>
Our world Paradox

Telenovelisme.

14:55 Raisa
Bună!Acum că am scăpat şi eu de teze(era şi timpul) voi fi cu mult mai liberă,asta însemnând postări regulate pe blog.Înainte să îmi încep articolul,aş vrea să vă întreb dacă vreţi să continui fan-ficul ,,Amurg în lumină".Aştept părerile voastre!!So...

    Simple telenovelisme,simple scene jucate de către oamenii ,,îmbrăcaţi mai bine" din jurul nostru.Consider că scenariştii de telenovele au de unde să se inspire.Viaţa pe care noi o ducem în societate se degradează pe zi ce trece,iar oamenii se împart pe tabere,se duşmănesc între ei,formează cupluri de complezenţă şi iubiri interzise,şi mai mult, nu se îngrijesc doar de bani şi de un simplu ,,happy-ending".Fiecare se imaginează pe sine într-o lumină diferită,care,este total ruptă din realitate.
           Pe cealaltă parte,dacă te comporţi cum trebuie,şi spui lucrurilor pe nume eşti catalogat într-un mod total diferit.Peste tot trebuie să existe un ,,Piază-Rea" care pune în aplicare toate planurile şi le distruge pe celelalte.Oriunde mergi există suspans şi bătălii neaşteptate între oamenii ce se consideră superiori şi oamenii care sunt consideraţi de ceilalţi buni şi la locul lor.

  •   Mi se pare mie,sau viaţa se aseamănă cu o telenovelă?Tot timpul există happy-ending?Nu.Nu,pentru că acele persoane aparte au grijă ca viaţa celor nevinovaţi să devină un calvar.Iar fiţele?Orice om are fiţe la un moment dat.Dar chiar să fie o dramă frântura unei biete unghii?Să fie oare o problemă că hainele tale sunt cumpărate de la un simplu magazin de colţ?Se pare că da.
  Nu vreau să mă înţelegeţi greşit.Concluzia acestei postări este una simplă:deşi nu la toţi ne plac telenovelele,viaţa noastră este plină de accente telenovelice.Părerea mea este că totul se învârte în jurul unui glob învelit de :orgoliu,suspans,dramă,război interpersonal.
Voi ce credeţi,se aseamănă viaţa noastră cu o telenovelă?Poate fi catalogat comportamentul oamenilor în ,,Marele Dicţionar al Telenovelismelor?"
                            
                
   

You Might Also Like

36 Curioşi

  1. Aproximativ! Adicăăă... cei drept, suntem plini de telenovelisme și totuși , cel puțin eu am reușit să mai scap de aceste tâmpenii în ultima vreme... ignorarea acestor fițe e de mare ajutor! Crede-mă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este.Deşi,e foarte greu să ,,te faci că plouă".

      Ștergere
  2. intr-adevar,telenovelismele se cam "poarta" in ultima perioada...dam peste ele cam peste tot...si da, ai dreptate in raspunsul tau de mai sus...e greu sa te faci ca ploua, dar...chiar trebuie...altfel unde ajungem?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mdaa,cred ca ai dreptate.Nu pot sa zic ca viata mea se aseamana cu o telenovele,dar pot sa spun ca stiu persoane cu o astfel de viata.Totul e prea siropos sau prea dramatic incat am ajuns la concluzia ca totul e atat de fals....
    Daca viata celorlati ca o telenovela te deranjeaza poti sa te faci ca ploua dupa parerea mea.Ii ignori si punct,iar daca te deranjeaza in continuare,ii eviti!

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand:da,as vrea sa continui ,,Amurg in lumina" deoarece ai inceput bine,si e destul de interesant,chiar si pana acum.
    In al doilea rand:ai perfecta dreptate in postare.Nici nu sti cat de bine ai spus lucrurilor pe nume.Viata chiar e ca si o telenovela.Prea multe conflicte neaplanate si dusmanii bazate pe orice domeniu,mai ales pe principii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult pentru părere,voi ţine cont de ea!

      Ștergere
  5. Tendinta de telenovelizare e foarte mare... atatea pipite si fite.. Unii chiar sunt batuti in cap si nu vad realitatea cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunte de parere ca doar UNELE vieti sunt "telenovelice".
    Da, vreau sa continui ficul si sper sa o faci! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. eu cred ca telenovelele sunt inspirate din viata reala:d
    eu as vrea tare mult sa continui ficul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,aşa cred şi eu.Mulţumesc de părere,o voi adăuga în listă!:)

      Ștergere
  8. Poate nu chiar telenovele, filme :-? dar cum se zice viata bate filmul :D dar totusi orice telenovela sau film sunt inspirate din realitate deci cu siguranta in mare masura se aseamana.Eu as vrea sa continui ficul ,pentru ca imi place mult. <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred ca fiecare suntem protagonistii proriei vieti, cat despre inspiratie, pai daca viata nu ofera inspiratie atunci toate domeniile artistice ar fi moarte, spor la scris si la scoala.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu vad viata ca pe un film destul de imprevizibil, tenelovele parca prea dramatizeaza totul.. parerea mea ^^

    RăspundețiȘtergere
  11. Se aseamana exagerat de mult . Ceea ce ma duce in eroare este ca multora nu le plac telenovelele , asta inseamna ca.. ca nu ne place viata ? Neh , nu cred , adevarul este ca de multe ori este amuzant sa privesti telenovela altora..de exemplu , am o colega in clasa care face pe " tipa puternica si sefa tuturor " , exceleaza la actorie si vocabular urat , este amuzant sa vad cum are impresia ca ea conduce tot ce misca . =)) Si este amuzant sa-i urmaresc fara sa vreau telenovelele..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S : Am uitat sa scriu , DAAA , absolut DAAAA ! Sa continui povestea , neaparat sa o continui :o3 . Multumesc!

      Ștergere
    2. Adevărat!Şi am să ţin cont de părerea ta!

      Ștergere
  12. Ideea e că mai nou telenovelismele astea sunt peste tot. Eu cred că dacă un regizor care face seriale de genul ăsta, dacă ar sta 10 ani lângă o persoană, oricare, ar face 20 de telenovele diferite pe baza vieții lui. Pot să-ți pun o întrebare la care să răspunzi sincer? Cine creează telenovelismele vieții? Ceilalți sau noi ni le creăm singuri? :) Originală postare și îmi place mult cum scrii și punctul de vedere pe care îl ai asupra lumii! Baftă în continuare! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!Şi mie îmi place foarte mult blogul tău!:*

      Ștergere
  13. sincer, in telenovele se exagereaza mult, si se dramatizeaza de numa...
    in viata reala nu e chiar asa.
    dar sigur, ca de aici se inspira.

    RăspundețiȘtergere
  14. sunt deacord cu tine draga mea :*
    http://danieladiaryonlinedany.blogspot.com/2012/11/primul-capitol-tradus.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact