>
Anunturi

Renaşterea [1]

14:31 Raisa
....BAU!Am revenit.Când probabil..nimeni nu se aştepta.Şi nici nu cred că se va mai aştepta vreodată.Ei bine,iată-mă.După ce am trecut printr-o experienţă de viaţă de...neuitat ca să zic aşa,mi-am recăpătat puterea de a renaşte din propria cenuşă(poate că nu propria,din moment ce dispariţia mea a fost cauzată de anumite specimene extratereste hackere)
 CE S-A întâmplat defapt:
  • contul de blogger al blogului a fost spart,odată cu parola sa.
 CE AM făcut după ce am observat asta:
  • am renunţat pentru o perioadă de a mă mai gândi la acest blog.,desigur,voi nu aţi pierit niciodată din sufletul meu (asta dovedeşte renaşterea mea pe acest blog)
  • am apelat la un prieten extraordinar,căruia aş vrea să-i mulţumesc din tot sufletul meu pentru bunătatea lui,şi pentru faptul că m-a ajutat să îmi recapăt parola şi contul.Fără el nu aş fi reuşit niciodată să fiu astăzi aici.
CE AM de gând să fac în continuare:
  • am să fac exact acelaşi lucru pe care l-am făcut toţi anii ăştia,şi de care nu cred că mă voi putea lăsa vreodată:BLOGGING,desigur,într-o manieră TOTAL diferită,subiecte TOTAL diferite,vorbe TOATE ALE MELE,şi mai mult..gânduri ce consider că vă vor surprinde.Sunteţi gata?BLOGUL ,,Cutiuţa cu surprize" a renăscut.
                                                                     Va urma...

You Might Also Like

40 Curioşi

  1. Yeeeeey me!Mi-a fost super dor de tineee:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a fost dooor de tine :* :* :*

    Ai un premiu la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viorel,crede-mă că şi mie mi.a fost dor de tine!Şi de toţi! Mulţumesc frumos pentru premiu!

      Ștergere
  3. http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/11/premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuu! :> Ce dor mi-a fost de tine! Chiar mi-am pus intrebari : unde ai disparut? o.O
    Welcome back ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuzele mele sincere.Sper să nu mai dispar aşa...dar nu a fost vina mea de data aceasta.Ca norocul cu el..

      Ștergere
  5. Raisa,ma bucur atat de mult ca ai revenit!Nu doar pentru ca scri superb,ci pentru ca tu reusesti sa tranzmiti tot ceea ce crezi si ceea ce simti in momentul in care scri pe acest blog.Esti o fiinta speciala,si de aceea si blogul tau este special.Ma bucur din tot sufletul ca esti aici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai revenit Raisa!Felicitari ca nu ai renuntat si ai luptat pentru recuperarea blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit, draga mea! Sper sa ramai pe-aici mult timp de-acum incolo :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Suntem, suntem!
    I've missed you honey! Glad you're back >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine ca ti-ai recapatat contul :x chiar mi-ar fi lipsit blogul tau :o3

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh Doamne , de ce e atata lume batuta-n cap pe lumea asta ? Cum sa iti sparga contul ? Eu chiar m-am gandit la tine si chiar mi-ai lipsit , m-am si gandit sa-ti las un mesaj ceva sa iti spun cat imi lipsesti dar timpul asta...Ah ! Cred ca le tinea de foamne blog-ul tau , nu tine de foame , tine de cald ! Si daca nu scrii tu pe el nu mai e la fel . Chiar exista atata egoism ? Persoanele alea nu se gandesc la sutele de persoane care te iubesc si se gandeau la tine , ca ne faceam griji ca te-ai lasat..
    Huh , acum ca m-am descarcat . Multumestei de un infinit de ori si din partea mea prietenului tau ca te-a ajutat si ma bucur ENORM ca te-ai intors ! >;d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu îţi mulţumesc că eşti alături de mine!

      Ștergere
  11. Nu creddd :o
    Nu ai idee cat ma bucur ca ai revenit :x Imi era asa de dor de tine:|
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Yeeey cat ma bucur ca esti inca aici! :X si eu m-am tot intrebat cand vedeam ca nu ai mai scris nimic atata vreme :\ a am zis ca poate e din cauza scoli :-? Doamne deci uni chiar nu au ce face ,ce tot se baga in peste tot :\ dar in fine nu ai ce sa le faci. :-j Inca o data ma bucur tare mult ca ai revenit si ca o sa scri din nou de acum incolo ,iti simteam tare lipsa. :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,din păcate unii ar face orice să ruineze munca,sacrificul şi familia noastră,a bloggerilor.Ruşinos..

      Ștergere
  13. ca sa vezi,nu sunt singura care a disparut pentru o vreme,sunt fericita ca ai gasit puteri si dorinta pentru a reveni,faci un lucru extraordinar aici,si este multa lume care te iubeste aici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult,Dany!Sper să avem amândouă o activitate cât mai bogată de acum încolo!

      Ștergere
  14. Bine ati revenit! Exact acum cand... sunt in pauza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pauza tot se va încheia odată şi odată!Mulţumesc!

      Ștergere
  15. Cat ma bucur ca ai revenit!Mi-a fost foarte dor de tine,foarte,foarte dor!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ieiiiiiiiiiiiiii. Ma bucur sa te citesc din nou ! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Mă miram eu......Și mulțumeștei persoanei care te-a ajutat din partea mea, te rog.....adică, ce mă făceam eu fără ”Cutiouță”???

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow. Chiar nu ma asteptam sa ti se intample asa ceva O.o Oricum, abia astept sa vad ce surprize vor mai fi in cutiuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mă aşteptam.Dar uite că s-a întâmplat...

      Ștergere
  19. Poor Rose, prima oară credeam că e un articol despre reîncarnare :)) Când am văzut că nu mai postezi, am crezut că eşti şi tu ocupată cu şcoala, dar între timp am început să mă îngrijorez. Mă bucut c-ai revenit >:D< Şi dacă ai nevoie de cineva care să-l facă cu ou şi cu oţet pe tâmpitul care ţi-a spart contul, contează pe mine, scumpa mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult pentru că nu m-ai uitat,dear!

      Ștergere
  20. wellcome back!
    Foarte frumos blogul ăsta al tău ...şi eu am fost foare ocupată în ultimul timp dar m-am întors..sper că voi putea să îmi fac timp în fiecare duminică să postez şi să vizitez blogurile drage sufletului meu!Al tău este unul dintre ele!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact