de ce? :))
    Anyway, vreau sa stiu macar titlul sau cand apare :3
    Si pe mine ma enerveaza prostiile acelea de pe facebook. Ok, a nins in Bucuresti sau nu stiu unde, dar avem si noi ochi sa ne uitam. o.o Sau mai e o fata de la mine din oras care posteaza poze dupa poze, nu exista o zi in care sa nu vad una noua. .-.
    Despre faza cu telefoane la copiii de 5 ani, nu prea mai am ce sa zic, mi-am exprimat si eu parerea acum o saptamana parca, si cred ca ai vazut-o si tu.
    Urasc cuplurile acelea, nu-mi pot imagina de ce ar vrea cineva sa fie cu o persoana daca nu o iubeste. That's a reason why I'm still single o.o
    Si mie mi s-au adresat intrebarile alea. Cand m-am tuns eu cu o prietena toti se holbau la noi si ne spuneau: 'V-ati tuns?' iar Bianca le raspundea: 'Nu, ne creste parul invers'. Se vede clar ca am avut parul aproape pana la fund iar dupa ce m-am tuns nu-mi mai atingea nici umerii -femeia aia nu a inteles ce sunt 'niste centimetri' cand mi-a scurtat din par-
    Cred ca doamna J o sa ajunga una din femeile alea care poarta tocuri la munte =))
    Eu cand am fost la mare, nu am purtat nimic in picioare cand eram pe plaja, mi-a cum simteam nisipul caldut pe talpa >.<
    Siii, scuze pentru comentariul gigantic :'3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihihii tare aş vrea s-o cunosc pe doamna J,poate îi spun vreo două!:D (Malefic Panda,muhahah)

      Ștergere
  10. Suuper fain postul!:) Şi câtă dreptate ai!Sincer şi pe mine mă enervează cuplurile acelea de complezenţă.GOD,sunt ciudaţi!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) M-a amuzat articolul tau, este bine scris si.. da, da! Ai reusit sa imi desenezi un zambet :D

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Haha. Ce post.
    Şi pe mine mă enervează puştii ăia. Adică ei au calculator/laptop/tabletă/smartphone şi nici nu ştiu măcar să scrie şi să citească >.<. Asta chiar e enervant! Ca să nu mai spun că dacă ajungi să dai pe mâna unui puşti ceva de genul ajunge imediat pericol public.
    Sau tocurile! Păi eu cred că ele, femeile, vor să inventeze un nou sport extrem că altfel nu-mi explic cum de insistă să stea pe tocuri în cele mai imposibile siituatii.O.o

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumitta lui Rose, sunt si eu acum fan Evan :D a.k.a. Fan Tate :D Si vroiam sa spun ceva despre copiii aia care nici sa stearga la nas nu stiu, dar au in schimb AIFON, sau despre intrebarile alea stupide, sau despre idioatele alea care s-au nascut pe tocuri, dar.. Tate <3 O, Tate 8-> Ce scump eeee <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rose asta-ne killăreşte pe toţi datorită ideilor ei geniale- sau mai bine,ne face în ciudă că noi nu avem aşa idei geniale:)).

      Da.Ai dreptate.LOL e stupid şi de neînţeles!

      Ștergere
  14. ai punctat foarte bine....dar ce sa faci?traiesti in romania unde numarul persoanelor de genu e triplu fata de numarul persoanelor sa zicem asa mai "normale",sau care cel putin nu traiesc intr-o lume roz!!!
    ca de obicei,postarile tale ne fac sa zambim...
    sper ca 2013 va fi un an si mai prosper pentru tine!!!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar să şti că nu numai în România se întâmplă asta:)

      Ștergere
  15. Pe mine nu a enerveaza facebookul pentru ca mi-am dezactivat contul. Ma scoate din sarite cand intreb pe cineva ce face si raspunde: "Bine". Eu daca intreb, inseamna ca vreau sa stiu ce face (scrie, citeste, matura...) Din pacate au intrat in reflex tocurile (la femei), tabletele (la pusti)si multe altele. Ei, si? Am vazut ca v-ati schimbat poza. Fotograful v-a prins la masa! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aş vrea şi eu să-l dezactivez,dar acum nu se prea poate.

      Da,fotograful m-a prins măncând deoarece eu i-am poruncit asta.Sunt adorabilăă când mănânc(şi modestă pe măsură):D

      Ștergere
  16. Super tare si sunt de acord, mai ales cu nr 2. niciodata nu am inteles logica parintilor astora.

    RăspundețiȘtergere
  17. Stiu si eu ce vrei sa spui cu intrebarile alea.Si pe mine ma enerveaza mai ales cand e foarte evident ce fac.
    Ca de exemplu sa mananc si vine cineva si ma intreaba ce fac. Pe bune?
    Eu atunci ii zic dansez sau altceva de genul asta. :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Unele din lucrurile enumerate... Nu le inteleg nici eu, dar lumea se misca indiferent ca vrem sau nu si nu neaparat in directia cea buna.

    RăspundețiȘtergere
  19. Super postare. :) Și pe mine mă enervează copiii de 6-7 ani cu telefoane și tablete extra-scumpe. Nu înțeleg oamenii care le cumpără. Când am fost la piscină am văzut o fată de maxim 8 ani - maxim - care stătea cu Iphone-ul pe marginea piscinei și l-a scăpat în apă. Like a boss. Întrebările stupide mă enervează la culme. Mai ales „Ce faci?” când respectivul vede ce faci. :-w Hai că acum îmi vine și mie să-mi vărs nervii! :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Pfff,cata dreptate ai,mai ales in legatura cu intrebarile alea.Chiar nu isi au nici un sens.Frumos articol,imi place mult!

    P.S:Design-ul blogului este wonderful!:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Mda, multe nu inteleg nici eu... cum ar fi de ce exista cocalari si pitipoance, cand multi dintre ei stiu ca sunt asa si le place ca sunt asa... si eu care zic ca nu ma iubesc si apreciez pe mine insami.. aia ar trebui sa se urasca, dar culmea e ca se adora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pffff asta e culmea culmilor!:))

      Să ai un An NOu feriiiciit!:*

      Ștergere
  22. Raisa cu panda nervişori,sunt multe lucruri în lumea asta pur şi simplu de neînţeles.Multe dintre ele cam trebuie să fie ignorate.
    Un 2013 frumos îţi doresc!Ai grijă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhh..aşa e.Dar totuşi sunt de neînţeles:))

      Mulţumesc la fel!:*

      Ștergere
  23. Si eu vreau sa public o carte,dar vreau sa termin cu bac-ul sa pot sa am timp sa muncesc la ea pentru ca sunt o fire foarte exigenta.Si mie mi se par de neinteles lucrurile pe care le-ai numerotat tu,dar incerc sa le ignor si sa nu-mi pierd timpul cu tampenii:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuuuuuuiii supper.Să-mi spui şi mie când apare:* :o3


      Ștergere
  24. Deci ultimul lucru chiar e ciudat.
    Pana la urma fiecare este cum vrea.

    RăspundețiȘtergere
  25. Numai ciudatenii prin lumea asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa.Lumea are nevoie şi de ciudaţi *panda OMG*.:o3:*

      Ștergere
  26. Heii ! Sunt noua pe blogusorul tau si vreau sa iti spun ca imi place mult ! Imi place cum le spui lucrurilor pe nume si pot spune ca scrii dlagalas,hehe :3 ! Te pup <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuuuuiii,mă bucur mult că îţi place!:* Te mai aşteept!:*

      Ștergere
  27. Faza cu tabletele si prichindeii.... ma dispera!
    Eram la scoala si vad unu de clasa 0 cu iphone 4 sau 5. Eram ceva gen: Dragi parinti daca tot aveti asa multi bani vreau si eu un smartphone si niste carti daca se poate...

    RăspundețiȘtergere
  28. Lumea devine din ce în ce mai crazy.În loc de tablete,părinţii ar putea să le cumpere copiilor câteva cărţi.Zic şi eu :))

    P.S. Pe blogul meu te aşteaptă o mică surpriză.Sper să-ţi placă! [ http://lawynush.blogspot.ro/2012/12/blog-of-year-2012.html ]

    RăspundețiȘtergere
  29. Nici eu nu pot sa inteleg astfel de lucruri ,si cele cu tocurile le vezi peste tot si eu ma minunam cand am vazut unele in parc o.O dar in alte parti :)) asta e lumea in carte traim. :-j noi sa fim sanatosi.:))

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu le inteleg pe celelalte, dar cu "Ce faci?" se poate incepe o conversatie...Si...Aia cu "te-ai tuns?"... Nu stiu sa formulez o explicatie....

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact